Toyota: Conceptul Aygo X prologue va da naștere unui crossver compact. Prezentare în noiembrie 2021

de Alexandru Monenciu
Marti, 05.10.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul japonez de automobile a confirmat un nou crossover urban, de segment A, bazat pe conceptul Aygo X Prologue. Noul model va fi produs în Europa și urmează să fie prezentat în luna noiembrie a acestui an.

Toyota Aygo X prologue a debutat în luna martie, sub forma unui prototip derivat din actualul model urban Aygo.

Acum, reprezentanții producătorului nipon au confirmat că Aygo X prologue va da naștere unui crossover urban, de dimensiuni compacte, botezat Aygo X. Mai mult, va sta la baza noii generații Aygo.

Noua Toyota Aygo X va fi dezvoltată pe o versiune a arhitecturii TNGA-B (folosită în prezent de Yaris și Yaris Cross). Modelul nipon a fost gândit special pentru europeni și va fi produs în Europa, mai exact, în Cehia, la uzina Toyota din Kolin.

Constructorul japonez a publicat chiar și o imagine teaser cu viitorul crossover de segment A. Prezentarea oficială este programată pentru luna noiembrie 2021.

via Toyota

Comentarii (4)

  • Prezentarea unei noi viitoare maşini termice, care încă nici nu este produsă dar este deja uzată moral

    De altfel, în anumite ţări s-au făcut curente de boicot împotriva produselor Toyota , după declaraţiile tâmpe ale CEO Toyoda
    4 15
  • @Edikkk
    Uzate moral sunt EV-urile vandute luna asta. O tehnologie aruncata in piata inaintea infrastructurii, inaintea unei minime evolutii tehnologice, inaintea unor studii solide privind fiabilitatea, totul pe banii unor gusteri, nu poate fi decat expusa uzurii morale de pe-o luna pe alta.
    Motoarele pe benzina sunt optimizate, demonstrat fiabile, si unica optiune pentru Romania. Cel mult poti face un compromis cu un full hybrid, renuntand la putere si siguranta pentru a ciupi recuperari de energie, un fel de sărăceală pe foarte mulți bani.
    16 4
  • Clasicele poluează mult puțin după caz… Faza este ca electricele poluează și mai mult (da știm Norvegia, dar nu contează la scala globală in producție se energie regenerabilă) si sunt neadecvate pentru 95% din populația lumii din cauza infrastructurii.
    Acest lucru nu se schimba considerabil in următorii 30 de ani.
    Sunt eu mai pesimist dar prea se văd nori de furtuna in automotiv. Prea se arunca cu bani pe concepte nefuncționale din multe puncte de vedere.
    Dar lăsând totul la o parte electricele pot si vor fi folosite de o mică parte cu sau fără energie verde.
    Din punctul meu de vedere hibridele sunt pentru o categorie si mai mică.
    Nu văd de ce as cheltui (nu pot sa spun investiție in mașina) o suma prea mare de bani pe o mașina cu putere mai mică cu msi puțin spațiu, mai puțin dinamica si cu o complexitate maxima.
    La un moment dat pot sa apăra probleme si sa vedem cine, cum si cu ce costuri se vor remedia.
    Clar merg pe clasica sau dacă am infrastructura necesară ca si a 2-a mașina (jucărie) ar fi interesant o electrică.
    Am ocazia sa conduc din când in când si sunt chiar fun. Pentru utilizare zilnică chiar si pentru 100 km deja sunt multe opțiuni de luat in considerare.
    Ce nu înțeleg este partea de subvenție.
    Nu avem sânge in “instalație”, dar este discriminare si dacă am trai intr-o lume corecta așa ceva nu s-ar face din simplu fapt ca nu oricine poate beneficia de o astfel de mașina.
    Nu este ca si subvenția in agricultura, adică toți mâncam.
    6 4
  • Dutz... din ce văgăuna ai mai apărut?

    Electricele poluează mai mult decât termicele.... ce enormitate

    Termină cele 4 clase apoi mai scrie, că scrii numai prostii
    1 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru