Producătorii auto: “Vrem să reducem emisiile de CO2 cu încă 20% până în 2030”

de Petre Barac, Dreamstime
Miercuri, 13.09.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Producătorii auto din Europa vor să propună o reducere cu încă 20% a emisiilor de dioxid de carbon până în 2030, la următoarea rundă de negociere unde vor fi stabilite obiectivele UE privind poluarea.

Pe fondul discuțiilor privind posibila interzicere a motoarelor tradiționale și suplimentarea fondurilor pentru combaterea poluării, producătorii auto europeni vin cu o nouă propunere.

Aceștia susțin reducerea cu încă 20% a emisiilor de CO2 până în 2030 și să se țină cont de cererea cumpărătorilor pentru mașinile electrice.

Industria are nevoie de un “interval de timp clar și previzibil” pentru obiectivele privind emisiile dincolo de anul 2021, când intră în vigoare o nouă limită medie de 95 de grame de CO2 pe kilometru, potrivit lui Dieter Zetsche, șeful Daimler și actualul președinte al ACEA (Asociația Europeană a Producătorilor de Automobile).

Dacă propunerea ACEA va fi aprobată, atunci limita menționată mai sus ar ajunge la 76 de grame de CO2 pe kilometru.

Amintim că Angela Merkel s-a întâlnit săptămâna trecută cu producătorii auto din Germania și le-a cerut să își repare erorile și să recâștige clienții. În plus, Guvernul de la Berlin a decis recent să aloce un miliard de euro pentru combaterea poluării produse de motoarele diesel.

Fondurile sunt destinate localităților deosebit de afectate de poluarea aerului și pentru ca acestea să amelioreze infrastructura pentru mașinile electrice și transportul în comun.

Via Reuters

 

Comentarii (8)

  • si restul noxelor? pe cand euro7/8? cand interzicem dieselul?
    9 12
  • Edikkk
    Înafara BMW i3, VW e-up, etc, cele electrice deja nicio maşină germană NU TRECE SUB 76g/km !

    Dacă nu era Tesla (poate şi Nissan) care a(u) crezut în maşina electrică Germania nu făcea o ceapă degerată

    Niste mincinoşi şi nişte nemernici !!
    15 12
  • Arogantul
    ce sa interzici deiselu frate ca imbecilii de guvernanti din multe tari taxeaza la greu fiecare gram in plus de CO2 si in multe tari noxele diesel nu sunt taxate deloc sau foarte putin, asa ca e normal ca oamenii , mai ales cei fara dare de mana sa cumpere electrice sau PHEVuri se orienteaza iar catre diesel ca sa nu il rupa la buzunar daca si-ar lua benzinara. atata timp cat se insista pe CO2 si taxe tot mai mari pt CO2, dieselu NU o sa moara, ba chiar nu m-ar mira ca mai ales in pronvincie sa cunoasca o noiua epoca de aur, poate doar in marile orase sa ii fie mai greu daca or sa fie zile cand sunt interzise sa circule din cauza poluarii.
    7 3
  • De CE sau mai bine spus DE CINE se sperie europenii....
    Au devenit conservatori IN ceea ce priveste DOMENIUL AUTO ?!
    Pai nu ei au descoperit Lumea Noua si au ocupat trei sferturi din lume ....America de Nord Centrala si de Sud, Africa, Asia, Australia....
    II SPERIE PROGRESUL, nu prea cred ....NU LE STA IN CARACTER.........Trebuie doar sa-si puna capetele la contributie, sa face INFRASTRUCTURA ELETRICA necesara si .....VOR DOMINA DIN NOU LUMEA.
    Don`t stop dreamin !!!!
    10 2
  • Mankrutul de mai sus care, dupa ce si-a zis Mafia, Madalescu, Sergiu nu stiu cum etc, acum si-a americanizat numele si-si zice Edikkk, nu ne spune si pe ce loc se afla US in topul marilor poluatori mondiali ... Pe locul II, dupa China, pentru cei ce nu stiu! Mai mult decat atat, el nu ne spune nici ca Uncle Sam nu a semnat tratatul antipoluare de la Kyoto si nici ca este pe cale sa se retraga din cel de la Paris. Ar fi culmea sa recunoasca si faptul ca Tesla, nu doar ca nu este cel mai bine vanduta marca in US (primele locuri fiind ocupate de niste camioane cu motoare imense), dar nici macar nu este cea mai vanduta masina electrica din lumea, aceasta din urma apartinand unui concern contrilat de niste europeni inapoiati! Mankrutul cu pricina nu a auzit de masinile electrice produse in Germania inca din anii '50! Dar, cand ti-ai propus sa injuri Europa atat de temeinic, in conditiile in care un sfert din populatia Republicii Saracova de unde te tragi, presteaza in tari europene, toate astea nu mai conteaza...
    4 5
  • Deci acum e momentul potrivit pt. downsizing la motoarele termice...
    Motoarele de 4L-5L.....nu-si mai au rostu....
    Producatori germani premium vand in prostie motoarele astea trebe facut ceva....taiati din cilindree
    2L 6 cilindri in linie(sau V6)
    3L v8-urile
    un Exemplu la BMW ar fi ca in urmatori 2-3 ani vanzarile de motoare V12 vor creste de 3 ori ca pana acuma gandindune ca modele ca seria 8 si X7 se vor lansa si vor avea asemenea motoare....
    pt un seria 3 un sedan normal nu e nevoie de motor de 3L.....un 2L bine lucrat si gandit e suficient de mare si potent....fie el benzina sau diesel...
    Un seria 5 poate avea si un V8 de 3L.....
    BMW chiar a avut aceasta reteta in ani 90'.....si sar putea intoarce la ea..
    3 3
  • Deci acum e momentul potrivit pt. downsizing la motoarele termice...
    Motoarele de 4L-5L.....nu-si mai au rostu....
    Producatori germani premium vand in prostie motoarele astea trebe facut ceva....taiati din cilindree
    2L 6 cilindri in linie(sau V6)
    3L v8-urile
    un Exemplu la BMW ar fi ca in urmatori 2-3 ani vanzarile de motoare V12 vor creste de 3 ori ca pana acuma gandindune ca modele ca seria 8 si X7 se vor lansa si vor avea asemenea motoare....
    pt un seria 3 un sedan normal nu e nevoie de motor de 3L.....un 2L bine lucrat si gandit e suficient de mare si potent....fie el benzina sau diesel...
    Un seria 5 poate avea si un V8 de 3L.....
    BMW chiar a avut aceasta reteta in ani 90'.....si sar putea intoarce la ea..
    1 1
  • @Misha

    se pare ca exista ceva miscari rebele in USA, cateva state dandu-i cu flit clovnului trist si analfabet de la Casa Alba si hotarand ca este de datoria lor sa continue un plan interstatal ce vizeaza reducerea gazelor cu efect de sera.

    Chiar daca USA are de gand sa iasa din tratatul de la Paris lucrurile nu vor fi chiar atat de rele

    si te-ai sifonat inutil in legatura cu Madalaescu. Nu merita
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru