Mercedes S-Klasse - primele imagini cu interiorul noii generaţii

de Bogdan Mirică
Luni, 18.03.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes a dezvăluit astăzi primele imagini oficiale cu interiorul noului S-Klasse. Modelul a trecut printr-o transformare majoră, despre care Mercedes vorbeşte într-un comunicat oficial.

În aşteptarea noii generaţii S-Klasse, Mercedes a dezvăluit astăzi primele imagini cu interiorul limuzinei sale. Noua generaţie va păstra liniile de design care au consacrat modelul în clasa navelor amiral premium, adăugând însă o notă exclusivistă şi o mulţime de gadget-uri.

Planşa de bord păstrează linia fluidă, dar vine cu o nouă arhitectură orizontală, care accentuează impresia de sobrietate cu ajutorul iluminării ambientale de tip LED. Mercedes descrie totul ca pe o fuziune a aluminiului de la nivelul butoanelor cu lemnul nobil de la nivelul suprafeţelor de contact.

Ecran de 12.3 inch în locul ceasurilor de bord

Totul încadrează un sistem multimedia complet nou, ajuns la a cincea generaţie, pentru care s-au scris 30 de milioane de linii de cod. Sistemul beneficiază de un procesor Intel Atom, folosit în prezent de computere, dar şi de o integrare perfectă a unei navigaţii asistate de Google. Toate comenzile sunt poziţionate tot pe consola centrală, între şofer şi pasager.

Esential 12.3 inch măsoară ecranul care a luat locul instrumentelor de bord.
24 de difuzoare are sistemul de sunet Burmeister, disponibil doar pe versiunea de top.
6 programe de masaj pentru scaune vor fi disponibile pe noul S-Klasse.
150 de componente individuale au fost folosite pentru a obţine cea mai insonorizată cabină din lume.
Locul instrumentelor de bord este luat de două ecrane, cu o dimensiune de 12.3 inch.
Primul oferă informaţii necesare rulării, în vreme ce al doilea se ocupă de sistemul multimedia. Nu lipsesc nici ecranele tactile pentru pasagerii de pe locurile din spate.
Sistemul de operare al ecranelor va fi compatibil doar cu iOS-ul celor de la Apple. Abia apoi vor fi luate în considerare echipamentele ce folosesc sisteme de operare Android sau Blackberry.

Sistem de sunet cu 24 de difuzoare

Pentru ca experienţa să fie una completă, Mercedes renunţă la vechii parteneri de la Bang&Olufsen şi colaborează cu Burmeister pentru sistemul de sunet inovativ, ce va fi disponibil doar pe versiunea de top. Este vorba despre un ansamblu de 24 de boxe capabile să genereze 1500 Watt şi un efect de sunet 3D.

Germanii nu au neglijat nici sistemul de climatizare. Acesta dispune de o funcţie de ionizare, care purifică aerul înainte de a elibera unul dintre cele patru parfumuri, botezate sugestiv Freeside, Sports, Downtown şi Nightlife.

Şase programe de masaj pentru scaune

Oficialii germani au declarat pentru Autocar că dezvoltarea noului model s-a făcut mai mult pe baza variantei cu ampatament mărit, pentru a suplini absenţa vechiului Maybach. Asta face ca noua generaţie să câştige ceva mai mult loc pe bancheta spate, acolo unde maşina oferă o mai amplă reglare a scaunelor pentru pasageri.

În plus, scaunele vin acum cu şase programe diferite de masaj, precum şi cu un pachet de încălzire a cotierei şi a feţelor de uşă. De asemenea, tot la nivelul scaunelor, sistemul de ventilaţie al acestora poate fi reglate pe intensitate şi poate fi ajustat în aşa fel încât să acţioneze invers, pentru mai mult confort.

Urmareste Automarket
Inginerii din Stuttgart au şi redesenat scaunele din spate, acestea fiind prevăzute acum cu o centură de siguranţă prevăzută cu airbag pentru a reduce leziunile provocate cutiei toracice.

Cel mai silenţios habitaclu

Mercedes se laudă şi cu cea mai bună insonorizare din segment.

Potrivit comunicatului oficial, noul S-Klasse foloseşte peste 150 de componente de izolare fonică individuale. De asemenea, germanii ne promit o rigiditate torsională cu 14% mai mare decât cea a generaţiei anterioare.

Comentarii (25)

  • Am vazut acum o luna in urma niste poze spion cu interiorul si nu prea imi placuse, am asteptat pozele oficiale, in mare parte se confirma ceea ce vazusem, atunci nu mi-au placut gurile de ventilatie centrale, mici si rotunde si nici ceasutile de bord care seamana prea mult cu cele de pe clasa A si B, chiar daca sunt complet digitale, acum vazand bordul in ansamblu parca arata mai bine, la exterior va fi o evolutie normala fata de actualul model, in fata farurile vor semana cu cele de pe CLS, in spate stopuri asemanatoare cu cele de pe CL, per total exteriorul va arata asa cum trebuie, partea tehnica nu poate fi decat de exceptie, cea mai confortabila suspensie, cea mai buna izolare a habitaclului.
    23 20
  • Pe cat punem pariu ca va da "de pamant" cu Lexus? Nu de alta, dar cam asa s-a intamplat pana acum.
    Am o presimtire ca acum vei crede ca am ceva cu Lexus si cu Toyota. :p
    Apropo de Toyota, penru ca azi a fost o zi mare pentru mine am zis sa fac ceva ce nu am avut timp sa fac demult. Si anume am fost la un drive test cu o Toyota (nu intamplator). Nu pot sa spun care si nici impresiile pentru ca suntem foarte off topic. :p
    39 16
  • Caline, cand vorbesti de acest pariu exagerezi putin, dc? E ca si cum clasa S cam porneste cu sansa a doua si crezi ca va produce surpriza, chiar daca sa zicem ca acest viitor model nu va mai fi lider detasat, cu toate ca nu vad de ce nu ar fi, tehnologic va fi impecabil, in urma S-ului asteapta alte modele, printre ele nu se numara LS-ul, cand n-or mai fi pe piata seria 7, A8 si XJ in principal, atunci va fi si LS liderul mondial, pana atunci "etalonul segmentului" este in capul unora ca @mafia, si nu-l pun chiar la urma, este bun LS-ul, dar sa fii etalon si numarul unu necesita o dominare categorica la toate capitolele, lucru care nu se intampla acum, cu toate sistemele hibirid si butoane electrostatice.
    29 16
  • @ mafia,
    da frate , au copiat, au copiat roata din neolitic, au copiat sticla, au copiat aliajele, au copiat motorul cu ardere interna, au copiat tot, inclusiv pe ei insisi s-au copiat.
    32 12
  • Au aparut si primele imagini cu exteriorul lui S-Klasse surprins in timpul unei sedinte video : http://www.autoblog.com/2013/03/18/2014-mercedes-benz-s-class-caught-totally-undisguised/
    15 1
  • bai!!!!!!
    aveti si nu dreptate....varianta a2 a se justifica prin tendintele extremiste pe care le manifestati.
    3 2
  • Arata foarte bine din fotografii, deocamdata. N-am fost niciodata adeptul afisajelor digitale, dar asta a fost cu ani in urma. E posibil ca S Class-ul sa-mi schimbe parerea si n-ar fi pentru prima data cand Mercedes ar face-o. Sa vedem cum arata "pe viu".

    Altfel, probabil ca limuzina va fi ca de obicei un adevarat tur de forta tehnologica si ne va lua ceva timp pana vom afla toate detaliile care "infesteaza" bijuteria asta. Iar faptul ca platforma a fost proiectata in jurul unui Mercedes menit sa inlocuiasca absenta Maybach-ului nu face decat sa creasca valoarea investitiei pe care orice client de S Class o va face intr-un automobil din grupa asta.

    PS Dane, probabil mesajul tau a cazut victima "la gramada" cu curatenia pe care redactorii au facut-o la articolul asta. Se intampla. Oricum, cine l-a citit a vazut ca nu era nimic anapoda in el.

    Tin sa felicit inca odata Automarket.ro, nu doar la aniversarea site-ului, pentru munca depusa in fiecare zi si pentru articolele prezentate. Exista si romani multumiti pe lume, iar intre aia ma numar si eu :) Good job !
    17 12
  • @zarne
    deci e rezultatul unui compromis...ceva de genu peugeot l-au impacat si pe 407 si pe 607 si l-au facut pe 508...sa nu se supere nimeni...
    8 10
  • deocamdata arata bine
    oricum S-ul a fost intotdeauna cea mai buna masina din clasa
    cea mai buna limuzina
    34 3
  • @suedejule
    Cand o avea Volvo model la clasa de lux atunci sa vorbesti, cand era lansat primul clasa S in anii "60 Volvo avea o "super " gama de modele, Lexus mai avea vreo 20 si ceva de ani pana la "nastere", doar Jaguar avea prestanta necesara si putea sa tina piept, apoi din anii "70 si Bmw in aceasta clasa, pe partea cealalta a Oceanului erau si americanii cu Cadillac si Lincoln care acum nu mai sunt ce-au fost dar nu sunt straini de aceasta clasa, dimpotriva, au avut anii lor de glorie, deci esti caraghios , ca sa nu zic altfel, Volvo este o marca frumoasa care isi are locul in istoria auto, dar nu la aceasta clasa, deci taci naibii din gura si vorbeste la subiect daca poti.
    22 2
  • Oricat d fiabil ar fi un Lexus, BMW, Audi, etc, sau cu ce gimmick-uri or sa vina in viitor nu or sa dea d pamant cu S class. Dokamdata nu exista masina in lume sa se poata compara cu masina asta daramite s o mai si invinga. Si aruncati la gunoi gandirea asta romaneasca sau ideea asta k "masinile scumpe sunt conduse d melteni", E asa fiindca in romania nu exista inca civilizatzie iar la noi s fac bani numai dak esti tigan, camatar, baiat d bani gata sau politician corupt care prosteste oameni cu cel mai mic grad d alfabetizare din Europa. Masina asta a fost construita d niste ingineri pentru sefi d state, oameni de afaceri si pentru bogatanii din tzarile civilizate care isi fac banii in multe generatii si care nu fug d justitie! Asteptam si exterioru! Automarket rullz again cu postu asta!
    17 5
  • SSSSSSSSSSSSSS
    Noul S class cred ca va avea la fel de multa tehnologie ca un Avion privat de lux mai vechi.
    20 2
  • offfffff
    unii de pe aici sunt extrem de distrusi, schizofrenici chiar............ pacat de acest site
    19 2
  • Nu stiu cine esti, dar iti multumesc. Exact asta incerc sa explic si eu de mult timp.
    Salutari din partea unui posesor de VW (care culmea, e multumit de masina lui).
    19 10
  • @Mafia

    Tu chiar nu-ti dai seama de penibilul situatiei in care te pui? Chiar nu-ti dai seama ca jignesti pe toti proprietarii de japoneze cu atitudinea asta talibanica?
    17 2
  • am prins si exterioru:
    http://www.mercedes-benz-blog.blogspot.ro/2013/03/early-reveal-new-s-class-caught-naked.html
    8 1
  • respect, amice! de multe luni pandeam zilnic toate site-urile auto, in speranta ca voi vedea cum arata masina asta fara camuflaj!
    10 2
  • Asa cum Corea de Nord crede ca americanii ii copiaza si le strica toate apele la fel si Mafia crede ca Lexus e victima furturilor intelectuale fara frontiere.

    Acel LCD nu e furat de nicaieri. Ce mare branza a facut Lexus cand a pus unul de 12 fata de ala de 10 sau cat naiba o fi existand pe actualul S?

    Iar scaune culisante - sa ma contrazica cineva daca ma insel - dar imi vine greu sa cred ca nu existau pe versiunile alungite de la S, 7 sau pe la RR-uri si asta chiar de ani buni.

    Si desi am o slabiciune fata de japonezi poate ar trebui sa te uiti bine la modelele cu care au aparut pe piata si cu care au stat in varf pana acum cativa ani. Toate sunt copii - unele evidente - ale diverselor modele Mercedes. Doar gamele recente s-au distantat si au cautat sa aiba un design propriu de marca.

    De altfel exista si o logica aici. Ca dovada ca cel putin in America au avut 10 ani suprematia.
    14 1
  • @@mafia Da, ai dreptate. Singura problema era ca I-Drive-ul era la inceput si era un sistem multimedia destul de greu de folosit.
    Mafia, iti mai spun o data: aceste sisteme NU sunt inventate de baietii in halat alb care au pe ele o sigla de Lexus sau Mercedes. Sunt companii care se ocupa numai de asa ceva. Este ca si cum ai spune ca un producator de masini este inventatorul... nu stiu... anvelopei run flat sa zicem, in conditiile in care este o inventie a unul producator de anvelope, adica a unuia care se ocupa NUMAI de asa ceva.
    Asta incerc sa spun, faptul ca pe o masina este sigla unei marci, NU inseamna ca acea marca de masini a conceput toata masina. Si sunt foarte multe cazuri, fie ca e vorba de electronica, interioare, cutii de viteze, subansamble etc. etc. etc. Toti acestia iau bani de la producatorii de masini cu care lucreaza si/sau pentru care colaboreaza (uneori DOAR pentru ei).
    15 9
  • Da Caline, producatorii auto colaboreaza cu anumiti furnizori sau fabricanti care se ocupa doar de anumite lucruri, dar acesti furnizori cerceteaza la cerintele producatorilor auto, ca doar nu se apuca Bosch de capul lui sa faca nu stiu ce si apoi il scoate pe taraba si-l da marcii care plateste mai bine, in alte cazuri exista echipe mixte de la producatorul auto si de la acesti furnizori si testeaza impreuna, direct pe masini, pe prototipuri, cand apare totusi un sistem in premiera pe o marca este si meritul acelei marci pentru ca ei au initiat aceste cercetari si-au si platit pentru asta ,dar si cu aceasta practica, cu cine anume a colaborat Lexus ca sa introduca in premiera sisteme de siguranta, de confort, etc ? Cand a aparut Lexus in "89-90 cam erau aparute foarte multe sisteme de orice fel, singurul sistem pe care l-a introdus Toyota a fost sistemul hibrid la sfarsitul anilor "90, dar n-au inventat nici bateria nici motorul cu ardere interna, au avut inspiratia sa le puna impreuna in serie mare, nu in premiera mondiala, in rest cu furnizori specializati pe ceva anume sau nu, Lexus este la urma cu premierele introduse, de orice fel, ca Lexus face astazi masini foarte bune este altceva, au meritul ca perfectioneaza sisteme ce-au aparut la altii, chiar si 2 inch la ecran este tot o perfectionare:)
    14 10
  • jonelu
    bordul arata cam SF cu afisajul ala, in in rest e traznet. Mercedesul e mercedes frate, e crema industriei auto.
    21 2
  • jonelu
    exteriorul cand il aratati? conteaza foarte mult si aspectul exterior, mult de tot.
    2 2
  • Mai pun un link cu exterioru :
    http://www.germancarforum.com/spied-mercedes-benz-s-class-completely-undisguised
    5 1
  • BaditzaEx
    nu-mi plac acele ecrane.... tehnologie cu tona...dar parca a disparut pasiunea, < the mercedes excitement > ca sa zic asa, ma astepta la ceva asa comercial din partea unor noi/neaveniti de la Lexus ( prietenii stiu de ce ;-) ), dar nu de la Benz , asteptam mai multa imaginatie privind plansa de bord, poate nu-l vad eu bine acum... dar pe bune de la japonezi nu poti avea pretentii ( asculta ce muzica au, caci N-au aia compun zgomot printr-o mandolina si ceva in genul tambalului si o denumesc muzica )in avea pasiunea, a crea !, dar de la nemti ( Wagner, Beethoven... ) este normal sa ai pretentii, nu doar de a crea ceva bun dar ceva cu acel ceva in plus , care incanta nu doar prin calitate.
    7 6
  • Semtex
    Tocmai... in tehnologie sta pasiunea. Despre asta a fost vorba intotdeauna, de cand Daimler a realizat primul automobil, pana in zilele noastre. Doar ca lumea nu sta pe loc, lumea se schimba. S-Class este apexul acestei industrii , deci trebuie sa reprezinte cel mai bine ultimele tendinte. Asta e, evoluam, indiferent ca unora le place sau nu directia in care ne indreptam.

    Tehnologie, imbinata cu rafinamentul si subtilitatea luxului adevarat. Asta inseamna S Class. Nu opulenta de neam prost ca la Audi, de exemplu.
    14 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru