Feedback

Volkswagen a prezentat prototipul ID R, cu care atacă recordul electricelor de pe Nurburgring: un pachet aerodinamic modificat și un software nou pentru sistemul de propulsie

Publicat Joi, 25.04.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 0
Volkswagen a prezentat prototipul ID R, cu care atacă recordul electricelor de pe Nurburgring: un pachet aerodinamic modificat și un software nou pentru sistemul de propulsie - Poza 1
Volkswagen a publicat prima fotografie cu noua versiune a prototipului ID R. Vehiculul electric a primit un pachet aerodinamic modificat și un software nou pentru gestionarea sistemului de propulsie. Cu noua versiune, nemții atacă recordul vehiculelor electrice de pe Nurburgring.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În 2018, prototipul Volkswagen ID R a stabil un record all-time pe traseul de viteză în coastă de la Pikes Peak, Colorado, SUA. Câteva săptămâni mai târziu, același ID R a devenit cel mai rapid vehicul electric de pe traseul de la Goodwood.

La începutul anului, reprezentanții Volkswagen Motorsport au anunțat că vor să stabilească un record pentru vehiculele electrice pe circuitul german de la Nurburgring. Nemții au luat în vizor NIO EP9, modelul electric care a parcurs cei 20.8 kilometri ai Nurburgring-Nordschleife în 6 minute și 45.9 secunde.

Întrucât circuitul german este complet diferit de traseul de la Pikes Peak, inginerii Volkswagen Motorsport au pregătit o versiune modificată a prototipului ID R. Nemții propun acum un pachet aerodinamic nou care integrează o serie de elemente dezvoltate utilizând informații din Formula 1.

Totodată, producătorul german spune că sistemul electric de propulsie a primit un software nou special adaptat pentru a îndeplini cerințele de la Nurburgring. Volkswagen afirmă că a fost optimizat sistemul de gestionare a energiei care controlează atât resursele motoarelor electrice, cât și sistemul de recuperare a energiei la frânare.

Cele două motare electrice integrate pe Volkswagen ID R oferă un total de 680 de cai putere și 650 Nm. Pentru a sprinta de la 0 la 100 km/h prototipul electric are nevoie de 2.25 de secunde, în timp ce viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 270 km/h.

Primele teste pe circuitul de la Nurburgring se vor desfășura joi, 25 aprilie, iar la volanul prototipului electric îl vom vedea pe Romain Dumas. Recordul all-time de la Nurburgring este deținut de prototipul Porsche 919 Hybrid Evo. Acesta a parcurs Iadul Verde în 5 minute și 19.55 secunde, timpul fiind stabilit în vara anului trecut.


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru