Feedback

Oficial: Herbert Diess este noul CEO al grupului Volkswagen

Publicat Vineri, 13.04.2018
de Petre Barac
Comenteaza 4
Oficial: Herbert Diess este noul CEO al grupului Volkswagen - Poza 1
Volkswagen a anunțat oficial că Herbert Diess este noul CEO al grupului, preluând funcția de la Matthias Mueller. Nemții pregătesc o reorganizare pentru toate mărcile deținute, care vor fi împărțite în trei categorii: Volume, Premium și Super Premium.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Așa cum Automarket a anunțat aici, Herbert Diess a devenit noul CEO al grupului Volkswagen. El l-a înlocuit în funcție pe Matthias Mueller, cel care a condus destinele grupului după izbucnirea scandalului Dieselgate din 2015.

Pe lângă schimbările la vârful conducerii, nemții vor crea șase divizii noi de business și un portofoliu special pentru China, cea mai mare piață individuală de desfacere.

De asemenea, cele 12 branduri ale grupului vor fi reorganizate și împărțite pe trei categorii, respectiv Volume, Premium și Super Premium. Grupul Volkswagen cuprinde mărcile Audi, Bentley, Bugatti, Ducati, Lamborghini, MAN, Porsche, Scania, Seat, Skoda și Volkswagen.

Herbert Diess a venit la VW de la grupul BMW în 2015, cu câteva luni înainte de izbucnirea scandalului Dieselgate. Noul CEO al grupului este apreciat de acționari și analiști pentru pragmatism, iar viziunea sa privind reducerea costurilor ar fi una potrivită pentru a simplifica structura grupului german.

Via Volkswagen 


Comentarii (4)

  • S-a conturat, deci, o nouă meserie (nu numai ȋn lumea auto) : specialist ȋn reducerea costurilor (SRC). Astfel, ȋn viitor, probabil că nu vom mai auzi de CEO-ul companiei, ci de SRC-ul companiei. Pentru că calitatea.
    4 2
  • @inexorabil
    mai iesi din casa...."meseria" asta e de la inceputul istoriei. Inclusiv aia pe care o stii tu cu ala care a facut lumea in 6 zile si pe "om" din lut (adica din saracie) si pe femeie din coasta lui (adica, ai ghicit, pentru reducerea ...costurilor)
    2 3
  • Straniu cum ȋntotdeauna abordările semnate “@inexorabil” (ȋn loc de nick) se constituie ȋn rechizitorii la adresa mea – oare să fie vorba despre una și aceeași persoană, care, evident, mă “agreează” ?

    Nu, “pretene”, nu s-a practicat acest sport de când lumea; cel mai elocvent contraexemplu ȋl pot aduce din perioada recentă: relația GM-Opel! Ani de-a rândul, puterea centrală din Detroit a investit masiv ȋntr-o entitate despre care ȋnțelegea prea bine că nu rentează, dar care, paradoxal, asigura suportul tehnic pentru aproape ȋntreaga corporație. Azi așa, mâine așa, până când s-a săturat și, ȋn consecință inevitabilă, a procedat la o măsură radicală, care n-a ținut cont de 88 de ani de coabitare (cu alte cuvinte, le-a dat cu piciorul, nesimțitoare…). Imediat ȋnsă s-a produs efectul contrar (totuși, după ce experimentaseră un preludiu – de aceea, nici nu s-au simțit nepregătiți; nu li s-a părut o terapie de șoc), nemții au nimerit, din păcate, ȋn adevăratul “rai” al reducerii costurilor (n-ar avea rost să reiau o temă deja tocită, dar iată un motiv suficient pentru care 100 % sigur nu voi lua niciodată ȋn considerare achiziția unui Opel din era PSA).

    Cât despre imprudența de a te ȋncumeta la hulă ȋn public, consider că te descalifici și, prin urmare, nu ești demn de credibilitate. Bașca “niet kultur” (cel puțin d.p.d.v. spiritual).
    3 1
  • @inexorabil: Eu pot să-ţi spun despre dl. Diess, de pe vremea când lucra la BMW. A fost la BMW şef pentru R&D şi producţie, cele mai dificile responsabilităţi din board, asta îl fac un inginer excelent. Şi îl respect mult pentru că, la un moment dat, chiar a ajutat un pârlit de PR-ist din România. Dar aia este o poveste lungă.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru