Feedback

Frăţia motorului: Audi R8 şi câteva versiuni de performanţă vor împrumuta unitatea twin-turbo V6 de 2.9 litri şi 440 CP de pe Porsche Panamera

Publicat Sambata, 17.09.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 6
Frăţia motorului: Audi R8 şi câteva versiuni de performanţă vor împrumuta unitatea twin-turbo V6 de 2.9 litri şi 440 CP de pe Porsche Panamera - Poza 1
Motorul twin-turbo V6 de 2.9 litri disponibil pe versiunea de bază a lui Porsche Panamera va fi împrumutat colegilor de la Audi pentru R8 şi versiunile de performanţă RS4, RS5 şi RSQ5.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Modelul de performanţă Audi R8 utilizează în prezent un motor V10 de 5.2 litri care generează 540 CP şi chiar 610 CP în versiunea de top.

Presa internaţională speculează însă de mai mult timp ca Audi R8 ar putea primi în viitorul mai mult sau mai puţin apropiat şi o unitate V6 mai "cuminte", iar acum au apărut şi primele detalii concrete în acest sens.

Potrivit unor informaţii citate de publicaţia CarThrottle, Audi R8 va primi în 2018 unitatea twin-turbo V6 de 2.9 litri disponibilă în prezent pe versiunea de bază a lui Porsche Panamera.

Urmareste Automarket
Informaţia nu este deloc surprinzătoare în contextul în care unitatea a fost dezvoltată în colaborare de inginerii Porsche şi Audi, însă pentru moment nu există date concrete despre performanţele pe care le va avea unitatea pe R8. Totuşi, în contextul în care în cazul lui Porsche Panamera unitatea furnizează 440 CP, este de aşteptat ca pe R8 să genereze aproximativ 500 CP.

Noua versiune va ajuta Audi să reducă media de emisii de dioxid de carbon pe kilometru atât în Europa, cât şi în pieţe precum China, acolo unde astfel de modele se bucura de o popularitate majoră.

De asemenea, este de aşteptat ca motorul să ajungă ulterior şi pe versiuni de performanţă ale unor modele consacrate de la Audi, cum ar fi RS4, R5 şi RSQ5.

Via CarThrottle


Comentarii (6)

  • mitsubishi are hehe...motorul de 2L si 400cp,cam demult
    6 17
  • @q
    Asa e,,,,,si e nemaipomenit de ,, fiabil '' !!
    15 5
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • @scorpion
    ...si asta-i fiabil?...
    3 9
  • @@scorpion
    Un V6 by default este mai fiabil decat un motor 2.0 fortat.
    Pe langa asta da acest 2.9 are o fiabilitate buna.
    9 4
  • ...daca l-ai avut si ai rulat cu el cel putin 50000km....imi retrag cuvintele si....jos palaria.
    7 4
  • Au sărit peste treapta de succes adică un V8 de 4000 cmc. Adică au pus un motor low cost pe un autoturism vârf de gamă dar e bună pentru cocălarii de pretutindeni, mai ales că au și opțiunea de a nu se marca pe caroserie tipul motorului.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru