Șeful Volkswagen anunță “pași strategici” până la sfârșitul anului: “Trebuie să transformăm o colecție de branduri valoroase într-o companie digitală”

de Paul Cosma
Joi, 01.10.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul Volkswagen trebuie să se schimbe pentru a rămâne relevant într-o eră digitală și a mașinilor electrice, potrivit CEO-ului Herbert Diess, care a anunțat “pași strategici” în acest sens până la sfârșitul anului. “Trebuie să transformăm o colecție de branduri valoroase într-o companie digitală,” a explicat șeful VW.

Mașinile trebuie să rămână conectate cu clienții, să ofere noi servicii și facilități în fiecare săptămână sau chiar în fiecare zi. Declarația îi aparține lui Herbert Diess, directorul general VW, care consideră că producătorul german trebuie să treacă printr-o transformare pentru a ține pasul cu vremurile. 

Volkswagen trebuie să se schimbe. De la o colecție de branduri valoroase, trebuie să ajungem la o companie digitală care operează milioane de dispozitive de mobilitate la nivel global,” a spus Diess acționarilor într-o adunare generală online. 

Șeful VW spune că vor fi făcuți “pași strategici” în acest sens până la sfârșitul anului, fără să ofere alte detalii. Declarațiile lui Herbert Diess vin să alimenteze informațiile potrivit cărora grupul VW ar putea să vândă branduri precum Lamborghini, Bugatti sau Ducati. 

În cadrul întâlnirii, Markus Duesmann, șeful Audi și cel care se ocupă de cercetare și dezvoltare în grupul VW, a spus că nu va mai trece mult timp până când vom vedea o motocicletă electrică dezvoltată de Ducati. 

Întrebat despre posibila vânzare a brandului Lamborghini, directorul financiar Frank Witter a spus că Volkswagen nu comentează pe marginea speculațiilor respective. 

Via Reuters

Comentarii (4)

  • Si Man,vor sa vanda si Man-ul.Ce se stie sigur, Vw inchide fabrica Man din Steyr,Austria,da afara 2400 de angajati si o relocheaza, o parte in Polonia si Turcia. Astia sunt "pasii strategici" nh gargara cu branduri valoroase digitale.
    12 4
  • netam-nissan
    poate asta sa fie explicatia aburelilor VAGi?
    https://www.businessamlive.com/volkswagen-with-192bn-debt-burden-is-worlds-most-indebted-company/

    le merge insa bine la ce datorii de record planetar au dar daca isi vind jumate din zestre o sa umple si galaxia de golfuri cu stecher.
    18 3
  • Hunter
    @Tatraurs...zvonuri despre MAN nu exista, nu cu privire la vanzare. Daca cumva te referi la povestile din martie ce tin de relocarea fabricii din Austria, pai informatiile de la acea vreme mentionau sau sugerau faptul ca productia de la Steyr s-ar muta o parte in Polonia si o parte in Germania, nicidecum in Turcia.
    Plus ca este stiut faptul ca MAN aduce plus valoare mult mai putin fata de Scania de ani de zile, prin urmare este logica o eventuala mutare de acest gen si reducerea de personal.
    5 4
  • @hunter. Planul oficial al celor de la Man este sa renunte la 9500de muncitori in Germania si Austria si sa tranfere productia de camioane in Polonia si la Ankara in Turcia.Neoficial,cica sunt in cacao pana peste cap si cauta sa vanda divizia de camioane.
    10 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru