Feedback

Audi a prezentat AI:ME, conceptul care anunță un viitor hatchback compact: prototipul electric oferă 170 CP și dispune de o baterie de 65 kWh

Publicat Luni, 15.04.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 8
Audi a prezentat conceptul electric AI:ME. Acesta are la bază noua platformă MEB a grupului Volkswagen și anunță un viitor hatchback compact. Motorul electric de 170 CP va fi alimentat de un acumulator cu capacitatea de 65 kWh.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul concept AI:ME. Prototipul electric va fi expus în cadrul Salonului Auto de la Shanghai, eveniment care își deshide porțile în 16 aprilie.

Audi AI:ME are la bază platforma MEB a grupului Volkswagen și anunță un viitor hatchback de clasă compactă. Prototipul electric măsoară 4.3 metri lungime și are o lățime de 1.9 metri, iar ampatamentul ajunge la 2.77 de metri.

Audi AI:ME poate fi descris drept o versiune premium a conceptelor Volkswagen ID și Seat el-Born. Prototipul constructorului din Ingolstadt mizează pe un singur motor electric capabil să dezvolte 170 de cai putere.

Audi spune că noul prototip a fost dezvoltat special pentru utilizarea în mediul urban, dar și pentru a oferi mai mult spațiu pentru pasageri comparativ cu actualele modele din clasa compactă. Motorul electric este alimentat de la un acumulator cu o capacitate de 65 kWh, însă producătorul german nu anunță și autonomia maximă oferită de baterii.

Audi AI:ME integrează și un sistem de conducere autonomă de nivel 4. Deși tehnologia nu necesită intervenția șoferului, funcțiile acesteia sunt limitate doar la anumite zone din orașe și de pe autostrăzi.

La nivel exterior, Audi AI:ME mizează pe linii agresive: grila Singleframe, jantele cu diametrul de 23 de inch, parbrizul extrem de înclinat și aripa spate. Pentru interior, Audi a mizat pe accesorii fabricate din lemn de nuc, pe scaune acoperite cu materiale textile și pe o serie de elemente în care au fost integrate plante. Toate acestea au fost gândite pentru ca atmosfera de la interior să fie una cât mai apropiată de cea a unui lounge.


Comentarii (8)

  • foarte frumos si original totul, un spectacol vizual, doar o obiectie am: 4,30 m lungime si 1,90 m latime sunt dimensiuni prea mari pentru urbanul caruia ii este adresat acest model / as fi preferat ceva gen 3,70 cu 1,60....raman cu speranta ca va sosi si ceva de gabaritul asta.
    6 2
  • andrei
    exact, prea mare de oras. si jante pe 23? oau, sa le facem pe 30 "sa mance si gura alora cu caucioace un ban"
    5 6
  • Matei Florin: Dăunează un soft pe un Audi A 5 coupe motor 2.0(177cp) Menționez ca are... Raspunde
  • Costel
    resursele in materie de sublim estetic ale departamentului de design Audi is nesfarsite iar acest aspect ii o binecuvantare pentru toti aceia care is iubitori de frumos intr-o industrie auto care genereaza si destule esecuri stilistice , ravisantul AI:ME fiind fara doar si poate benchmark-ul sublimului vizual pentru un EV
    1 6
  • mircea badea
    cat de aerodinamica e?

    si de ce nu mai putina putere si mai multa autonomie/baterie?
    3 1
  • h AI:ME y AM, de unde până unde hatchback, că-i monovolum toată ziua...

    Mai reușit ce-i drept decât vărul mai sărăcuț VW ID -- tot e-van și ăla, VAG identic din p.d.v. al platformei dar și al stilului general cu profil trapezoidal.
    Mai exact, ID-ul VW e mult mai lis / neted decît AI:ME-ul, care maschează designul gen supozitor :-) prin suprastructuri / reliefuri binișor gândite.
    (Îs cam departe totuși de *benchmark-ul sublimului*, stimabile @costel...:-))

    La fel de sugestivă-n sugerarea accentelor *eco* e și iedera (?) încolăcită-n pergolele habitaclului -- cu rădăcini în electrolitul bateriilor cred, că altfel nexam verdeață-n e-viitorul luminos.
    Viitor fără motoare cu explozie -- doar cu prețul pe kWh explodat. :-)

    Ce mă miră e că Audi n-a anunțat - ca VW - că va costa 18-20.000 €.
    Caz SF, în care A1 s-ar ieftini de la +30K la sub 10K. :-)
    9 1
  • Bun simt
    Macar au avut bunul simt sa nu ne mai spuna in ce 2036 an va aparea..
    Vrem EV in show-room, nu in.. viitor.
    5 1
  • Foarte tare...ca si piesa de mobilier...de gradina ! Interiorul imi pare foarte cunoscut...o fi de la Ikea !? Nu glumesc...
    2 2
  • Ce rol o avea masuta din fata volanului?
    Sa pui cafeluta acolo?
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru