Feedback

România a finalizat încă 22 de kilometri de pe autostrada A1 Lugoj - Deva: șoferii nu pot circula din cauza problemelor de calitate la un alt tronson

Publicat Marti, 13.08.2019
de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Comenteaza 2
România a finalizat încă 22 de kilometri de pe autostrada A1 Lugoj - Deva: șoferii nu pot circula din cauza problemelor de calitate la un alt tronson - Poza 1
Lotul 4 al autostrăzii A1 Lugoj - Deva a fost recepționat de autorități, însă nu poate fi deschis circulației din cauza faptului că tronsonul învecinat are o serie de probleme de calitate.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat în această săptămână că lotul 4 de pe autostrada A1 Lugoj - Deva, care are o lungime de 22 de kilometri, a fost recepționat.

Teoretic, acest lucru înseamnă că circulația pe acest tronson poate fi deschisă traficului rutier, însă în șoferii nu vor putea utiliza încă noua autostradă.

Noul tronson de autostradă leagă localitățile Șoimuș și Ilia și este conectat la lotul 3 al autostrăzii Lugoj - Deva. Lucrările la lotul 3 au fost de asemenea finalizate, însă acestea nu au fost recepționate după ce CNAIR a descoperit că "nu erau întrunite condiţiile de calitate a lucrărilor", potrivit lui Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR.

Nu este clar cât timp va dura remedierea problemelor întâmpinate pe lotul 3 dintre localitățile Ilia și Cosevita, care are o lungime de circa 21 de kilometri.

Chiar dacă lotul 3 va fi deschis circulației la un moment dat, șoferii nu vor putea încă să călătorească doar pe autostradă intre Lugoj și Deja.

Primul lot dintre localitățile Traian Vuia și Sanovita are aproape 28 de kilometri și este deja în exploatoare. În schimb, lotul 2 dintre Cosevita și Traian Vuia are aproape 29 de kilometri, însă doar o parte a acestuia este în exploatare, iar termenul de "livrare" pentru kilometri ramași este estimat pentru anul 2021.

Via Mediafax


Comentarii (2)

  • Nici o vorbulita despre ecoductul construit pe vorbe pe Lotul 3 pe care CNADR nu vrea sa-l plateasca ? Sau despre contractul existent incheiat cu 4 ani garantie pe care beneficiarul, acelasi CNADR il vrea extins moca la ... 10 ani ?
    5 0
  • Rudolf D.
    @Snow Asa e cum zici.
    Din pacate, cei mai multi habar nu au despre ce e vorba in realitate.
    Oare va avea Romania vreodata un CNAIR condus de oameni competenti care sa lucreze pentru platitorii de taxe?
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru