Volkswagen ID.3 a adunat 144.000 de clienți în primul an de la debut

de Alexandru Monenciu
Duminica, 10.10.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile anunță că a comercializat peste 144.000 de exemplare ID.3 în primul an de la lansarea acestui model electric în Europa. Mai mult, ID.3 a adus 70.000 de clienți noi pentru marca din Wolfsburg.

Conceptul Volkswagen I.D a debutat în 2016, cu ocazia Salonului Auto de la Paris. Trei ani mai târziu, constructorul din Wolfsburg prezenta lumii întregi modelul de serie bazat pe acesta. Ne referim aici la ID.3, primul Volkswagen de serie dezvoltat pe platforma MEB și primul model din gama electrică I.D.

Noul Volkswagen ID.3 este în prezent un model de succes, având în vedere că au fost comercializate peste 144.000 de exemplare în doar primul an de la lansarea în Europa. Mai mult, în luna august a fost cel mai vândut model cu zero emisii de pe Bătrânul Continent.

De asemenea, ID.3 a adus 70.000 de clienți noi pentru constructorul german de automobile.

Ambițiile Volkswagen sunt, însă, mai mari de atât. Până în 2023, marca germană vrea ca mașinile cu zero emisii să reprezinte 70% din vănzările europene.

via Volkswagen

Comentarii (9)

  • Bravo VW pentru ID.x

    Să reamintim că Toyota Mirai, în producţie din 2014 dacă are 15.000 de unităţi vândute.

    "hidrogenul e viitorul" :)))

    Mda
    3 22
  • Deci minimum 144000 de oameni sunt lipsiți de gust :))
    14 5
  • Înca n-am ajuns la acel punct din viitor. Hidrogenul va fi o alternativă, alături de electric.
    5 2
  • @Wonkar aşa mare alternativă este hidrogenul de vezi Toyota Mirai peste tot :))))

    Hidrogenul este soluţia B ale companiilor petroliere care încearcă să se ferească de faliment în următorii 30 de ani.

    Hidrogenul fiind obţinut cu greu din gaz metan, este mult mai poluant decât să fi folosit gaz metan de la bun început.
    4 14
  • Am condus și eu ID.3 și am fost plăcut surprins de faptul că se simte ca o mașină normală. Mi-a plăcut și senzația de spațiu dinăuntru, simplitatea și confortul.

    DAR:
    - mașina costă încă enorm de mult pentru ce oferă
    - la 30-40.000 euro cât e ea e plină de plastic ieftin
    - și celelalte minusuri ale electricelor le știți.

    Un maxim 20.000 euro fără eco-bonusuri (care trebuie oprite) era cât de cât ok la ce oferă.
    9 4
  • Sa se precizeze si cate au fost cumparate de persoane fizice. 80% din ele au fost cumparate de McDonalds ca masini de livrare si de diferite firme de inchireri auto si ride-sharing.

    Sa reamintim ca eDick n-a vazut niciodata o femeie in realitate.
    13 5
  • ba da, a vazut, gonflabila. A si spart-o deja. Ca de spaima virusului i-a facut injectie. Asta nu i-a zdruncinat credinta in vaccin cu toate ca nu stie ca "fata" are cip din fabricatie.
    10 4
  • @lol ^^^

    ngggîîî... apes strong... cave age...

    Sau cu alte cuvinte, trebuie mai mulţi şacali să se adune să dea un leu jos
    1 7
  • a ha ha, te crezi leu! Ha ha ha. Oi fi tu leu, insa un leu ofticat. Ha ha ha. Ce mai face Polo-ul? Ai strans bani sa-l iei sau ai cheltuit toata suma pe vulcanizarea papusii?
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru