Feedback

Accident grav în cursa de Formula 3 de la Macau: Sophia Floersch a suferit leziuni la coloana vertebrală după ce a rămas fără frâne la 276 km/h

Publicat Luni, 19.11.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 8
Accident grav în cursa de Formula 3 de la Macau: Sophia Floersch a suferit leziuni la coloana vertebrală după ce a rămas fără frâne la 276 km/h - Poza 1
Pilotul Sophia Floersch în vârstă de 17 ani a suferit leziuni la coloana vertebrală în urma unui accident grav suferit în cursa de Formula 3 de la Macau, după ce a rămas fără frâne la 276 km/h și a fost catapultată în gardurile de protecție de pe margini.

Cursa de Formula 3 desfășurată pe circuitul de la Măcău, o regiune autonomă care aparține în mod oficial de China, a fost marcată de unul dintre cele mai grave accidente din istoria recentă a spoturilor cu motor.

Accidentul s-a declanșat în momentul în care Sophia Floersch, un pilot de sex feminin de numai 17 ani, l-a lovit din spate pe Jehan Daruvala, care frânase brusc ca urmare a apritiei unor steaguri galbene.

În urma acroșajului, monopostul lui Floersch a lovit barierele de protecție, iar pneurile de pe partea stângă s-au desprins. În acel moment, monopostul s-a apropiat de virajul Lisboa, însă în urma defecțiunilor tehnice pilotul nu a putut acționa frânele. De altfel, monopostul a fost înregistrat cu 276.2 km/h în acel moment.

Ajuns în virajul Lisboa, monopostul a fost proiectat în aer din cauza bordurilor înalte și s-a izbit de un gard de sârmă care a avut un rol crucial, întrucât a absorbit o parte din energie. Ulterior, monopostul s-a lovit de zona în care stau fotografii, iar Floersch a fost preluată rapid de echipajele medicale.

Organizatorii au anunțat că Floersch a suferit o serie de leziuni la nivelul coloanei vertebrale, însă nu prezintă semne de paralizie și se poate deplasa, informație confirmată chiar de pilot pe Twitter.

Operația la coloana vertebrală a durat circa 10 ore și a avut succes, astfel că Floersch este bine și nu va rămâne paralizata în urma accidentului.

Via Motorsport


Comentarii (8)

  • Vai de mine!!! Am urmarit si video-ul asta, cu reluari din mai multe unghiuri: https://www.youtube.com/watch?v=445YsTL9fOs
    Este o minune ca nu a murit nimeni, absolut o minune!
    14 6
  • SIMPLE MINDS
    Primul impuls e sa am o reactie misogina...........
    Mai interesant este faptul ca si al doilea impuls tot misogin se arata.......

    Excluzand-o pe Michelle Mouton, vice-campion mondial WRC in 1982 ,doar Walter Rohrl reusind sa-i domine competentele intr-ale pilotajului , parca si al treilea impuls ramane la fel de misogin.........
    24 26
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Nu-mi prea pasa ca e fata, problema e ca nu are ce cauta pe circuit. Scuza a fost "i-a franat unul in fata si l-a folosit pe post de rampa de lansare". Ok, chiar daca a fost o manevra neprevazuta, se presupune ca ai niste reflexe mai dezvoltate; esti pilot, nu Georgel cu permisul luat la Pitesti.

    Fata asta n-a schitat nici un gest, ceea ce e foarte periculos. Din ce am vazut, a mai avut un eveniment in care sub steag ROSU s-a infipt intr-o duba.
    5 12
  • Îi doresc însănătoșire grabnică Sophiei Floersch.
    13 1
  • @simple minds:
    Jutta Kleinschmidt?
    Informeaza- te si apoi ...
    Risti sa fii penibil!
    3 13
  • SIMPLE MINDS
    @Mv 1
    Risc sa fiu penibil ? Esti mult prea ingaduitor .Sunt compromis inca de la primul meu comment pe AM.
    Hai sa-ti marturisesc ceva: Detin dispensa din partea dl. Daniel Popescu in ceea ce priveste asternerea prostiilor.



    Mai departe......e liber la pojar !
    2 2
  • Andrei
    A ramas fara frane, i se putea intampla oricui.
    3 1
  • Inainte de a da cu piatra mai cautati si ganditi un pic.
    Fata asta nu a ajuns acolo din toanele ei. In F3 nu mai ajungi ca in CNR doar ca ai bani, trebuie sa castigi increderea echipei si ca pilot, indiferent de sex.

    Cat despre accident, nu stiu unde e steagul galben si acrosajul din spate.
    In primul video se vede clar acrosajul lateral. Din acel moment ea a cam devenit pasagera fara posibilitate de a mai redresa ceva.
    Cand inainte de distanta de franare pierzi aderenta nu stiu ce mai poti sa faci .... intri in viraj cu spatele la aprox 270 kmh ...
    Miracol ca nimeni nu a decedat din cei implicati direct sau indirect in eveniment, noroc ca este bine si a trecut cu bine de operatia pe coloana. Sper sa o vedem din nou pe pista.
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru