Feedback

Dacia Duster Edition One: 100 de exemplare cu motorul 1.5 dCi de 110 cai putere, tracțiune integrală și preț de 18.900 de euro, disponibile doar online

Publicat Luni, 04.12.2017
de Petre Barac
Comenteaza 27
Dacia Duster Edition One: 100 de exemplare cu motorul 1.5 dCi de 110 cai putere, tracțiune integrală și preț de 18.900 de euro, disponibile doar online - Poza 1
Începând cu data de 5 decembrie 2017, clienții care doresc să-și cumpere noua Dacia Duster pot rezerva online cea mai echipată versiune a modelului, cu motorizarea diesel 1.5 dCi de 110 CP și tracțiune integrală, la un preț de 18.900 de euro.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia vrea să marcheze lansarea în România a noii generații Duster printr-o ediție limitată care poate fi comandată exclusiv online.

Dacia Duster Edition One va fi disponibilă în doar 100 de exemplare, în culoarea Orange Atacama, care pot fi achiziționate exclusiv online, doar de persoanele fizice, la un preț de 18 900 de euro.

Rezervările se fac pe site-ul one.dacia.ro, iar avansul este de 500 de euro. După confirmarea rezervării, clienții pot alege la ce dealer Dacia doresc să le fie livrată mașina, tot acolo urmând să fie plătită și diferența de preț.

Duster Edition One dispune, printre altele, de sistem de aer condiționat automat, card de acces mâini libere, sistem de avertizare a unghiului mort, Multiview camera, aprindere automată a farurilor și jante din aliaj de 17 inch.

Via Dacia


Comentarii (27)

  • hazard
    neah, nu merita nici macar in rate. Dar de laudat incercarea de a vinde acelasi vechi Duster doar cu cateva smecherii in plus, doar sa-ti ia ochii.
    18 35
  • mda, un 8 mii face...daca stai la tara/pipera si chiar iti trebuie prin namoale mari.
    15 33
  • Ionel Necula: Cât costa? Raspunde
  • andrei
    @hazard
    Modelul chiar daca seamana cu cel vechi, este nou (chiar daca pe aceeasi platforma). Asa a spus Dacia si ii cred mai mult decat pe tine. De fapt este si normal pentru ca modelul trebuie sa sa vanda 8 ani si va fi baza pe care se va realiza facelift-ul de peste 4 ani. Daca ai stii mai multe in domeniul auto nu ai mai vorbi fara rost. Seamana cu cel vechi pentru ca marketingul a decis: de ce sa schimbi radical aspectul cand vanzarile sunt in crestere? Ca sa ii multumeasca pe unii ca tine cu idei preconcepute, care oricum nu si-ar lua masina ca e Dacie, indiferent ce i-ar face? Si nu, nu pot sa produca o masina care sa aiba toate dotarile pe care le ofera Dusterul si sa coste 8-9 mii, in conditiile in care oricum este cel mai ieftin model de pe piata.
    31 6
  • @andrei
    "Modelul chiar daca seamana cu cel vechi, este nou (chiar daca pe aceeasi platforma). "

    Este nou pe o platforma veche? Masina asta are un design interior schimbat, ceva pe la exterior, cateva dotari in plus, niste imbunatariti de insonorizare si ergonomie si gata, avem un model nou pe o platforma de Logan 2, care isi are originile in Logan 1.
    Chiar daca pare un inlocuitor total, nu prea e asa. Nu e ca si cum s-ar trece de la Megane 3, la Megane 4. Asta ca sa dau un exemplu "din casa".

    "Si nu, nu pot sa produca o masina care sa aiba toate dotarile pe care le ofera Dusterul si sa coste 8-9 mii, in conditiile in care oricum este cel mai ieftin model de pe piata."

    Mai pune 1000-2000 de euro cat e un Duster cu pretul de baza. Practic aceea e adevarata valoare (tehnica) a masinii. Restul inseamna dotari in plus pana la 19000 de euro. De-asta oricate dotari ai pune pe un Duster, acel low cost se va simti. Totusi e de remarcat ca Renault face tot posibilul sa-l diminueze cat mai mult.
    14 16
  • dar istia de la volkvagin cu dr fac, ca au platforme din ani 90' pe care fac si acum masini, schimba putin pe la caroserie sa nu uitam golf VI cu golf VII unde sunt mici diferente sau jetta, audi a4, skoda, etc.
    24 3
  • Ai cam ramas in urma, la Golf 4, prietene. E ca si cum ai pune egal intre Megane 1 si Megane 4.
    7 16
  • Nu stiu ce este asa neclar pentru unuii....gama Dacia nu va face niciodata revolutie....pentru asta Nissan si Renault...Dacia are alta logica si se adreseaza uneo anumite piete. Daca credeati ca o sa vedeti la noul duster chestii gen ecran tactil complet ca la megane 4, parcare auto, display digital la ceasurile de bord, clima spate .... etc etc....si eventual si un motor de 150 cp....va inselati amarnic, comentati ca sa va aflati in treaba. Fata de vechea generatie este clar o evolutie si multe dotari in plus...cine se gandea ca o sa aiba duster blind spot assist sau camera cu 4 vederi .... pentru ce se vrea a fi aceasta masina este un pret bun....care o sa mai scada o data cu timpul, nu zice nimeni ca trebuie sa dai buzna cand apare masina, cu ceva discounturi sau chiar rabla o duci intr-o zona de confort financiar mai buna daca vreti...dar oricum....noi nu prea intelegem ce e Dacia azi....ce a fost acum 15....ce a fost logan 1, ce a fost si e logan 2....etc....oare cati dintre voi cei care comendati atata ati mers si cu logan 1 si cu logan 2 ...ca sa vedeti diferentele intre generatii?
    21 2
  • Ai dreptate. Nu ai sa vezi niciodata siguranta de 5 stele la o Dacia. In schimb ai sa vezi dotari de masina de 5 stele. Asa cum nu ai sa vezi niciodata caroserie galvanizata. Iar punctele de rugina dupa 3-4 ani, intra in caroserie asa cum intra la alte SUV-uri dupa cel putin 10.
    Nu neg evolutia acestei marci. Dar hai sa fim si obiectivi. Singurele avantaje clare ale acestei masini, pe care le simti si le vezi, sunt dotarile moderne si abilitatile in teren accidentat. Ca la 19000 de euro, nu putem sa vorbim de o masina ieftina, fie ea si SUV low cost facut pe o platforma de aproape 20 de ani si aia de clasa mica.
    9 17
  • Evident, expertul anonim sare să dea cu noroi. Cu binecunoscutele și fumatele noduri în papură. Sau cu minciuni de-a dreptul, cum e aia cu rugina. Așa e cu unii, nu pricep că în condiții de exploatare mult mai rele decât în vest (sare la greu iarna, pietricele sărite ce provoacă ciobituri, gropi sau alte minuni de pe drumurile patriei) pot apărea problemele mai des. Nu mai zic de comparatul Daciilor hărtănite de firmă și neîntreținute cu vechitura bibelou care a fost pe vremea bunicii premium. Nu știu câți au habar ce este galvanizarea și vorbesc de ea ca de sfintele moaște, dar unul n-are habar ce tratamente termice se aplică la Dacia pentru caroserie.
    Cică să fim obiectivi, dar ei vor 7 stele pe 3 lei, că ”pare ieftină”, nu e ”calitativă” și o simt ei ”low-cost”. Cântați vă rog la altă masă despre ”adevărata valoare”, pe care numai unele rable o au. Deja am învățat textele astea.
    20 4
  • Ce frumos e sa dai pe un 1.5dci 18000euro :))
    Daca era 1.6dci in acest pret, facea toti banii.
    3 10
  • Pe piețele vestice se vând neașteptat de bine. Noi, ca de obicei, cu văicărelile. Că să înțelegi de ce alții le cumpără, trebuie să te pui în locul lor: închipuie-ți că ai venituri ca în Occident și vrei să-ți iei o mașină pentru 3-5 ani. Apoi o schimbi. Cum e? Vorbesc de oameni obișnuiți, cu capul pe umeri, nu de cei care vor să pară ceea ce nu sunt.
    14 4
  • O mașină... născută moartă. Un ansamblu de elemente depășite, vechi de peste 20 ani din banca Renault, amortizate deja coafate cu elemente medii de echipare pentru o împrospătare de piață pentru un anumit gen de clientelă. Deși este netecomandata că siguranță și depășită tehnic și tehnologic raportată la prezent va avea vânzări importante lucru care va aduce profit firmei mamă care va continua "dezvoltarea" Dacia pe aceleași criterii.
    3 8
  • dan sandulescu: Daca doresc sa cumpar, exista posibilitatea? Si daca da, cat costa? Raspunde
  • DrUgSTER
    ...sunt FAN DACIA ... am Logan MCV si DOKKER ... pe pers fizica ... banii jos, fara credite, leasing...etc
    Totusi... oameni buni ... 1.5dCi 110 pe DUSTER e fumat... puii mei ... macar 130 ( ca exista ! ) sau sa vedem si noi noul ( ma rog ! ) 1.6 dCi ...
    Am cautat cu disperare la DOKKER 1.5 dCi 110 si cutie cu 6 ... ( nu am cerut 4x4 ...) A fost imposibil ... chiar noi romanii suntem condamnati la limita asta cretina sub 100 cp ?
    10 8
  • Orange Atacama este culoarea care .... a fost prima data pusa pe... . Nissan Note e-power !

    :D


    PS: Dusterul arata foarte bine si motoarele pe Dacii sunt sub-dimensionate voit de Renault !

    Daca ar pune motoare mai puternice... ar atrage privirile prea mult si poate peste anumite masini Renault... asta e
    14 3
  • Aseară intrat pe blogul Best Selling Cars (spun vânzările in lume si câteodată au si reportaje bune). Modelu Logan (sub sigla Dacia/Renault/Nissan este inclus si Sandero) a ocupat locul 5 in lume cu 795000 vehicule vândute in 2016. Duster (sigla Dacia/Renault/Nissan) este pe locul 48 in 2016 cu 374000. "Lăudatul" Qashqai este pe locul 40 cu 447579, deci va las sa trageți concluziile!
    Criticile de pe site-urile auto sunt citite de cei de la marketing si unde se poate se ajustează.
    Fac pariu cu voi ca Dacia nu va ști sa satisface in timp util comenzile!
    Sâmbătă sunt programat la drive test 4x2 1,5 EDC si apoi comentez.
    6 1
  • Toata lumea lauda Dusterul ca e complet nou si revolutionar si ca multi il cumpara. (de parca daca esti parte din turma e un lucru bun)

    Eu ma uit de la distanta si vad o masina de 18.900 eur cu 3 stele la euro ncap cu acelasi 1.5dci care este si pe meganul 2 din 2006 al amicului meu si care are tamburi pe spate.
    3 stele la euro ncap si tamburi pe spate e ok pentru in logan de 7000 eur. Pentru o masina nou nouta de 18.900EUR in varianta aproape full e o mare prostie.
    Cum functioneaza marketingul asta:)) va face sa salivati la niste mini-camere video de 50 de lei dar ignorati cu success sistemul de franare si standardul de siguranta.
    6 6
  • Asta cred si eu. Dacia este o masina care ofera dotari inainte de toate. Nu conteaza slabiciunile date de un low cost. Important e ca vorbim de un "gip" care are navigatie, camera aia smechera, cutie automata... In rest, fereasca Dumnezeu! Ati vazut cum se face Loganul la un impact din spate? Si ganditi-va ca Duster e facut pe aceasta platforma. Dar nu conteaza. Dotarile cool sunt mai importante. Cum se numeste asta?
    7 5
  • @Seth nu tamburul pe spate este problema. Pentru tine sistemul de frânare cu tambur este mai eficace decât sistemul cu disc, pana la temperaturi de 400°C, de aceea s-a inventat discul ventilat pe fata. Daca mașina este ușoară si ești un șofer corect nu ai nevoie de disc pe spate, daca nu mă crezi pune mana pe creion si calculează, este numai fizica newtoniana.
    Vrei 5* ? Ai condus pana acum o mașină cu Lane Keeping Assit? sau/si cu frânare de urgenta la detectarea unui obstacol? Daca nu încearcă ca este de viitor! după care vorbim
    Eu nu spun ca nu ai dreptate, dar atenţie la ce-ti dorești exista 70% sa nu-ti placa!
    @@Seth tu ști de ce vorbești când spui impact Logan spate!?
    5 2
  • Punand o asa intrebare, cred ca nu stii ce e ala Logan la un impact din spate.
    PS: sistemele alea sunt egale cu 0 cand ai un accident mai serios. Din pacate, de multe ori, pentru Dacia un accident e serios, nu doar o tamponare ceva mai tare. De ce? De low cost. Nu neaparat de sisteme de siguranta.
    5 3
  • @@xxx
    daca ai sistemele menționate mai sus treci, din 3* in 4*
    ele sunt pentru prevenție, daca te scapă cu viată o singura data si-au scos banii! dar pentru 80% din romani vor fi dezgustătoare, nu mai treci linia continua, nu mai vi ca bivolul la 2 m si dai flash-uri.... si toate astea vor fi obligatorii in 2022 si nu se mai pot dezactiva
    Sa așteptam rezultatul NCAP pentru partea de structura si apoi discutam. Cred ca, caroseria a fost întărita, altfel nu puteau sa obțină nici măcar o stea (părerea mea) după noile reguli.
    Logan impact spate sta foarte bine are roata de rezerva care lucrează ca un "airbag"
    3 4
  • xxx,
    Franele transforma energia cinetica in energie termica folosind frecare. Deci franele cu cat pot elimina caldura mai repede cu atat sunt mai eficiente. Tamburii au toate componentele care se incalzesc bagate in interior deci nu se pot raci atat de repede comparativ cu discurile care sunt expuse aerului... sa nu mai vorbesc de discuri ventilate.
    Probabil ai vrut sa spui ca am nevoie de TERMODINAMICA nu de fizica newoniana. :)))) asa se intampla cand te dai fizician dar in realitate nu intelegi mare lucru.
    4 2
  • "Logan impact spate sta foarte bine are roata de rezerva care lucrează ca un "airbag""

    You made my day!
    Deci siguranta Loganului la un impact din spate, sta intr-o mare masura in roata de rezerva. Eu cred ca esti obosit dupa o zi de munca. Altfel nu-mi explic cum cineva poate spune asta in 2017. Acum 50 de ani, intelegeam.
    4 0
  • Codrin: Salutare, vreau să cumpăr un dokker cu 7 locuri. Există așa ceva? Raspunde
  • Seth, căldura este o consecință, nu poți sa spui: Frânele transforma energia cinetica in energie termica folosind frecare.
    Repartiția frânarii fata/spate este in general 70%/30% de aceea frânele fata se încălzesc mai repede si a fost nevoie de disc ventilat.
    Repet fizic si practic mecanica frânei tambur este mai eficienta decât mecanica frânei disc pana la 400°C.
    Daca ai o mașină care atinge viteze mari si in plus greutatea mașinii este mare ești obligat sa pui disc pe spate, dar nu este cazul pentru Duster este ultima problema a mașinii, după mine mașina are nevoie de discuri ventilate mai mari pe fata, îți mănâncă repede plăcuțele de frâna
    Las-o in balta cu TERMODINAMICA !
    @@xxx intra pe site NCAP citește vezi rezultatul din 2003 si comentariile lor. Loganul actual are ceva probleme cu deformarea planșeul fata in zona pedalelor si in soc lateral. Nu-ti mai da ochii peste cap habar nu ai despre acest subiect
    3 3
  • E greu să nu-ți dai ochii peste cap când cineva îți spune că roata de rezerva din portbagaj are un rol mare în privința siguranței. Nici nu ai nevoie... de tetiere active de exemplu. Roata de rezerva e acolo și te ajută!
    Iar ce spui tu, cu o stea in plus pentru sistemele alea, ai dreptate. Acum 15 ani nimeni nu se descurca la așa speculații mai bine ca Renault.
    3 2
  • @@xxx nu eu am spus ca Logan are probleme cu soc spate. Gama Dacia trebuie sa amelioreze:
    1. nivelul de zgomot perceput in interior
    2. niște scaune mai confortabile
    3. o direcție mai ușoara la Duster mai ales
    4. sistemul audio mai bun
    In rest nu cred ca pot in banii ăștia
    Mă repet: o mașină sub 50 000€ este un lung sir de compromisuri acceptate voit sau nevoit funcție de buzunar.
    La speculații toți se pricep
    0 1
  • Madalin
    @xxx chiar acum vreo 2 saptamani a avut loc un accident in care o Dacia a fost lovita din spate de un Mercedes. Din nefericire o persoana aflata in masina lovita a murit, nu stiu nimic legat de celalta pentru ca nu mai gasesc stirea. Cel din Mercedes nu a avut nimic. Trage tu concluziile, nici nu trebuie sa raspunzi. Seara buna !
    0 0
  • @Madalin nu am cum sa trag concluzii, dar nu socul spate este marea problema a mașinii

    Am făcut drive test 4x2 diesel ECD 19250€ (acelaşi Duster din generația mai veche ar fi costat 17500€) am mers si cu varianta cu roti de 16'' nu am avut cum sa depășesc 80km, 2km am condus (pt fiecare model) si 6km ca pasager spate. Acum 2 luni am condus si Dusterul vechi cu aceeași motorizare
    Fata de ce am scris
    1. nivelul de zgomot perceput in interior=> mașina este extrem de silențioasă daca mă raportez la Duster meu din 2010, este un mare pas înainte
    2. niște scaune mai confortabile =>nu pot sa-mi dau seama
    3. o direcție mai ușoara la Duster mai ales=>este alta mașină, total schimbata in bine
    4. sistemul audio mai bun=>parca mai bine nu am putut exagera in a încerca
    5. Pt rotile de 17'' iti trebuie drumuri bune simți diferența când ești pasager spate
    Totuși depășesc bugetul alocat!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru