Schițe oficiale cu viitoarea generație Kia Sorento: asiaticii oferă detalii de exterior, dar și primele imagini cu interiorul noului SUV

de Cornel Șocariciu
Marti, 11.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia a publicat o serie de schițe cu viitoarea generație Sorento. Modelul va fi prezentat la Geneva, iar conform unor surse, clienții vor putea opta și pentru o versiune plug-in hybrid.

În urmă cu doar câteva zile, Kia a publicat primele teasere cu viitoarea generație Sorento. SUV-ul producătorului asiatic va fi expus în premieră în 3 martie în cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Acum, oficialii Kia au pregătit o serie de schițe cu interiorul și exteriorul lui Sorento. Spre deosebire de actuala generație, viitorul Sorento va miza pe un design și mai masculin. În partea din față, asiaticii au integrat grila specifică mărcii (Tiger Nose), faruri cu o formă restilizată, spoilere și mai agresive și elemente aerodinamice noi. Pentru partea din spate, designerii au pregătit o aripă generoasă, stopuri cu o semnătură luminoasă nouă și elemente cromate pentru difuzorul de aer.

Interiorul viitoarei generații Kia Sorento va primi un instrumentar digital de bord "unit" de ecranul sistemului de infotainment cu un element din sticlă. Gurile de ventilație au fost și ele redesenate, în timp ce pe tunelul median își face apariția un nou selector de viteze.

Conform unor surse din Coreea de Sud, viitoarea generație Sorento va fi disponibilă și într-o versiune plug-in hybrid.

La baza acestui sistem se va afla un motor turbo de 1.6 litri pe benzină, resursele urmând să fie gestionate de o cutie automată cu șase trepte.

În continuare, Sorento va fi disponibil cu motorul diesel de 2.2 litri cuplat la o cutie automată cu dublu ambreiaj și opt trepte. SUV-ul constructorului asiatic va fi disponibil în versiuni 2WD și 4WD cu cinci sau șapte locuri.

Via | Kia, Motor1

Comentarii (14)

  • skodaq
    Kodiaq, tu esti?
    8 19
  • Ar vrea Kodiaq sa arate asa... Sunt elemente imprumutate de peste tot, dar reuseste sa arate ca o Kia.
    Linia laterala aminteste de Proceed, masca de Touareg, stopurile de Lincoln navigator mai vechi.
    Bravo coreenilor ca au evoluat atat de mult intr-un timp relativ scurt.
    14 4
  • PacMan
    Arata bestial! Una din putinele masini la care imi place si fata si spatele si interiorul.
    9 4
  • Arata foarte frumos din schite. Daca va arata asa si in realitate si va avea spatiu foarte mult va fi un concurent foarte bun pentru Kodiaq. Kodiaq arata bestial ! Sa vedem daca acest model va putea sa fie un concurent adevarat pentru Kodiaq.
    0 12
  • zarnesteanu te rog o parere despre evolutia koreeni!
    Sincer sa fiu te am urat ca te tot luai de toyota, eu fiind posesor de asa ceva ..insa.. ti-am citit comentariile cu privire la asiatici , americami si europeni si m ai pus pe ganduri
    Nu vreau sa renunt la toyota mea de 12 ani si care e stricata dar culmea merg cu ea asa de mult timp si vad ca inca merge...si parca asa incerca un logan sau sandero
    ce parere ai despre francezi?

    mersi
    6 2
  • Farurile sunt superbe dar stopurile sunt prea patratoase. La Kodiaq stopurile sunt foarte frumoase si mai ascutite. La Kodiaq imi place interiorul, spatiul care este foarte mult, exteriorul, farurile si stopurile full led si foarte frumoase, garda la sol si mai sunt si inca foarte, foarte multe lucruri care imi plac la Kodiaq.
    3 16
  • @skoda...ne-ai inebunit cu skodele. Masini urate si supraevaluate. Kodiac nici macar nu este in aceasi clasa cu Sorento, fiind de mai mici dimensiuni.
    @Automarket, poate faceti sa se poate comenta la articolele voaste din versiunea de mobil, nu doar desktop.
    8 1
  • Clique
    Miroase a U.S.A la modul cel bun.

    Sunt sigur că va avea succes în state, arată destul de americaniș
    10 1
  • @bububogdan

    Nu sunt urate ba chiar sunt foarte frumoase. Skoda Superb Scout a primit 4.6 stele la test-drive-ul automarket, o nota pe care abia masinile premium o primesc. Skoda Kodiaq are 4.7 m lungime, 720 l volum portbagaj, 7 sau 5 locuri configurabile, spatiu foarte mult.
    3 10
  • Best ever SKODA!
    Mai lasa-ne frate! Chiar exista pe lumea asta si alte masini mai bune decat skoda...
    10 2
  • @dan, nu stiu daca ai scris la misto sau nu, dar oricum, multumesc de incredere.

    Vezi tu, mie taica-meu mi-a spus sa ascult intotdeauna ce au de zis toti in jurul meu, dar decizia la sfarsit o iau singur, pe picoarele mele, si pe directia aia merg.

    Cred ca m-as simti cel mai prost sa dau un sfat cuiva in legatura cu masina care sa si-o cumpere si la urma sa nimereasca vreo ragalie. Tu stii cel mai bine ce iti trebuie tie, cati bani poti sa cheltui fara sa te stresezi prea tare samd. Poti sa ai ghinion si sa nimeresti o masina proasta de la un producator care a avut un succes nebun cu modelul respectiv. Sau un noroc chior la o masina care are o gramada de probleme la altii.

    Eu tind sa trag de masina cat pot de mult sa-mi amortizez cheltuiala initiala. O masina intretinuta corect merge la fel de bine ca in prima zi. Daca iti place toiota, nici o problema. Bucura-te de ea cat poti. Cand o s-o schimbi, ia-ti ceva care sa iti placa s-o conduci, sa fie practica, si mai ales care sa ti se potriveasca tie. Citeste cat poti de mult despre modelul ala, sa stii la ce te bagi. Sunt pline forumurile de informatii.

    E un canal pe youtube, "Atelierul de Detailing" si acolo chiar recent au vorbit despre Dacia Logan, Duster si un Stepway. In America de Nord nu exista din pacate nici Dacia, nici Renault, deci mi-e foarte greu sa spun ceva despre ele. Dar o sa vezi pe canalul ala, in special la Duster si la Stepway (postat chiar astazi) ca masini foarte noi (de 5000km, de 18000km) au probleme din fabrica. Ceea ce mi se pare incredibil. Acum, daca tu poti trece sau nu peste asta este iarasi optiunea ta.

    Pana acum am avut 6 Mercedes-uri si dintre toate, R Class-ul a fost cel mai scump de intretinut, si singurul la care am avut probleme la motor, din motive de proiectare. A mai fost primul C Class care a ruginit ca o galeata de-a trebuit sa-l revopsesc, dar cam asta a fost tot. Cheltuieli mari n-am avut cu ele. Dar depinde ce inseamna cheltuieli mari. Aceeasi suma de bani o sa fie perceputa diferit de doi oameni diferiti.

    De-aia spun, ca trebuie o documentare temeinica la masina pe care o ai in vizor, in ideea de a cumpara in deplina cunostinta de cauza. Iti spun un secret. Toate, dar absolut toate masinile au probleme. Fiecare va avea o buba care in general e foarte usor de gasit pe forumuri, pe internet. Intrebarea este daca esti dispus sa traiesti cu ideea ca intr-o zi masina ta se va defecta si va trebuie sa suporti reparatia respectiva.

    Referitor la francezi, eu cred ca fac masini deosebite din punct de vedere design. Uneori sunt absolut geniali, vezi Citroen Pallas DS. La interior sunt iesiti din tipar, dar unora le place asta. Motorizarile in general sunt bune, silentioase, dar calitatea per total a masinii nu cred ca e apropiata de a nemtilor. Toate astea le spun doar din citite de pe internet, youtube, etc. Deci nimic din viata reala.

    Multa bafta si sa-ti alegi masina care ti se potriveste cel mai bine.
    6 2
  • @skoda
    Lol, noroc ca stim cu totii ca trollezi, altfel ne-am ingrijora. Referitor la Kodiak (sau orice SUV/SUVulet/Crossover Skoda) fie ca ma uit la un PAX de la Ikea, fie ca ma uit la el, tot aia e, fix acelasi sentiment imi transmite. Cazan. Referitor la Sorento, arata bestial, se vad cateva elemente de Telluride, ceea ce e bine, pentru ca Telluride-ul are un succes foarte mare, dar probabil si pretul noului Sorento o sa fie pe masura. Dar avand in vedere cat cere VW pentru un cazan de Toareg, nu ar trebui sa ne surprinda.
    5 0
  • salut zarnesteanu

    Nu am scris la misto, te asigur. ITI multumesc pentru raspuns
    Ti-am citit comentariul si pot sa ti spun ca in mare sunt de acord cu tine. Intamplator am dat in urma cu cateva zile l de atelierul de detailing(persoana l din pitesti cu dusterul) si intr-adevar e ceva de necrezut ce probleme avea masina .la numai 5000 de km.
    Vad ca masinile sunt din ce in ce mai scumpe de la an la an si din ce in ce mai slabe calitativ, lucru valabil cam in toate domeniile.
    Voi mai studia problema si la momentul potrivit voi lua o hotarare.Ideea e ca au trecut si peste mine ceva ani si ma gandeam sa fiu roman si sa bag banii intr-o masina ''autohtona'' exact cum spunea cel cu dusterul.
    Voi vedea....
    mersi inca o data si sa stii ca desi ti-0am simtit de multe ori agresivitatea in comentarii stiu foarte bine ca nu esti asa
    salutare
    3 0
  • fan skoda
    @dan

    Calitatea depinde de marca si materiale. Dacia este cea mai proasta marca de masini cu cele mai nefiabile si low-cost masini. Daca era alta marca iti garantez ca nu s-ar fi stricat masina la 5000 km.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru