CO2

Duminica, 13 Septembrie 2020 | Industrie

Presa germană: Comisia Europeană vrea să înăsprească limitele pentru emisiile automobilelor

Comisia Europeană va propune ca UE să înăsprească şi mai mult limitele pentru emisiile automobilelor, potrivit presei germane, care citează un document al autorităților.
Vineri, 12 Iunie 2020 | Industrie

Kia: “Pandemia ne ajută să atingem mai repede țintele privind emisiile CO2”

Kia susține că pandemia de coronavirus o ajută să atingă țintele privind emisiile CO2 mai devreme decât plănuise inițial. “Ne-am crescut cota de piață în primul trimestru. De regulă, când apare o criză, ne descurcăm mai bine decât principalii competitori,” a spus directorul Kia pentru Europa, Emilio Herrera.
Luni, 14 Ianuarie 2019 | Industrie

Volkswagen susține că prețurile mașinilor sale vor crește “semnificativ”: “Este clar că nu vom putea compensa toate costurile cu noile norme CO2”

Grupul Volkswagen a transmis că noile norme europene privind emisiile CO2 vor conduce la creșterea “semnificativă” a prețurilor mașinilor, pe termen mediu, din cauza costurilor mai mari cu materialele.
Miercuri, 19 Decembrie 2018 | Industrie

Șeful Volkswagen: “Trebuie să accelerăm trecerea la mașinile electrice dacă vrem să respectăm țintele UE pentru reducerea emisiilor”

Volkswagen va trebui să-și accelereze planurile de a trece la producerea de mașini electrice în masă, pentru a îndeplini noile obiective UE privind reducerea emisiilor cu 37.5% până în 2030, a declarat CEO-ul Herbert Diess, potrivit Reuters.
Marti, 18 Decembrie 2018 | Industrie

UE a decis reducerea emisiilor pentru autoturisme cu 37.5% până în 2030: producătorii avertizează că obiectivul este nerealist, iar joburile sunt în pericol

Statele membre ale Uniunii Europene au ajuns luni la un compromis cu privire la reducerea emisiilor de dioxid de carbon (CO2) provenite de la autoturisme şi vehicule utilitare, dar industria auto este nemulţumită şi consideră obiectivul nerealist şi restrictiv. UE a decis reducerea emisiilor cu 37.5% pentru autoturisme şi cu 31% pentru vehiculele utilitare, până în 2030.
Miercuri, 12 Decembrie 2018 | Economic

Constructorii auto riscă amenzi de 4 miliarde euro dacă nu respectă țintele de emisii din 2020: Volkswagen, Fiat-Chrysler și Peugeot-Citroen sunt cele mai vulnerabile

Grupurile Volkswagen, Fiat-Chrysler și Peugeot-Citroen sunt cele mai expuse la primirea unor amenzi din partea Uniunii Europene pentru nerespectarea țintelor de emisii CO2 pentru anul 2020. Analiștii estimează că Volkswagen nu va respecta ținta de 95 de grame pe kilometru și că va primi o amendă de 1.4 miliarde de euro.
Marti, 03 Iulie 2018 | Masini electrice si hibride

Volkswagen se teme pentru profitul său: “Vom avea de suferit dacă mașinile electrice nu vor avea suficientă cerere din partea clienților”

Șeful sindicatului VW susține că profitul grupului va avea de suferit dacă nemții nu vor reuși să vândă un milion de mașini electrice până în 2025, conform noilor reguli europene anti-poluare ce urmează să fie dezbătute și votate în această lună.
Luni, 26 Martie 2018 | Industrie

Șeful Peugeot: “Nu avem nevoie de modele electrice dedicate ca să respectăm normele mai stricte privind emisiile”

Peugeot susține că va reuși să respecte țintele mai stricte privind emisiile de CO2 fără să fie nevoie să lanseze modele electrice în acest sens. Potrivit șefului companiei, acest obiectiv va fi atins “cu siguranță” până în 2021.
Sambata, 20 Ianuarie 2018 | Mediu

Volvo și eficiența energetică: fabrica de motoare din Suedia a devenit prima lor uzină fără emisii de CO2

Volvo a anunțat că fabrica sa de motoare din Suedia a devenit prima lor uzină fără emisii de CO2, datorită implementării unui sistem de încălzire bazat pe energie regenerabilă.
Vineri, 27 Octombrie 2017 | Industrie

Înainte de noile standarde CO2: 7 țări au cerut Uniunii Europene să impună limite stricte pentru emisiile mașinilor

Șapte țări au cerut Uniunii Europene să impună limite stricte pentru emisiile mașinilor, cu o lună înainte ca autoritățile de la Bruxelles să anunțe noile standarde privind emisiile de CO2.
Miercuri, 13 Septembrie 2017 | Industrie

Producătorii auto: “Vrem să reducem emisiile de CO2 cu încă 20% până în 2030”

Producătorii auto din Europa vor să propună o reducere cu încă 20% a emisiilor de dioxid de carbon până în 2030, la următoarea rundă de negociere unde vor fi stabilite obiectivele UE privind poluarea.
Miercuri, 27 Noiembrie 2013 | Mediu

Comisia Europeană a amânat cu un an aplicarea integrală a limitei de 95 grame CO2/km

După cinci luni de discuţii cu statele membre UE, Comisia Europeană a făcut un compromis şi a decalat cu un an termenul limita de aplicare integrală a pragului 95 grame CO2 pe kilometru pentru maşinile noi.
Îţi place Automarket? Fii prietenul nostru pe Facebook
Miercuri, 13 Aprilie 2011 | Mediu

STUDIU BRIDGESTONE: 71% dintre şoferi circulă cu o presiune prea mică în anvelope

Şapte din zece şoferi au o presiune prea mică în anvelope. Şoferii care circulă în aceste condiţii risipesc două miliarde de litri de carburant în fiecare an, spun concluziile unui studiu Bridgestone.
Vineri, 18 Septembrie 2009 | Interviu

Seful Lamborghini: "Clientii nostri fac maxim 8000 de kilometri pe an"

Stephan Winkelmann, presedintele si directorul executiv Lamborghini, explica intr-un interviu cateva dintre dedesubturile marcii pe care o conduce.
Luni, 20 Iulie 2009 | Mediu

Hyundai va reduce media emisiilor de CO2 la 127 g/km pana in 2012

Hyundai a anuntat ca nu mai doreste sa plateasca amenzi pentru depasirea normelor de poluare. Din acest motiv, coreenii si-au fixat ca tinta obtinerea unei medii a emisiilor de 127 g/km pana in 2012.
Miercuri, 01 Aprilie 2009 | O lume nebuna

Cele mai bune farse auto publicate pe 1 APRILIE

Automarket va ofera o trecere in revista a celor mai bune farse auto publicate de 1 Aprilie. Dupa Dacia Duster de serie vin Seat Ibiza Aero-Tonto si Hyundai i10 Papamobil.
Vineri, 27 Martie 2009 | Modele noi

Volkswagen a lansat Golf Plus Bifuel pe GPL

Salonul Auto de la Leipzig a marcat si debutul oficial al versiunii Volkswagen Golf Plus BiFuel, alimentata cu GPL.
Miercuri, 18 Martie 2009 | Tehnologie

OFICIAL: ESP-ul va fi obligatoriu incepand cu 2011!

Parlamentul European a decis ca sistemul de control electronic al stabilitatii (ESP) sa fie dotare de serie obligatorie pentru masinile din UE incepand cu 2011.

Tag-uri similare

Mercedes, BMW, Volkswagen, McLaren, Hyundai, vanzari, Aston Martin, Kia, Lamborghini, Seat
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru