Versiunea plug-in hybrid a lui DS 7 Crossback este disponibilă și în România: modelul cu autonomie electrică de până la 58 de kilometri pornește de la 49.400 de euro

de Cornel Șocariciu
Vineri, 27.03.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
DS Automobiles a publicat lista de prețuri a noului DS 7 Crossback E-Tense pentru piața din România. SUV-ul plug-in hybrid cu 300 CP și autonomie electrică de până la 58 de kilometri are un preț de pornire de 49.400 de euro.

La finalul anului 2018, Grupul PSA Peugeot-Citroen a publicat primele imagini și detalii referitoare la versiunea plug-in hybrid a lui DS 7 Crossback. Acum, francezii au publicat lista de prețuri a noului SUV PHEV pentru piața din România.

Noul DS 7 Crossback E-Tense (denumirea comercială a versiunii plug-in hybrid) este disponibil în țara noastră în trei versiuni de echipare: Be Chic, So Chic și Grand Chic. Cea mai accesibilă variantă pornește de la 49.400 de euro.

La baza sistemului de propulsie se află un motor pe benzină de 1.6 litri capabil să dezvolte 200 de cai putere la 6.000 rpm și 300 Nm la 3.000 rpm. Propulsorul cu ardere internă este susținut de un motor electric cu 110 CP și 337 Nm. În total, sistemul plug-in hybrid dezvoltă 300 de cai putere și 520 Nm, iar resursele sunt gestionate de o cutie automată cu opt trepte și de un sistem de tracțiune integrală.

Motorul electric este alimentat de la o baterie cu capacitatea de 13.2 kWh, iar conform oficialilor francezi, autonomia în modul electric calculată conform standardului WLTP ajunge până la 58 de kilometri.

Pentru reîncărcarea completă a bateriei la o priză de 7.4 kW clienții vor avea de așteptat o oră și 45 de minute.

LISTĂ DE PREȚURI DS 7 CROSSBACK E-TENSE
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE BE CHIC SO CHIC GRAND CHIC
1.6 Plug-in Hybrid
E-TENSE
4 cilindri
300 AUT 8, 4X4 49.400 50.900 54.900

Versiunea de bază Be Chic va oferi, printre altele, următoarele dotări: oglinzi exterioare încălzite și rabatabile electric, funcție Follow me home, sistem pentru încărcarea wireless a telefoanelor mobile, scaune față încălzite, proiectoare de ceață cu LED, scaune față cu reglaj manual pe înălțime, scaun șofer cu cu reglaj lombar electric, cotieră centrală față/spate, trapă, senzori de parcare față/spate și cameră video pentru mersul cu spatele, sistem de infotainment cu ecran tactil de 12 inch, sistem audio cu 8 incinte, sistem de climatizare pe două zone, geamuri electrice față/spate, cruise control, sistem Hill Assist, frână de mână acționată electric, volan îmbrăcat în piele, lunetă și geamuri laterale spate fumurii, jante din aliaj de 19 inch, lumini de zi cu LED, stopuri cu LED, sistem de iluminare ambientală cu LED, sistem de frânare automată de urgență și suspensie cu amortizoare adaptive.

NOUL DS 7 CROSSBACK E-TENSE VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM MIXT
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
BMW X1
1.5 litri, Aut, 4x4
xDrive25e, Standard
220 1.7 6.9 44.209
DS 7 CROSSBACK
1.6 litri, Aut, 4x4
E:Tense, Be Chic
300 1.6 5.9 49.400
VOLVO XC40
1.5 litri, Aut
T5 Twin-Engine, Momentum
262 2.0 7.3 44.900
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate

Comentarii (16)

  • cea mai accesibila varianta porneste de la 49.400 euro?? pai si cea full? am ajuns sa dam si pe o masina Peugeot - Citroen 70.000 de euro? :O:O
    In ritmul asta in cativa ani o sa dam si pe un Duster peste 40.000 de euro
    17 10
  • Cea mai accesibila echipare pentru tipul asta de propulsie. DS7 din cate imi amintesc, incepe sub 35k euro ceea ce nu e rau pentru cata masina primesti.
    E o masina premium cu echipare bunicica, transmisie automata, 4x4, plug-in, 300CP 520Nm cuplu.
    In definitiv e o masina pe care o vrei nu de care ai nevoie .. la fel cum se intampla cu majoritatea masinilor premium.
    Orice masina de care ai avea intr-adevar nevoie se gaseste pana in 20k euro sau 30k euro daca ai nevoie de un pick-up. Restul pot fi considerate mofturi.
    19 4
  • Andrei
    Nu e nimic premium la un DS, doar exaltatii din departamentul de marketing vor sa crezi asta. E un Citroen bling-bling. Condu un BMW X1 (care e oricum slab in gama BMW) si e la ani lumina de DS. DS este si va fi un esec in vanzari, pentru ca promite mult mai mult decat poate.
    14 21
  • fan skoda
    58 km sunt destui pentru oras. Masina asta este ok ca design. Este un PHEV Premium. Pretul este putin cam mare, dar este un PHEV Premium si este destul de mare. Pretul se justifica.

    @Andrei

    DS este premium. Uita-te in poze cu interior si o sa vezi ca sunt foarte multe materiale premium, o tableta uriasa in stil premium si multa tehnologie premium. Poza nr. 6

    Uite si un test AM cu BMW X1:

    automarket.ro/test-drive/test-drive-bmw-x1-xdrive25i-93947.html
    15 4
  • Versiunea de baza a masinii asteia e 33.300 TVA inclus. E bun articolul asta. Pot vedea electrizatzii ce inseamna o baterie si un motoras in plus pe o masina ca diferenta de pret. :)
    8 7
  • Edikkk
    Mda... toţi cu maşini germane SH comentează la un superb DS pentru că deh... vulpea nu ajunge la struguri.

    Staţi la dieselurile voastre VAG cu maimuţa, băga-ţi noxe şi particule, că şi aşa o parte nu mai aveţi filtru, la toţi care aşteptăm corona să ne facă praf plămânii.
    18 11
  • Daca stau sa ma gandesc, este posibil ca acest virus sa fi plecat de la noxele diesel, a fost suficient ca un liliac sa se intoxice cu particule.
    8 5
  • Este a două oară săptămâna aceasta când trebuie să aduc aminte "cunoscătorilor" că DS este brand premium. Altfel orice comparație, he, he cu bmw x1 și alte chestii, înseamnă să compari dude cu mere și arată cam cât de mult se pricep unii. În altă ordine de idei, prețul este absolut ok ținând cont că este un premium plug-in hybrid.
    8 7
  • Japan4Ever
    acuma serios, dintre toti cei care iau apararea masinii asteia, chiar ar da cineva ,,de la,, 50000 Euro pe ea, dar cinstit va rog...
    12 4
  • fan skoda
    @Japan4ever

    Da !
    Este un SUV Premium PHEV si este spatios si mare iar portbagajul este intre 555 l si 628 l.
    Merita 50.000 de euro pentru ca este un SUV PHEV premium foarte dotat si spatios. Iar autonomia in modul full-electric este de 58 km. Si este 4x4.
    Merita !

    Uite si datele tehnice ale versiunii PHEV:

    auto-data.net/ro/ds-7-crossback-1.6-puretech-300hp-plug-in-hybrid-e-tense-4wd-automatic-34341
    9 3
  • @Japan4Eve păi hai să vedem cam ce găsim și să vorbim cu cifrele pe masă:
    Fiindcă tot îți plac japonezele: ca să vorbim în aceleași unități de măsură, ignorăm Toyota RAV 4, fie vorba între noi la aproape 30.000 euro ai doar cutie normală, 4x2 și motor de 2 l, bașca plastic îndoielnic în bord, și vorbim despre divizia premium, Lexus. Cel mai ieftin pleacă de la 37.855 eur și îl poți duce până pe la 40.000, motor de 2 l, 170cp, 4x2. Doar motor termic, nu și hybrid!
    Despre NX și RX nu mai discutăm că astea din start ajung cam cât un DS sau chiar îl depășesc cu vreo 10.000.

    La VW, e jale... Noul Touareg pleacă din start de la 50.000. Tiguan-ul cât de cât dotat de la 38.000 - motor de 2 l 4x2
    VW T ROC de la 31-32.000 motor 2 l, cutie manuală. Atenție! Niciunul nu este hybrid.
    Atunci? Despre ce vorbim? Comparăm motare de 2 litri cu tracțiune 4x2 și cutii manuale cu Hybrid, adică termic + electric + cutie automată + 4x4, vreo 300 cp și full că dotări. Deci, cum spuneam mai sus, comparăm mere cu dude!
    9 1
  • #Aha..Noile Rav4 au moatoare de 2,5..si ai posibilitatea de 4x 4 cu unul din motoarele electrice pe puntea din spate! As prefera Rav 4,,pt experienta dovedita,,decat o superfrumoasa abia lansata,,si mult SF in bord!Ciar si actualul (vechi) Outlander,,cu motor de 2,5!..Cine isi permite isi ia un Merc GLS hybryd plug in,,diesel,,cu aautonomie electrica de 100 de km! Volvo prea spcumpe,,si consuma real prea mult,,plus service pe Ro,,sarac ! Ma uitam la performante consum,in tabel! Acea acceleratie e cu bateria goala sau partial/plina?De consum,,e clar ca e cu bateria plina ,,pe prima suta de km!
    2 4
  • @joe Prețuri? Pune și prețuri, că altfel mi-e că vorbim discuții...
    1 0
  • Am observat ca de cele mai multe ori, electrizatii sunt socialisti, watermelons, de obicei sustinatori PSD, si nu stiu scrie. De ce oare? :)

    Edica, sa nu te simti, nu e vb de tine :))
    3 2
  • inexorabil
    @PMC, ai dreptate până la…blamarea PSD. Mă rog, acest partid a fost “confiscat” de urmaşii (spirituali ai) băieţilor cu ochi albaştri, dar, într-un stat…ideal, realmente stabilizat politic, “democraţia” (concept absolut…socialist, oricât ar nega unii…de ce oare şi-l arogă şi…liberalii?) nu este lăsată de capul ei, iar frâiele sunt deţinute de conservatorii cu fapta (nu doar flecari) – din păcate, prea mulţi ignoranţi confundă conservatorismul cu atitudinea retrogradă, cu paseismul. Simpla definiţie din DEX este mai mult decât pertinentă, chiar elocventă (şi îmi voi permite să scriu cu majuscule termenii-cheie, meniţi să risipească orice echivoc) : “Conservatorism = ideologie care acceptă cu PRUDENŢĂ schimbarea instituțiilor tradiționale (religie, proprietate, familie) și preferă dezvoltarea TREPTATĂ în locul schimbărilor bruște”. Acum, trebuie să fii ori autist, ori oligofren, ca să nu înţelegi sau să nu admiţi această definiţie atât de explicită. Iar oriunde şi la oricine sesizaţi formulări precum “liberal-conservatori” nu vă îndoiţi că vă întâmpină tertipuri “rafinate” cu scopul de a vă induce în eroare. Ei, dar nu-i suficient să mizezi pe un “filtru” al conştiinţei (înrâurită providenţial, desigur), căci, totodată, conservatorii sunt…capitalişti, ca viziune economică (avându-i ca adversari politici direcţi pe liberali sau sub ce titulaturi se ascund ei: “creştin-democraţi”, “democraţi”, “laburişti” etc.). Donald Trump – cel mai strălucit exemplu.

    Care este însă treaba cu această sintagmă tot mai răstălmăcită în ultima vreme, recte “social-democraţia” ? Poate fi plasată cu siguranţă în partea “stângă” a “eşichierului politic” ? Răspuns: categoric nu! Ca geneză, da, incontestabil că s-a născut înfăşurată în “drapelul roşu” (ca şi celelalte doctrine “iluminate”), dar…”Social-democrația modernă pune accent pe o reformă legislativă treptată a sistemului capitalist, cu țelul de a face acest sistem mai echitabil și uman”. Limpede? A-l face, a-l tempera, dar nu a-l EXCLUDE! Pentru că, inevitabil, invariabil şi fără excepţii, contactul (cvasi)permanent cu banii, cu Puterea implicită lor, duce, mai devreme sau mai târziu, la…derapaje (în primul rând morale), manifestate prin fel de fel de excese, deoarece capitalismul se adapă din ulucul creştinismului, dar nu se confundă cu acesta, cu dogmele şi rânduielile lui (aşadar, te închini lui Dumnezeu în Biserica Lui, nu în biroul firmei sau în hala fabricii). Magnum argumentum: s-a întâmplat să greşească în faţa Domnului chiar Apostolii, darămite nişte bieţi politicieni/ideologi.

    Ca să sintetizăm: contrar aparenţelor şi chiar contrar unor “axiome”, social-democraţia adevărată, ne-denaturată, funcţională, se ancorează în zona de centru-dreapta, iar misiunea ei primordială se traduce într-o singură manieră: frână necesară şi oportună pentru capitalism! Numai că, din moment ce capitalismul tinde să devină o sublimă utopie pe Terra (Trump = “ultimul mohican” în acest sens), fiind prigonit fără cruţare (la pachet cu: libera iniţiativă, spiritul creativ şi afirmarea personalităţii) de socialismul internaţionalist corporatocratic (adeptul şi promotorul “omului nou, cu înaltă conştiinţă revoluţionară”…de fapt, atot- şi forţat-transfiguratoare, başca teleghidată din tenebre), care se pretinde, cu crasă neruşinare, “noul capitalism” (deşi, într-adevăr, constituie Noul Capital, mai precis Supracapital…trilioane…ghici ghicitoare ghicitorică: EMOL), automat şi social-democraţia îşi cam dă duhul în aceste vremuri…sau se transformă în mod şi impropriu, şi nefast!

    Eu, unul, mă delimitez de PSD-ul actual. Eh, “glumeţii” de pe aici ar putea să mă ia peste picior, la modul “Fără Dracnea, viaţa e pustiu, nu?”. Acest om plăteşte, de fapt, pentru “crima” de a-şi iubi ţara şi de a încerca să sprijine (legislativ şi coordonator, nu financiar! – o mică mare diferenţă) fragmentele plutitoare pe oceanul imposturii şi care amintesc de autenticul şi bravul capitalism de odinioară: IMM-urile! Păi cum să fie “ştirbite” interesele şacalilor din corporaţii/multinaţionale din cauza unei economii locale başca impetuoase? Vai, nu! Imediat, factotum Soros a ordonat: la puşcărie! Aşa cum nea Ceaşcă n-avea nicio tangenţă cu preceptele, cu idealurile capitaliste, dar le tolera oarecum (amintiţi-vă de atelierele meşteşugăreşti, de diversele meserii care reclamau stadiul de ucenicie; de ce au dispărut în “democraţie”, hm?) şi tânjea după independenţă naţională…De unde o fi venit crâncenul ordin de a fi “ciuruit” bestial şi fix în cea mai sfântă zi a creştinilor, ca să le fie şi altora învăţătură de minte? Tot de “acolo” ! Revenind la prezent, vă daţi seama, cine să crâcnească în front? “Justiţia”, “serviciile” ? Toate instituţiile de forţă (nu doar de la noi) tremură ca varga de spaima “Marelui Satan” (Deep State) şi a cuibului de marionete birocratice din Berlinelles.

    Acesta este tabloul “simptomatic” al situaţiei autohtone. Puteţi să suduiţi PSD în continuare, dar acordaţi prea multă atenţie unei…umbre palide. Care nici măcar nu-şi mai justifică iniţialele S şi D, adică nu mai împărtăşeşte nimic din acest modus pensandi/operandi/vivendi pe nume SD.

    Iar dacă mai localizaţi partide “social-democrate” prin Europa (fie ea şi “avansată”…dar se precizează în ce: în “democraţie liberală”…dacă n-o digeri, atunci trosc! ţi se aplică pe loc ştampila infamă de “iliberal”, mutrele de fier din Turnul Babel ignorându-ţi toate argumentele, oricât de valabile şi de viabile), să ştiţi că acelea sunt, în realitatea “imediată”, socialiste (“iliberal” reprezintă, deci, un eufemism, cred dânşii, “genial”, că doar nu te vor califica aşa cum ar fi cazul: “antisocialist” – ar stârni prea lesne suspiciuni, dacă nu cumva s-ar deconspira singuri!). Cercetaţi-le cu atenţie şi vă veţi convinge. Nu, nu trebuie să fiţi “la faţa locului”, ci ajunge să percepeţi planuri de acţiune şi declaraţii publice, cu gândul bine fixat că “după roadele lor îi veţi cunoaşte” (Matei 7:20). Astfel, conform aceluiaşi capitol, “nu poate pom rău să facă roade bune” (vs. 18). Echivalent cu: uleiul iese întotdeauna la suprafaţa apei.
    Iată un simplu exemplu concludent: ameninţarea voalată a lui Donald Tusk rostită la Ateneul Român: “Celor care își imaginează că, în Uniunea Europeană, este un semn de putere să acționezi în afara regulilor convenite și să găsești scurtături le spun că se înșală” (continuarea pe care a evitat-o cu viclenie: “şi că vor plăti scump”). Mai departe: “Fundamentele civilizației noastre politice: libertatea, integritatea, respectarea adevărului în viața publică, statul de drept și constituția”. “Virtuţile” nr. 1, 2, 3 şi 5 sunt aruncate la derută (fiindcă oricum nu sunt preţuite…sau tocmai acelea nu), iar nr. 4 (iarăşi, ca să nu dea de bănuit, n-a enumerat-o chiar prima) – “statul de drept” – trebuie înţeles ca mijloc indispensabil şi “legal” (de fapt, totalitar) de represiune destinată “duşmanilor poporului” (euro-aglutinat şi globalizat). Apropo, observaţi ce lipseşte însă din mărturisire în mod chiar…fundamental? Adevărul veşnic viu, ca Persoană a Dumnezeirii! O omitere întâmplătoare?

    PS. Dacă nu mă izbeşte nicio replică rapidă şi vehementă, atunci înseamnă că pândarii mei (cei “persuasivi”, fireşte) au raportat la “centru”, dar încă nu le-au parvenit instrucţiunile (strict “adaptate cazului”) de combatere…combativă, că doar nu s-or apuca taman acum, la bătrâneţe, de improvizaţii. La urma urmei, profesioniştii se deosebesc instantaneu de amatori :) Oricum, aici, la mine, în chilie, este cald şi bine şi continui să mă joc cu corona pe cap, închipuindu-mă rege (păi na! – sufăr incurabil de “delir de grandomanie”…ah, să nu uit, şi de “prostie cumplită, ca la nimeni altul”, ca să le uşurez aşteptarea instruiţilor).
    0 5
  • inexorabil
    Erată: în expresia “un simplu exemplu concludent” trebuie înlocuit “simplu” cu “singur”, iar apoi această sugestie eliminată.

    Rog conformare, AM! De fiecare dată, nu “selectiv” sau în funcţie de toane.
    0 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru