Drivetest Chevrolet Cruze (2009-2013)

2.0 VCDI 150CP LT
Chevrolet Cruze (2009-2013) zoom
de Bogdan Mirică, Foto: Golfuletz Studio
Joi, 29.04.2010
Automatisme
Testul de astazi vorbeste despre o masina care iti hraneste din plin ego-ul. Nu prin faptul ca este cea mai frumoasa din clasa, cea mai puternica sau cea mai scumpa. Dimpotriva. Cruze este o masina care iti lasa impresia ca tocmai ai incheiat o afacere excelenta pentru tine si familia ta. Nu iti vine sa crezi si ca sa te convingi iti mai arunci o privire asupra masinii. Arata bine, agresiv chiar. Are o multime de optionale, chiar si navigatie. Are un pret bun, poate cel mai bun din segment. Este diesel, deci consuma putin. Ba mai mult, de cateva luni, poate fi comandat si cu o cutie automata. Combinatia a fost savuroasa inca din momentul lansarii drept pentru care ne-am hotarat sa mai gustam inca o data din secretele celui mai corect sedan compact al momentului, de aceasta data in compania unei cutii de viteze automate, gata sa asiste versiunea diesel de 150 de cai putere.

Chevrolet Cruze (2009-2013)
2.0 VCDI 150CP LT

  • Pret de pornire 14.395 €

Motor / Transmisie

Cea mai puternica motorizare diesel disponibila in Romania pentru Cruze a mai fost disecata in laboratorul nostru si verdictul a fost unul multumitor, chiar imbucurator. Cei 150 de cai putere, resimtiti undeva pe la 4000 de turatii, sunt mai mult decat suficienti pentru a imprima un spirit dinamic modelului compact, iar cuplul motor de 320 de Nm, disponibil imediat ce turometrul ajunge la 2000 de rotatii, poate fi rezumat prin cuvantul "generos". Asadar, resursele stoarse din unitatea cu patru cilindri, de 2.0 litri, pot fi considerate ideale pentru a da viata unui sedan compact dolofan, care cantareste aproximativ o tona si jumatate. Dieselul se dovedeste a fi uneori prea zgomots pentru cei cu "ureche fina", chiar si atunci cand motorul nu este foarte turat, semn ca americanii trebuie sa mai lucreze la insonorizarea habitaclului si la reglarea unitatii diesel. Noutatea o reprezinta insa cutia automata pe care Chevrolet o pune mai nou la dispozitia publicului din Romania. Criticati pentru transmisia manuala cu cinci rapoarte, disponibila in momentul lansarii ca unica optiune, cei de la Chevrolet au decis sa ofere si o alternativa mai comoda, automata. Fuziunea celor doua entitati de baza ale propulsiei nu este una dintre cele mai fericite create de subsidiarul GM, singura motivatie pentru alegerea unei cutii automate fiind doar usurarea sarcinilor la volan. Performantele, consumul, emisiile si comportamentul masinii se schimba, insa nu atat de mult pe cat si-ar fi dorit unii. Treptele se succed bine, fara a crea senzatia de discontinuitate, insa intrarea in scena a fiecarui raport in parte nu favorizeaza atat de mult consumul, care urca vertiginos in conditiile unui trafic urban. Raspunsul transmisiei la apasarea brusca a pedalei de acceleratie nu este nici el imbucurator, soferul fiind pus deseori in situatii dificile create de retrogradarea tardiva. Nici in modul secvential nu veti scapa de aceasta senzatie de nesiguranta, raspunsul fiind la fel de lent, poate si pentru ca vorbim despre un diesel. O acomodare cu modul de reactie al cutiei si cu impulsul trimis de catre aceasta rotilor fata, poate estompa efectul negativ al celor cateva fractiuni de secunda in care nu se intampla nimic.

Consum

Desi avem un diesel, cutia automata nu ne lasa sa ne bucuram de valori mici in traficul urban si cel extra-urban. Dupa mai bine de 250 de kilometri parcursi in Bucuresti, fara a menaja pedala de acceleratie, dar si fara a lua in piept prea multe blocaje de trafic, acul rezervorului a ajuns la jumatate. Cu toate acestea, valoarea indicata de computerul de bord in tot acest timp a fost de aproximativ 10.7 litri la 100 de kilometri, cu aproape doi litri peste ceea ce afirma constructorul in cartea tehnica. In afara aglomerarilor urbane, cei patru cilindri s-au multumit cu aproximativ 7 litri/100 de km, semn ca transmisia automata isi cere tributul indiferent de zona in care rulezi. Concluzia este relativ simpla: cutia automata poate face ca dieselul sa se apropie de valorile de consum ale unitatii pe benzina cu cutie manuala.

Performanţe

Performantele scad si ele proportional cu cresterea consumului. Diferenta dintre un Cruze diesel de 150 de cai putere cu cutie manuala si unul in aceeasi versiune, echipat insa cu transmisie automata, este de aproximativ 1.2 secunde. Asadar, unitatea VCDi de 2.0 litri testata de noi se straduieste sa atinga 100 de km/h in 9.9 secunde, promitand o viteza maxima de 205 km/h.

Interior

La interior, Cruze pastreaza cateva similaritati cu fratele de concern Opel Insignia, insa nu emite pretentii nemasurate, multumindu-se cu statutul sau de vehicul abordabil ca pret. Materialele folosite sunt decente, surprind pe alocuri prin calitate si sunt combinate pentru a oferi un ansamblu placut, chiar daca uneori aspectul general este tradat de o serie de finisaje care lasa loc de interpretari. Ergonomia comenzilor este buna, dar tradeaza din nou similaritati cu cea Opel. Ceea ce surprinde este insa prezenta multiplelor spatii de depozitare, atat la nivelul portierelor cat si a consolei centrale. Vor fi insa ceva probleme pentru cei care obisnuiesc sa isi "arunce" telefonul sau portofelul in plansa de bord, pentru ca nu exista un spatiu dedicat pentru asa ceva. La drum lung, Cruze se dovedeste a fi un bun prieten, scaunele si bancheta spate fiind prietenoase pentru toti pasagerii. In plus, cei care vor calatori pe cele trei locuri din spate se vor bucura de suficient spatiu pentru picioare si la nivelul capului. Aceste atribute certifica faptul ca Chevrolet a invatat trasatura de baza a oricarui model din acest segment: spatiul interior. Nu acelasi lucru il putem spune insa si despre portbagaj, care se dovedeste a fi unul dintre cele mai mici din segment, cei 450 de litri fiind insuficienti atunci cand ai o familie numeroasa si planuiesti un concediu prelungit.

Preţ de achiziţie

Dupa cum spuneam si la inceputul testului, Cruze se dovedeste a fi o adevarata afacere. Masina vanduta de subsidiarul GM in Romania vine cu un raport pret/calitate aproape imbatabil, reusind sa detroneze modele cu renume pe acest segment, cum sunt Skoda Octavia sau Renault Fluence. Pretul de pornire al sedanului compact produs de Chevrolet este de 13.396 de euro, pentru versiunea de 1.6 litri si 113 cai putere, in echiparea Base. Desi suntem obisnuiti ca versiunea entry-level sa fie una destul de saracacioasa in elemente de confort si siguranta, Chevrolet a tinut cu tot dinadinsul sa rastoarne acest principiu. Astfel, echiparea Base include ABS, ESP+TCS, 6 airbaguri, oglinzi electrice cu incalzire, geamuri electrice fata, servodirectie, aer conditionat manual, radio CD cu MP3 Player, inchidere centralizata, alarma si scaune sofer si pasager reglabile pe patru directii. Daca optati pentru un nivel superior, care scoate din buzunar doar cateva sute de euro in plus, veti primi, pe langa cele de mai sus, geamuri electrice spate, cotiera, volan si schimbator imbracate in piele, proiectoare de ceata, comenzi pe volan, grila cromata, senzori de parcare, computer de bord, manere ale usilor si oglinzi in culoarea caroseriei. In segmentul in care activeaza Cruze, clientii mai pot gasi Renault Fluence 1.6 16 valve de 110 cai putere si 151 Nm, in echiparea destul de "conservatoare" Authentique, la un pret de 14.100 de euro cu TVA. Un Fiat Linea este ceva mai ieftin, dar doar pentru ca versiunea sa entry-level este propulsata de un motor pe benzina de 1.4 litri si 77 de cai putere, pentru care italienii cer 12.250 de euro. Acelasi lucru este valabil si pentru Skoda Octavia, poate cel mai bine vazut model din segment, care costa 11.466 de euro in versiunea de 80 de cai putere, cu un pachet de dotari foarte sarac. Un Cruze diesel de 150 de cai putere cu cutie automata, asemeni celui testat de noi, poate scoate din buzunarul clientilor 18.780 de euro, dar trebuie sa tinem cont ca vine cu o echipare LT Plus, care aduna la un loc toate optionalele puse pe piata de Chevrolet. Un Fluence diesel de 105 cai putere, in echiparea de top, dar fara cutie automata, scoate din buzunar chiar si 18.150 de euro. Skoda Octavia se vinde de asemenea la un pret cam piperat in versiunea diesel de 140 de cai putere cu DSG, echiparea de top Business ajungand la 19.655 de euro. Daca ne mai referim si la Linea, care percepe 18.790 de euro pentru o echipare de top a versiunii 1.6 Multijet de 105 cai putere, atunci ajungem la concluzia ca modelul americanilor se dovedeste a fi deosebit de atractiv ca pret.
FURNIZORUL NUMĂRUL 1
Textar este furnizorul numărul 1 pentru producătorii de automobile.
70% dintre mașinile cu frâne pe tambur și 50% dintre cele cu frâne pe disc părăsesc linia de asamblare echipate cu frâne Textar. Branduri auto din Germania, Franța, Anglia, Suedia și Italia instalează pe mașinile lor plăcuțe de frână Textar ca echipare de fabrică (OEM).

Siguranţă

Atunci cand a fost testat la EuroNCAP, Chevrolet Cruze a facut o impresie foarte buna, reusind sa obtina 96 de puncte din cele 100 acordate pentru protectia pasagerilor adulti. Cu elemente ca ABS, ESP si TCS in dotarea standard, completate de sase airbaguri, Cruze a reusit sa obtina cinci stele pentru siguranta, depasind nume mult mai titrate in segment. Testul pentru protectia copiilor si cel de impact lateral au lasat insa loc de interpretari si au influentat nota finala a modelului compact.
Nokian Wetproof,
siguranta pe asfalt umed
In 2006, Nokian a introdus pentru prima data un indicator pentru acvaplanare pe anvelopele sale de vara. Uzura anvelopei putea fi citita astfel de oricine. Astazi, gama anvelopelor de vara Nokian include si modelul Wetproof, special creat pentru siguranta pe asfalt umed.

Ţinută de drum

Cruze nu isi propune sa impresioneze printr-o tinuta de drum ferma, dar nici printr-una foarte confortabila. Sedanul se situeaza undeva la granita, incercand sa impace si "capra si varza". Suspensia fata de tip McPherson si cea spate cu bara semi-rigida nu recomanda Cruze ca un model destinat traseelor virajate, spatele masinii fiind predispus la ruperea aderentei, atunci cand puntea fata trebuie sa accelereze si sa vireze strans in acelasi timp. Chevrolet estompeaza insa aceste simptome cu prezenta unui ESP in dotarea standard, sistem care intervine prompt in cazul unei situatii periculoase. In mediul urban si pe traseele presarate cu gropi, Cruze incearca pe cat posibil sa nu transmita celor din habitaclu imperfectiunile suprafetei de rulare. Pe langa suspensia echilibrata, compactul propune o directie destul de rigida, utila atunci cand rulati cu viteza mare. Aceasta nu impresioneaza insa mai deloc prin precizie.

Vizibilitate

Chevrolet a cautat sa combine designul atractiv cu functionalitatea, asa ca a ordonat inginerilor sa faca "casa buna" cu cei care au desenat liniile caroseriei. Ideile s-au combinat si a iesit un model care nu face compromisuri in materie de vizibilitate: oglinzile laterale sunt generoase, asemeni celei retrovizoare, luneta este si ea bine proportionata iar intreaga suprafata vitrata asigura un habitaclu aerisit. Singurele probleme pot aparea atunci cand efectuati manevere in marsarier, din cauza ultimului rand de montanti. Acest aspect poate fi insa trecut cu vederea, daca optati pentru un nivel de echipare care include senzori de parcare posteriori.

Tehnologie

Chevrolet Cruze impresioneaza la acest capitol in primul rand multumita listei de dotari a echiparii de baza. Generozitatea constructorului american poate fi considerata un plus la acest capitol. Sistemul de sunet, capabil sa citeasca CD-uri dar si elemente de conexiune auxiliara cum ar fi un USB sau un iPod, sistemul de ventilatie, disponibil si in varianta automata, pe doua zone, senzorii de lumini, ploaie si parcare, pilotul automat si scaunele imbracate in piele sunt doar cateva din detaliile care dau o nota de confort habitaclului. Pluseaza scaunele incalzite si reglabile electric alaturi de sistemul de navigatie, care are insa nevoie de ajutorul unui CD cu harta Romaniei.

Design

Cruze a aratat tuturor ca designul nu costa. Chevrolet si-a motivat echipa de designeri pentru a gasi o reteta digerata usor de public, atragatoare si contemporana. Aspectul frontal inspira probabil cel mai agresiv aer din segment, multumita grilei frontale duble si a blocurilor optice alungite. Din pacate, spatele pare sa nu ofere aceeasi simetrie, liniile posterioare fiind mult mai cuminti, chiar banale am putea spune. Aspectul robust este subliniat si de jantele de 17 inch, incaltate cu pneuri de 215/50.
Date tehnice - Chevrolet Cruze (2009-2013) 2.0 VCDI 150CP LT
Combustibil
Diesel
Nr. usi
4
Motor tip / cilindri
n/a
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1991
Lungime mm
4597
Putere maxima CP (rpm)
150 (4000)
Latime mm
1788
Cuplu maxim Nm (rpm)
320 (2000)
Inaltime mm
1477
Viteza maxima km/h
210
Greutate kg
1360
Acceleratie 0-100 km/h s
8.7
Ampatament mm
2685
Tractiune
Fata
Volum rezervor litri
60
Cutie viteze
M5
Volum portbagaj litri
450
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Chevrolet Cruze (2009-2013)

Ultimele teste

Comentarii (38)

  • CHEVROLET FOREVER
    O masina deosebit reusita care va satisface din toate punctele de vedere clientii sai.Mult peste orice gunoi de Renault.
    84 120
  • Domnul X
    @Bogdan Mirica stimate poate imi raspunzi si mie la o intrebare. Cum este suspensia fata de Chevrolet Lacetti? Mai tare?
    Alta intrebare----tinuta de drum este apropiate celei de la opel Astra (ultimul model)? pt ca stiu ca au aceasi platforma.
    30 2
  • sa fim seriosi...
    chevrolet criuze = daewoo lacetti
    52 65
  • sa fim seriosi...
    Renault Fluence are punctaj 83. Nu mai vbiti urat de Renault pentru ca ei fac o familiala adevarata spre deosebire de daewoo...
    65 58
  • @sandra
    nu fi naiva. Ar fi o rusine daca dupa 15 ani de exploatare sa dea coltul majoritatea.
    7 33
  • consum
    Marea problema la Cruze e consumul atat la benzinare si din pacate si la diesel (comparat cu concurenta)
    37 30
  • @eu
    Pe ce te bazezi cand faci astfel de afirmatii?
    Ai avut la indemana vreo statistica sau cunosti cel putin cateva sute de posesori care ti s-au destainuit...?!
    36 34
  • hai sa fim mai seriosi
    Pana cand o avea si Fluence un diesel de 150 cp echipat cu cutie automata nici nu merita mentionat asa ceva.

    Ei se chinue inca cu prostia aia de 1.9 8 valve.

    Nu au trecut inca la 16 v.
    40 54
  • @Criss
    nici nu trebuie sa aiba Fluence motor de 2.0
    Laguna GT la 17.800 cu toate e intr-o clasa superioara - clasa medie, are motor 2.0 L la 150 CP cu acelasi consum ca daewoo cruze (clasa compacta). Ca sa nu mai luam in calcul ca motorul Renault are 20 Nm in plus si e mult mai rafinat decat ce ne serveste daewoo...
    44 15
  • crysti09
    Consum
    Dragilor este vorba in articol de un consum de peste 10 % si e vorba despre motorina.....haideti sa fim seriosi....
    Am sa-l rog pe domnul Mirica sau cine o vrea din redactia automarket sa faca un drive test cu Logan 1.2 si atunci sa vorbim despre consum...
    Nu am, dar as vrea unul.
    8 7
  • robert
    felicitari
    testele ca testele.... ce ma impresioneaza pe mine sunt imaginile. Fotograful este cu adevarat talentat si apreciez ca reuseste sa realizeze niste poze extraordinare pentru fiecare masina. Alege atent fundalurile, luminile, etc... apreciz foarte mult acest lucru
    18 0
  • @Automarket
    punctaj cam mare...
    e mai zgomotos pana si decat un TDI !!
    32 20
  • pt ala cu Laguna
    Din pacate Laguna e fumata de ceva timp, plus ca e urata cu spume.
    Mai degraba vad un Velsatis pe strada decat o Laguna :)
    13 29
  • cruze
    Salut! Am cruze 2 D vcdi LT cutie manuala si masina a costat 15600 cu discont 12%, am 6000 km cu ea , sunt f multumit de ea.. merge super, un raport calitate pret excelent mult peste sedanurile din clasa compacta...
    23 24
  • bun
    Daca incepem cu exteriorul personal imi place mai ales fata.la interior este ceva asemanator cu insignia care la fel nu poate fi rau.La motoare avem 1.6 (113 cp) ce se mai gaseste si la alti constructori in aceasta clasa (reno,skoda,citroen etc) dar vin celelalte motoare 1.8 si 2.0 cu 140 si 150 cp care nu prea se gasesc la ceilalti sau dc se gasesc la bani mai multi...si in final pretul irezistibil
    13 20
  • Next car - Cruze AT
    Va salut pe toti! Nu stiu ce parere aveti si nici nu ma intereseaza, eu in momentul de fata conduc un Opel Corsa D 3 usi, sunt extrem de multumit de ea, nu am ce sa-i reprosez. Avand in vedere ca urmeaza sa intemeiez o familie deja ma gandesc la a doua masina si cu siguranta va fi un Cruze 2.0 VCDI AT, sunt convins ca imi va satisface toate necesitatile. Este spatioasa, este si rapid, costurile nu sunt mari si imi si place cum arata. E drept ca ii sta bine cu acel kit de la Irmscher arata uau!!! Weekend placut si 1 Mai la maxim!
    19 22
  • @Criss
    Fumata e mintea ta de pusti iresponsabil ! Rafinamentul, clasa si confortul unei Laguna nu se compara cu nicio caruta de la Daewoo... Calitatea fabricatiei la Laguna e cu 10 clase peste Daewoo Cruze! Design-ul e o parte subiectia. Parerea ta nu reprezinta parerea tuturor.
    Un Cruze 2.0 diesel ca cel testat de Automarket costa 18.780 euro. O Laguna GT valoreaza 17.800 euro (motor de aceeasi cilindree). Diferenta de pret e de fapt cutia automata la Cruze, dar Cruze e intr-o clasa inferioara, pe cand Laguna e mai mare, e in clasa medie. LAGUNA inseamna mai mult rafinament, mai mult spatiu, o tinuta de drum mai buna pentru aceeasi bani??? De ce nu?
    26 12
  • ................
    ..............
    dupa ce ca e urata mai si consuma mult
    5 16
  • pentru @X referitor la consum
    http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=31553&st=20
    http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=32204
    http://www.chevroletcruzeforum.com/index.php?/topic/181-chevrolet-cruze-16-problrm/
    http://www.chevroletcruzeforum.com/index.php?/topic/29-fuel-consumption-gauge/
    etc poti cauta si singur
    Travelling identical drive routes that covered a variety of road conditions, fuel economy results delivered a mixed bag. The 1.8-litre Cruze came in at 9.3L/100km, the 2.0-litre Cerato returned an impressive 6.2L/100km, and the Honda City’s 1.5-litre engine drank only 5.6L/100km.
    1 19
  • GM
    Chevrolet=GM=faliment=masina pt. naivi!
    5 24
  • consum
    Am eu cruze diesel si nu duce la mai mult de 9 in oras.

    Ala cu forumul e un agitator pus sa faca atmosfera.

    Ce oameni !
    13 5
  • prudentul
    fotografii
    Observ că, de câteva test-drive-uri încoace, fotograful de la Golfuletz Studio consideră bezna egală cu arta fotografică. Îi reamintesc că o şedinţă foto care are ca subiect o maşină trebuie să scoată în evidenţă tocmai maşina şi componentele sale. Clar-obscurul se foloseşte CU MĂSURĂ în fotografia de ARTĂ: un nud, o încăpere, un portret. La maşini se pot trage unele cadre în semiobscuritate, nu toată şedinţa. Eu vreau să văd detaliile bordului, dar nu mă lasă mânuitorul de DSLR, el vrea să-mi arate ce artist meseriaş e dumnealui.

    Îi recomand să viziteze un salon auto - oricare - şi să studieze iluminarea de acolo. Va observa zeci de spoturi direcţionate spre maşina expusă, toate reflectate de caroserie şi elementele cromate.
    10 9
  • e tare bun
    inainte sa va aruncati la cruze mai bine mai cititi
    http://www.autoblog.com/2010/04/30/2011-chevrolet-cruze-a-safety-story-w-video/
    2 21
  • Renegatu'
    cruze
    @ala cu laguna
    cum tu ridici in slavi masinile frantuze, eu unul nu le suport. Arata GROAZNIC ca design (rafinament..pe limbajul tau)
    Spune-ne si noua ce poti sa vezi rafinat de exemplu la un clio? e urat cu draci si spume!!
    Poti sa compari la interior laguna cu cruze? Nici pe departe
    Cruze-ul iti da impresia de matrix, pe cand laguna aduce un pic a combina agricola....parerea mea..
    In alta ordine de idei, care aveti cruze cu motor de 2.0, cutie manuala...la cat va duce consumul in Bucuresti?
    20 41
  • renegatu
    Sal! consuma 10% in oras in orele de varf in Timisoara, iar in weekend se apropie de 7%! pa..
    5 0
  • ce primitivi...
    unii au o minte atat de infantila ca nu gandesc mai departe de design-ul exterior al unei masini... astia sunt pustii din ziua de azi
    15 7
  • cruze
    @eu
    Macar aici sunt mai multi...;-)))
    http://www.forum-auto.com/marques/chevrolet-ex-daewoo/sujet731.htm

    @carco
    Intr-adevar peste tot in lume unde a fost testat a primit punctajul maxim.
    Ai dreptate; este foarte bun!
    45 0
  • Einstein
    Linea
    De unde ati luat voi preturile pentru Linea? Chiar nu ati invatat sa cititi un PDF de preturi? Pretul de vanzare este cel din ultima coloana.
    Pretul pentru o versiune comparabila cu Cruze (TJet Dynamic) este de 12 600 Eur, si ofera perfomante cu mult superioare lui Cruze, care la test drive nu isi arata cei 113 cai martzoage.
    1 30
  • @sa fim seriosi...
    De unde ai scos frate punctajul ala pentru "Fluence"?!...
    41 40
  • Renegatu'
    renault
    Bai stii ceva pana la urma cumpara`ti tu Renault , mai ales Fluence care este fabricat in China nici macar Korea sub marca Samsung, iar despre restul modelelor Renault nu mai pot spune decat ca sunt printre cei mai prosti calitativ producatori de autovehicule , bordul ala de`ti vine peste picioare atunci cand stai in dreapta si articulatii care lasa de dorit , motoare care daca ajung la 100.000-120.000 de km sunt ca si moarte. Am avut Renault si Laguna si Megane si am fost foarte dezamagit , acum am Cruze 2.0 VCDI si sunt mai multumit de ea de 10 ori mai mult decat as putea vreodata sa fiu multumit de orice model scos de Renault, tata si`a cumparat anul trecut Renault Koleos si a vandut`o anul acesta ptr ca a avut numai probleme cu el.
    Asa ca du`te tu si cumpara`ti carutele alea de Renault si canta`le in struna cat vrei si lasa`ne pe noi astia mai fraieri sa cumparam masini adevarate ;)
    12 23
  • @Renegatu'
    hai lasa vrajeala , ca n-ai nicio taina in domeniul auto. "Contractul Renault 2009" cu principiu de baza calitatea la cele mai inalte standarde. Toate modelele noi aparute din 2006 incoace se incadreaza in contractul asta.
    Iar Fluence NU se fabrica in china pt cultura ta generala, ci in cea mai moderna fabrica din Turcia (Bursa). Oricum mai bine de 1000 de ori la Bursa decat in Rusia (St Petersburg) unde se fabrica Daewoo Cruze... nu-mi doresc o masina asamblata de niste deraiati afectati de alcoolism fetal
    17 14
  • Ghostbuster
    renault...just a pice of shit
    mai Lorenzo Lamas...alias renegatu'....de cand compari niste carute frantuzesti cu ceva fabricat de GM????...mai precis cu un Chevy???...numai americanii,englezii si poate japonezii fac masini in lumea asta....
    7 2
  • ghostbuster
    SI INCA CEVA...
    SI EVIDENT...NEMTII!!!!
    5 4
  • Cruze Ls Plus 2011 motor 1.6, 124 cp
    Daca ati avea (cei care troncaniti degeaba,) sedanul cruze, v-ati da seama singuri ca faceti afirmatii nefondate, neiligibile si naive. Detin un cruze pe benzina model 2011, Ls plus, si masina se comporta cu mult peste masura unui Lacetti. Dealtfel mentionez ca masina cruze nu este coreeana ca si structura, ci este nemteasca dupa modelul Opel Insignia, avand motor de opel Astra 1,6, ci nu de Daewo. Chevrolet este demult cumparat de GM (General Motors). Asa ca, masina este asamblata in Europa avant unele componente koreene, iar motorul este german apartinand brandului Opel. Am parcurs cu masina asta 16000 km si nu am avut nici macar cea mai mica problema, nu zgomot in habitaclu nu scartaieli in scaune, nu instabilitate...etc. Masina este extrem de fiabila si de puternica, fara defecte .
    4 0
  • Cruze Ls Plus 2011 motor 1.6, 124 cp...continuare
    ...Si apropo, avis amatorilor ....Chevrolet cruze nu se compara cu nici unul dintre modelele Renault sau Skoda. Renault este o marca frantzuza, "imbuteliata" in Turky , iar turcii sunt mult prea subtedzvoltati din toate punctele de vedere fata de koreeni, tinand cont de "producator", cruze-ul fiind peste aceste 2 marci vizibil slab construite. Faceti comaratii la capitolul "SIGURANTA" , ci nu neaparat punctajul de 5 stele, ca sa nu mai vorbesc la cat de important este acel punctaj.
    5 0
  • :(!
    Autorul a uitat ca la preturile Renault-urilor se aplica si discount-uri de aprox 2000 de euro in functie de versiune! Si by the way Renault a construit motorul castigator in F1 anu trecut, nu mai vorbim de faptul ca pe piata autohtona ceea ce ne arata Chevrolet nu este decat o noua interfata a defunctei marci Daewoo....si sincer prefer un 1.9 dci 8v care sa consume 6 in oras decat unu de chevrolet de 2.0 care sa consume 9..numai vorbesc de motoarele pe benzine 1.6 16v de renault e unu dintre cele mai bune motoare din categorie pe piata mult peste cel 1.6 de Chevrolet, care intr o masina ca asta dupa ce ca nu trage mai consuma si 12 in oras, consultati forumul chevrolet si vedeti si voi opiniile posesorilor.
    0 0
  • :(!
    Si prefer un renault fabricat in Turcia la Bursa decat un "American Muscle car" asamblat in Rusia in fostele uzine moskvici si lada:))))!!!
    0 2
  • AM UN AVEO DE DOI ANI SI POT SA TI ZIC CA E CEA MAI PROASTA MASINA SI E ATAT DE ZGOMOTOASA CA DUPA 140 NU MAI VREI MASINA AIA PANA SI DACIA E MAI BUNA SI MAI IEFTINA,APROPO 1.4 CU 90 CP SAU 95
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru