Renault deschide comenzile pentru noul Austral în România: start de la 27.000 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 20.09.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul francez de automobile anunță deschiderea comenzilor pentru noul Austral în România. SUV-ul de segment C pornește, la noi în țară, de la 27.000 de euro.

La începutul lunii martie am zburat până la Paris pentru a vedea pe viu noul Renault Austral, SUV-ul cu care producătorul din Hexagon vrea să recucerească segmentul C.

Acum, Renault anunță deschiderea comenzilor în România. Livrările către clienți vor debuta în prima parte a anului 2023.

La noi în țară, noul Renault Austral va fi disponibil în 3 niveluri de echipare (Equilibre, Techno și Iconic). Ultimele două pot fi comandate și în noua versiune Esprit Alpine.

Dacă bifezi echiparea Esprit Alpine primești, printre altele, jante din aliaj Daytona de 20 de inch, tapițerie din Alcantara, cusături albastre, volan îmbrăcat în piele Nappa și lumini spate irizate 3D.

Gama de motorizări include, înainte de toate, două sisteme de propulsie micro hibride. Primul dintre ele combină un agregat de 1.2 litri cu o baterie litiu-ion de 48V și oferă 130 de cai putere. Transmisia este una manuală.

Cea de-a două integrează un motor de 1.3 litri, cu patru cilindri, și un sistem micro-hibrid la 12V care oferă 140 sau 160 de cai putere și vine în compania unei cutii de viteze automate X-Tronic.

Clienții pot opta și pentru sistemul de propulsie E-Tech Full Hybrid.

Acesta combină un motor de 1.2 litri, o unitate eletrică și o baterie litiu-ion de 2 kWh. Sistemul este disponibil în versiuni de 160 și 200 de cai putere.

Transmisia, în acest caz, este una inteligentă multi-mode care oferă 15 combinații diferite, dintre care 2 sunt în modul 100% electric.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Renault Austral
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Automată
ECHIPARE Equilibre
1.3 Micro-hibrid 140 CP
260 Nm
27.000 -
ECHIPARE Techno
1.3 Micro-hibrid 140 CP
260 Nm
30.000 -
1.3 Micro-hibrid 160 CP
270 Nm
- 32.500
1.2 E-Tech Full Hybrid 160 CP
260 Nm
- 35.700
1.2 E-Tech Full Hybrid 200 CP

- 36.400
ECHIPARE Techno Esprit Alpine
1.3 Micro-hibrid 160 CP
270 Nm
- 34.000
1.2 E-Tech Full Hybrid 200 CP

- 37.900
ECHIPARE Iconic
1.2 E-Tech Full Hybrid 200 CP

- 39.900
ECHIPARE Iconic Esprit Alpine
1.2 E-Tech Full Hybrid 200 CP - 40.900

Noul Renault Austral pornește în România de la 27.000 de euro, cu TVA inclus. Nivelul de echipare de bază include o grilă cromată, ecran central de 9 inch, instrumentar de bord digital cu display de 12.3 inch, faruri LED și senzori de parcare spate.

Modelul francez vine cu o listă lungă de sisteme de siguranță (32 de sisteme), dar și cu sistemul 4Control Advanced, a treia generație a sistemului cu patru roți directoare de la Renault.

Noul Renault Austral vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Renault Austral
1.3 Micro-hibrid
140 - - 27.000
Ford Kuga
2.0 EcoBlue MHEV
150 4.1 9.6 30.150
Hyundai Tucson
1.6 T-GDi M-Hybrid
180 5.7 9.0 33.510
Kia Sportage
1.6 T-GDi MHEV
150 7.3 10.3 28.536
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Renault

Comentarii (31)

  • Sa fiu sincer as da 27.000 de mii pe Austral iin loc de Kuga
    20 3
  • Enigmatrix
    Renault Austral aterizează pe o concurență maximă.
    Motoarele oferite sunt puțin demodate.
    Cu ceva sprijin financiar Renault pot fi o rețetă bună.
    11 13
  • Mircea Badea
    nu inteleg de ce nu pune uniunea taxe pe suv-uri.

    sa fie o taxa speciala si mare in functie de marimea masinii.
    13 29
  • Nimic despre motricitatea pungilor? FWD? AWD?
    6 0
  • @Mircea Badea

    De ce ai pune taxă pe un motor de 1.2 sau 1.3 care mai e și hibrid? Doar pentru că e suv, sau pentru ce?
    19 1
  • Lucian
    Sa inteleg ca Renault a readus motorul de 1.2 benzina (la care au renuntat de vreo 2 ani) ? Interesant...
    8 8
  • Seriff
    @ds fiinca asta e mirciulica, asa gandesc toti eco-pensatii, sa se puna taxe, sa se taxeze, e un comunist obosit si frustrat pe viata.
    17 12
  • @Lucian
    Nu. E un motor nou, in 3 cilindri.
    13 0
  • Mircea Badea
    nu conteaza de cat e motorul, cat de lesinat si penibil e pus pe o magaoaie ce se clatina..conteaza ca acest motoras consuma mai mult doar ca sa se clatine soferul, ca asa e moda acum. plus materiale, spatiu, uratenie urbanistica..

    @sherif, sunt sigur ca tu esti mai pensat decat mine...cat despre comunism, sunt sigur ca tu votezi securistii crezand ca sunt de "dreapta"..
    8 13
  • Catalin
    Nu e absolut nimic demodat la acest Austral, e chiar cel mai modern model din segmentul lui, iar motorul de 1.2 din sistemul hibrid e cu totul nou, nu are nicio legatura cu vechiul 1.2 care a fost montat inclusiv pe Dusterul anterior si care a fost cu oarece probleme.

    Austral e in acest moment cea mai buna alegere din clasa lui si imi place ca preturile sunt oneste, raportat la ce se ofera si la ce ofera si concurenta. Dupa Austral as pune asiaticele RAV4-Tucson-Sportage-CRV-Qashqai, abia apoi vine restul plutonului, cu 3008 cap de coloana.
    11 5
  • @Mircea Badea
    Nu prietene, eu niciodata nu am venit cu idei Staliniste gen sa se taxeze diesel, suv-uri, masini vechi, sau alte aberatii, sunt pentru democratie, normal ar fi sa aibe fiecare om dreptul sa isi cumpere ce vrea in functie de nevoile sale, nu are nimeni dreptul sa ia decizii asupra vietii altui om, ce se potriveste la unul nu se potriveste la altul si tot asa.
    Dar ce sa intelegi tu, tu sti doar masini electrice, interzis suv-uri, interzis diesel
    Dar toate masinile suv-urile electrice de 2 tone de ce nu vrei sa se interzica?
    12 10
  • @seriff
    pai prietene, daca fiecare isi ia ce vrea, tu o sa vrei probabil o fumigena diesel euro 2, iar in momentul ala tu ai luat deja o decizie asupra vietii altui om, intelegi? asupra multor altor oameni de fapt, pe care ii vei asfixia cu noxele.

    si eu sunt total pro democratie, dar intelege odata ca democratie nu inseamna ca fiecare face ce il taie capul. mergi doar in cateva tari cu veche traditie democratica si poate te mai luminezi ce inseamna democratia si respectul.
    12 14
  • @11:27
    Dada, e plina hanglia de democratie si respect pentru cetateni. Au mers pana recent cu celebrele black cab cu 2.4 diesel fara dpf fara nimic de s-a innegrit toata Londra de la fumul lor si acum nu mai stiu pe unde sa scoata camasa.
    Sa nu mai zic de razboaiele in care si-au bagat nasul cel putin daca nu si trupele, inclusiv proximul razboi.
    Democratia aparent are foarte multe forme in functie de ce detergent s-a folosit la spalarea creerelor.
    Razboiul este pace, pacea e razboiul.
    14 3
  • Razvan
    stie cineva daca are si 4x4?Mie designul imi place.
    5 1
  • Seriff
    @mircea badea eu am masina luata de noua euro 5, diesel da, tu ai asa ceva? Ai permis macar? Euro 2 nu isi mai ia nimeni in ziua de azi, pe ce planeta traiesti, pana si un Golf 4 e euro 3 sau chiar 4, dar asta cu masinile vechi e doar in Ro, in afara merg oamenii cu Golfuri 3 din 95 si nu se mai irita nici un hipster.
    6 7
  • Seriff
    @mircea badea si daca esti atat de pornit impotriva noxelor de ce nu te duci la portile fabricilor care polueaza non stop de rup? Alea nu iau decizii asupra vietii tale? Masinile te omoara pe tine? Du-te si fa protest la aeroport ca un avion emite mai multe noxe decat orice euro 2, de defrisarile masive si de arderile de deseuri ai auzit? Tu crezi ca masinile de omoara? Daca era adevarat erai mort demult, dar cand ai creierul spalat de Greta si de alti terminati de la Bruxelles asa ajungi.
    7 5
  • Enigmatrix
    Păcat de mașină.
    Tucson/Sportrage,noua Corolla Cross dau cu dinții de asfalat consacratele europene.
    La prețuri mici (sub 30.3000euro) ,posibi să fie rentabil.
    4 4
  • Enigmatrix
    Mașinile europene
    trag tare pe tehnologia electric.
    Asiaticii pe hibrid.
    3 0
  • Mircea Badea
    dizalul/tractorasul daca nu e euro 6d, polueaza(triseaza) ca un euro 3 dizal, asta in teste in lumea reala, nu vrajeli.

    avionul etc nu-mi aterizeaza pe acoperis, nu ajunge mai nimic la geamul meu. plus probabil baga in N cand se apropie de aeroport.. :)

    si nu, fiecare sa aiba minimul, nimeni nu are nevoie mai mult de un smart electric! si asta o sa se intample din iarna asta se pare..
    7 11
  • Sheriff, te rog da-i ignore. O sa aibă “grija” viața de ele mai devreme sau mai târziu. Referitor la “sa-si ia omul ce vrea”, clar ca este vorba de ce este disponibil conform legilor, ca nu se apuca nimeni sa-si facă masina din bucăți. Si asta se întâmpla si se va întâmpla, dacă nu in toată Europa asta este… ne mutam, si dacă trebuie ne mutam si din Europa (așa ca mine) ;)
    7 9
  • Mircea Badea
    Nu are cum sa mă ignore, I'm Captain Planet!
    6 9
  • Seriff
    @Mircea Badea, apropo, aia cu avionul baga in N cand se apropie de aeroport e TOP, daca te pricepi la masini ca la avioane e clar.
    Eu cred ca activeaza si sistemul start stop ca sa nu te deranjeze personal.
    6 8
  • @serifu de carton
    pretenas, ai dat pana acum de mai multe ori cu mucii in fasole, las-o mai moale cu aerele de expert, ca-ti ies prea usor la iveala ideile rumegate deja de alti "experti" .... omul prin avion pe acoperis a vrut sa zica despre concentratia emisiilor in zone dens populate...daca vrei sa mergi cu dieselul pe camp mai mult ca sigur nu va comenta nimeni, fie el si euro 0, dar nu e acelasi lucru sa o faci prin orase, pe sub ferestrele oamenilor, taraindu-te in coloana cu alte zeci si sute ca tine. imagineaza-ti ca cei care au vedere catre un bulevard sau sosea dens circulata, mai ales pe langa semafoare, unde zeci de masini stau pe loc si emit noxe, nu pot practic sa deschida un geam niciodata, ca le intra numai gudron in casa....aerisire p**a, aia devine camera de gazare, nu mai zic poluarea fonica permanenta, vuietul ala non stop care afecteaza la nivel neuropsihic la modul serios, de la oboseala pana la chestii grave cu multe implicatii...ce sa stie nea serif?? pe el il doare la basca ca pe un ingorant sadea si o da la intors cu fabrici si avioane si vapoare. suntem ultrasictiriti de "experti" de-astia ca tine, lasa-ne!!
    7 9
  • My case exactly.
    Am locuit pe Semaforului/SB si m-am mutat in afara orasului tocmai din cauza traficului. Nu am mai putut suporta noxele si zgomotul, simteam cum mor cu zile acolo. Nu imi vine usor cu naveta, as minti sa zic altfel, dar per total ii mai ok aici. Deranjant ii doar mirosul de baliga uneori, mai ales pentru mine care am crescut la oras la bloc de cand ma stiu. Acum sunt la Daia, am 17 km pana in buricul targului.
    8 5
  • Razvan
    Este doar 2WD.Am mai cautat pe saitul Renault.
    5 0
  • Seriff
    Si eu stau in oras si nu ma deranjeaza diesel-ul, sunteti voi prea sensibili, dar macar v-ati dat arama pe fata, va doare fix in pix de mediu si de poluare, problema la voi e sa nu fie trafic si zgomot ca nu puteti voi sa inchideti geamul, in rest nu conteaza ca langa oras se polueaza la greu cu fabrici, uzine, arderi de deseuri, aeroporturi unde decoleaza un avion la 5 minute.
    Important e sa nu treaca gigi cu Passat-ul euro 5 ca nu mai puteti voi sa respirati, vai ce mila imi e de voi.
    Imi pare rau ca nu stiu unde stati ca as trece zilnic cu motorul turat pe sub geamul vostru doar sa va enervez.
    9 9
  • @serif
    tot imbecil ai ramas, vai steaua ta....
    toata poluarea conteaza bai berbec, nu e vorba ca ne doare in pix de alte surse de poluare, eu zic ca cea pe care o resimtim cel mai acut noi astia de stam in orase aglomerate e traficul, n-ai cum sa negi asta, sunt si studii pe diferite orase din lumea asta din care reiese clar ca circa trei sferturi din poluarea urbana e generata de traficul rutier.

    daca ar trece doar gigi cu passatul euro 5 de 2x pe zi o data dimineata si o data seara n-ar fi prea mare problema, dar cand trec cateva zeci de mii de gigei din astia pe zi pe acolo este o problema foarte foarte mare.

    la cat de batut in cap esti nu ma astept sa pricepi, tu dai ca surdu-n tobe cu aceeasi placa cu fabrici si arderi de deseuri si avioane.

    am zis, conteaza si alea dar nu degeaba se pun departe de zonele locuite, ca pana ajunge si daca ajunge poluarea de la fabrici si avioane in cartierele dens populate deja e mult diluata in concentratie fata de ce iese pe gura furnalului.
    insa fumul toxic de la passatul lui gigel vine din strada direct in nara ta, fie ca esti pieton pe trotuar sau in masina la semafor langa gigel sau la fereastra fluierand dupa gagici.
    6 6
  • @15:50
    Propagandistule,lasa ca mai vorbim prin decembrie de poluare cand o sa ne incalzim cu scrierile Gretei la focul de tabara facut in sufragerie,voi astia verzi la cap complet meritati sa fiti internati la agitati,oricum aveti iq ul cu mult subunitar,doar gargara e de voi,gargara si jignirile.
    7 6
  • Exact… tot ce spui este SF, ai lipsuri mari ca sa poți sa fi arogant (deșii te străduiești la greu), doar o dai in strachini si plictisești maxim.
    4 5
  • Seriff
    @15:50, vezi prietene, asta e diferenta dintre comunistii verzi si oamenii normali, tu te enervezi si ma faci imbecil, ce sa zic, atat poti, atat te duce capul, asa e cand te muti la oras direct de la coada vacii.
    Legat de poluare, hai sa iti zic un secret, daca o fabrica polueaza 24 din 24 si e la 5 km de oras, tot fumul ala ajunge in oras in 5 minute, se simte perfect noaptea cand deschizi geamul si nu e trafic deloc, dar e miros de sulf, cum era si in pandemie, cand nu era deloc trafic, dar poluarea era la cote imense, mai du-te la scoala si afla ca poluarea circula, nu ramane pe loc, degeaba e fabrica langa oras si nu in oras, poluarea din trafic e fix pix pe langa poluarea generala.

    Si oricum pe mine nu ma intereseaza, am cumparat o masina noua, daca nu iti convine asta du-te si fa reclamatie la RENAULT ca am eu masina diesel, da-i in judecata ca te omoara.
    Eu nu o sa dau diesel-ul pe o electrica fiindca nu am ce face cu ea, sa isi cumpere cine vrea.
    Inca e o tara libera.
    Momentan.
    8 4
  • Enigmatrix
    Observ destul de multe comentarii pro și contra.
    Asta înseamnă că mașina prezinta interes.
    La 30.000 euro pare o mașină de luat în calcul.
    Cam de aici incep prețurile la auto noi pentru suv-uri/crossovere de dimensiuni medii.(S-a scumpit halatul în industria auto la toți constructorii)
    Consumul real încă nu-l cunoastem.Aici poate fi ceva pagubă la casa omului.(mă refer la motorizarea de 1.33 160CP)
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru