Recall după ce Volkswagen a fost prinsă că manipulează testele de emisii: aproape 1.500 de unități VW Touareg din România vor fi chemate în service pentru actualizarea softului

de Petre Barac
Joi, 22.02.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Aproape 1.500 de unități Volkswagen Touareg vor fi chemate în service în România ca urmare a unei campanii inițiate de producătorul german la nivel global.

În luna decembrie a anului trecut, autoritatea de transport germană KBA a descoperit că Volkswagen a folosit două dispozitive ilegale care “păcăleau” emisiile pe exemplarele Volkswagen Touareg cu motoare diesel de 3.0 litri Euro 6. La vremea respectivă, KBA a spus că 57.600 de unități Touareg vor fi chemate în service, jumătate dintre ele fiind în Germania.

Potrivit publicației Profit.ro, Porsche România (importator și distribuitor Volkswagen) a trimis o notificare către ANPC cu privire la o rechemare a unui lot de 1.484 de autoturisme VW Touareg, pentru “actualizarea software-ului unității de comandă a motorului”.

Acțiunea face parte din campania inițiată în urma acuzațiilor aduse VW de KBA.

Autoritatea germană a spus că motorul de pe exemplarele Touareg menționate dispune de dispozitive care se comportă diferit în cazul testelor de emisii, față de rularea pe șosea.

Scrisoarea Porsche România către clienți confirmă faptul că rechemarea face parte din această campanie: “Într-un interval de fabricație limitat, au fost montate motoare diesel cu un software al unității de comandă a motorului din cauza căruia valorile de oxizi de azot (NOx) se înrăutățesc la comparația dintre funcționarea pe standul de probe (NEFZ) și funcționarea în condiții reale de deplasare.

Din acest motiv este necesară reprogramarea unității de comandă a motorului.”

Conform documentului, odată cu introducerea noului software rămâne nemodificată puterea maximă a motorului, iar durabilitatea acestuia și sistemul de tratare ulterioară a gazelor arse nu se modifică negativ.

Via Profit.ro

Comentarii (6)

  • ocaua mica
    nu era mai simplu "din cauza de Dieselgate si pentru ca nu vrem sa platim amenzi"?
    14 1
  • Mda, asta cu puterea maxima imi miroase un pic. sa inteleg ca puterea are de suferit, dar puterea maxima nu? De aia au precizat "puterea maxima" si nu doar "puterea"???
    Cum pot sa isi bata joc de clienti ...
    Pai cum adica sa ma chemi in service sa imi "resoftezi masina" , asigurandu-ma ca in principiu nu am nimic de pierdut, dupa ce in primul rand mi-ai vandut o minciuna?
    14 3
  • Cata si mai cata poluare in tara asta. La romani le plac doar cotetele, cazanele diesel nemtesti cu care se plimba prin oras.
    13 5
  • mircea badea
    de ce nu spun exact ce face softul?

    oricum sper sa-l faca toti, sau sa-si duca tractoarele la remat.
    6 1
  • Eu nu inteleg inca cum de romanii(si alti "europeni") mai pun botu si cumpara de la astia!
    Adica te inseala cu un produs neconform, apoi te mint si te fac prost iar in final iti ofera o solutie care nu corespunde cu ce ai cumparat - totul pe banii tai - iar oamenii continua sa cumpere de la ei si sa ii ridice in slavi!
    Pur si simplu nu pot sa inteleg...
    8 1
  • Secretul lui vw
    @unu
    O reclama/emisiune poate suci mintea multora (vezi Antena 3,etc).
    Sunt sute de carti legate de comportamentul maselor...
    Dupa cum bine ai constatat multora le place inca sa puna botul la ,,volksvagin,, din varii motive. Cele mai multe sunt regasite in cele ce am scris mai sus.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru