Feedback

Șeful VW: “Suntem aproape de un acord cu Ford pentru dezvoltarea mașinilor autonome și electrice”

Publicat Vineri, 14.06.2019
de Paul Cosma
Comenteaza 4
Șeful VW: “Suntem aproape de un acord cu Ford pentru dezvoltarea mașinilor autonome și electrice” - Poza 1
Volkswagen și Ford sunt aproape să ajungă la o înțelegere cu privire la dezvoltarea comună a mașinilor autonome și electrice, potrivit unui anunț al șefului VW, Herbert Diess. “Negocierile merg bine și sunt aproape finalizate,” a spus oficialul german.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În luna iunie a anului trecut, Volkswagen și Ford au anunțat semnarea unui Memorandum de Înțelegere prin urmau să analizeze viabilitatea unui parteneriat. Negocierile dintre cei doi constructori au ajuns în faza finală, iar oficializarea alianței este așteptată în curând.

Volkswagen și Ford sunt aproape de un acord cu privire la dezvoltarea comună a mașinilor autonome și electrice, după cum a anunțat șeful VW. Herbert Diess a spus că “negocierile merg bine și sunt aproape finalizate.”

Oficialii Ford au transmis că discuțiile se află în desfășurare și că vor da mai multe detalii atunci când se va ajunge la o concluzie.

Anterior, Volkswagen și Ford au subliniat că alianța lor nu va presupune o fuziune sau achiziția unor pachete de acțiuni. Recent, nemții au spus că ar putea să folosească fabricile Ford din SUA pentru a produce mașini VW pe pământ american. Este luată în calcul și varianta construcției unei alte fabrici VW în Statele Unite.

În ultimul timp, cei doi producători au transmis că poartă discuții privind colaborări în mai multe sectoare de activitate din industria auto.

Via Reuters


Comentarii (4)

  • Adrian
    Nu e interesant cum Tesla, din neant, vine si cucereste piata masinilor electrice, fara vreo experienta anterioara in domeniul auto, sau in orice alt domeniu?
    Nu e interesant cum Tesla se mentine in top, in timp ce construtori puternici cu renume si resurse de-abia se misca, de-abia incheie parteneriate?
    Nu e interesant cum Tesla si-a construit o masa atat de mare de admiratori, pentru o companie atat de tanara?

    E foarte interesant. Poate suspect? Neaaaaah...
    4 1
  • Sunteţi aproape să…năruiţi o epopee savuroasă a ambelor companii. Culmea infamiei este că acest gest complet nesăbuit semnifică sfârşitul taman al industriilor emblematice ale automobilului: germană şi americană…

    Exact cum sublinia recent @PMC: tocmai când motoarele cu ardere internă au devenit prietenoase cu mediul, s-a hotărât (la nivel ocult, unde altundeva?) sucombarea lor în favoarea unei “alternative” care, în mod învederat, incontestabil, se confruntă cu mari (ca să nu scriu “grave”) probleme de mediu (alias gunoiul ascuns, cu perfidie, sub preş…am mai tratat subiectul…şi nu numai eu), construcţie şi infrastructură.

    Ca să-l parafrazez pe @Adrian: nu este interesant?...

    Aşijderea, nu sunt singurul care a avertizat asupra pericolului teribil reprezentat de…hidrogen. În loc de “fuel cell vehicle”, ne introducem singuri în cetate ditamai calul troian, în cavitatea căruia stă “cuminte” o veritabilă bombă pe roţi. Başca orice tehnologie de stocare este destul de scumpă şi nu garantează securitatea utilizatorilor.

    Mi se pare dezolant cum aproape toată lumea auto se chinuieşte să se scarpine în cap precum oltenii (ştiţi voi cum). Apropo, a auzit careva dintre noi de vreo lamentare publică a companiilor petroliere în privinţa rezervelor naturale?...Eu, unul, n-am auzit, n-am văzut, n-am citit. Sau aţi putea afirma că aceste companii sunt subiective, cum că le-ar interesa să camufleze adevărul sau să prezinte opinii/estimări false. Bun, atunci să ne îndreptăm atenţia către specialiştii neutri: care dintre ei a apărut vreodată în mass-media, ca să-şi smulgă părul din cap de disperare (conştientizând impactul economic imediat) că vom rămâne “cât de curând” – şi încă la scară planetară – fără materie primă pentru carburanţi?

    Prea iubiţilor, de fapt nu ne-au parvenit decât teorii bazate pe predicţii voit (şi eronat) alarmiste, de genul: “Începând cu anii 20xy-20zt, bla-bla-bla”. Aşa că alimentaţi liniştiţi de la pompele “clasice” şi nu vă mai bateţi preţioasa devlă în privinţa configuraţiei social-economice a viitorului relativ îndepărtat (mai degrabă îngrijoraţi-vă că, la un moment dat, vor dispărea “prin lege” banii fizici, ca să-şi intre în drepturi…semnul pierzaniei, 666, ca element comercial unic şi obligatoriu). Cert este că nimeni nu prea mai are timp de “tranziţie” şi de “experimente” într-un domeniu capital precum transporturile!

    La urma urmei, toată dialectica “electrică” seamănă cu acea naivitate infantilă de a căra apă cu ciurul. Iar a pedala, zi de zi, pe aceeaşi obsesie (inutilă, adică autodăunătoare) frizează pura demenţă, dacă nu psihoza…Din păcate, mass-media a devenit puntea ei de susţinere. Pentru că – indiferent dacă sunteţi de acord sau nu – alchimiştii “minunatei lumi noi” consideră că declanşarea “tâmpirii globale” nu ajunge ca strategie a succesului manipulării în masă; dânşii au neapărată nevoie şi de permanentizarea acesteia, rol care, în mod primordial, revine – ghici! – mass-mediei. Astfel, am depăşit demult faza socialismului de două ore/zi la tembelizor; acum “noile culmi de civilizaţie şi progres” cică trebuie difuzate nonstop şi cu orice preţ, chiar şi dacă se pătrunde pe tărâmul ridicolului (de pildă, a face apologia trotinetei electrice).

    PS. Paradoxal, prefer…picoteala (lui “GM”) decât fuzionarea în scop electro-autonom. Ba chiar o ador pe frumoasa din pădurea adormită…Aşadar, câtă vreme veţi fi înlemniţi în bocanci, o să vă iubesc, RenCen :) Ideea este…să nu vă vină vreo idee (mai presus de joaca de-a parteneriatul cu Honda), mai ales că Daimler şi BMW n-ar fi prea încântate că vecina VAG tocmai se “mărită” şi că, astfel, ele ar rămâne “fete bătrâne”. Mă rog, “gagicile” cu ochi oblici sunt cele mai disponibile, dar na! parcă tot astea occidentale par mai satisfăcătoare.
    4 3
  • andrei
    e si mai interesant ca tesla e pe ditai datoria, iar astia pe profit si e si mai interesant ca daca te uiti cate masini vand vw, ford si alti giganti si apoi te uiti la tesla constati ca tesla e ca david pe langa goliat. in conditiile astea nu cred ca sunt astia mari asa deranjati de tesla.
    2 2
  • Adrian
    @inexorabil: maiestuos. Ca de fiecare data, manual de gandire (filosofica).
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru