Lotus concediază ingineri din cauza bugetului limitat pentru sezonul 2014

de Daniel Popescu
Vineri, 31.01.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lotus este nevoită să concedieze 30 de ingineri din cauza scăderii drastice a bugetului pentru sezonul 2014, în timp ce alţi 70 de angajaţi au plecat deja la alte echipe.

Esential 30 este numarul angajatilor pe care trebuie sa-i concedieze Lotus
70 este numarul angajatilor care au plecat deja de la Lotus la alte echipe
Situaţia dificilă pe care o traversează Lotus înaintea sezonului 2014 al Formulei 1 este departe de a se încheia.

Presa internaţională relatează vineri că echipa britanică este nevoită să opereze reduceri de personal din cauza faptului că bugetul alocat acestui sezon este prea mic pentru a acoperi salariile tuturor angajaţilor.

Lotus a ajuns la concluzia că trebuie să concedieze 100 dintre cei 500 de angajaţi ai echipei pentru a putea continua operaţiunile, însă 70 de angajaţi au reuşit între timp să-şi găsească alte echipe. Prin urmare, britanicii vor fi nevoiţi să elimine doar 30 de posturi, însă va avea cu 20% mai puţini angajaţi decât în sezonul precedent. Printre cei care au ales deja să plece de la Lotus la începutul acestui an se numără inclusiv şeful Eric Boullier şi Ciaron Pilbeam, şeful inginerilor de cursă.

Informaţiile despre concedierile de la Lotus vin la scurt timp după ce publicaţia britanică Autosport a relatat că  producătorul de servicii de telecomunicaţii şi smartphone Yota din Rusia a achiziţionat aproximativ 10% din echipă.

Pregătirile celor de la Lotus pentru noul sezon de Formula 1 sunt deja grav afectate de absenţa de la sesiunea de teste de la Jerez.

Chiar dacă echipa a încercat în mai multe rânduri să minimalizeze efectele negative ale acestei absenţe, evenimentele de la Jerez demonstrează că absenţa va avea repercursiuni majore în privinţa performantelor.

Pe lângă faptul că a pierdut ocazia de a verifica sistemele înainte de a testa performanţa reală a noului monopost E22, furnizorul de motoare Renault s-a lovit de o serie de probleme în privinţa sistemului ERS care au bulversat complet pregătirile rivalilor de la Red Bull Racing.

Via Joe Saward, Autosport

Comentarii (8)

  • GrosJan
    "Hai ma, nu mai pleaca nimeni? Oook, atunci sa incepem sa dam afara..."
    9 0
  • Poveste adevarata
    se face ca unor padurari din Romania li s-a spus sa stea acasa ca nu mai sunt fonduri de salarii. Nu-i nimic, venim pe gratis.... Dar nu se mai poate pentru ca uite fonduri etc. Nu-i nimic, platim noi...
    Deh, cine are afacere proprie in afacerea statului isi permite sa dea si din buzunar sa mearga la servici...
    9 1
  • ridiqul
    deci pentru Kimi chiar nu a fost greu sa ia o decizie in privinta transferului. S-a gandit putin si bine
    15 0
  • GrosJan
    "Q: Before it was Ross Brawn that you were talking to - who is it now that he has gone?
    NR: Paddy (Lowe, technical chief) and Toto (Wolff, business director) - and Niki (Lauda, non-executive chairman) - the three of them. Technical is Paddy, but if I don’t like the colour of the race car I go to Toto!"

    sursa: http://www.formula1.com/news/interviews/2014/1/15451.html

    Poate ca sunt si la Lotus astfel de angajati, important e sa plece cine trebuie si nu invers. Daa, a fost o gluma, dar poate e si ceva adevar in asta
    3 0
  • We are building an empire....

    Aduce Boullier cativa din ei...
    5 8
  • Sigur. Aduce Boullier cativa ca sa castige si McLaren o cursa pe an. :))
    3 2
  • :)))
    2 5
  • daci76
    Se va bate si Lotus cu STR,Caterham si Marussia,s-a cam intepat Maldonado cu ei.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru