Feedback

Renault introduce un nou update pentru motor la Monza. Ricciardo, primul pilot care folosește unitatea, va fi penalizat pe grilă

Publicat Marti, 28.08.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 17
Renault introduce un nou update pentru motor la Monza. Ricciardo, primul pilot care folosește unitatea, va fi penalizat pe grilă - Poza 1
Daniel Ricciardo va fi penalizat pe grila de start a cursei de la Monza, întrucât va utiliza o nouă specificație a motorului Renault. Niciun alt pilot al unei echipei motorizate de Renault nu va folosi update-ul.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a anunțat că va pune la dispoziția echipelor cu care are parteneriat o nouă specificație pentru unitatea de propulsie cu ocazia Marelui Premiu al Italiei.

Oficialii echipei de uzină au anunțat deja că nu vor implementa update-ul pe monoposturile lui Nico Hulkenberg și Carlos Sainz Jr ca urmare a faptului că exista încă unele riscuri în privința fiabilității.

Decizia are la bază faptul că Renault este implicată în lupta petnru locul 4 în clasamentul constructorilor, cu un avans fragil de 6 puncte în fața celor de la Haas.

În schimb, Red Bull Racing a anunțat că Daniel Ricciardo va utiliza noul motor, chiar dacă australianul va fi nevoit să suporte o penalizare pe grila de start.

"Există costuri semnificative în privința integrării motorului în monopost, inclusiv cu sistemul de răcire, așa că dacă exista un plus de performanță suntem fericiți să ne asumăm riscul. Vom utiliza motorul în antrenamentele de vineri, iar vineri seară vom decide dacă îl păstrăm sau nu", explică Christian Horner, șeful Red Bull.

În schimb, situația este diferită în cazul lui Max Verstappen: echipa încearcă să evite apariția unei penalizări pe grilă, iar olandezul poate folosi doar motorul cu combustie internă și sistemul MGH-H fără penalizări. "Dacă este posibil, încercăm să evităm o penalizare", a adăugat Horner.

Teoretic, beneficiile update-ului vor fi vizibile pe circuitele lente, cum ar fi Singapore și Mexic, întrucât Ferrari și Mercedes sunt avantajate pe un circuit rapid precum Monza.

"Nu suntem îngrijorați pentru Monza, dar Singapore și Mexic reprezintă oportunități pentru noi pentru a le face viața grea celor de la Mercedes și Ferrari. Dacă putem obține ceva, sigur că luptăm pentru fiecare zecime de secundă", a mai spus Horner.

McLaren a anunțat că nu intenționează să folosească noua specificație de motor din cauza modificărilor majore necesare pentru integrarea acestuia în șasiu.

Via Autosport


Comentarii (17)

  • SIMPLE MINDS
    Recomandarea mea e ca Horner sa obtina o dispensa de la FIA si sa integreze de pe acum propulsorul Honda pe vestitul sasiu doar pentru ca competitia sa intre noua era, aceea a *uriasului circ* numai pentru ca titulatura de *mare circ* o consider derizorie cu o participanta ca RBR-Honda !:-)))
    12 7
  • Cei de la Renault au introdus varianta C la Spa dar... nu a dorit nimeni sa-l foloseasca pentru ca instalarea este complicata. Ricciardo n-are nimic de pierdut, cei de la Red Bull sunt in afara luptei pentru titlu, pot sa schimbe la fiecare cursa cate o bucata...
    6 3
  • Marin Boldeanu: Cand este preconizata aparitia unui Opel Grandland X cu tractiune integrala... Raspunde
  • Ha, ha, Ricci ai ajuns pilot de teste pentru Max ! Si este de abia inceputul !
    9 8
  • "Teoretic, beneficiile update-ului vor fi vizibile pe circuitele lente, cum ar fi Singapore și Mexic, întrucât Ferrari și Mercedes sunt avantajate pe un circuit rapid precum Monza."

    Din cate stiu puterea mai mare aduce avantaj anume pe circuitele de viteza si conteaza mai putin pe cele lente
    1 2
  • @Cyrus: Corect. M-am referit la faptul ca la Monza exista sanse minime ca Red Bull sa lupte cu Ferrari si Mercedes, chiar si dupa introducerea update-ului. In schimb, in Singapore, unde echipele sunt mai apropiate ca performante, un mic spor de putere poate aduce un avantaj pentru Red Bull.
    6 2
  • Chiar asa - la cate abandonuri a avut Ricciardo, ce mai conteaza ca e penalizat pe grila ?
    2 3
  • serban
    @daniel.popescu
    La inceputul anului, Red Bull au fost dati drept favoriti in trei mari premii, Monaco, unde au reusit cu chiu cu vai, Ungaria, unde au fost net sub Mercedes si Ferrari, atat pe ploaie, cat si pe uscat si Singapore care vine imediat. Daca diferentele de putere ale motoarelor au surclasat aerodinamica pe un circuit mai lent, precum Ungaria, ce te face sa crezi ca in Singapore va fi altfel ? Personal cred ca si in Singapore Ferrari si Mercedes vor fi in fata Red Bull si ca nr. 3 de la Renault vafi ceea ce au fost si celelalte, adica o mare fasaiala.
    5 7
  • Ha,ha,ha...
    Sporul de putere aduce avantaj pe orice circuit, diferenta sau "apropierea" ca si performanta pe anumite circuite nu are legatura cu puterea, ci cu felul in care echipele reusesc sa o puna "la sol".
    In ziua de azi nu mai este vorba, la varf, de sasiu mai bun in viraje lente,medii...etc. Poate ca nu o sa mai fie diferenta atat de mare in calificari, insa pana acum teoria cu favoriti la circuite lente si altii pe cele rapide, nu se mai confirma (lasati Monaco, acolo totul e atipic)....
    2 5
  • @serban, probabil nici sasiul RedBull nu mai este chiar asa performant, cel putin in aceasta etapa a sezonului.
    Cred ca RedBull se pot pregati deja linistiti de sezonul urmator
    2 2
  • Ce nu inteleg eu ,este de ce nai testeaza pt Renault?
    1 1
  • serban
    @Cyrus
    Incepusera foarte bine anul, iar rata lor de dezvoltare era, de obicei, cam la paritate cu cea Mercedes si superioara celei Ferrari. Se pare, totusi, ca anul asta asistam la altceva. Care nu-i avantajeaza.
    4 3
  • Pentru ca mai au inca 8 curse de disputat cu motoarele lor ?
    1 1
  • Marius: Un a6 3.0 si nu intra turbo . Se aprinde motorasi si bujile Raspunde
  • Perez in discutii cu Mclaren pentru o revenire la aceasta echipa (Sky Sports)
    4 1
  • @Cyrus Cred ca la Red Bull situatia sta putin altfel decat la ceilalti. Cand Newey se ocupa personal de proiectarea sasiului, de obicei iese ceva aproape perfect, care nu prea mai are marja de dezvoltare. Se pare ca asta se intampla anul asta, cele doua victorii ale lui Ricci au fost fara drept de apel, pe deplin meritate, dar cea a lui Max, de conjuctura. Dupa Monaco, Red Bull parca au ramas pe loc, cu toate imbunatatirile aduse, iar ceilalti parca au prins aripi.
    3 4
  • Probabil Perez vrea să schimbe echipa deoarece nu vrea ca la anul să fie forțat să devină locotenentul lui Stroll. Însă dacă se va duce la McLaren , clasarea în puncte va fi o raritate pentru el. Dar nu întotdeauna toate zvonurile se si materializează cu adevărat.
    2 1
  • Ieri a fost o prezentare la Milano, unde au participat pilotii Ferrari, Toro Rosso si Sauber... si unde... Vettel a busit aripa fata a monopostului lui :P Personal am fost impresionat de FXX-ul pilota de Fisichella :P

    https://www.motorsport.com/f1/news/vettel-suffers-crash-milan-demo-f1/3167507/
    3 1
  • La McLaren nu are cine sa integreze motorul, nu ca nu le-ar surade putina putere in plus! Acolo, lenea si incompetenta sunt la ordinea zilei! Halal management! Sa abandonezi dezvoltarea masinii la jumatatea sezonului in era lui Zack Brown, e ceva firesc! In vremurile lui Ron Dennis, nu ca luau toti inginerii pozitie de drepti, dar se si muncea cu rezultate!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru