Un nou motor diesel pentru Volkswagen T-Roc: 1.6 TDI de 115 CP. În România, de la 19.800 de euro

de Cornel Șocariciu
Sambata, 04.08.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
O nouă motorizare diesel este disponibilă pentru SUV-ul Volkswagen T-Roc. Clienții vor putea alege acum unitatea de 1.6 litri TDI de 115 cai putere. Versiunea nu va fi oferită și cu un sistem de tracțiune integrală.

Volkswagen T-Roc, cel mai mic SUV din gama constructorului german, a primit un nou motor diesel. În momentul lansării, T-Roc putea fi comandat doar cu unitatea diesel de 2.0 litri TDI de 150 de cai putere.

Acum, producătorul german introduce motorul de 1.6 litri TDI de 115 cai putere. Acesta este disponibil pe versiunile de echipare Base și Design și poate fi comandat exclusiv cu o cutie manuală cu șase trepte. Spre deosebire de varianta de 2.0 litri TDI, noul motor nu poate fi cuplat la un sistem de tracțiune integrală.

Volkswagen T-Roc echipat cu propulsorul diesel de 1.6 litri TDI a trecut prin noul ciclu de testare și omologare WLTP. Conform oficialilor germani, consumul mediu mixt pentru această variantă este de 4.4 litri/100 de kilometri, iar emisiile de CO2 se cifrează la 115 grame per kilometru.

În România, prețul de pornire pentru Volkswagen T-Roc echipat cu motorul de 1.6 litri TDI în varianta Base este de 19.789 de euro cu TVA. În standard, echiparea Base include, printre altele, aer condiționat cu reglare manuală, geamuri acționate electric, stopuri cu LED, lumini de zi cu LED și sistemul Autonomus Emergency Braking cu monitorizarea pietonilor. Pentru echiparea Design, clienții vor scoate din buzunar cel puțin 21.820 de euro.

Comentarii (10)

  • Ce e nou la motorul asta? Faptul ca are 10 cp in plus si teoretic n-are nici un soft de pacalit noxele? 1.6 si 115 cai putere in 2018,rusine vw,italienii,coreenii,francezii si japonezii aveau motoare mai puternice ca asta de cel.putin 10 ani.Concurenta a ajuns la 160cp si cuplu de 380nm dintr-un motor de 1.6 iar vw are motoare mai slabe ca fiat-urile de acum 14 ani.De fiabilitate nu mai zic nimic,toata lumea a aflat ca sunt mai jos ca Dacia in 1998.
    22 14
  • @Tatraurs
    Or fi diesel-uri de 1,6 mai puternice si mai fiabile de 10 ani pe piata, dar ptr. marea masa a cumparatorilor din Ro. altfel le suna in ureche vw...e nemtesc, vw...e nemtesc, .vw...sunt si eu cineva...
    20 9
  • mircea badea
    au mutat motoarele diesel de pe polo pe libarci. 115 cai si ditamai co2 pt o dihanie inutila(suv). noaptea mintii..
    16 8
  • @Tatra urs:

    -Trebuie sa fi nebun sa vrei 1.6 dci cu 2 turbine. Iti dai seama cat costa intretinerea daca se strica una. Cu o turbina, un diesel de 1.6 in general nu trece de 135cp, si aia trasi de par. Consumul va fi mai mare, cu , cat motorul are mai multi cp.
    Iar fiat scotea din 1.6 mai multi cp, deoarece erau alte norme de poluare in urma cu 10 ani. Si vb scotea din 1.9tdi 160cp, dar era euro 3.
    10 7
  • Edikkk
    După un Polo 1.2 nou şi numai cu probleme, după înşelăciunea DAR ŞI MINCIUNA cu noxele, VW şi VAG în general nu o să mă mai vadă vreodată client al lor.

    Stăm încă cu motorină şi stick datorită influenţei nefaste ale VAG în Europa iar în SUA fac numai automate iar în China vor produce electrice. Mda.
    8 6
  • Nu știu ce să zic. 20.000 € nu sunt cam mulți pentru 115 CP? Dacă ar avea DSG, un motor electric pe puntea spate și o baterie pentru 10 km de rulaj electric, mai ziceam. Cer prea mult?
    10 2
  • @edikk
    nu e adevarat. stam cu stick de saraci, unii de sportivi, mai nou pt ca dsg...iar automatele erau naspa in urma cu ceva ani. oricum, poti si puteai sa-ti iei automata in europa daca vrei. cumparatorul poate schimba piata daca insista.

    iar motorina s-a cumparat fiindca suntem needucati si zgarciti. vw si restul doar au profitat. pe mine nu m-a prostit nimeni cu diesel.
    9 4
  • andrei
    Edikkk: lol, asta e ca aia cu blocurile, din ce in ce mai proaste. e vina cumparatorilor in final. aia se vinde, aia se face. asa si aici, americanii sunt oameni extrem de practici, ei de mult umbla cu automate. dar ce nu stii e ca alea ale lor, erau slabe si ca sa compenseze puneau motoare foarte puternice si foarte gurmande.

    "stam cu motorina" - pai unii fac 200.000 km in 3 ani, ce ai vrea sa ia? aia isi scot banii. cei ce iau motorina sa fac 10k pe an logica ca nu, dar li se pare lor ca e la moda. dar vorbesti cu pacat, ca daca te uiti, in ultimul an in europa trendul e exact pe dos, s-a inversat trendul, lumea ia mai multe benzinare.
    2 2
  • @@edikk - needucati si SARACI poate...zgarciti nu stiu ce sa zic. incepem iar sa comparam salariile si preturile din America cu cele din Romania? sau esti si tu unul dintre aia care are o pompitza la stat si vin banii stand acasa si se da mare destept.
    4 2
  • Edikkk
    Eu nu critic persoane. Eu critic situaţii.

    Toyota hibride NU AU CONCURENŢĂ pentru că germanii IDIOŢI îi interesează DOAR profit şi pe ego, imagine.

    Şi de aceea la hibride sunt preţurile mari, deşi în marile metropole lumea le cumpără, vezi Toyota hibride, pentru că lipseşte CONCURENŢA !!

    Asta mă doare.

    Vezi Skoda vision X foarte foarte interesantă, foarte foarte frumoasă, dar doar concept aka bla bla bla

    Grupu VAG atât ştie bla bla bla şi tehnologie veche. Pentru Europa.

    Pentru SUA şi China da, au soluţii, pentru că acolo e concurenţă !!!!

    Asta urăsc eu, sunt pe continent cu germanii care tratează clientul european ca la cwru vacii.
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru