Noua generație Toyota Land Cruiser este disponibilă pentru pre-comandă: prețul de pornire este de 47.600 de euro cu TVA

de Cornel Șocariciu
Vineri, 13.10.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Toyota Land Cruiser este disponibilă în România. Cea mai accesibilă versiune pleacă de la 47.600 de euro și este echipată cu motorul de 2.8 litri diesel de 177 de cai putere și 420 Nm.

Noua generație Toyota Land Crusier a fost prezentată oficial în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Modelul constructorului japonez iese în evidență prin noutățile aduse în materie de design. Zona frontală integrează o grilă revizuită, blocurile optice au trecut și ele printr-o schimbare estetică, iar luminile de zi cu LED sunt oferite standard.

Spre deosebire de vechea generație, noul Land Cruiser este cu 60 de milimetri mai lung. Ampatamentul măsoară 2.790 de mm, iar garda la sol este de 215 mm. Unghiul de atac are 31 de grade, iar cel de degajare măsoară 25 de grade.

La interior, noua generație Toyota Land Cruiser este oferită alături de un sistem de infotainment care comunică cu ocupanții prin intermediul unui ecran tactil cu o diagonală de 8 inch.

Versiunea de bază a lui Land Cruiser poartă denumirea de Active și are un preț de pornire de 47.600 de euro. Sub capotă, japonezii au optat pentru aceeași motorizare de 2.8 litri diesel. Propulsorul oferă 177 de cai putere și 420 Nm atunci când este "împerecheat" cu transmisia manuală cu șase rapoarte.

Japonezii oferă și o cutie automată, tot cu șase trepte. Indiferent de transmisia aleasă, Land Cruiser promite un consum mediu mixt de 7.4 litri/100 de kilometri.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Active Executive Luxury Luxury AVS Luxury AVS
(5 locuri)
2.8 D-4D Diesel
177 CP
Man6
Aut6
47.600
-
53.500
57.700
-
64.000
-
67.400
-
66.400

Noul Toyota Land Cruiser vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Toyota Land Cruiser
2.8 diesel, Aut, Executive
177 7.4 12.1 57.700
Hyundai Grand Santa Fe
2.2 diesel, Aut, Exclusive
200 7.6 10.3 50.531
Jeep Grand Cherokee
3.0 diesel, Aut, Limited
250 7.5 8.2 59.900
Volkswagen Touareg
3.0 diesel, Aut, Mountain
204 6.7 8.7 45.989
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (10)

  • Land Cruiser nu se compara cu masinile enumerate acolo, el este singur in clasa lui (eventual mai adaugam si Nissan Patrol dar ala din cate stiu nu se mai fabrica). Daca scoti in off-road oricare dintre masinile enumerate in articol se impotmoleste in primul troian mai serios.
    21 2
  • Singurul cu care nu se compara in offroad este Hyundaiul. Grand Cherokee si Touaregul sunt excelente in hard offroad. Ambele au suspensie reglabila pe inaltime (garda la sol ajunge pana la 30 cm), iar Grandul are si treapta de LOW, nu stiu daca si Touaregul.. pe cand hyundaiul nu intra in categoria asta de fortosi, decat la dimensiuni poate...
    10 11
  • cineva
    Nu stiu ce sa zic. De fiecare data cand vad o adunare de impatimiti offroad cu namolul pe tavan, masinile sunt cam aceleasi: Patrol si Land Cruiser, ocazional Pajero sau cate vreun Defender. Nu am vazut nici macar o data Touareg, iar Cherokee foarte rar. Si sa nu uitam de pick-upuri .
    Totusi, nici celelalte nu cred ca se impotmolesc asa usor, daca stii ce sa faci cu ele.
    Santa Fe in schimb consider ca e 4WD de drum, nu de offroad.
    11 0
  • Patrolul se mai fabrica pentru anumite zone (Rusia si tarile arabe).
    2 0
  • mircea
    @All

    Comparațiile din tabel sunt pur ilustrative pentru a înțelege nivelul de preț al mașinilor. Dacă sunt așezate acolo, nu înseamnă că se lovesc una de alta pe off-road, ci că pot exista clienți care aleg una sau alta dintre opțiuni.
    4 7
  • @All mai putin Micea

    Jeep e intr-o clasa numai a lui. El e originalul. Restul...ca restul.

    Patrol se fabrica inclusiv pentru SUA.
    9 11
  • marius
    cine va angajeaza fratilor ca sunteti varza murata...o poti compara cu land rover sau mercedes g dar in nici un caz cu santa fe....
    0 1
  • din ce stiu eu (as vrea sa ma insel) consumul ala mixt aratat acolo in tabel e o gluma proasta, in realitate e mult mai mare, cam dublu
    2 0
  • Godfather Leo
    SI apoi exista Land Rover si intreb eu cum adica Land Cruiser nu are concurent decat eventual Nissan Patrol? Care se refabrica apropo de curand. In primul rand nu compara Vechiile Land Cruisere cu astea noi nu prea mai e tot una dar Capabile Hard Off-road ramane la un nivel ok. Iar Touaregul este o besina prietene. Exista 2 masini Offroar capable made in Germany hai poate 3 cu noul Pick up mercedes Si alea sunt G-classe si WV Amarock in rest nada 0 barat. Dar Rege ramane Land Rover-ul
    0 1
  • leeloo
    pacat la land rover au suspensia aia penumatica care cedeaza la fiecare 3 luni, a fost rege cand se mia facea defender, acu e SUV-ul de lux cu cea mai mica fiabilitate din lume, iar JEEP e in cadere libera din acealsi motiv, de cand a ajuns pe mana FIAT, o marca recunoscuta pentru fiabiliate :) .
    Nici un om intreg la cap nu mai pleaca cu vreun Jeep facut de FIAT sau cu vreun land rover fabricat in ultimi 5 ani la un offroad serios, unde ai sanse sa mori daca te lasa masina.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru