Reguli dure pentru emisii din septembrie 2017: maşinile cu motoare pe benzină trebuie echipate cu filtre de particule

de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Miercuri, 21.12.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Maşinile cu motoare pe benzină vor fi echipate cu filtre de particule pentru a respecta noile norme de emisii care vor intra în vigoare din septembrie 2017.

Cele 28 de state ale Uniunii Europene au aprobat în această săptămână introducerea testelor pentru emisii în mediu real începând din toamna anului viitor, conform unei planificări anterioare.

Astfel, maşinile vor fi testate în mediu real pentru emisiile de particule, ceea ce inasemna că vehiculele cu motoare pe benzină trebuie echipate cu filtre de particule, aşa cum se întâmplă în prezent cu maşinile diesel.

"Constructorii de maşini ar trebui deja să înceapă să producă vehicule cu emisii mai mici de particule şi să introducă pe maşinile pe benzină filtrele necesare disponibile deja pe maşinile diesel", precizează Comisia Europeană într-un comunicat de presă.

Urmareste Automarket
Noile reguli se vor aplica din septembrie 2017 pentru modelele noi şi din septembrie 2018 pentru toate maşinile nou apărute pe piaţă.
Testele vor lua în calcul inclusiv emisiile la pornirea motorului, care sunt mai mari decât cele înregistrate pe parcursul călătoriei. Constructorii auto au cerut în mai multe rânduri amânarea noilor reguli până în 2019, considerând că au prea puţin timp la dispoziţie pentru a se adapta noilor reglementări.

Introducerea noilor teste are loc ca urmare a scandalului Dieselgate, care a evidenţiat lacunele testelor efectuate în laborator, care pot fi fraudate în anumite condiţii.

Via Automotive News

Comentarii (4)

  • someone
    sugrumati-le, sugrumati-le si apoi puneti si filtru de particule.
    interesant cum unele motoare care oricum polueaza mai putin ca alte motoare termice, au nevoie de filtru particule. care stim cate probleme face la diesel
    2 1
  • foarte bine! sanatatea e cea mai importanta.

    totusi cum vor rezolva la diesel, ca astea in trafic real sunt dezastru?

    ps: intre modele noi si masini nou aparute, care e diferenta? :/
    2 2
  • @Seat
    ardere cu uree pt NO2 (ca la camioane), multe radiatoare din ce in ce mai mari, după care kaput diesel
    2 0
  • Tembelus Rex
    Acum voi fi lipsit de modestie dar am anticipat corect acum ceva timp acest lucru, chiar aici pe acest site http://www.automarket.ro/stiri/au-avut-japonezii-dreptate-noile-teste-reale-de-consum-vor-inlocui-73821.html
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru