Raliul Japoniei, PS 1-2/26: Ogier a dominat prima zi

De Daniel Popescu
Publicat Joi, 09.09.2010
Sebastien Ogier a devenit primul lider în Raliul Japoniei după ce a câştigat ambele probe speciale de joi. Kimi Raikkonen a fost mai rapid decât Sebastien Loeb.

După antrenamentele din această dimineaţă prilejuite de Shakedown, piloţii din Campionatul Mondial de Raliuri au revenit pe acelaşi traseu din stadionul Sapporo pentru primele două probe speciale ale Raliului Japoniei.

De data aceasta, Sebastien Ogier a s-a dovedit a fi cel mai rapid şi, după ce a câştigat ambele probe, s-a instalat pe prima poziţie a clasamentului general, cu un avans de două secunde în faţa lui Mikko Hirvonen (BP Ford).

Diferenţa dintre locurile doi şi şase este de numai 0.4 secunde, Hirvonen fiind urmat în ierarhie de Dani Sordo şi Jari Matti Latvala. Surpriza plăcută a zilei a fost însă Kimi Raikkonen, care după accidentul suferit în Shakedown a stabilit al doilea timp în PS 2 şi s-a instalat pe locul cinci, fiind cu 0.1 secunde mai rapid decât sextuplul campion mondial Sebastien Loeb.

În schimb, Petter Solberg ocupă doar locul nouă în urma unor probleme de şanţate care i-au afectat performanţele. Iată clasamentul complet al piloţilor din WRC după primele două probe speciale:

 Loc  Pilot  Echipa  Timp / Diferenta
 1  Sebastien Ogier
 Citroen WRC
 2:43.2
 2  Mikko Hirvonen
 BP Ford
 2.0
 3  Dani Sordo
 Citroen Junior  2.1
 4  Jari Matti Latvala
 BP Ford  2.3
 5  Kimi Raikkonen
 Citroen Junior
 2.3
 6  Sebastien Loeb
 Citroen WRC  2.4
 7  Federico Villagra
 Stobart Ford
 4.6
 8  Henning Solberg
 Stobart Ford  5.7
 9  Petter Solberg
 pilot privat
 5.7
 10  Matthew Wilson
 Stobart Ford  6.6

 

Ziua de sâmbătă programează alte opt probe speciale pe parcursul zilei de sâmbătă.

Comentarii (4)

  • Kimi
    GO GO GO Iceman !
    9 0
  • Loeb...
    Probabil Loeb o lasa mai moale,are avans suficient!!
    1 0
  • bravo kimi tine-o tot asa
    4 0
  • wrc
    bine, bine, Loeb o lasa mai moale. Dar ceilalti ?
    Stiu, Loeb e foarte bun in ceea ce face. Eu zic sa mai ramana Kimi in wrc. Creste de la cursa la cursa. Spre deosebire de alti piloti a facut trecerea la alta formula intr-un moment in care este in forma.
    O fi improbabil dar nu si complet imposibil sa obtina un titlu si aici. Ar fi cu adevarat o culme a motorsportului sa se intample asa.
    Surtes a castigat atat in F1 cat si in campionatul mondial de motociclete insa se intampla asta intr-o perioada in care specificitatea pilotajuli nu era asa decisiva ca acum.
    Dupa cum spunea si Kimi (cam prin 2001):
    "Imi place sa fiu rapid; nu fac parte din cei care franeaza tardiv; mai degraba franez cat mai devreme cu putinta. Cel mai dificil pentru mine este sa poti sa intri cu o viteza suficient de mare intr-un viraj, cat mai aproape de punctul sau de coarda. Imi place sa am cat mai multa aderenta la nivelul rotilor din fata pentru a putea aseza masina exact acolo unde vreau, reusind astfel sa fac spatele acesteia sa derapeze progresiv si controlat."
    Ori acesta este un stil care vine bine in wrc.
    Nu sariti. Stiu, Loeb si alti cativa au un cuvant greu de spus in wrc.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru