Mercedes amână îmbunatăţirea motorului pentru a doua jumătate a sezonului

de Daniel Popescu
Miercuri, 22.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes va introduce un update semnificativ în Spania, însă amână îmbunatăţirea motorului pentru a doua jumătate a sezonului, când lupta pentru titlul mondial se va intensifica.

Ceea ce acum ar putea părea un dezavantaj va deveni o oportunitate când contează cu adevărat, în a doua jumătate a sezonului.

Niki Lauda
Presedinte Mercedes
Presa internaţională a relatat în această săptămână că Ferrari pregăteşte un update semnificativ pentru motor cu ocazia Marelui Premiu al Canadei din 7 iunie, cu scopul de a reduce şi mai mult diferenţa care o separă de Mercedes.

Scuderia a obţinut deja performanţe mai bune decât campioana mondială pe circuitele cu temperaturi ambientale ridicate, element care pune presiune pe Mercedes.

Cu toate acestea, preşedintele Niki Lauda a anunţat că germanii nu îşi vor schimba strategia şi vor folosi "jetoanele" disponibile pentru îmbunătăţirea motorului abia în a doua jumătate a campaniei, atunci când lupta pentru titlul mondial se va acutiza. "Abia a fost a patra cursă. Ceea ce acum ar putea părea un dezavantaj va deveni o oportunitate când contează cu adevărat, în a doua jumătate a sezonului", a declarat austriacul pentru publicaţia italiană Gazzetta dello Sport.

Cu toate acestea, Mercedes pregăteşte un update semnificativ pentru motor cu ocazia Marelui Premiu al Spaniei, prima etapă europeană a sezonului, la fel cum vor proceda cele mai multe echipe.

"Lucrul potrivit este să nu schimbă programul de lucru pentru un capriciu.

În orice caz, vom avea schimbări majore pe monopost la Barcelona", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (6)

  • F1 Vision
    Si sa te tii cand o sa vina informatii despre deficientele motorului Honda, care in mare parte sunt identice cu problemele avute de Ferrari anul trecut loool! Turbina nu furnizeaza destul aer motorului, partea ERS nu se incarca cat trebuie si nu furnizeaza motorului destul curent, dar se incalizeste foarte puternic, dupa un timp isi scade puterea pentru a rula decent. Partea din spate a monopostului, acel zero shit, nu este deloc eficent pentru motor care nu are nici destul aer pentru a rula decent si nici pentru a se raci looool. Cei de la McLaren nu pot efectua aceste modificari pentru ca nu sunt incluse in acei tokeni, asa cum nu pot schimba nici pozitionarea pieselor in timpul sezonului, se poate face doar inter-sezon. Turbina centra, nu are destula putere, plus din cauza ERS-ului nu este accelerata pe cat ii trebuie motorului si... partea electrica a motorului poate produce scurt-circuit-uri, dupa care se opreste total fapt care i s-a intamplat lui Button.
    19 8
  • @f1vision ,este clar ca Mclaren anul acesta fac teste intensive , din 2016 cred vor fi fi eficienti , vezi ferrari , dar se poate si o gherla , vezi redbul ,,,,macar sa-se apropie acolo sus sa avem si noi ce vedea
    9 0
  • ytxfgmx
    Eu cred ca Alonso se va retrage din F1.
    5 8
  • mobius
    Nu este din pacate singurul caz cand comentariile sunt paralele cu articolul. Comentariul insa sufera si de un al doilea pacat, comentatorul, eufemistic vorbind, este lipsit de fair-play, defaimand niste specialisti (inginerii motoristi de la Honda), care se ocupa de motoare de aproape o suta de ani. Adaug ca Honda are o vasta experienta si in F1.
    9 5
  • Nu inteleg daca poti mari eficienta unui motor acum de ce sa amani, in conditiile in care secretele tale raman ale tale, iar concurenta oricum o sa dea maximum in primul moment in care poate. Asa ca acel va conta mai mult in a doua jumatate a sezonului nu isi are justificarea. Mai bine culegi acum toate punctele ca in a doua jumatate de sezon sa stai in loja.
    Despre Honda nu cred ca poate cineva sa spuna o parere reala. Inca nu e copt motorul ala ca sa aiba un verdict. Spre finalul sezonului poate vom avea o vaga parere. Anul viitor poate da ceva, dar peste 2 ani deja putem lansa criticile.
    6 1
  • F1 Vision
    Din pacate ceea ce am scris mai sus, ieri, este foarte adevarat atata timp cat exista articole despre acest lucru. Si nu o spun eu, eu doar am scris cateva idei, explicate mai pe larg in articolele respective. Totusi am gresit pentru ca idea generala a fost sa fac o comparatie intre planurile motoristilor referitoarea la folosirea acelor tokeni. Evident, trebuia sa incep cu cei de la Ferrari care vor aduce un mic upgrade in Canada (poate si mai repede cine stie), comparativ cu cei de la Mercedes care vor mai astepta si vor folosi ceva mai tarziu acei tokeni pe care ii mai au disponibil. Cei de la Renault, care motorizeaza echipele Red Bull si Toro Rosso vor avea o alta abordare din cauza problemelor actuale ale powerplantului produs in acest sezon. Cei de la Renault au folosit o mare parte din tokeni fara sa produca o unitate stabila si mai ales fiabila, dar spera ca vor rezolva aceste probleme cu ajutorul tokenilor ramasi disponibil. La fel ca in cazul celor de la Renault, cei de la Honda spera ca vor putea rezolva deficientele actualului pachet, folosind acei tokeni disponibili. Pentru moment se pare ca powerplantul Honda are probleme similare cu cele intampinate de powerplantul Ferrari de anul trecut.

    Tot ce am spus mai sus, este din pacate adevarat, exista destule articole in care puteti verifica acest lucru, dar nu am spus ca nu se pot rezolva aceste probleme, am spus doar ca varianta pe care au mers, a fost foarte asemanatoare cu cea folosita de Ferrari anul trecut si care in ambele cazuri a dat gres.

    @Mobius: Nu doresc sa defaimez pe nimeni, asa cum tu nu doresti sa defaimezi nici un titlu castigat de Vettel spund ca le-a castigat la masa verde. Cel putin asa sper eu, in spiritul de fair play al acestei competitii. Daca cumva tu faci niste acuzatii fara dovezi... aia se numeste defaimare si se poate pedepsii cu inchisoare. In schimb eu am detaliat doar niste probleme tehnice intalnite de echipa tehnica Honda. Nu este nimic rau in asta, sunt baiati mari se descurca singurei. nu trebuie sa-i tin eu de mana.

    Ca o mica incheiere, parerea mea este ca, pentru moment pachetul Mercedes a atins maximum de performanta pe care il poate produce si asta este si slabiciunuea acestui pachet. Restul mai au destule rezerve in a dezvolta aceste powerplanturi, in timp ce Mercedes, probabil se va concentra pe partea aerodinamica a monopostului mai mult.

    Sper ca utilizarea celui de-al cincilea pachet sa fie aprobata cat mai repede, cred ca toate echipele vor beneficia de acest lucru in egala masura, desi unele mai mult decat altele. Cel putin cei de la Red Bull si Toro Rosso au nevoie de inca un pachet pentru a rezolva problemele cu care se confrunta.
    4 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru