Drivetest Skoda Yeti (2009-2013)

Skoda Yeti (2009-2013) zoom
de Bogdan Mirică
Vineri, 12.06.2009
Primii pasi
Dupa ce Seat a patruns pe segmentul sedanurilor de clasa medie cu Exeo, este randul unui alt constructor din grupul VAG sa debuteze pe un segment complet nou. De aceasta data este vorba despre Skoda, care a pregatit noul Yeti, un crossover cu aspiratii off-road, pe care Automarket a avut ocazia de a-l testa zilele acestea pe soselele din Slovenia.

Motor / Transmisie

Noul Skoda Yeti preia atributele modelelor produse de constructorul ceh, printre care si gama de motorizari foarte larga, gata sa satisfaca cele mai diverse cereri de pe piata. Astfel, Yeti poate fi comandat cu doua motorizari pe benzina, un entry-level de 1.2 litri si 105 de cai putere si o unitate cu patru cilindri de 1.8 litri si 160 de cai putere. Fanii diesel-ului vor fi rasfatati de propulsorul TDI cu common-rail, de 2.0 litri, disponibil in trei variante de putere: 110 cai, 140 de cai si 170 de cai. Automarket a avut ocazia de a testa doar optiunea de mijloc din gama motorizarilor diesel, mai exact propulsorul capabil sa livreze 140 de cai putere. Crossover-ul se bucura astfel de o putere suficienta, disponibila abia la 4200 de rotatii, si de un cuplu decent pentru un crossover, de 320 Nm, resimtit foarte devreme insa, pe o plaja de turatii destul de mica: intre 1500 si 2500 de rpm. Pentru o masina care cantareste 1545 de kilograme, resursele oferite de motorul diesel sunt suficiente, indiferent de suprafata de rulare. Pe sosea nu veti avea nici o problema, atunci cand vine vorba de o depasire la limita, in timp ce in off-road cuplul motor va va scoate din orice situatie mai delicata, fie ca este vorba despre noroi sau o panta mai accentuata. Dieselul este completat de o cutie manuala cu sase rapoarte, care exploateaza corect resursele oferite de cei patru cilindri. Desi cursa schimbatorului este destul de lunga si putin imprecisa, Yeti impresioneaza in treptele a treia si a patra, atunci cand masina se bucura de o zvacnire necesara oricarei depasiri mai riscante. Masina pastreaza resurse suficiente chiar si in treapta a cincea de viteza, manifestata printr-un imbold timid.

Consum

Modificarile aduse de Volkswagen noilor propulsoare TDI au dus la scaderea considerabila a consumului mediu. Drept urmare, cehii anunta valori foarte scazute pentru versiunea de 140 de cai a noului Yeti. Cartea tehnica se lauda cu un consum mediu de numai 6.1 litri, in conditiile in care avem 140 de cai si un tren de rulare cu tractiune integrala. Versiunea testata de noi, in diverse conditii de trafic extraurban, incluzand aici si o portiune de macadam, a depasit cu aproape un litru si jumatate valoarea medie, insa trebuie sa tinem cont ca vorbim de o exploatare fortata: viteze de rulare mari, schimbari ale treptei de viteze la 4000 de turarii si accelerari bruste. In conditii normale insa, probabil ca valorile inregistrate de Yeti se vor apropia mai mult de cele oficiale, inscrise de Skoda in cartea tehnica. Tot in conditii normale de exploatare, Skoda anunta emisii de CO2 de numai 159 g/km, o valoare destul de redusa pentru un motor care livreaza 140 de cai.

Performanţe

Skoda Yeti nu se vrea un model sportiv, drept urmare performantele nu puteau fi decat decente pentru un crossover de acest tip. Dieselul de 140 de cai face ca Yeti sa impresioneze printr-un comportament dinamic, chiar daca sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizeaza in 9.9 secunde. Viteza maxima nu este nici ea una demna de segmentul sportivelor, insa poate satisface usor pe orice roman care nu isi propune sa doboare recorduri de viteza pe A2 sau A1, pentru ca acul vitezometrului se opreste la 190 de km/h.

Interior

Interiorul noului Skoda Yeti nu se indeparteaza foarte mult de filosofia de design propusa de cehi pe celelalte modele din gama. Materialele si finisajele sunt cele cu care Skoda ne-a obisnuit, fara artificii tehnice sau detalii care sa impresioneze. Plasticul folosit este destul de moale si prietenos in zona superioara a plansei de bord si de o calitate indoielnica in partea inferioara. Aparentele sunt salvate insa de materialele folosite la nivelul portierei si de elementele cromate. Alte elemente care contribuie foarte mult la confortul pasagerilor sunt scaunele, cu o forma anatomica si o sustinere laterala neasteptat de bune. In plus, pielea folosita in cazul tapiseriei este si ea de o calitate buna. Adevaratele atuuri ale lui Yeti incep insa sa isi faca simtita prezenta atunci cand vorbim de spatiul interior oferit si de usurinta cu care acesta poate fi exploatat in functie de nevoi. Dimensiunile generoase (lungime - 4223 de mm, latime - 1793 de mm si inaltime - 1691 de mm) se rasfrang direct asupra habitaclului, care ofera un spatiu suficient pasagerilor de pe ambele banchete. In plus, cei de pe locurile din spate vor beneficia de o bancheta inaltata cu 2 centimetri pentru o vedere mai buna. De asemenea, sistemul Vario Flex, de rabatare sau inlaturare a scaunelor individuale confera o versatilitate surprinzatoare si aduce puncte pretioase la categoria "Interior". Se poate opta astfel pentru transformarea lui Yeti dintr-un vehicul cu cinci locuri intr-unul cu patru sau doar doua locuri. Portbagajul pastreaza in conditii normale de incarcare o capacitate de 416 litri. La nevoie, odata cu rabatarea banchetei spate, spatiul se mareste la 1760 de litri. Un alt aspect pentru care Yeti trebuie sa fie apreciat la nivel de compartimentare a spatiului este lista bogata de accesorii care pot fi folosite pentru impartirea zonelor de depozitare. Astfel, viitorii clienti pot alege o plasa de sustinere a sticlelor, carlige mobile sau un capac pliabil care are rol de impartire a spatiului din portbagaj pe doua niveluri. In concluzie, desi calitatea materialelor este medie, Skoda Yeti reuseste sa puncteze atat de bine la acest capitol multumita spatiului interior si a versatilitatii.

Preţ de achiziţie

Skoda a anuntat oficial ca noul Yeti porneste pe piata "mioritica" de la 15.466 de euro cu TVA inclus. Luand in considerare faptul ca actualii sai concurenti, anuntati oficial de Skoda in cadrul evenimentului, costa putin peste 17.500 de euro(vorbim aici despre Kia Sportage, care pleaca de la 17.612 euro, despre Nissan Qashqai, care costa 18.981 de euro, si despre Hyundai Tucson, care porneste de la 17.838 de euro), putem spune ca Yeti se anunta o buna afacere. Versiunea testata de noi, echipata cu motorul diesel de 140 de cai si tractiune 4x4, porneste de la 24.866 de euro. Rivalul Qashqai, in versiunea echipata cu motor de 2.0 litri dCi si 150 de cai putere, costa insa 26.773 de euro cu TVA, cu mult peste pretul lui Yeti. Modelul care se apropie insa de Yeti ca pret pe piata din romania este doar Kia Sportage, care pleaca de la 24.395 de euro in versiunea echipata cu motor diesel de 140 de cai. Avand in vedere diferenta de talie dintre cei doi constructori si echiparea modelului ceh, balanta se inclina favorabil in curtea Skoda.

Siguranţă

Revenim usor din zona speculatiilor si ne indreptam atentia asupra elementelor de siguranta pe care Yeti le pune la dispozitia clientilor sai. Fiecare versiune a SUV-ului compact este echipata cu ABS si un sistem de control al cuplului motor (MSR). Pentru versiunile echipate cu 4x4, Skoda pune la dispozitie si un sistem de control al stabilitatii, ESP. De asemenea, habitaclul poate fi "captusit" cu pana la noua airbaguri, incluzand aici airbagul pentru genunchii soferului si cele pentru coliziunile posterioare. In cazul unui accident care cauzeaza deschiderea unui airbag, alimentarea cu combustibil si energie este intrerupta, usile sunt deblocate iar lumina interioara se aprinde.

Ţinută de drum

Modelul ceh a dovedit pe tot parcursul testului ca "se poate tine bine pe picioare" indiferent de suprafata pe care ruleaza. Atunci cand vorbim de asfalt trebuie sa apreciem stabilitatea buna la viteze mari. Senzatia de ruliu nu a fost insa complet estompata desi avem o suspensie regandita, capabila sa ofere o rulare confortabila in oras si siguranta pe autostrada. Fortarea pedalei de acceleratie pe asfalt poate imprima un caracter subvirator in unele situatii, in ciuda existentei sistemului 4x4. In conditii de macadam, sistemul 4x4 se straduieste sa faca fata derapajelor controlate, un ajutor important fiind in aceasta situatie sistemul ESP. Trebuie sa mentionam ca versiunile Yeti 4x4 sunt echipate cu un sistem de tractiune integrala Haldex de a patra generatie, capabil sa imprime un comportament pozitiv al masinii pe suprafete accidentate. In conditii normale, pe drumuri asfaltate, 96% din resursele motorului sunt directionate puntii fata. Atunci cand avem insa de a face cu o pierdere a aderentei, detectata de senzorii speciali, sistemul Haldex poate transmite pana la 90% din cuplul motor axei posterioare. Montarea unei diferential anti-alunecare face posibila o aderenta foarte buna in conditii grele de drum. Yeti nu isi propune sa fie un off-road-er pur si sa rivalizeze astfel cu unul dintre modelele Land Rover, insa promite abordarea unor trasee cu dificultate mica spre medie. Cuplul motor te ajuta atunci cand te afli intr-o situatie limita, sistemul de tractiune integrala isi face treaba foarte bine, insa garda la sol (nu foarte generoasa) nu iti asigura o rulare indrazneata pe orice tip de suprafata. Compenseaza insa modul de rulare off-road si sistemul inovativ de asistenta la coborarea in panta, patentat de Skoda. Acesta funtioneaza diferit fata de cele regasite pana acum pe piata, reusind sa faca fata unor pante cu inclinatie mare. Soferul trebuie sa actioneze functia "Off Road", regasita pe panoul plansei de bord, sa puna levierul schimbatorului de viteza pe liber si sa aiba incredere. Odata ce acesta elibereaza frana si ambreiajul masina incepe sa coboare treptat, fara a inspira nesiguranta. In functie de inclinatia pantei, soferul poate oricand frana si accelera, fara a afecta in vreun fel aderenta pe care o asigura sistemul. Trebuie precizat ca sistemul functioneaza chiar si atunci cand masina coboara panta cu spatele. Functia gandita de Skoda permite soferului sa se concentreze mai mult asupra directiei si transforma orice provocare off-road intr-o joaca de copii.

Vizibilitate

Skoda Yeti puncteaza bine la capitolul vizbilitate multumita pozitiei destul de inalte la volan si a oglinzilor laterale bine proportionate. Desi, initial, soferul poate fi indus in eroare de pozitia scaunului, reglarea acestuia corespunzatoare va duce la obtinerea unei vizibilitati bune, specifice unui model cu o garda la sol ceva mai inalta. Suprafata vitrata este generoasa iar montantii nu creeaza probleme serioase la capitolul vizibilitate. Pe timp de noapte, Yeti promite de asemenea o vizibilitate buna, multumita farurilor bi-xenon adaptive si a proiectoarelor cu functie "cornering".

Tehnologie

Skoda a incercat sa vina in intampinarea clinetilor sai cu cele mai noi gadget-uri din lumea auto. De confortul pasagerilor se va ocupa sistemul de climatizare pe doua zone si sistemul audio cu Radio si MP3. Pentru cei mai pretentiosi exista chiar si o conexiune auxiliara de tip iPod. In spijinul soferului, Skoda a instalat un set de senzori de ploaie si lumini, cruise control, senzori de parcare fata si spate, instalatie de spalare a farurilor si o serie de comenzi pe volan. Mai mult decat atat, conexiunea Bluetooth ii poate asigura soferului o convorbire telefonica desfasurata in siguranta. Oglinzile si geamurile electrice sunt deja accesorii banale, care vin sa completeze confortul interior. In plus fata de pasagerul din fata, soferul beneficiaza de reglare electrica a scaunului. Versiunea testata de noi a fost echipata si cu un sistem de navigatie de ultima generatie, proiectat pe ecranul cu touch-screen, montat in partea centrala a bordului. Folosirea sa este foarte usoara chiar daca indicatiile sale nu pot fi vizualizate foarte usor de sofer din cauza pozitiei foarte joase. Vine insa in ajutor indicarea directiei de mers pe afisajul situat intre cele doua ceasuri de bord.

Design

Desi s-a indepartat de conceptul care l-a introdus in atentia publicului, Yeti nu a renuntat la aspectul de Roomster inaltat. Filosofia de design este preluata exemplar, modelul fiind usor de incadrat in gama Skoda multumita formei blocurilor optice frontale, a capotei si a grilei radiatorului. Cu toate acestea, Yeti mizeaza mai mult pe inducerea unui aspect mai practic si nu neaparat a unuia atragator. Aparentele sunt salvate de jantele pe 17 inch din aliaj, de elementele cromate de la exterior, de barele de amarare montate pe acoperis si scuturile de protectie. Tevile de esapament duble si cromate, alaturi de luminile de semnalizare pozitionate in oglinzile laterale, contribuie la definirea unui design bine inchegat.

Nu ne-a placut

  • Design
  • Garda la sol
  • Performante medii

Ultimele teste

Comentarii (35)

  • Cristi
    skoda
    Chiar cred cei de la skoda ca vor avea succes cu yeti ?
    Eu nu stiu la ce e buna...la offroad nu,la design nu,la spatiu nu.Mi-as lua mai degraba un Soul.
    11 18
  • Skoda
    cristi ce nu-ti place nu inteleg......oricum e mult mai faina si mai de calitate decat soul....
    16 8
  • yeti
    Fata aia e urata cu spume...

    Acum fara gluma da chiar ca arata ca Yeti
    21 10
  • Ma mira nota destul de mare?!@
    Proiectoarele strica totu.Era mult mai misto fara ele In rest super tare.
    9 9
  • :))
    frumoasa la interior si la spate
    sincer nu inteleg cum au putut sa ii faca farurile ale de ceata sau ce sunt asa urate, unii designeri sunt tare ...... cum sa pui xenoanele alea frumoasa si farurile/semnalizatoare ale rotunde urate
    Cel mai buna fata era de noua octavia/fabia
    13 4
  • urata cu draci
    13 16
  • johnny
    yeti yeti
    Masina nu este foarte atragatoare....dar isi va gasi cumparatori. In plus pretul e foarte atragator si dc face ce scrie aici cred ca se va vine...
    Multumim pentru testul detaliat baieti.la mai multe!
    10 3
  • yeti
    Intr-adevar nu e cea mai frumoasa masina din gama sa, insa daca stai bine sa analizezi pretul, calitatea, performantele destul de bune, zic eu, incepi parca sa pui mai multe bile albe decat bile negre pentru ea. Personal, daca as dispune de bani, ar fi una din candidate pe lista mea, poate ptr simplul fapt ca motorul e chiar ok, sistemul off road la fel si.... se stie de acum ca skoda ofera masini destul de fiabile.
    9 5
  • VALENTIN
    YETI> YAK
    DE BANII AIA IMI CUMPAR CHEVY CAPTIVA CARE ARATA MULT MAI BINE SI ESTE SI MAI MARE
    4 13
  • Vasile
    Yetty
    E interesanta masina asta, dar, sunt cateva chestiuni care nu imi plac (din ceea ce citesc in articol):

    -proiectoarele de ceata (nu au fost prea inspirati designerii cu ele. Parca arata a tampoane de locomotiva)
    -motorizarea diesel (Intr-adevar are cuplu incepand cu turatii scazute de la 1500 rpm, dar, se taie repede pe la 2500 rpm, unde alte masini de acolo incep sa traga bine. Vor fi necesare multe schimbari de viteza in depasiri, dar, in localitati va fi o placere sa o conduci).
    -din lateral seamana fosrte bine cu o utilitara de marfa (bine au scris automarket ca e un crossover si nu un suv)
    -pretul (Chiar daca va pleca de la 17.000 eur, va fi probabil pentru motorizarea de 1.2 litrii. Concurenta ofera deja dieselul de la acest pret. Dupa cum ii stim bine pe cei din grupul VAG, masina va fi destul de sarac dotata in echiparea standard, si daca incercam sa ii punem optionalele pe care concurenta le ofera in standard, pretul va fi mai mare, deci partea cu afacerea se poate discuta)

    Ce imi place:
    -Pai, dupa cum cunoastem toti Skodele, si aceasta va fi o masina fiabila.
    -Motorizarea diesel (nu ma contrazic deloc, dar, cum am spus si mai sus, va fi o placere de condus in localitati, datorita cuplului oferit de la o turatie mica. Va avea consum mic, tocmai datorita acestui fapt)
    - e destul de spatioasa si are un interior elegant (poate putin cam sobru, dar e in tema generala Skoda)

    Le doresc mult noroc in vanzari si sper sa vedem cat mai multe pe piata romaneasca. Mi-ar place sa conduc un Yetty.

    Pana una alta, drumuri sigure pentru toata lumea si un weekend cat mai placut.
    11 2
  • Circotasul auto
    yeti 17.000
    yeti 17.000 Euro , probabil nu sunt in toate mintile . Chevrolet captva 19.000 si Opel Antara 20.000 . Hyundai tucson 17.000 , Suzuki sx4 4x4 = 11.500 ( cu TVA ). Verificati preturile nu fiti naivi
    10 6
  • Gecson Bombastic
    Mai mare nu inseamna mai bun
    Prietene sincer... sa mergi tu cu Chevrolet Captiva O Antara si Tucson. Hai las'o in sange sa nu comparam chestiile alea 3 cu Skoda asta fie ea si urata cu spume. Te rog sa cauti pe net distanta de franare de la 100Km/h la Antara si Captiva si vorbim dupa.
    4 5
  • interesanta
    misto masina, foarte interesanta !! este un fel de mini-suv si parerea mea e foarte buna pentru drumurile din romania!! bv lor, sper sa aiba succes :))
    7 2
  • Circotasul auto
    fa un test
    Prietene sincer fa un drive test si frineaza cu Antara de la 100 la 0
    Si o sa vezi ca se opreste surprinzator de bine. Are discuri ventilate pe toate rotile !!!
    2 4
  • Gecson Bombastic
    nasol
    Nu asa se pune problema. Trebuie sa vezi cum franeaza in raport cu alte masini si atunci situatia se schimba. Daca Opel e ok sa zicem, Chevrolet sta chiar prost cu distante mari de franare mai ales la franare pe 2 suprafete diferite. Mie personal nu imi place nici un SUV , dar daca tot iti cumperi unul macar sa nu fie cel mai prost din curtea scolii .
    6 1
  • valentin
    captiva
    captiva si antara au acelasi sitem de franare asadar aman2 franeaza identic.......stiai??
    3 5
  • crisstiann
    jenant
    inca odata skoda o da in bara la capitolul design. s-au prostit de tot cehii, dupa ce au pocit octavia2 cu faceliftul ala, dupa ce au amputat gramul ala de frumusete la superbul vechi, acum vin cu struto-camila asta Yeti care dupa parerea mea doar spatele este cit de cit, restul...... proiectoarele alea mai bine nu le puneau, sau le puneau jos pe spoilerul ala unde vad ca are niste decupaje.... jenant,...va spune 1 fan Skoda, care a renuntat insa din cauza designului 2008-09. bafta tuturor!!!!
    7 6
  • Circotasul auto
    capcana
    raspunsul meu era capcana , Captiva si Antara sunt aceeasi masina. Doar plasticul din interior si bordul sunt de calitate mai buna , pentru ca Opel-ul e mai scump. Nu stiu cine a masurat distanta de frinare , dar de multe ori , ziaristi merg la lansari si pentru o masa si un cadou la plecare fac din rahat bici. Daca vrei sa vezi cum frineaza o masina , mergi si fa un drive test si asa iti dai seama de masina. Prefer sa am o masina care sa arate bine si sa frineze mai in lung ... decit mutantul din pozele de mai sus. Pocita rau ...
    2 8
  • Nicht
    Gresit Valentin. Nota 2 si jos in banca. Desi sunt 90% identice suspensiile si franele au fost modificate la Opel ( penca e mai premium ) care franeaza inplicit mai bine.
    4 1
  • Sorescu
    Aoleu, e o fabia mai maricica ...
    ... da' tot urata cu spume ... Si ca sa mai dreaga busuiocul, baietii de la automarket elogiaza un model care este copia gigantica a altui model care a dat un mare KIX la vanzari, noua Skoda Fabia ... Baieti, nu am nimi c cu voi, dar nu va plac japonezele deloc, am vazut ca tot amintiti de VW ca sa mai spalati fata deja manjita a cehilor... Si ? Alte masini puternice de pe piata au motoare cu conceptie BMW, MERTZ, VW, TOYOTA, HONDA dar nu sunt laudate pentru asta ci pentru ceea ce aduc nou masinile lor... aici nu aveti ce lauda ... Noi suntem prea saraci sa luam lucruri slabute sa nu zic proaste ca nu ma pot pronunta inca ... Ce e clar este ca daca vrei 4x4 mai de Doamne ajuta sa nu pufneaca oamenii in ras pe strada ... iti iei ori un RAV4 sau Tiguan ori Outlander ori... orice altceva... dar uratania asta si cu interior de pe vremea bunicii ... Mai bine imi iau un HILUX daca vreau austeritate si la banii aia HILUX rupe tot si pe strada si pe camp !
    5 5
  • legance84
    zz
    Astia care faceti comparatie cu tucson, captiva si alte ciururi de masini lasati`o mai usor ca habar n`aveti de masini, dar voi sunteti buni la toate, ca asa e romanul. Masinile de mai sus fac parte din categoria "cocalar" , cel putin la noi in tara... Adica nu am avut bani de un passat sau un a4 , dar mi`am luat tucson ca e "jmeker", doar e "gip". Skoda am avut timp de 5 ani, si nu am schimbat la ea decat consumabile, in rest total fiabila. Daca nu vrei sa platesti prea mult marca, dar sa ai si calitate germana iei skoda. De exemplu, octavia II e peste jetta, si e si pretul mai bun, dar asta e alta discutie Ia uitati-va voi astia cu tucson pe sub masina sa vedeti ce coaja ati cumparat....skoda fac masini bune, mult mai bune decat hyundaiurile si chevroleturile facute de coreeni. Asta e clar! punct.
    7 2
  • daniel
    Yeeehti
    Faza este ca la 4,3m. ai ei este fooooarte scumpa ! Nu va grabiti sa luati cehoaica ca va parliti rau (dacia va scoate foarte curand - au asteptat sa iasa astia cu yatiul lor sa vada la la ce pret se arunca, fratele lui Qashqai - primul SUV veritabil de la Pitesti) in plus primul nivel de pe piata va fi un jeg,ca dealtfel toate modelele de la VW si Skoda. motorizari de cacat fara nuci un pic de putere si slabe. Iar daca te intinzi la ceva mai acatarii te duce pretuuu de nu-ti vine sa crezi. DECI PREAAA SCUMPAAAA ! Asta ar fi o masina (pe criza asta acum cand nu mai cumpara omu masina) de 12 mii dar cu aer geamuri ceva aerbag-uri. Apropos de pret Suzuki este singura marca care CHIAR A REDU S PRETURILE. De ex. un SX$ 4x4 acum se gaseste (cu multicele dotari) la 11.000 euroi, daca mai duci si o rabla te-ai scos.
    5 7
  • irinel
    "nu sunt nationalist nu dau 2 lei pe tricolor"
    Ma daniel de ce nu te duci sa iti reinoiesti abonamentu'?Unde traiesti tu ?Cand or sa scoata dacia un model bazat pe qashqai o sa fie si mai de kkt tu crezi ca mizeria aia numita qashqai e ceva de el?
    1 4
  • ...
    Nu-mi vine sa cred...Inca nici o comparatie cu BMW? :)))
    2 0
  • ciudat
    faptul ca e un mini suv e foarte ok, sta foarte prost la design...iar punctajul testului vostru eu zic ca e exagerat de mare mai mult de 70 puncte nu merita, practic masina asta nu transmite nimic, calitatea cel mult medie, o masina practica pt nepretentiosi
    3 2
  • Vasi82
    ce gluma de masina!:))
    parera mea e ca e mult prea cocotata pentru binele ei , la spate pare taiata cu barda, iar partea din fata nu poate sa-ti starneasca decat hohote de ras cu proiectoarele alea cat planeta Jupiter si impresia de kitch data de forma baghetei tip aluminiu ce incadreaza priza de aer...
    2 1
  • Vasi82
    ce gluma de masina:))
    Parerea mea e ca masina asta e mult prea cocotata pentru binele ei, la spate pare taiata cu barda, iar la partea frontala nu poate decat sa-mi starneasca decat hohote de ras prin pozitionarea proiectoarelor alea cat planeta Jupiter si impresia de kitch data de bagheta tip aluminiu ce incadreaza priza de aer...
    2 2
  • ce gluma de masina!:))
    Parerea mea e ca masina asta e mult prea cocotata pentru binele ei, la spate pare taiata cu barda, iar la partea frontala nu poate decat sa-mi starneasca decat hohote de ras prin pozitionarea proiectoarelor alea cat planeta Jupiter si impresia de kitch data de bagheta tip aluminiu ce incadreaza priza de aer...
    2 1
  • brunetul
    SKODA YETI
    ESTE FAINA,DAR PRIMUL PROPULSOR CARE L-O ARATAT DE 1.2 LITRI ALA NU MI PLACE....MASINA E MARE,TREBUIE 1.8 LITRI CUM O DAT LA UN PROPULSOR...ALA DA PROPULSOR...E MASINA MARE...MICROBUZ DE TIP....
    1 4
  • semtex
    YETI...
    Esti corigent la design. Nota 4. Treci la loc!
    3 4
  • neamtu
    HORROR !!!
    .
    3 4
  • skoda gpan
    este cea mai tare masina si la pret si la calitate eu am o skoda si sint foare multumit
    2 1
  • OVI_CTA
    Interesanta asemanarea cu JEEP Patriot
    Interesanta masina... mai ales momentul aparitiei sale... dupa ce in Cehia se asambleaza de ceva vreme... Jeep Patriot... si ce sa vezi... cele doua masini chiar seamana... Interesant nu-i asa ???
    1 0
  • SUPER YETI
    SKODA YETI,ESTE O MASINA FOARTE BUNA,DAR ASA SUNT UNII FAC FIGURI.EU AM SKODA SI N-AS,SCHIMBAO CU ALTA PT.NIMIC IN LUME!DEH' FIECARE CU GUSTURILE SALE,DAR NU VA MAI ARUNCATI CU VORBE ANALIZATI SI APOI VB.!succes!
    2 0
  • despre skoda
    afara e leopardul inauntru e vopsit gardul ..zicala e invers dar merge bine pentru skoda yeti:)) doar cine are oi cumpara asa ceva sa mearga cu ele la stana!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru