A sunat ceasul deșteptător pentru Volkswagen: germanii vor lansa T-Cross, conceptul un SUV mic, rival al lui Nissan Juke

de Bogdan Mirică
Miercuri, 27.01.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, Volkswagen ia o decizie care s-a lăsat îndelung așteptată: lansarea unui SUV de clasă mică, rival al lui Nissan Juke și Renault Captur.

Salonul Auto de la Geneva va fi martorul unor promisiuni importante făcute de Volkswagen, în încercarea sa de a recâștiga încredere clienților după scandalul Dieselgate.

Dincolo de infomațiile care anunță lansarea unui facelift pentru Golf, Volkswagen declară că salonul elvețian va servi la debutul unui crossover de segment mic, orientat către segmentul dominat în prezent de Renault Captur, Peugeot 2008 sau Opel Mokka și inaugurat de Nissan Juke.

Conceptul germanilor va avea la bază actualul Polo și se va numi T-Cross. Surse din interiorul companiei susțin că prototipul va avea multe în comun cu un alt crossover concept, și anume T-Roc, prezentat în anul 2014. Dacă T-Cross va anticipa un SUV subcompact, trebuie să ne amintim că T-Roc avea misiunea de a anunța un SUV bazat pe platforma compactei Golf.

Esential 2018 este anul în care se va lansa noul Volkswagen T-Cross, cel mai mic SUV din gama germanilor.
Ambele crossovere vor ajunge în producție, unul în 2017 și unul în 2018.
T-Roc se va poziționa sub Tiguan, iar T-Cross sub T-Roc. Noile lansări fac parte din strategia Volkswagen creată pentru a profita de creșterea pieței SUV-urilor.

Avantajul germanilor este că ambele modele vor avea la bază platforma modulară MQB, ceea ce va reduce costurile de producție și va grăbi lansarea lor. În plus, MQB le va permite nemților să ofere trei tipuri de propulsie: hibridă, diesel și benzină. Adică fix cum se va întâmpla și în gama noului Tiguan.

Comentarii (20)

  • Daca isi va pastra din design cred ca va avea un mare succes! Design-ul este unul neconventional marcii VW, cu, care ne-am obisnuit pana acum.
    Blocurile spate si grila frontala emana agresivitate!
    Nu sunt fan VW si nici nu ma cheama Mazdalescu!
    23 13
  • Sper ca farurile alea rotunde mari sa nu le puna pe ea. Sunt oribile ca si la Juke de altfel....strica masina !
    8 10
  • Arata infinit mai bine decat puke. Sper s-o pastreze macar 90% in productie, inclusiv ideea plafonului demontabil.
    17 27
  • nu e prima data cand copiaza nissan, au facut la fel cu tiguan
    31 26
  • Aceeasi tema rectiliniu-obositoare. Pana si p-asta au reusit s-o realizeze fad, fara pic de emotie. Colac peste pupaza, farurile alea mijite arata oribil.
    22 12
  • @eee despre ce vb tu acolo, vw nu a copiat nici un nissan . Presupun ca te referi la qashqai care inceput sa se produca din 2007: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nissan_Qashqai iar tiguan la fel tot in 2007: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Tiguan . Cam cum sa-l copieze, designul nu se face peste noapte, plus ca daca te uiti la variantele lansate in 2007 nu seamana, qashqai este mult mai urat. Ma rog chestie de gusturi.

    Eee poti fi mai obiectiv in postari?
    15 21
  • DieselGate intra in ''forta'' dupa inca o portie de palme. Vor trebui sa intoarca si celalat obraz curand. Nu @pamflesteanu ? Ma intreb totusi daca aratarea asta se va ridica la performantele rivalului Juke , asta ca sa nu zic de vanzari. Sigur nu il va bate. Per total, era de asteptat : Arata ca o cutie de tabla patrata a la' VAG. Nimic spectaculos.
    5 18
  • @madalescu asta are ca o cutie? Doctorul tau ce zice??
    Are un plus din start pentru design comparativ cu uratenia de pokemon.
    16 12
  • Fratele lui Mazdalescu'
    http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Gadget/Auto/Volkswagen+recheama+in+service+67+000+de+masini
    5 4
  • Mitica Blajinul
    arata mult mai bine decat "gluma" de la Nissan . Unii, in prostia lor, dorm foarte bine noaptea>
    17 17
  • Eu zic ca mai bine pun un banner mare la Geneva ....am mințit și vom mai minții !
    13 13
  • Anti- Medelin
    Intra Medelin pe aici si da minusuri la greu. Personalitate multipla, postari multiple, opinii exprimate intr-un mod abrupt, colturos. Psihiatria, se aude?
    14 3
  • @zarnesteanu puke :)) am ras ceva! thumbs up
    9 15
  • Mitica Blajinul
    La joke , farurile alea sunt mortale.Ca niste ochi bulbucati.Cand ai ochii bulbucati? Ganditi-va!
    9 14
  • @roco mitica
    Generatia Z nascuta dupa '95 are cam multe desene animate in cap..
    ha ha ! "thumbs up" ...sunteti "cool" baieti !

    Ontopic:
    E o tentativa destul de tarzie, dar e bine si mai tarziu decat niciodata,
    T-Cross trebuie sa demonstreze ceva, nu Juke.
    Nissan a demonstrat deja prin Juke ca are o reteta de succes, n-are nevoie de confirmarea unor adolescenti care traiesc din banii parintilor
    12 3
  • Cutia asta de papuci, ar fi trebuit sa fie lansata ''ieri'' . Sa nu uite ca Juke va avea o noua generatie anul acesta. Sper macar ca motorizarile sa fie de calibrul ''broscoiului'' Juke, altfel nu-l vad prea bine. Orikum nu va putea bate un Juke R de 600 CP . Poate doar pe hartie ....am auzit ca numai acolo Volkszvagin este ''superior'' . In realitate , performante ai slabe, noxe mai multe, fiabilitate mai proasta, etc etc.
    11 10
  • Madaline tu auzi multe, orl-ul ce zice?
    Cum zicea si tudy la design deja este peste pokemon sau puke :))
    Restul pana nu stim, povestim gen adormit vata in nara.
    6 8
  • Cum naiba sa mai mergi sa cumperi un VW de la același producător care te-a mințit pe fata?? Te respecți atât de putin în asa hal încât sa te duci singur la prosteala din nou ??
    Cam asta e mirajul german ...mâncare aratoasa cu gust de plastic .
    Prefer oricând Alfa, Mazda
    2 2
  • Da fss au mintit in privinta noxelor un subiect care intereseaza pe 1% din cumparatori in general. Daca vorbim de noxe , la o simpla cautare pe net, gasim cel putin 10 baieti cu garaje care anuleaza filtrul DPF la masinile diesel. Acele masini cu DPF anulat au noxe cat cuprinde, scad sigur un nivel de poluare euro. Interesul pt noxe este minim.
    Ti-am dat exemplul acesta ca sa nu te mai miri.
    Aceasta minciuna de noxe , nu afecteaza comportamentul masini in sensul provocari de accidente , cum a fost in cazul toyotei cu pedala sau GM cu piesa de proasta calitate sa airbaguri takata. Ma rog astea nu sunt importante pentru ca nu au mintit, chiar daca au murit oameni, su fost accidente, dar au facut-o din considerente similare : reducere de cheltuieli cu testarea, pieselor etc.
    Acest argument cu au mintit este folosit in special de cei anti-vag, care acum au prins glas facand troll la orice stire vw.
    3 1
  • Mitica Blajinul
    @@rocomitica, sa intelegem ca tu ai primit cadou de la parinti un rahatzel de joke? Sau poate ca din salariul tau de psihiatru sau psiholog , ti-ai luat asa ceva? Ca prea le stii tu pe toate.Poti sa-mi zici data mea de nastere? Un indiciu: prin 95 am parasit Romania. Motivele? O gramada.Multe le gasesti si pe aici, pe la automarket!
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru