Volkswagen susține că hatchback-ul electric ID.3 va avea costuri similare cu mașinile cu motoare cu combustie internă

de Daniel Popescu, Foto: Volkswagen
Duminica, 15.03.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen susține că prețul de achiziție și costurile de întreținere pentru hatchback-ul electric ID.3 vor fi comparabile cu cele ale unei mașini cu motor cu combustie internă.

Volkswagen a realizat o analiză cu privire la costurile pe care trebuie să le suporte clientul unui hatchback electric ID.3.

Constructorul a oferit ca exemplu piața din Germania și susține că, dacă sunt luate în calcul bonusurile oferite de stat, costul de achiziție al unui ID.3 este comparativ cu cel al unui Golf cu motor cu combustie internă.

"În funcție de versiune, un ID.3 este mai accesibil decât un model similar cu motor cu combustie internă. Versiunea de bază cu autonomie de 330 de kilometri costă 23.430 de euro în Germania, după deducerea guvernamentală. Prin urmare, este cel puțin la fel de accesibil ca modele precum Golf cu echiparea Life", menționează producătorul.

De asemenea, Volkswagen afirmă că întreținerea unui ID.3 aduce proprietarilor economii anuale de 840 de euro, ca urmare a faptului că nu există schimburi de ulei.

"Șoferii din Germania economisesc 840 de euro pe an în privința cheltuielilor de operare. Printre altele, nu există taxe de drum sau schimburi de ulei, iar costurile cu energia sunt mai mici", mai afirmă germanii.

Volkswagen susține că livrările lui ID.3 vor începe în această vară, în ciuda unor probleme la software.

Totuși, nu este exclus ca livrările să fie întârziate, în funcție de modul în care va evolua pandemia de coronavirus.

Via Volkswagen

Comentarii (11)

  • La cat au mai ridicat preturile pentru masinile noi pe combustibili fosili, va cred si eu. Doar ca ajunge combustia la fel de scumpa ca si electrica. Oricum, cumparatorul si-o ia.
    Apropos, intrebare pt hipsteri, cum ar arata acum o societate bazata doar pe carsharing, sa folosim si sa inchiriem toti doar o mana de masini??? Viitorul suna bine?
    12 5
  • 830euro un schimb de ulei(plus filtre ma gandesc)la un Golf????
    Se stie foarte bine ca producatori aplica niste preturi exorbitante pe ora in service-urile lor insa 830 euro un schimb de ulei la un Golf???
    Ma gandeam la undeva la 200euro/H in cel mai rau caz...plus uleiul si filtrele nu cred ca depasesc 70-80 euro...
    Un schimb de ulei nu ia mai mult de o ora asa ca sunt curios cum sa ajuns la aceasta suma(enorma...)
    11 4
  • @tzenu_bmw... spune clar...”nu exista taxe de drum“... evident și alte taxe... parcarea gratuită bănuiesc...impozit și alte alea...
    7 1
  • Ceva de weekend, de distracţie

    https://youtu.be/OrWvLgl7LBM

    Face vreun diesel aşa ceva?

    Şi cu corona virus credeţi că de diesel avem nevoie??!!
    Pentru plămânii noştri ai tuturor?!
    8 4
  • Marian
    @tzenu_bmw: pai nu trebuie si ei sa isi acopere cheltuielile cu amenzile? Crezi ca le platesc din banii companiei:)) Tot fraierii care cumpara VW si fac service la ei platesc :))
    Deci pe de o parte sunt pacaliti cu produsele si in plus sunt taxati si extra la service. Asta da afacere.
    12 2
  • @Marian... mie mi-au luat bani să-mi regleze o USA care nu se închidea bine din fabrica... evident mașina e in garanție...
    8 1
  • Minciunile sfruntate de la VW continua voios. Dar nici nu avem ce ne mira. Din cauza acestor creaturi a aparut toata isteria impotriva Dieselului, dupa ce tot ei l-au promovat zeci de ani. Germania e o boala mintala.
    Daca ar fi sa ne referim punctual la minciunile din comunicat, schimbul de ulei nu costa 840 de euro pe an, autonomia nu va fi de 330 de km nici in cele mai frumoase vise umede ale electrificatilor in cap si ajutoarele de stat sunt furt din banul public, ele vor fi suprimate cat de curand.
    In plus, nicio masina pe benzina sau motorina nu a avut nevoie de nicio sustinere guvernamentala. S-au vandut de la sine foarte bine pentru ca au fost bune si fiabile. Cresterea artificiala a preturilor pentru masinile cu combustie interna e de asemenea un furt din buzunarul cumparatorului, si in mod normal, acelasi cumparator ar trebui sa saboteze industria auto cumparand doar second hand, ceea ce am sa fac si eu de acum inainte.
    8 7
  • Dacă lumea ar avea bani, nu şi-ar lua SH

    Cine ştie cine a tuşit în ea, ani de zile, apoi 90% din vest europeni îşi schimbă maşina nu de bună, că doar trag de ele la fel ca noi, pentru că nu cad banii din cer.

    Şi dacă şi-ar lua maşină nouă, să aibă bani, şi-ar lua electrică vest europenii !

    Ei nu sunt capsomani. Apoi o staţie de încărcare acasă costă câteva sute spre mia de euro. Dacă nu te deranjează, şi încarci noaptea atunci şi priza normală este bună.

    Asta cu iubit de diesel sunt doar inconştienţii.
    3 12
  • Eu și Irene
    Într-adevăr, are costuri similare după ce: primești bani de la stat (cam 25% din costul uneia termice), exagerezi cu costurile de întreținere, minimizezi practibilitatea uneia termice (distanță parcursă cu un plin, durata alimentării etc).
    Acum, toți înțeleg cât de ok ar fi că totul sa fie electric, doar că f puțini înțeleg cât de devastator este în acest moment acest tip de propulsie datorită bateriilor (metale rare, substanțe extrem de nocive etc).
    Întrebarea este dacă să dăm vrabia din mână pe graurul de pe gard
    8 7
  • andrei
    exagerezi cu "devastator". e si mai devastator ce face poluarea. ma uit la filmul cu noxele de deasupra nordului italiei si vad cum au scazut vizibil de cand se sta acasa.
    3 4
  • @andrei
    "Noxele" alea sunt doar de la masini personale sau sunt generate intr-o anumita masura de activitatea economica in general nu doar transportul personal. Si din transportul ala de persoane cat e profesional si cat e intr-adevar personal.
    Cred ca-i destul de dificil rationamentul pentru o minte responsabila.
    Un iresponsabil ar zice "da-i dracului de saraci, sa mearga pe jos daca nus-i permit 40k euro pentru o banala masina". Dar nu e chiar asa de simpla problema. Din fericire.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru