Feedback

Renault a prezentat Espace facelift: modelul producătorului francez va fi echipat cu tehnologii noi și motorizări îmbunătățite

Publicat Marti, 26.11.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 7
Renault Espace facelift propune un exterior cu mici modificări estetice, un interior plin cu tehnologii moderne și o mulțime de sisteme de siguranță. Gama de motorizări include un propulsor pe benzină și două unități diesel.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a prezentat actuala generație Espace în cadrul Salonului Auto de la Paris din 2014. A cincea generație Espace a fost descrisă de oficialii producătorului francez drept "un crossover dinamic și agresiv".

Acum, Renault a publicat primele imagini și detalii referitoare la Espace facelift. Modelul constructorului din Hexagon primește o serie de modificări estetice minore, tehnologii noi la interior și motorizări îmbunătățite.

Renault Espace facelift: date esențiale

● Din punct de vedere estetic, designerii Renault au pregătit spoilere ușor modificate, protecții cromate pentru caroserie, un splitter frontal restilizat și un difuzor de aer nou. De asemenea, versiunea de top Initiale Paris va miza pe o mulțime de elemente exterioare cromate. Conform oficialilor francezi, Espace facelift va putea fi comandat acum și în nuanța Vintage Red. De asemenea, varianta Initiale Paris va fi echipată cu jante de 20 de inch cu design special. 

● Pentru prima dată în gamă, producătorul francez oferă pe Espace facelift farurile adaptive Matrix LED Vision. Fiecare segment cu LED-uri este controlat individual și, conform oficialilor francezi, noile faruri promit o vizibilitate sporită (de la 175 de metri la 220 de metri) fără ca restul participanților la trafic să fie deranjați. Totodată, francezii au modificat și semnătura luminoasă a stopurilor. 

● Pentru interior, Renault a pregătit materiale mai plăcute la atingere și o serie de tehnologii moderne. Ecranul central poziționat vertical are o diagonală de 9.3 inch și este echipat cu sistemul Easy Link. Totodată, sistemul de infotainment va fi compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto. 

● Vechiul instrumentar de bord a fost înlocuit cu un ecran cu diagonala de 10.2 inch. Conform oficialilor francezi acesta poate fi personalizat în funcție de dorințele șoferilor. În plus, Renault propune și un head-up display generos. 

● Renault Espace facelift va fi disponibil în versiuni cu cinci sau șapte locuri. Francezii propun și sistemul One-Touch pentru plierea scaunelor. Acesta va putea fi activat folosind butoanele amplasate la nivelul portbagajului sau prin comenzile integrate la nivelul sistemului de infotainment. Volumul maxim de încărcare oferit de Renault Espace va fi de 2.101 litri, iar portbagajul acționat electric va fi oferit și cu o funcție de tip "mâini libere". Atunci când toate cele trei rânduri de scaune sunt ridicate, volumul portbagajului măsoară 247 de litri. În versiunea cu cinci locuri, portbagajul propune un volum de încărcare de 785 de litri. 

● Pentru pasionații de muzică, Renault oferă un sistem audio semnat de specialștii de la Bose. 

● Renault introduce o serie de tehnologii noi pe Espace facelift. Clienții vor găsi pe lista de echipamente standard, dar și pe lista cu opționale, o gamă generoasă de sisteme de siguranță. Francezii propun un sistem de frânare automată de urgență capabil să recunoască pietonii, un sistem pentru menținerea benzii de rulare și pentru avertizarea cu privire la părăsirea benzii de rulare, o tehnologie de avertizare cu privire la traficul din spate, dar și un asistent la parcare îmbunătățit. Unul dintre cele mai importante sisteme introduse de Renault se numește The Highway & Traffic Jam Companion. Acesta transformă Espace facelift într-un vehicul semi-autonom de Nivel 2. Pe lista sistemelor de siguranță trecem și Blind Spot Warning, dar și o tehnologie pentru monitorizarea șoferului.

● Gama de motorizări include o unitate pe benzină și două propulsoare diesel. Fanii motoarelor pe benzină vor putea comanda unitatea TCe 225 de 1.8 litri. Unitatea oferă 225 de cai putere și 300 Nm începând cu 2.000 rpm, și este cuplată la o cutie automată cu dublu ambreiaj și șapte trepte. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 7.9 secunde, în timp ce viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 224 km/h. Consumul mediu mixt anunțat de francezi pentru această versiune va fi cuprins între 7.6 și 8.0 litri/100 de kilometri.

● Cei care preferă un motor diesel vor avea la dispoziție propulsorul de 2.0 litri în versiuni de 160 CP și 360 Nm (dCi 160), respectiv 200 CP și 400 Nm (dCi 200). Indiferent de varianta aleasă, francezii propun o cutie automată cu dublu ambreiaj și șase trepte. Varianta de 160 de cai putere poate accelera de la 0 la 100 km/h în 10.5 secunde, în timp ce versiunea de 200 CP este mai rapidă cu 1.4 secunde. Consumul medium mixt pentru Espace facelift dCi 160 este cuprins între 5.1 și 6.3 litri/100 de kilometri, în timp ce varianta echipată cu motorul de 200 CP promite un consum mediu între 5.3 și 6.2 litri/100 km. 

● În continuare, Renault va oferi pe Espace facelift sistemul de direcție integrală 4Control (opțional), în timp ce sistemul Multi Sense propune trei moduri de rulare: Eco, Comfort și Sport. Amortizoarele adaptive fac și ele parte din oferta producătorului francez. 

● Actuala generație Renault Espace nu este disponibilă și pe piața din România, ceea ce înseamnă că sunt puține șanse ca versiunea cu facelift să fie introdusă în oferta din țara noastră. 


Comentarii (7)

  • mda...cam putin (la exterior) chiar daca e facelift. La interior au rezolvat "problema" butoanelor fizice pentru clima, ceea ce e perfect. Una peste alta, la modul general, e mai mult decat ok

    Pentru ca nu cred ca va mai exista o noua generatie de Espace care sa se apropie atat de mult de ideea de monovolum...ar fi ultima "strigare". Cel putin pentru mine
    11 4
  • zamaraii
    Cred ca e singurul Renault pe care l-as cumpara.
    15 5
  • Ioan : Ciclu Beau de Rochas vs Atkinson Raspunde
  • Am fost cu Espace - la Nisa acum o luna - si am fost placut impresionat de masina.

    Pacat ca nu mai e pe piata din Romania - aici nu se vinde pentru ca e preferat WV, BMW ...
    12 3
  • o singura data e nevoie sa te urci in masia asta si nu o sa mai vrei altceva. Atat de mult spatiu si confort ... si 225 de cai silentiosi ...
    20 2
  • superb
    8 2
  • Ovidiu
    Dap, chiar tare, mai ales Initiale.......
    7 1
  • Bestiala masina! Bravo Renault!
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru