Renault Megane RS Trophy-R cucerește circuitul de la Suzuka: Hot Hatch-ul francez a devenit cel mai rapid model de serie cu roți motrice față de pe circuitul nipon

de Cornel Șocariciu
Joi, 28.11.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault Megane RS Trophy-R a devenit cel mai rapid model de serie cu roți motrice față de pe circuitul de la Suzuka. Hot Hatch-ul producătorului francez a avut nevoie de 2 minute și 25.454 secunde pentru un tur complet.

În luna mai, Renault Megane RS Trophy-R devenea cel mai rapid model de serie cu roți motrice față de pe circuitul de la Nurburgring: 7 minute și 40.1 secunde a fost timpul realizat de Hot Hatch-ul francez pe circuitul german. Câteva luni mai târziu, modelul producătorului din Hexagon stabilea un nou timp de referință pentru aceeași clasă pe circuitul de la Spa-Francorchamps.

Acum, Renault Megane RS Trophy-R a "recidivat". De această dată, modelul producătorului francez a stabilit cel mai bun timp pentru mașinile de serie cu roți motrice față pe circuitul de la Suzuka.

La volanul Hot Hatch-ului s-a aflat Laurent Hurgon, același pilot care a stabilit timpii de referință la Nurburgring și la Spa-Francorchamps.

Hot Hatch-ul a avut nevoie de 2 minute și 25.454 secunde pentru a parcurge cei 5.8 kilometri ai circuitului nipon.

Conform oficialilor francezi, timpul realizat de Megane RS Trophy-R este cu aproape 3 secunde mai bun comparativ cu vechiul record stabilit de Megane RS 275 Trophy R.

Noul Renault Megane RS Trophy-R este echipat cu motorul turbo de 1.8 litri care dezvoltă 300 CP și 400 Nm. Resursele sunt gestionate de o cutie manuală cu șase trepte, iar accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 5.4 secunde. Viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 262 km/h. Hot Hatch-ul constructorului francez va fi produs în doar 500 de unități, iar prețul pentru piața din Franța pornește de la 55.000 de euro.

Comentarii (1)

  • Costel
    D-le Cornel Socariciu ,

    trag nadejde la momentul asternerii acestor randuri ca o sa-mi impartasiti opinia pan' la urma in ceea ce priveste cuvenita translatie in segmentul C a limbajului de design Kodo dinspre Mazda spre aceasta autentica si indubitabila esenta a miscarii a clasei compacte pe circuite si nu numai care apartine in ultimul an de zile fara doar si poate remarcabilului Megane Trophy -R , o verosimila felina care-si demonstreaza superioritatea ori de cate ori i se iveste ocazia iar cel mai recent galop de sanatate realizat taman pe circuitul de casa al celor de Honda nu numai ca-i consfinteste suprematia dar ii certifica cutezanta de a nu ne feri in a asocia si parca sub nicio forma tangential respectiva sportiva FK8 cu notiunea de deriziune atunci cand cronometrul ii cel mai in masura sa vorbeasca despre ultima creatie RenaultSport
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru