Drivetest Mazda 6 Tourer facelift (2015-2018)

2.2 Diesel Biturbo (Skyactiv-D) 150CP Man6 Revolution
Mazda 6 Tourer facelift (2015-2018) zoom
de Bogdan Mirică
Luni, 19.09.2016
Ghiozdanul de toamnă

Când vezi că toți ceilalți copii au primit ghiozdane colorate, în care se ascund caiete noi, stilouri noi, penare, rigle și alte lucruri esențiale oricui la debutul noului an școlar, decizi că e cazul să faci orice pentru ca și pruncul tău să fie cât mai bine pregătit. Asta deși tu ai fost chibzuit și ai adăugat ce credeai tu de cuviință în ghiozdan încă de acum câteva luni.

Preocuparea aceasta de a fi mereu pregătit, mereu cu ghiozdanul plin, mereu cu temele făcute îi obsedează și pe japonezii de la Mazda. După ce au lansat un facelift pentru Mazda6 în urmă cu numai un an, niponii au decis că modelul lor de segment mediu are nevoie de încă un update pentru a ține pasul cu colegii din segment.

Așa se face că Mazda6 a primit un nou set de îmbunătățiri: estetice și tehnologice. Am fost să le vedem cu ochii noștri tocmai în Barcelona, cu ocazia testului internațional.

Mazda 6 Tourer facelift (2015-2018)
2.2 Diesel Biturbo (Skyactiv-D) 150CP Man6 Revolution

  • Pret de pornire 23.590 €
  • Pret model testat 28.890 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Și pentru că mulți dintre părinții care își bat capul cu ce se află în ghiozdanele copiilor în prima zi de școală sunt familiști convinși, ne-am urcat la bordul unui Mazda6 Wagon, adică varianta de caroserie break, foarte utilă pentru cei care au nevoie de spațiu și de practicalitate.

Am primit pe mână propulsorul diesel de 2.2 litri și 150 de cai putere, o unitate care pe hârtie pare depășită de cerințele actuale de downsizing, dar în realitate îi scoate la tablă și abia dacă le dă notă de trecere celorlalți rivali din segment cu agregate mai mici. Singura problemă ar putea fi impozitul puțin mai mare.

Dacă trecem la cum se simte motorul trebuie să mărturisim că este una dintre puținele ecuații în care agregatul de sub capotă se înfrățește perfect cu transmisia manuală. Este o pereche perfectă, care valsează cunoscându-și perfect orice mișcare, orice pas de dans. Au fost doar câteva situații în care treapta a treia de viteză nu a părut tocmai precisă. Cu această excepție, mariajul cutie-motor este unul dintre cele mai reușite din segment. Cu o etajare bună, cu o timonerie scurtă și cu o livrare excelentă a cuplului motor.

Un cuplu motor de 380 Nm, care se simte devreme, de la 1800 de rotații. Se pierde însă relativ devreme, pe la 2600 rpm, ceea ce face ca peste 3500 de rotații să simți că pierzi puțin din avântul de mai devreme. Singurele momente când ai șansa să simți asta se întâmplă de obicei pe autostradă, la viteze demne de limitele germanilor.

Concluzia este destul de simplă: Mazda6 Wagon nici că putea să dea peste o altă soluție de motorizare mai bine echilibrată și eficientă. Dacă mai adăugăm la asta și antifonarea excelentă, deja ecuația se apropie de perfecțiune.

Nu o să încheiem acest capitol fără a preciza că soluția japonezilor pentru diesel silențios este una extrem de inspirată. Mazda a patentat sistemul Natural Sound Smoother, care constă într-un amortizor sonor inserat în interiorul pistonului și capabil să reducă zgomotul dieselului cu 10 până la 15 decibeli. E o soluție care plasează Mazda alături de modelele premium la capitolul antifonare motor.

Consum

Pentru un consum cât mai redus, Mazda6 oferă pe toate versiunile sale un sistem start-stop și de recuperare a energiei pierdute la frânare. Ca mai toți producătorii, de altfel. Nimic special, am putea spune. Însă japonezii reușesc să facă unul dintre cele mai puțin intruzive sisteme. Antifonarea la repornire este bună, ca de altfel și estomparea vibrațiilor.

Dincolo de aceste detalii de finețe, versiunea testată de noi în Spania, pe drumurile virajate și pe autostrăzile de lângă Barcelona, ne-a oferit un consum de 7.5 litri/100 de kilometri. Fără menajamente. Ba dimpotrivă.

Media de consum anunțată de japonezi este de 4.4 litri/100 de kilometri, suficientă pentru a bate la mustață Ford Mondeo, dar și alte nume din segment cum sunt Hyundai i40 CW, Opel Insignia Sports Tourer și Toyota Avensis break. Nu este însă suficientă pentru a pune în pericol greii segmentului, adică Volkswagen Passat Variant și Skoda Octavia Combi, dar nici pe surprinzătorul Peugeot 508 SW.

Performanţe

Când vine vorba despre performanțe, break-ul nu ține cu orice preț să impresioneze, mai ales că se vrea a fi o mașină de fmailie. Dar, în ciuda modestiei afișate, Mazda 6 Wagon reușește un sprint de la 0 la 100 de km/h în 9.2 secunde.

Ca și în cazul consumului, valoarea este suficientă pentru a-i lăsa în urmă pe Mondeo, Avensis, i40 și Insignia, dar insuficient pentru a-i depăși pe Superb, Passat și din nou surprinzătorul 508.

Interior

Când am zis că Mazda și-a făcut ghiozdanul pentru un nou an de provocări și pentru o clasă în care concurenții sunt extrem de bine pregătiți, ne-am referit și la interior. Japonezii au reușit să aducă un aer ușor mai tehnologizat modelului și dincolo de geamuri. N-au prea reușit să reducă zgomotul de vânt la rularea pe autostradă, dar asta știam deja de la testele anterioare.

Ecranul central are un contur nou, lucios, a apărut un head-up display color și unul dintre ceasurile instrumentelor de bord a renunțat la aspectul analog în favoarea unui ecran color.

Materialele păstrează o calitate deosebită, ca de altfel și finisajele. Spațiile de depozitare sunt bine gândite și ai suficient loc pentru telefon, portofel sau alte mărunțișuri pe consola centrală. Există spațiu și pentru sticle acolo, dar și în interiorul portierelor.

Pe bancheta din spate pot lua loc trei pasageri. Spațiul la nivelul picioarelor nu pare a fi însă atât de generos ca într-un Superb sau Passat.

Cât privește capacitatea portbagajului, Mazda6 Wagon nu prea poate concura cu cele două nume pomenite mai devreme. Japonezii oferă doar 522 de litri. Dintre toți concurenții amintiți mai sus, doar din nou ”surprinzătorul” Peugeot 508 SW are o capacitate mai mică.

Preţ de achiziţie

Mazda are o filosofie de vânzări diferită de cea a altor producători din segment: break-ul este la același preț cu sedanul. Este o modalitate de a încuraja vânzările variantei familiste pe o piață care nu a iubit niciodată break-urile.

Acum însă, Mazda6 Wagon poate părea că are un preț d epornire ceva mai mare decât sedanul. Asta pentru că pleacă de la 23.600 de euro. Este o falsă impresie, pentru că motorizarea entry-level nu este disponibilă cu nivelul standard Emotion pe Mazda6 Wagon. În cazul break-ului, primul nivel de echipare este Challenge, de aici și diferența de preț față de sedan. În rest, prețurile celor două variante de caroserie sunt similare.

Versiunea testată de noi, cea cu transmisie manuală, motor de 150 de cai și nivel de echipare superior, adică Revolution, ajunge să coste 29.000 de euro, o valoare deloc de neglijat.

Dacă ne uităm în segment vedem că un Toyota Avensis Station Wagon de 143 de cai și echipare Elegance ajunge la 30.200 de euro, iar un Volkswagen Passat de 150 de cai și echipare Highline ajunge la 31.300 de euro.

Chiar și Skoda Superb Combi se poate dovedi ușor mai scumpă în versiunea comparabilă de 150 de cai și echipare Style, prețul său ajungând la 30.200 de euro. Peugeot 508 SW cu 150 de cai putere și echipare Allure ajunge la același preț cu Mazda6 Wagon, Opel Insignia Sport Tourer cu 170 de cai și echipare Sport e ușor mai ieftin la 27.300 de euro, Hyundai i40 CW cu 141 de cai și nivel Supreme este insesizabil la mai ieftin (28.800 de euro), iar Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI cu 150 de cai și echipare Titanium se poziționează și el sub japonez cu o valoare de 28.200 de euro.

Siguranţă

Varianta ante-facelift a lui Mazda6 a fost testată în 2013 de EuroNCAP şi a obţinut atunci cinci stele de siguranţă. Anul 2015 a adus un barem mai exigent pentru organismul european independent şi teste mai stricte pentru modelele lansate în acest an pe piaţă.. Nici nu e de mirare că update-ul aduce și noutăți la capitolul siguranță activă.

Încă de la faceliftul anterior Mazda6 a primit toate sistemele din pachetul i-ActiveSense, care includeau un sistem de monitorizare a unghiului mort, monitorizarea menţinerii benzii de rulare, avertizare la traficul din spate la rularea în marşarier, sistem de monitorizare a atenţiei şoferului, sistem activ de frânare automată la impactul iminent frontal sau posterior cu un obiect sau cu un vehicul.

Acum, odată cu noua versiune, Sistemul Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS) a înlocuit senzorul cu infraroșu cu noua cameră, care lărgește plaja de viteze în care acționează de la 4-30 km/h la 4-80 km/h și permite, totodată, identificarea pietonilor. Lui i se adaugă recunoașterea semnelor de circulație cu avertizare sonoră atunci când depășiți limita de viteză.

Ţinută de drum

Mazda6 a fost dintotdeauna o mașină care a impresionat prin ținuta sa de drum, iar break-ul nu a făcut excepție. Chiar și așa, niponii s-au gândit că mereu e loc de mai bine, așa că au introdus pe modelul lor de segment mediu o tehnologie unică în lume. Dovadă că, pe lângă rechizitele uzuale pe care le adaugi în ghiozdan, e bine să ai și un calculator deștept care să te ajute la orele de matematică.

Și chiar de un calculator e vorba și în această ecuație. Sistemul se numește G-Vectoring Control și se laudă că are următoarele beneficii: pasagerii sunt ceva mai protejați de răul de mașină pe drumurile sinuoase, mașina abordează mult mai bine virajele, stabilitatea este sensibil mai mare la schimbarea bruscă a benzii de mers, iar mișcările de ajustare a volanului pe un drum cu denivelări se diminuează fantastic.

Sistemul G-Vectoring Control controlează cuplul motor livrat roților în funcție de modul în care virează cel de la volan. Sistemul decelerează la intrarea într-un viraj și transferă sarcina pe puntea față pentru a spori aderența.

Cât de mult s-a simțit asta în testul de la Barcelona? Puțin, mai ales că nu am putut compara cu vechea versiune a modelului. Ni s-a confirmat însă, încă o dată, că ținuta de drum oferă una dintre cele mai bune condiții de aderență din segment, iar stabilitatea este de asemenea superioară altor break-uri.

Direcția este implicată și oferă un feedback, în vreme ce ruliul este pe cât posibil estompat, însă nu complet, având în vedere că vorbim despre un break. Chiar și în aceste condiții, gropile nu reprezintă o problemă, suspensia absorbind bine și fără zgomot denivelările.

Vizibilitate

Mazda6 Wagon nu pune probleme majore de vizibilitate şi are oglinzi laterale bine proporţionate. Cu toate acestea, înclinaţia pronunţată a parbrizului a obligat inginerii să folosească un set de stâlpi destul de groşi, cel de pe partea şoferului intrând adesea în câmpul vizual la virajele strânse de stânga.

De asemenea, trebuie reținut că luneta este destul de îngustă și destul de departe în cazul break-ului, iar asta ar putea să reprezinte o provocare pentru începători în manevrele de parcare.

Tehnologie

La nivel tehnologic trebuie să trecem în revistă câteva noutăți importante pentru amatorii de gadget-uri. În primul rând, confortul sporește pe timp de iarnă datorită volanului încălzit.

Informațiile sunt mult mai ușor de citit prin intermediul unui Head-Up Display complet revizuit. Acesta nu mai are aspectul vechi, monoton și monocolor. Este acum mult mai complex, are mai multe indicații și este color. Se apropie de nivelul de complexitate al celui de pe Volkswagen Passat.

În plus, ca noutate absolută, puteți memora poziția scaunului și se memorează automat și cea a afișajului de le Head-Up Display.

Unul dintre ceasurile de bord a fost înlocuit cu un ecran color, afișajul carburantului și temperaturii apei fiind digitale. Navigația oferă informații în timp real din trafic și a încercat să ne ofere câteva rute alternative atunci când traficul s-a aglomerat prin Barcelona. Sunt însă momente când indicațiile sale ar putea să fie derutante.

Design

Vă plăcea vechiul Mazda6 Wagon? Atunci o să vă placă și versiunea 2017. O să vi se pară dezgustătoare doar dacă nu vă plac semnalizatoarele incluse în carcasele oglinzilor laterale.

Spunem asta pentru că doar acest detaliu diferențiază noul Mazda6 Wagon de versiunea actuală. Ar mai fi și culoarea de caroserie Machine Grey, nou introdusă în gamă, însă aceasta depinde de preferințele clienților.

Cred că vorbim în numele tuturor când spunem că Mazda6 Wagon, chiar și la patru ani de la debutul comercial, rămâne unul dintre cele mai frumoase break-uri din segmentul mediu. Se pare că rețeta de design are o valabilitate îndelungată.

Nu ne-a placut

  • Dimensiunile portbagajului în raport cu concurența
  • Zgomotul de rulare la viteze mari
Date tehnice - Mazda 6 Tourer facelift (2015-2018) 2.2 Diesel Biturbo (Skyactiv-D) 150CP Man6 Revolution
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
2191
Lungime mm
4805
Putere maxima CP (rpm)
150 (4500)
Latime mm
1840
Cuplu maxim Nm (rpm)
380 (1800)
Inaltime mm
1480
Viteza maxima km/h
210
Greutate kg
1410
Acceleratie 0-100 km/h s
9.2
Ampatament mm
2750
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
62
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
522
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Mazda 6 Tourer facelift (2015-2018)

Ultimele teste

Comentarii (22)

  • Unul din cele mai frumoase break-uri de pe piata....sotia mea care n-are nicio treaba cu masinile a ramas masca cand a vazut-o intr-o parcare in Oradea...
    28 7
  • V-a placut "Sistemul G-Cetoring Control" (scris gresit) pe care nici nu l-ati simtit in testul din barcelona ? Cum vine asta :))
    E mare pacat ca inca nu au rezolvat cu zgomotul de rulare (problema prezenta si pe modelele pre-facelift), desi se laudasera ca au lucrat la insonorizare.
    17 6
  • va rog, pozele sunt din Barcelona?
    1 7
  • S90 break e mult peste la design....
    7 18
  • V90....mai simplu.
    8 7
  • Designul e discutabil in functie de gusturile fiecaruia, dar nu compara model non premium cu premium (volvo),
    E adevarat ca mazda bate catre premium ca si ultimul model de passat la dotari, materiale, finisari, perceptie dar tot modele de volum raman,
    si acuma o sa sara avizatii gen madalescu ca mazda e premium.....
    15 7
  • Va plateste bine VAG asa-i ? Pe langa faptul ca acest teste impartaseste cele mai multe greseli gramaticare si pocirea sistemelor Mazda, este jalnic.

    Un test bine definit si notabil cu 10+ este asta, citez din presa concurenta :

    ''Am ieşit pe autostrăzile spaniole cu primul break pe benzină de îndată ce am ieşit de pe teritoriul aeroportului din Barcelona şi primul lucru pe care mi l-am zis a fost că acesta e deja un model cu senzaţii premium. Un aspect foarte nobil la interior, de care mulţi alţi producători niponi au rămas la decenii distanţă, materiale foarte calitative şi o izolare fonică excelentă, care abia de lasă nişte zgomote de la rularea anvelopelor pe asfalt să pătrundă la interior, şi acelea datorate probabil ediţiilor SportLine testate de noi şi jantelor mari cu profil mic al anvelopelor. În rest izolarea fonică e excelentă, iar senzaţia s-a păstrat şi atunci când am ajuns pe drumuri denivelate. Am mers chiar şi pe segmente de offroad cu Mazda6! ŞI senzaţia s-a păstrat şi atunci - suspensia reacţionează admirabil de silenţios la şocurile din asfalt şi mult mai rafinat în reacţii, foarte apropiat de setările şasiului lui Mazda3, pe care noi încă le mai considerăm drept etalon în segmentul lor. Deci, deşi e vorba de doar nişte modificări de bucşe la suspensie, comportamentul ei s-a schimbat simţitor spre rafinament, fermitate plăcută şi silenţiozitate.

    Asadar sunetul vine de la anvelopele SportLine cu crampoane.


    Nu ati spus mai nimic despre Natural Sound Smoother şi Natural Sound Frequency Control, cea mai revolutionara tehnologie din industria auto. Citez :

    ''Aceste tehnologii par de-a dreptul demenţiale. Se ştie că toate motoarele diesel trăncănesc în mod natural, deoarece combustia are loc foarte energic, la compresie mare, iar asta generează şi acele sunete trăncănitoare. Pe lângă faptul că la motoarele diesel Mazda compresia e mai mică şi asta reduce în mod natural emisiile de NOx şi particule, acum inginerii s-au gândit şi mai mult la silenţiozitatea motorului lor diesel, modificând construcţia bielelor în zona în care acestea cursează în cilindru. Acolo a apărut o zonă cilindrică goală, în care a fost montat un contrabalansoar mic, care oscilează cu frecvenţă inversă la fiecare pas, iar astfel înăbuşă zona zgomotelor de 3.5 KHz, exact vârful acelor trăncăneli specifice de diesel. Motoarele diesel, au însă şi alte frecvenţe critice, la 1.3, 1.7 şi 2.5 KHz, iar pentru a le înăbuşi şi pe acestea inginerii au recurs la o mică pre-combustie în cilindru, explozia căreia creează o undă de sunet înaintea exploziei propriu-zise din acelaşi cilindru, iar astfel undele sonore se atenuează una pe cealaltă. M-am mirat de cât de întortocheată pare această tehnologie şi i-am întrebat pe ingineri dacă nu cumva această pre-combustie are şansa să contracareze la un moment dat rotaţia firească a arborelui cotit din motor printr-o pre-detonare accidentală mai puternică şi am fost asigurat că aşa ceva e exclus. M-am întrebat dacă nu creşte consumul astfel, şi aici am fost asigurat că nu există un asemenea efect advers. ''

    Cu asa teste zau ca va pierdeti din cititori.
    33 13
  • Eu iubesc si masina asta si Volvo V90. Le apreciez enorm pe amandoua. Dar sa nu uitam ca Volvo poate costa chiar dublu si face parte din alta clasa. Dar din punct de vedere al ingineriei si design-ului, amandoua sunt niste bijuterii.
    11 0
  • parerea mea
    Bogdane,
    Inteleg ca nu-ti place istoria auto, dar nici cu tehnologia vad ca nu esti prea bun prieten:))
    Altfel cum s-ar explica ca scrii un articol despre testul facut "cu ochii vostri" la Mazda 6 i-ELOOP fara sa ne spui ce inseamna acest system?!
    Chiar ar fi fost interesant de aflat daca si cum influenteaza prezenta lui performantele si consumul masinii. Mai ales ca- din cate stiu eu, dar nu sunt expert in domeniu-niciunul dintre competitor nu are asa ceva.
    Explicatia poate consta in faptul ca la Barcelona nu ati vazut "cu ochii vostri" ei- lup'u asta, ca era bine ascuns sub capota:))
    17 1
  • parerea mea
    @ 45,
    Mai usor cu greselile de gramatica, ca nici tu nu pari reincarnarea lui George Pruteanu. Doar 2 exemple:
    1. "acest teste impartaseste cele mai multe greseli gramaticale..." ai vrut sa scrii "acest test", se mai intampla si la case mai mari sa adaugi/scapi o litera, dar din cate stiu eu doar preotul impartaseste, nu si testul. Iar greselile nu se impartasesc, se spovedesc!:)) ;
    2. "foarte calitativ"-asta-i greseala de clasa pregatitoare.
    Revenind la topic, sunt de accord ca testul are scapari, dar nu inteleg de ce ne citezi din presa concurenta impresiile cu modelul pe benzina cand aici este vorba de Diesel? Poate dieselul avea alte cauciucuri!:))
    8 7
  • revin cu aceeasi observatie, cand iti permiti sai dai aproape 30k eur pe o masina noua, cei ~700 ron impozit anual sunt un mizilic.
    daca te plangi ca e mare suma asta, inseamna ca la fel o sa faci si cu reviziile, cauciucurile samd iar concluzia e ca ti ai luat o masian pe care nu ti o permiti.
    25 5
  • @parerea mea

    Salut amice ! Mersi pentru atentionare. Am remarcat greseala cand era prea tarziu. Nu au si buton ''edit'' din pacate. Se pare ca m-am molipsit din textul lui Mircea Mester scris pe un picior cand statea pe o buturuga langa aeroportul din Barcelona vizualizand revista cu prezentarea celui de-al treilea facelift Mazda 6. Textul cu test-drive-ul auto a fost redactat ca si cum acesta ar fi fost facut de femeia de serviciu, nicidecum de o personalitate cu o vasta cultura automobilistica. Mi-e tare greu sa cred ca un om cu un dram de cultura auto ar fi sarit peste prezentarea celor mai revolutionare sisteme UNICE in industria auto pe care Mazda o marca non-preium le-a implementat. Tehnologii are ar fi trebuit abordate de catre constructori premium, nu de volum. Mazda da o palma peste obraz constructorilor premium care au ramas in urma la capitolul feedback si feeling premium la volan. Pana acum Mazda ofera : G-Vectoring, Natural Sound Smoother şi Natural Sound Frequency Control, Tehnologii SkyActive, I-Eloop cel mai avansat sistem start-stop din industrie care la repornire pleaca fix din aceeasi pozitite segmentul de ardere, adica daca a ramas in pozitia 3 va pleca direct cu 3 nu il va reseta sa plece de la zero sa goleasca pistoanele, sa faca o noua segventa de ardere din care va rezulta alte trepidatii.
    22 3
  • Tineti minte cand doar italienii construiau masini de volum care iti luau ochii? (Alfa 159, Alfa 166, Fiat 500). Ma bucur sa vad ca au ajuns si japonezii sa faca asa ceva. De fiecare data cand vad o Mazda 6 Facelift imi cade fata, mai rar asa o frumusete. Iar de cand au rezolvat si interiorul, e aproape perfecta.
    27 2
  • razvan
    @AM
    Bravo baieti.Datii inainte si testati diesel.O tot tineti langa si cu motorul asta si cu 2.0.tdi.Viitorul apropiat este al benzinarelor si al hibridelor,iar cel mai indepartat al electricelor.Dieselul este bun doar sa muncesti cu el nu ca masina de familie.
    11 9
  • @razvan
    Sa ne fereasca .. de ziua in care vom cumpara produse transportate chiar si pe distante scurte cu utilaje si utilitare pe benzina sau hibride sau chiar electrice.
    In continuare Mazda ne dovedeste ca dieselul poate fi viabil si la nivelul emisiilor. Dar in continuare noi vrem 100 CP/litru si 200 Nm/litru cu un diesel si eficient si Euro 6. Nu prea se poate. Nu inca. Nu fara a compromite macar una din componente (norma, puterea sau eficienta).
    12 4
  • @razvan
    Mazda a sacrificat puterea (doar 68 CP/litru) si le-a bifat inteligent pe celelalte. Toate astea fara filtre de particule si alte bazaconii de aditivi speciali (cum am si eu de ex).
    9 1
  • petrush
    un articol inspirat despre o masina interesanta.
    totusi : amortizor de zgomot in interiorul pistonului ?? ce-o fi aia ??
    5 3
  • TC1900
    mda,

    main argument pt care oamenii isi iau un break e spatiul interior care cam lipsesta aici, mai ales la portbagaj

    si nu inteleg fanteziile astea cu cat de bine arata, e o masina, nu te bagi in pat cu ea.
    6 9
  • Ok, dar niste motoare decente cand au de gand sa puna pe mazda 6? Am inteles ca inventeaza tot felul de giumbuslucuri ca sa-ti capteze atentia dar cum ramane cu motoarele?
    1 15
  • @TC1900

    Nu te bagi in pat cu ea dar ai avut vreodata o masina la care te uiti ca prostu' pe drumu spre sau dinspre casa dupa ce ai incuiat-o sau inainte sa o pornesti? E un sentiment placut!
    13 3
  • scamel
    @AM
    faci confuzie intre piston si pistol . pistolul e cu amortizor de zgomot.
    2 4
  • cind vad masina asta pe strada ma emotionez brusc ...direct superba cum ar spune italienii..grande machina
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru