Șeful Peugeot-Citroen vrea modele electrice pentru Opel, dar să fie profitabile

de Petre Barac, Foto: Opel
Luni, 11.09.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Șeful PSA Peugeot-Citroen susține că Opel ar putea să dezvolte doar modele electrice, dar numai dacă germanii pot face profit din această schimbare.

Marca Opel a fost cumpărată de grupul PSA de la General Motors în luna martie, cu o valoare a tranzacției de 2,2 miliarde de euro, reprezentând cea mai importantă mutare din industria auto europeană a ultimilor ani. Acum, noii proprietari au planuri mari pentru marca germană.

“PSA va pune la dispoziția Opel tehnologia mașinilor electrice. Dacă Opel vrea să devină un brand full electric, noi suntem de acord cu acest lucru, dar să fie profitabil”, a spus CEO-ul PSA, Carlos Tavares, într-un interviu alături de noul șef Opel, Michael Lohscheller.

Afirmația lui Tavarez vine în contextul în care, cu puțin timp înainte de a se despărți de General Motors, Opel avea plan ambițios de a comercializa doar mașini electrice începând din 2030. De altfel, predecesorul lui Lohscheller, Karl-Thomas Neumann, a încercat să facă din Opel un brand al mașinilor electrice, pornind de la tehnologia GM a lui Chevrolet Bolt și, astfel, a apărut “fratele” Opel Ampera-e, modelul 100% electric de 204 CP.

Via Autonews

Comentarii (3)

  • Opel Ampera-e sau Volt este o masina electrica foarte buna

    Are un range cam mic, dar este o masina buna, sau cel putin o masina cu adevarat hibrida !!

    Hyundai Ioniq nu este o hibrida reala... este un mild-hibrid practic si nu as considera-o ca o masina hibrid-electrica in nici-un caz.
    3 6
  • @Edikkk Vezi ca faci o confuzie. Bolt, nu Volt. Volt-ul e hibrid plug-in si in generatia actuala (a 2-a) nu a venit in Europa ca in cazul celei precedente.

    Vezi ca Ioniq are doua variante hibride: non-plug-in si plug-in. Plus varianta electrica 100%.

    Le cam incurci pentru un pasionat de masini eco.

    Eu personal sunt curios ce se va intampla cu Ampera-e si daca se va vinde in final in Europa tinand cont ca e un model 100% GM si e produs in SUA alaturi de varul Bolt.

    Probabil ca tot Leaf va face grosul vanzarilor la nivel mondial si mai ales in Europa.
    7 2
  • Stiu foarte bine diferenta dintre Volt si Bolt si suratele lor europene.
    Ce vream sa spun ca prima Ampera (aa... da, aici am gresit ma referam la Ampera fara e final, scuze) sau Volt, cea PHEV ma refer este hibrida in adevaratul sens al cuvantului

    Da, la Ioniq cea non-plug-in este o gluma proasta, cea plug-in este relativ ok dar tot nereusita, cea full-electrica este implementata bine si are pret ok

    Problema la ioniq care doream sa o evidentiez ca variantele cele 3 difera si ascund la versiunea non-plugin un simulacru de hibrida (este de fapt un mild-hibrid similar la Suzuki swift SHVS)

    Scuze, pentru confuzia creata de mine, ati avut dreptate.


    Da, foarte probabil noua Leaf va face grosul vanzarilor la nivel mondial (fara sa luam China in considerare care este parca o piata aparte :D ) si posibil si in Europa (dat fiind ca inafara de Zoe nu are rival in Europa)

    Apropo de noua Leaf, prezentarea a fost ... excelenta !
    Lasand la o parte faptul ca este full-electrica, prezentarea a fost jos palaria (mai putin engleza unor japonezi :D dar ca si cadrul, informatii, amploare au dat clasa la multe prezentari auto !!!)
    3 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru