Toate echipele au renunţat la suspensia FRIC, însă piloţii nu anticipează schimbări majore

de Daniel Popescu
Vineri, 18.07.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
FIA a confirmat oficial că nicio echipă nu va concura cu suspensia activă FRIC în Germania, însă piloţii de top nu anticipează schimbări majore în rezultate în urma acestei decizii.

Pot să confirm că nicio echipă nu are montat un sistem FRIC de niciun fel.

Jo Bauer
Delegat tehnic FIA
Controversele cu privire la utilizarea suspensiei active FRIC, despre care directorul de curse Charlie Whiting bănuieşte că încalcă regulamentul tehnic, este pe punctul de a se încheia.

După ce aproximativ jumătate dintre echipe confirmaseră anterior că renunţă la tehnologie pentru a evita o posibilă excludere din cursă pe baza unor potenţiale proteste ale rivalilor, FIA a dezvăluit că nicio echipă nu utilizează FRIC în Marele Premiu al Germaniei. "Pot să confirm că nicio echipă nu are montat un sistem FRIC de niciun fel", a explicat Jo Bauer, delegatul tehnic al FIA, la finalul inspecţiilor obişnuite de joi.

Am putea pierde timp, dar toată lumea renunţă la FRIC, aşa că toată lumea va pierde cam la fel de mult.

Lewis Hamilton
Pilot Mercedes
Presa internaţională speculează că Mercedes deţinea cea mai avansată suspensie activă FRIC, care valora aproximativ patru zecimi de secundă pe tur, însă Lewis Hamilton nu anticipează schimbări majore.
"Am putea pierde timp, dar toată lumea renunţă la FRIC, aşa că toată lumea va pierde cam la fel de mult. Nu cred că ordinea ar trebui să se schimbe prea mult", a precizat britanicul.

La rândul său, Fernando Alonso afirmă că nu se va schimba nimic nici măcar în privinţa stilului de pilotaj şi compară diferenţa cu cea dintre pneuri. "Nu se schimbă nimic. Nu are implicaţii în privinţa stilului de pilotaj sau asupra unui lucru care poate schimba comportamentul monopostului. Este ca şi cum ai schimba pneurile soft cu cele medium", a precizat pilotul Scuderiei Ferrari.

Singurul pilot care speră că diferenţa faţă de Mercedes să scadă este Daniel Ricciardo, însă nu crede că pierderile vor fi mai mari de câteva zecimi de secundă pe tur. "Mă gândesc că poate Mercedes a avut un sistem mai inteligent şi va pierde mai mult decât noi. Dar nu cred că este o schimbare care va costa echipele o secundă pe tur, cred că vor fi numai două-trei zecimi", a declarat pilotul Red Bull Racing.

Via F1Fanatic, Reuters, Autosport

Comentarii (2)

  • Vor pierde tot echipele care nu au avut performanta pana acum,o sa vedeti in cursa de duminica cum ecartul dintre mercedes si toti ceilalti va fi si mai mare.
    6 1
  • @vodkkanen - daca se va intampla asa cum zici tu sa vezi cum deodata va redeveni suspensia FRIC legala :)
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru