Să visăm frumos: Lancia Delta Safarista Restomod, o reinterpretare a vechii Delta Integrale

de Tiberiu Safta
Luni, 20.12.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
O companie italiană, denumită Amos Automobili, a prezentat Lancia Delta Safarista Restomod. Aceasta este o reinterpretare a faimoasei Lancia Delta Integrale. Ea va fi construită în numai 10 exemplare.

Amos Automobili, o companie italiană care se ocupă cu readucerea la viață a unor mașini emblematice, a lansat Lancia Delta Safarista Restomod. Mașina este bazată pe vechea Delta Integrale 16V și a fost transformată în mașină de raliu. În total, vor fi construite numai 10 exemplare, iar prețul este de peste 670.000 de euro.

Față de vechiul model de serie, Delta Safarista Restomod are o caroserie modificată semnificativ. Ușile din spate au fost eliminate, fiind creat un hatchback cu trei uși. Caroseria în sine este confecționată din fibră de carbon și este completată de aripi față și panouri spate evazate, o capotă modificată și un eleron spate. Barele de protecție au fost, de asemenea, modificate, iar garda la sol este mai înaltă datorită suspensiei construite special pentru a rula în teren accidentat. Mai mult, jantele sunt încălțate cu anvelope care pot face față oricărui tip de teren.

Interiorul este asemănător unei mașini de competiție, având un rollcage, scaune speciale cu centuri de siguranță cu prinderi în 4 sau 5 puncte, frână de mână hidraulică și un extinctor.

De asemenea, este montat și un instrumentar de bord digital, iar volanul și planșa de bord sunt îmbrăcate în Alcantara. În locul unde ar fi fost portbagajul este amplasată și o roată de rezervă.

Lancia Delta Safarista Restomod preia motorul de 2.0 litri turbo de la vechiul Delta Integrale 16V. Sistemul de răcire a fost modificat pentru a face față condițiilor mai dure, iar motorul este cuplat la o cutie de viteze secvențială. Puterea este transmisă către cele patru roți cu ajutorul unor diferențiale derivate de la mașina de raliu. Suspensia este reglabilă, iar frânele au fost îmbunătățite cu discuri din oțel.

Prețul este de 670.000 de euro și, așa cum am spus, mașina va fi construită în doar 10 exemplare. Livrările vor începe abia în 2023.

via Carscoops

Comentarii (4)

  • Lancia Delta Integrale, mașină care a făcut istorie și chiar își merită locul în top.
    2 3
  • “ Sistemul de răcire a fost modificat pentru a face față condițiilor mai dure”... mai exact?
    3 0
  • “ iar frânele au fost îmbunătățite cu discuri din oțel”... e bine ca nu au ales discuri din lemn de bambus
    3 2
  • Exista discuri de frana din fonta(audi rs6 mai vechi),din compozit...
    1 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru