Feedback

Volkswagen susține că are suficiente baterii pentru “primul val de mașini electrice”, până în 2023: “Continuăm negocierile cu furnizorii în următorii 3-5 ani”

Publicat Luni, 24.06.2019
de Paul Cosma
Comenteaza 5
Volkswagen susține că are suficiente baterii pentru “primul val de mașini electrice”, până în 2023: “Continuăm negocierile cu furnizorii în următorii 3-5 ani” - Poza 1
Volkswagen a anunțat că a contractat o cantitate suficientă de baterii pentru a produce “primul val de mașini electrice”, până în 2023. Oficialii constructorului spun că vor purta “negocieri permanente” cu furnizorii în următorii 3-5 ani, astfel încât să-și asigure materia primă pentru proiectele planificate.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Platforma modulară MEB, dedicată mașinilor electrice care vor rezulta din dezvoltarea conceptelor Volkswagen ID și ID Buzz, este cea care va găzdui, în primă fază, construcția unor modele full-electrice semnate de Volkswagen. În plus, peste 50% dintre mașinile asamblate pe această bază tehnică vor aparține celorlalte branduri ale Grupului.

Volkswagen nu se așteaptă să aibă probleme în demararea producției și susține că are suficiente baterii pentru “primul val de mașini electrice”.

“Pot să confirm că avem suficiente baterii pentru primii ani ai planului nostru,” a declarat Thomas Ulbrich, membru în board-ul VW și responsabil de divizia de mobilitate electrică.

Ulbrich a dezmințit informațiile potrivit cărora VW va pierde contractele cu furnizorii, după ce a anunțat că va investi un miliard de euro în producția proprie de baterii pentru mașini electrice.

În plus, oficialul german susține că VW va purta “negocieri permanente” cu furnizorii săi în următorii 3-5 ani, astfel încât grupul să aibă suficientă materie primă pentru proiectele planificate.

Via Automotive News


Comentarii (5)

  • Ne-ati "obosit" cu poza asta in ultima vreme si cu franturi de stiri despre firma asta.
    9 0
  • Ai dreptate, este clar ca pana nu intra in vigoare noile norme de poluare din 2020, care sa-i OBLIGE sa scada media de emisii pe gama, nu vor veni cu nimic concret in sectorul BEV.
    Asadar, mai avem de suportat acest gen de stiri inca cel putin vreo jumatate de an.
    11 0
  • Ioan: Cât costă un Volkswagen CC? Raspunde
  • hazard
    cred ca si fabrica, si masinile se vor face din banii dati ca avans :)))
    5 0
  • Abia astept sa se umple rubrica de anunturi de pe mobile.de cu masini electrice "vechi" de 3 ani. :P
    Asa cum se intampla deja in US. Pentru ca, nu-i asa?, de fiecare data noi aici in UE suntem replica la indigo a celor ce se intampla in US, cu cativa ani intarziere. :)
    6 4
  • andrei
    ce aberezi. pai deja e mobile.de plin de masini pe benzina si diesel mai noi de 3 ani. gasesti la un 1 vechime in prostie, de exemplu. dar nu poti trage concluzia de aici ca nu sunt bune. si situatia asta la masini clasice e de cand haul. de unde pana unde ai putea, in conditiile astea, sa concluzionezi asa ceva la cele electrice? bazat pe ce? evident, pe aberatii. evident ca unele dintre cele la vanzare sunt din cauza ca proprietarii nu sunt multumiti de ele, dar una e ca nu sunt ei multumiti ca au tot felul de pretentii absurde, si alta ca masinile nu merg cum trebuie din motive de baterie. dar situatia asta e identica si la cele clasice. dar tu nu te lasi pana nu mai aberezi un pic. atata stii.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru