Volkswagen susține că prețurile mașinilor sale vor crește “semnificativ”: “Este clar că nu vom putea compensa toate costurile cu noile norme CO2”

de Paul Cosma
Luni, 14.01.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul Volkswagen a transmis că noile norme europene privind emisiile CO2 vor conduce la creșterea “semnificativă” a prețurilor mașinilor, pe termen mediu, din cauza costurilor mai mari cu materialele.

Uniunea Europeană a decis ca viitoarele ţinte de emisii de CO2 pentru anul 2020 să fie de 95 de grame pe kilometru, la nivel de gamă, iar toți producătorii auto trebuie să se conformeze.

Nemulțumirile constructorilor au fost exprimate în repetate rânduri, aceștia subliniind că noile ținte sunt mult prea dure și că setul de norme ar fi trebuit să fie mai relaxat decât cel propus și adoptat.

Volkswagen spune că, din cauza costurilor mai mari, prețurile mașinilor sale vor înregistra o “creștere semnificativă” pe termen mediu, în special în cazul vehiculelor mai accesibile din gamă.

“Volkswagen folosește diferite resurse pentru a contracara creșterea costurilor. Cu toate acestea, este clar că nu este posibil să compensăm în totalitate costurile mai mari cu materialele,” a transmis Christian Dahlheim, directorul de vânzări VW.

În aceste condiții, Volkswagen analizează opțiunea de revizuire a gamei de modele și a motorizărilor pe care le oferă în prezent, pentru a combate creșterea costurilor, o problemă ce afectează întreaga industrie.

În 2007, un constructor de automobile trebuia să aibă o medie de 158.7 grame CO2 pe kilometru pentru a nu fi taxat suplimentar de Uniunea Europeană.

Pentru 2015, CE stabilise o ţintă de 130 de grame pe kilometru. Noua ţintă, de 95 grame CO2 pe kilometru la nivel de flotă, reprezintă o reducere de 40% faţă de valorile solicitate pentru 2007.

Via Automotive News

Comentarii (13)

  • Anonim
    Mariti preturile si apoi vedeti cum stati cu vanzarile ! Nu poate costa un wv cat un Mercedes sau BMW clar , asa ca mult succes cu noua politica de preturi . Altii sunt deja aliniati la noile norme fara sa scumpeasca semnificativ masinile . La voi in schimb este nevoie mare de bani sa acoperti amenzile primite in urma magariilor facute . Si cum actionarii nu suporta sa le scada profitul fraierestenii care se inghesuie sa cumpere masini din grupul WV vor suporta diferenta . Dar ceva despre calitatea crescuta a produselor voastre ? Ca in ultimul timp au fiabilitate de Fiat !
    23 6
  • abia acum vor avea.... valuare

    serios vorbind, modelele lor erau si asa foarte ieftine, cei de la VAG abia reusind sa-si acopere costurile (de miliarde) cu cercetarea si dezvoltarea de noi tehnologii si softuri avansate

    deci sunt foarte serios cand zic
    8 6
  • Nici o grija. Se vor cumpara !
    6 2
  • Costel
    calitatea ii scumpa
    cantitatea ii ieftina
    ii cat se poate de logic
    vw ii reper auto
    2 12
  • Marius
    Un lucru este cert: masinile cu motoare termice nu au cum sa mai evolueze. E capat de tehnologie si de drum.

    Dar sistemele alea micro-hibrid la 48 V nu pot sa rezolve oarecum problema emisiilor? Toti constructorii se laudau cu microhibridizarea motoarelor.
    8 1
  • Când plătești 27.000 euro pt un golf 1.6 tdi (roșu), manual, nou logic. Ce mai contează una sau două mii euro în plus?
    6 0
  • Iar lui Coster
    iFrig la creier
    6 0
  • Costel
    ii simplu cu jignire
    cu argumente ii complicat
    1 5
  • Edikkk
    95 gram / 100 km se poate face doar cu hibridă non plugin sau cu hibridă plugin

    Fără electrificare nu se poate. Decât cu maimuţa, dar dacă i-au prins, nu mai merge nici aia şi VW trebuie să pună osul la muncă.

    Până acum electrificarea VW reprezintă o sumedenie de ştiri sterpe despre ID şi că primul ID o să fie.... Bleahhh... de fapt un fel de VW UP cică.

    Rău.
    5 0
  • @demin2609 : hai sa nu exageram, configuratia aia o gasesti pe la 20.000 euro in echipare de top la orice dealer .Stiu asta fiindca anul trecut am umblat pe la cativa printre care si pe la Porsche. Dar bineinteles daca nu vii cu optiuni gen piele, trapa, etc, cum fac multi romanasi care cred ca "rup gura targului" daca-si iau "vw in piele". Dar ca si exemplu "generic" ai dreptate ,din pacate pe asta se bazeaza si producatorii ,un 10% in plus sau un 25 euro/luna "merge' odata ce a fost depasit un prag .
    3 0
  • Colegule pipo

    Prețul este cât se poate de real. Cu o rată, o astfel de mașină, atât ajunge. Fiecare își configurează mașina cum dorește. Nu am factura să dovedesc.
    4 0
  • Cand esti ETALONUL, iti permiti orice:
    -preturi nesimtite
    -softuri legale
    - noxe ilegale
    sau invers VW mai stie.


    PS: Mi-e ca au ramas in urma cu electrificarea,
    vezi TESLA si NISSAN LEAF.
    3 0
  • Dar oare daca ar face masini cu cilindree pana in 2000 cm si cu puteri "normale" nu ar indeplini limitele de CO2?! Masinile cu cat sunt mai puternice,cu atat polueaza mai mult.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru