Feedback

Audi Q7 ajunge la a doua generaţie: fotografii, informaţii şi date oficiale

de Mircea Meșter
Vineri, 12.12.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Unul dintre cele mai aşteptate modele din gama Audi, noua generaţie Q7, îşi face apariţia astăzi, cu o lună înaintea debutului său de la Salonul Auto din detroit. Modelul îşi pierde aspectul masiv, dar mizează pe sportivitate şi un design în ton cu gama Audi din 2014.

Esential 2005 este anul lansării primei generaţii Q7.
2015 va fi un an important pentru gama SUV-urilor Audi, marca germană urmând să scoată pe piaţă, după nouă ani, o nouă generaţie a celui mai mare model din gama proprie. Noul Audi Q7 este aşteptat să fie prezentat la Salonul Auto de la Detroit, care-şi deschide porţile la mijlocul lunii ianuarie, însă primele imagini ale modelului mărcii din Ingolstadt au fost deja publicate de marca germană alături marea majoritate a informaţiilor legate de acest model.

EXTERIOR

Observăm schimbări majore în alura şi design-ul celei de-a doua generaţii a SUV-ului Audi. Astfel, aspectul masiv al primului Q7 a fost înlocuit de un unul asemănător mai degrabă cu un break înălţat, acest lucru fiind semnalat printr-o gardă la sol mai mică şi o înălţime redusă. Construit pe platforma MLB Evo a celor de la Audi, modelul beneficiază la nivel estetic de aportul unei grile împrumutate de la gama recentă de modele şi de blocuri optice angulare atât în faţă, cât şi în spate. Asemănările cu vechiul Q7 sunt, astfel, foarte puţine, o comparaţie faţă în faţă între cele două generaţii subliniind mai degrabă două modele diferite decât o continuare a unui tipar.

La nivel de dimensiuni, noul Q7 sensibil mai mic decât precedenta generaţie, designerii Audi scurtându-l cu aproape patru centimetri. Totuşi, interiorul beneficiază de un spaţiu suplimentar de 2.1 centimetri pe lungime datorită ampatamentului diferit.

De asemenea, deşi din fotografii pare mult mai scund, Q7 le oferă pasagerilor un plus de 4 centimetri pe verticală. Cea mai serioasă diferenţă fiind regăsită însă la nivelul greutăţii. Astfel, al doilea Q7 este cu 325 de kilograme mai uşor decât precedentul model, versiunea de bază reuşind să coboare sub două tone: 1995 de kilograme. Audi Q7, cândva cel mai mare şi greu model din segment, devine astfel cel mai uşor SUV mare premium de pe piaţă.

Linii angulare, aspect de break înălţat, dimensiuni uşor reduse, spaţiu mai mare pentru pasageri.

INTERIOR

Aşa cum ne aşteptam, interiorul preia multe dintre elementele pe care le regăsim pe noua generaţie TT, display-ul care ia locul ceasurilor de bord (denumit Virtual Cockpit) şi liniile consolei centrale şi ale bordului fiind asemănătoare. Audi pune însă foarte mult accent în prezentarea oficială pe un alt aspect: izolaţia fonică a habitaclului, pe care germanii o consideră "cea mai bună din segment". 

La fel ca în cazul generaţiei vechi, noul SUV mare al celor de la Audi vine cu trei rânduri de scaune, ultimul fiind format din două locuri destinate copiilor. Acestea pot fi rabatate şi dispar complet în podea, lucru care transformă portbagajul de 295 de litri într-un spaţiu de încărcare de 890 de litri. La nevoie, Audi Q7 se poate transforma într-un cărăuş foarte capabil, eliminarea scaunelor de pe al doilea rând ridicând volumul destinat bagajelor la 2075 de litri. Hayonul acţionat electric este standard pe Q7, iar deschiderea acestuia se poate face şi prin gesturi dacă în peisaj apare şi cheia inteligentă avansată.

La nivelul confortului pasagerilor, Audi aduce un sistem de climatizare pe două zone în standard, acesta putând fi înlocuit opţional cu unul cu acţiune pe patru zone.

Sistemul audio standard este semnat Bose, însă melomanii se pot baza pe un pachet Bang&Olufsen care aduce 23 de difuzoaree în habitaclu.

Audi susţine că interiorul noului Q7 le oferă celor din habitaclu un "sentiment de intimitate" accentuat.

TEHNOLOGIE

Pe lângă nenumăratele opţiuni de conectivitate pe care le oferă noul Q7, cea mai spectaculoasă apariţie este cea a display-ului Virtual Cockpit, un ecran TFT de 12.3 inch care ia locul ceasurilor de bord clasice. Acesta debutase pe noua generaţie Audi TT, fiind una dintre cele mai reuşite apariţii tehnologice ale anului 2014. Evident, din poziţia sa de vârf în gama Audi, Q7 va beneficia şi de o versiune actualizată a sistemului de infotainment MMI, care include întreg arsenalul de noutăţi care au apărut pe TT: comenzi vocale complexe, căutare inteligentă predictivă inspirată de cea de pe Google şi un buton de comandă cu touchpad integrat şi răspuns tactil. Internetul este disponibil la bord prin simpla prezenţă a unui telefon cu abonament de date, iar hărţile sistemului de navigaţie sunt actualizate automat prin conexiunea online, o soluţie pe care Audi a implementat-o la cererea clienţilor.

Partea tehnică a lui Q7 nu poate fi nici ea ignorată. Cel mai interesant este sistemul Audi Drive Select, care în versiunea cu suspensii pneumatice opţionale transformă SUV-ul german într-o maşină polivalentă care-i oferă şoferului nu mai puţin de şapte moduri de rulare: Efficiency, Comfort, Auto, Dynamic, Individual, Allroad şi Lift/Offroad. Evident, sistemul de tracţiune integrală quattro este standard, în versiunea de bază a lui Q7 regăsindu-se şi jante de 18 inch care pot fi schimbate la dorinţa clientului cu unele de 19, 20 sau 21 de inch.

Majoritatea funcţiilor noului Q7 pot fi accesate de aici.

MOTOARE

Clienţii care se vor orienta spre un Audi Q7 vor avea la debut ca opţiuni două motoare, ambele V6 şi ambele încadrate în norma Euro 6.

Prima variantă este un TFSI de 3.0 litri care produce 333 de cai putere şi 440 Nm, ale cărui performanţe sunt 6.1 secunde pentru 0-100 km/h şi 250 km/h viteză maximă. Compresorul mecanic este dezactivat la sarcină parţială, iar acest lucru duce consumul mediu mixt la 7.7 litri/100 km, iar emisiile se stabilizează la 179 de grame CO2/km.

Majoritatea celor care vor miza pe Q7 vor alege însă varianta diesel, iar pentru ei Audi a pregătit un V6 TDI de 3.0 litri care dezvoltă 272 de cai putere şi un cuplu de 600 de Nm. Acceleraţia 0-100 km/h are loc în 6.3 secunde, iar viteza maximă atinsă de SUV-ul german este de 234 km/h. Consumul este unul foarte bun pentru acest nivel de putere: 5.7 litri/100 km.

Cele două motoare disponibile la lansare vor fi dublate ulterior de un 2.0 TFSI de 252 CP şi 370 Nm şi de o versiune de 218 CP a unităţii TDI de 3.0 litri. Noutatea absolută este însă reprezentată de viitoarea apariţie a unei variante hibride diesel-electric cu încărcare la priză şi tracţiune integrală care promite enorm. Denumită oficial Audi Q7 e-tron quattro, aceasta va consuma 1.7 litri/100 km în prima sută de kilometri după încărcare, autonomia 100% electrică fiind de 56 de kilometri. Motorul diesel de sub capota acestui hibrid este acelaşi 3.0 TDI, de această dată într-o versiune de 258 CP. Secondat de un motor electric de 126 de CP, acesta duce noul Q7 în 6.1 secunde la 0 la 100 km/h.

0-100 în 6.1 secunde cu motorul V6 TFSI de 3.0 litri. Aceasta este cea mai rapidă variantă oferită clienţilor în momentul lansării.

CÂT COSTĂ?

Foarte interesant este faptul că noua generaţie Q7 va fi lansată pe piaţa europeană în acelaşi timp cu noul Volvo XC90, adică în prima jumătate a anului 2015.

Cu un BMW X5 lansat deja în 2014 şi cu un Mercedes-Benz ML deja modificat substanţial şi el recent, zona SUV-urilor mari premium va fi mai disputată ca niciodată în cursul anului viitor. Preţurile pentru România nu au fost comunicate încă, însă divizia germană a celor de la Audi a anunţat deja un preţ de bază de 61.000 de euro pentru noul Q7.

Via Audi

Comentarii (48)

  • Nuuuuu :((
    37 15
  • mishazaitev
    Mi se pare mie, sau, datorita muchiilor, pare ca-i mai putin masiv?
    29 7
  • Faruri mari + stopuri mari + evacuari mari + roti mari = pare sa aiba dimensiunea unui A3 sportback (cel putin in poze).
    26 6
  • Pana totala de idei... nu pot sa cred... Oare vom fi nevoiti sa inghitim banalitatile astea de design?... In ultima perioada sunt tot mai dezamagit de noutatile prezentate de cei trei mari din Germania... Intai BMW cu noul X5, apoi Mercedes cu "X6"-le lor... Acum Audi...
    In momentul de fata, daca as fi pus in situatia de a alege un SUV premium full-size cred ca as avea o dilema... Vorbind strict de design...
    28 20
  • noroc ca nu esti, Andi :)
    32 6
  • de ce nu un all road ?
    13 4
  • @mog - exact! :) Sunt inca la dilema Logan nou vs ... :))
    31 2
  • Iara i-au pus motoru in fatza puntii. cum mama dreaku sa nu se comporte p drum ca o balena cand e construit ca orice masina care nu are aspiratii premium? Din grupul vag doar Porsche are DNA sportiv si constructie premium, restu sunt golfuri mai scumpe sau mai ieftine. o fi asa d greu sa puna motoru sub bord sa nu mai fie atata greutate in botu masinii? decat un Q7 mai bine un kia sorento 2015. uitati-va la BMW, Jaguar, Maserati, Lexus, Infiniti. Cat d greu o fi frate sa fii premium si sa nu fii "semipremium"?
    20 12
  • Suleyman Cunoscatoru
    Anul 2013-2015 este un an prost pentru istoria automobilului.
    S-au inscris cam multi la concursul despre care face cea mai urata masina: Mercedes cu noile modele si in special CLA Shooting, noul rival pt X6, bmw a dat chix cu noul X5, X6, iar Audi no comment.
    Zici ca e un microbus noul Q7, daca cu fata m-as obisnui, cu spatele nici vorba.
    25 10
  • https://www.youtube.com/watch?v=y06D-XGcKLE
    5 3
  • gurile de ventilatie de pe consola centrala , de pe passat , care se integreaza in trim-ul consolei centrale de-a lungul bordului.

    pe haion , zona unde este montat numarul de inmatriculare , identica Skoda Octavia 3.

    in rest , parerea mea e ca arata mult mai bine decat vechea generatie.
    16 9
  • johnny_Zwee
    o sa-i spulbere cei de la bmw si mercedes :( acum decat sa-ti iei audi mai bine iti iei un vw ca tot de ei tine si e putin mai ieftin. Sa nu mai vorbesc de restul constructorilor ca au venit cu modele frumoase.
    15 8
  • Grila veche de la Q7 genera o impresie de masivitate. Directia noua de design de la Audi mi se pare ca este cea mai urata de cand s-a infiintat firma. Lipsa totala de idei era buna ca pastrau macar liniile vechi. Problema e ca ideile noi sunt catastrofale din punct de vedere al design-ului
    17 8
  • George
    De ce se tot auzim "noul" cutare, sau "noua generatie" a lui cutarescu la orice facelift? sau back-lift? sau ambele impreuna cu interiorul..oricat ar fi aceste cosmetizari de adanci!?

    Actualul A-Klasse este altceva fata de percedentul! Kia cee'd sau sportage, ford mustang, citroen C5 etc. (ca sa fiu acuzat de partire de marci) putem spune ca au venit cu "noi" generatii (mai bune sau mai rele, dupa gustul fiecaruia), dar au venit cu (alt)ceva.

    Daca ma uit la Tiguanul asta mai alungit si mai umflat, nu pot sa nu ma gandesc, ca sa fiu in concordanta cu colegu' de mai sus, ce m-as face daca as fi pus in situatia de a fi un manelist pus in situatia de a alege intre a-si pastra vechiul Q7 si ... a si-l pastra?
    13 8
  • CINEVA
    CEVA DE GENUL SUBARU OUTBACK..
    5 14
  • In ce fel poate sa sune "înălţime mai coborâtă"...
    In rest , gip,gip!
    9 5
  • Nu este ce trebuie!!!
    Ce a fost in capul lor?
    Arata ca un A4 supradimensionat.
    9 9
  • Misu Negritoiu de Nervi
    Se deschide articolul si ma bufneste un zambet...dau sa citesc si prin text...dupa cateva randuri imi dau seama ca am citit in gol si dau iarasi in sus sa vad poza...ma bufneste din nou un ras infundat.

    Hai sa mai citesc..nu-mi intra nimic, sunt distrat, distras, nu pot citi, nu-mi sta mintea la citit! Nici nu mai conteaza de fapt ce scrie. Vreau sa mai vad poza...imi vine sa rad de fiecare data :))) Ia uite ce s-a ales de falnicul, falusulnicul pentru cei mai multi, Q7! O muratura!

    Normal, supertehnologizata, superNouaPlatformaMLBevogizata...dar tot o muratura. Care, ca sa stea dreapta, cu liniile astea drepte ale noii linii drepte de design Audi, a luat o viagra si odata cu ea, i-a luat si culoarea! Pai fata de asa ceva, noul X5 eeee.... Voi ati reusit sa cititi articolul cuvant cu cuvant?
    14 9
  • @Autor Mircea Mester: "Asemănările cu vechiul Q7 sunt, astfel, foarte puţine".
    Zau? Caroseria e identica, masina asta arata aproape la fel ca generatia actuala. E mai mult un facelift! Asa cum este si X5, numai ca ala imi place putin mai mult. Dar VAG asa are obiceiul, vezi de exemplu noul Passat. Mercedes ML la fel. deci nemtii sunt intr-o pasa proasta...
    7 18
  • @Tibi - "caroseria e identica" - cam cat si cum ar trebui modificat o caroserie incat sa fie vizibil diferita de la o generatie la alta? Spre deosebire de alti constructori, Audi, isi pastreaza cat de cat o identitate a masinilor pe care o modifica treptat in timp. Daca vei lua cate doua masini din generatii consecutive mereu vei avea impresia ca s-a pastrat cam mult din caroserie, dar daca vei pune un Audi 100 pe langa un A6 din ultima generatie vei vedea cat de radical le-a schimbat timpul. Din punctul asta de vedere nu ai ce sa-i reprosezi constructorului. Alti constructori (in special cei francezi) umbla haotic prin toate stilurile de design de la o generatie la alta incat nu mai intelegi nimic.
    In concluzie, tot nu-mi place noul Q7 :D
    11 3
  • apartenenta la familia VAG este evidenta.

    Asa cum observau antevorbitorii, decupajele spate de la Skoda, "aer" de Tiguan proportii de A3, guri de ventilatie de Passat as mai adauga desen interior la faruri de Lamborghini.

    cu toatea astea (a cate oara o spun?) net-ul este plin de concept-caruri extrem de frumoase, indraznete si....originale. Se poate pleca de la ele si poti fi pus in situatia ca toti constructorii sa-si faca toate clasele atat de diferite incat sa ajungi sa nu vezi 2 masini identice pe strada.

    @andi ai perfecta dreptate....de la o generatie la alta modificarile sunt foarte subtile dar comparand vechiul si noul e cu totul altceva. Dar acelasi lucru poti spune si despre alti constructori. Exemplul francezilor e usor nepotrivit, acestia intodeauna au umblat "haotic". Daca e sa ma intrebi pe mine acest lucru ma multumeste.
    11 4
  • Andrei
    Arata extraordinar noul Q7!
    9 17
  • Sunt convins ca in imagini pare mai mic decat va fi in realitate. Design-ul este, din punctul meu de vedere, americanizat. Probabil ca interesul de a vinde mai mult in SUA (acolo unde au defapt singurul handicap raportat la concurenta) ia condus la abordarea acestui design. Personal nu-mi place, pentru ca stilul abordat este mult prea aproape de cel VW. Au recrutat atatia designeri pt ce? Ca sa aduca la Audi un designer VW?! Pacat de interior...

    Concluzia mea: big FAILURE!

    P.S.: Iar daca asta este noua lor linie de design sa-si ia gandul de la faptul ca vor depasi vreodata BMW la vanzari.
    12 9
  • Mie imi place, e mai discret. Trebuie neaparat sa iesi in evidenta ce masina imensa ti-ai luat? Sa le dai una dupa cap cu oglinzile pietonilor ce isi vad linistiti de drum? Mie faptul ca nu pare atat de imensa mi se pare mai ok.
    13 9
  • Scorpionul.negru
    Am si eu o intrebare ! Astia de l-au desenat sunt sanatosi la cap ? Ei nu au vazut ca e grotesc ce au desenat ? Arata de 10 ori mai bine prima generatie de Q7. Era mai elegant , mai cu simt de raspundere facut ! De la Audi nu imi mai place nimic acum. Inainte nu stiai ce sa alegi ca toate erau frumoase. Asta e lumea auto de azi....se duce la vale de tot. PACAT !
    ps. Nu as da Q7 ele meu pe asta nou nici daca mi-l da gratis.
    9 8
  • Fata e frumoasa, spatele groaznic, are designul skodei rapid in zona numarului, asa cum zicea cineva mai sus.
    Parca nu mai confera aspect de masivitate cum o fac modelele actuale care chiar daca sunte vechi inca imi plac.
    Nu credeam ca o sa zic asta, insa dintre fratiorii Q7-CAYENNE-TOUAREG, Touaregul arata cel mai bine, seamana cu un SUV adevarat.
    Interiorul este simplu si frumos, nimic de obiectat.

    Are garda asa joasa deoarece probabil are suspensie pneumatica.
    Daca a scazut greutatea cu 325kg, este de asteptat si un 2.0TDI sau BI-TDI cu Adblue pe el mai mult ca sigur.
    13 4
  • Asa am crezut si eu in legatura cu noul A3. Din foto parea foarte urat si tern, cel putin comparativ cu modelul omolog de la Vw- Golf. Asta pana l-am vazut in realitate si m-am urcat in el. Adevarul este ca fotografiile pot distorsiona destul de mult. Sa-l vad live si atunci ma pot exprima. Un contra-exemplu este X5 care in foto arata bine si in realitate m-a dezamagit.
    9 6
  • someone
    eu nu mai zic nimic, caci majoritatea de mai sus a scris ce cred si eu
    - doar ca nu stiam ca cuplul se masoara in cai putere ....sac :P
    5 4
  • arata mai bine modelul asta decat vechiul. fata nu e cine stie ce. spatele e chiar frumos. e bine ca e mai patratos. arata f nemtesc
    10 4
  • hmm deci asa arata un XC90 cu sigla de Audi..:))
    0 4
  • EO Domnu Geo
    Pffaa, ma simt lovit moral din abundenta de ''filosofia germany'' de design a celor de la Audi. Pur si simplu ma i-a cu ameteala brusc si incep sa dau un 'search' pe AM, la galeria de modele VAG si incep : Octavia 3 - Un Audi A6 de generatie precedenta non-facelift, Seat Toledo- Un Audi A4 de generatie (tot) precedenta doar (ca) facelift..........si cand ajung la acest Q shepte, rulez rapid printre poze si zic asa : grila cromata prelungita pe gurile de ventilatie ~ identic Passat B8, Partea frontala ~ identic q3 facelift , expemplele pot continua. Ei bn daca cu ''fabulosul'' S class caruia intr-un test realizat de TOP GEAR i s-a despicat ''tableta'' aia din bord cand au coborat o bordura violent, pai scuza-ma Haudi, dar copy-paste-ul nu -l agreez . Partea tehnica ? Sper ca saibele sa fie mai bn infiletate , inrest ''german best reliability''
    8 10
  • Ce zici, invatam si noi un pic limba romana?
    9 7
  • Daca am avut un mic dubiu la articolul cu Mercedes GLE, acum totul mi-e cat se poate de limpede. Neamule, io's cocalarul sef pe Automarket.ro. Mancati-as, da' nush' cum se facu da-m-place si asta frate! Sa-m sara bistarii din buzunar! Haoleo, iara'm perd somnu. X6. GLE sau Q7?

    Pe bune, ciumeg, cioban, cocalar, orice... mie imi place. E foarte modern, mai bine proportionat ca generatia precedenta si tehnologizat pana in varful unghiilor. Eu totusi nu mai inteleg nimic. Unii il critica pentru ca nu mai e atat de masiv, altii injurau generatia veche ca era prea mare.
    13 8
  • @zarne...
    tie-ti place orice e nemtesc de aceea...cam ce spui tu ,aici e.....irelevant.
    3 1
  • andy.s
    Waw...!!!
    0 1
  • Daca te intereseaza un SUV premium full-size poti incerca un Volvo XC90.
    Daca nu crezi, intreba germanii de ce in topul satisfactiei clientilor de la ei din tara, Volvo e peste Audi si BMW in ultimii ani :)
    Audi e undeva sub "Industry average" in 2014:
    http://www.jdpower.com/press-releases/2014-germany-vehicle-ownership-satisfaction-study-voss
    http://autos.jdpower.com/content/press-release/1I3KG6H/2013-germany-vehicle-ownership-satisfaction-study-voss.htm
    Si sa mentionam un lucru clar: Volvo nu e masina de cocalar, in comparatie cu Audi si BMW la care primesti gratis ultimul album de manele la achizitionarea unui model :))
    7 13
  • dupa episodul decompensarii psihotice televizate (si in direct) ale unui dereglat (ahtiat de rating) ce s-a autodenuntat ca fiind shpion aflu acum ca unul dintre membrii de vaza de pe AM (vaza trebuia sa o pun intre ghilimele dar o prefer pe masa) este.....C O C A L A R !!!!

    Socul pe care l-am resimitit in momentul citirii acestei spovedanii a fost identic cu cel in care am aflat ca Mos Gerila e de fapt Mos Craciun iar Mos Craciun...nu exista.

    Damn!

    PS. in cativa ani voi afla ca Pamantu' e plat si e buricu' universului.

    @@Andi....interesante linkurile tale.
    4 8
  • Mie in segmentul SUV-urilor full-size imi plac cel mai mult Cadillac Escalade si Volvo XC90:

    http://www.netcarshow.com/cadillac/2015-escalade/800x600/wallpaper_03.htm

    http://www.netcarshow.com/volvo/2015-xc90/800x600/wallpaper_03.htm

    Ambele mi se pare superioare la design noului Q7.
    3 1
  • @@Andi
    Da, este un mare adevar ce-ai spus cu albumele de manele, partea dureroasa e ca Audi si Bmw n-au fost cumparati de chinezi, intelectualul din tine n-a fost in stare sa cumpere un Volvo cu-n volum de muzica clasica? Mare pacat, poate asculta chinezii acest gen de muzica, sau nu.
    10 2
  • pentru @Andi
    Pai Volvo nici nu e in clasamentul SUV-urilor. Pe primul loc e Vw Touareg. Wtf?
    8 2
  • @@@Andi
    Pai voi astia care sunteti destepti de bubuiti, ar trebui sa va duceti in Germania si sa le explicati nemtilor aia "fraieri" ca Volvo e masina chinezeasca. Si poate ca ii convingeti voi ca sunt mai putin satisfacatoare decat supercarurile germane.
    Dar de, unde minte nu-i, vai de buzunar.
    Cocalarilor, una e sa fie o firma cumparata de chinezi si sa produca masinile pentru piata europeana in Suedia si Belgia si alta e sa fie firma chinezeasca. Ia luati-va voi frumusel de mana si uitati-va unde sunt produse masinile Volvo. Vedeti ca scrie pe stalpul din partea dreapta unde se deschide usa din spate.
    Mai cititi pe aici: http://www.webcarblog.ro/jd-power-voss-2013-germania/
    http://www.automarket.ro/stiri/studiul-satisfactiei-clientilor-din-germania-volvo-castiga-acasa-la-nemti-38734.html
    Ca si idee, Volvo a fost cumparat de Geely (Chinezi) in martie 2010.
    Din 2010 pana acum, s-au intamplat "surprize" in Germania :)
    Si acum ma intreb eu: ori sunt germanii mai prosti ca romanii, ori romanii sunt prosti gramada si sunt piata de desfacere pentru Germania unde sunt mai apreciate masinile japoneze si Volvo.
    Deci toti astia de mai sus, puneti mana pe carte baieti, poate luati si voi macar BAC-ul dupa liceu. Daca nu reusiti, vedeti ca e BAC care trece Dunarea si va puteti lauda si voi ca ati facut ceva in viata.
    Dar vom mai vorbi dupa ce noul XC90 va apare pe piata, ca unii nici nu stiu cum arata.
    4 10
  • @@Andi
    Ideea era alta, nu ca Volvo este mașină chinezească, ci ca a fost atât de apreciat în Europa încât dădeau faliment dacă nu erau cumpărați de chinezi, asta e tristul adevăr.
    11 0
  • arogantul
    @@ andi
    dadeau faliment din cauza bunavointei Ford si ar fi dat si jaguar faliment tot din cauza ford

    sunt tare curios cum vor putea explica fanii audi vanzarile mai bune pe care le va avea noul Q7 fata de noul XC90, pt ca privind la echipari, motoare, exterior, interior, noul XC90 este u o clasa peste noul Q7

    Daca in noul Q7 pe al treilea rand incap doar copiii, in noul Xc 90 pe randul 3 incap oameni maturi, iar capacitatea portbagajului este mai mare la XC90 cu al treilea rand ocupat.
    Motoare de puteri asemanatoare dar vai durere la volvo doar de 2 litri, deci taxe mai mici.
    La volvo motorul plasat pe ax nu anterior ca la q7 deci o tinuta de drum mai ok.
    Cat despre capitolul siguranta nici nu are sens discutam, Volvo este cu cel putin juma de deceniu in fata Audi.

    Unicul motiv pt care audi o sa vanda mai multe q7 o sa fie incultura consumatorului, reclamele agresive pe toate drumurile si binenteles, cocalarismul unor natii: arabii cu bani, negroteii cu bani, manelistii si cocalarii de dorobanti in romania, mafiotii rusi ... etc.
    4 8
  • @zarnesteanu,lungi si intortocheate sunt caile Domnului.
    In rest,deacord cu tine!
    PS.Nu mai am rabdare sa citesc toate comentariile scrise cu o gramatica impecabila.
    8 2
  • S-au miscat repede cei de la Audi cu noul Q7, era anuntat pt ianuarie, oricum scurta viata a avut fostul model.Cum il vad? Arata mai zvelt, ceea ce este un lucru bun, interiorul imi place, cu tot ce trebuie, dar aerisit, hi tech, exteriorul in schimb nu ca e urat, dar puteau evita partea frontala de Q3 face-lift si stopuri de A6, il vad pe ultimul loc la aspect fata de X5, ML si noul XC90.

    @arogantul
    As spune chiar 57-60 de ani in fata Audi la capitolul siguranta. Acum Doamne fereste daca XC90 s-ar vinde mai bine decat Q7, te risti sa spui ca va fi cumparat de oameni de stiinta si nominalizati la Nobel? Cine stie, iar la categoriile de clienti pe care le-ai enumerat poti sa adaugi si X5 si ML, sa nu fie discriminari, sau Bmw si Mercedes in general, ca si astea tot de asta s-au vandut mai bine decat Volvo, se stie.
    14 2
  • 23 de difuzoare B&O...pai doar sistemul respectiv e in jur de 8-10000 de euro. Nu inteleg de ce ar alege cineva dieselul initial insa. Ofera performante mai slabe si un consum cu doar 2l/100 km mai bun vs. benzinarul initial (asta in conditiile in care o masina cu un pret mediu pe la 80.000 de euro nu e achizitionata de cineva care vrea sa faca economie de carburant...)

    E mult mai aratos ca vechiul model insa da impresia de break mai mult (fata de SUV).

    Ramane per total etalonul in clasa in ceea ce priveste Europa. As prefera insa oricand un Escalade :-P (situatie ipotetica ca oricum nu mi-as permite vreuna vreodata).
    12 1
  • @Andy

    etalonul in Europa (ca la ea faci referire, in acest an) este BMW X5 si este greu de crezut ca ar putea fi detronat pana la sfarsitul anului. "etalonul" Q7 bifeaza cu succes un loc...8.

    Ca fapt divers, SUV-urile premium ale concernului VAG au avut o crestere mai mica decat cresterea acestui segment de piata. Cine stie poate, din pix, se rezolva si chestiunea asta.
    3 8
  • farurile aduc cu VW, poate faruri ceva gen A6 erau mai ok dar per ansamblu, cu toate ca nu sunt fan SUV, masina asta chiar imi place spre deosebire de vechiul Q7 care chiar nu imi placea.......
    Dar na...e o chestie de gusturi
    8 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru