Preţuri Audi Q7 în România: cel mai mare SUV din Ingolstadt pleacă de la 65.500 de euro

de Bogdan Mirică
Luni, 06.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a dat publicităţii preţurile noii generaţii Q7. SUV-ul din Ingolstadt este disponibil alături de un diesel şi o unitate pe benzină, ambele foarte generoase în resurse şi cu valori record în segment când vine vorba despre eficienţă.

Prezentat în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Detroit, exact la începutul acestui an, noul Audi Q7 şi-a făcut debutul european abia luna trecută, la Geneva.

Audi Q7 ajunge la a doua generaţie: fotografii, informaţii şi date oficiale

Nu a durat însă prea mult până când germanii au anunţat şi preţurile oficiale ale SUV-ului premium pe piaţa din România.

Două versiuni de motorizare

Cel mai mare SUV creat la Ingolstadt pleacă de la 65.500 de euro la noi în ţară, un preţ care include TVA şi care se referă la versiunea entry-level 3.0 TDI de 272 de cai putere. Pentru cei care preferă benzina există şi opţiunea versiunii 3.0 TFSI, care livrează 333 de cai putere şi costă cu 2000 de euro mai mult.

Motorizare Putere
Cuplu motor
Transmisie Consum
(l/100 km) 
Acceleraţie 0-100 km/h
(secunde) 
VMax
(km/h) 
Preţ
(€ cu TVA) 
3.0 TDI 272 CP
600 Nm 
Automată Triptronic
8 trepte 
5.7 6.3 234 65.500
3.0 TFSI 333 CP
440 Nm 
Automată Triptronic
8 trepte
7.7 6.1 250 67.500

Esential 2005 este anul în care s-a lansat prima generaţie Audi Q7.
325 de kilograme este diferenţa de masă dintre vechiul şi noul Q7.
Ambele versiuni respectă normele de poluare Euro 6 şi sunt oferite în standard cu tracţiune integrală quattro şi cu o transmisie automată Triptronic cu opt rapoarte.

Echipare standard generoasă

Modelul german promite să ofere o echipare standard generoasă, mult mai bogată decât cea regăsită pe vechea generaţie.

Ea va include: senzori de presiune în pneuri cu avertizare sonoră şi vizuală, faruri cu xenon, senzori de lumină şi ploaie, stopuri cu lumini LED, oglinzi electrice şi încălzite, scaune electrice, închidere centralizată, tapiţerie din piele, comenzi pe volan, climatizare pe două zone, pilot automat adaptiv, frână parcare electronică, airbaguri, sistem start-stop, funcţie de recuperare a energiei şi chiar sistemul multimedia cu ecran de 7 inch.

Cea de-a doua generaţie a modelului, dezvoltată pe o platformă complet nouă, este deja disponibilă pentru comenzi pe piaţa autohtonă, urmând ca primele exemplare livrate să ajungă undeva la mijlocul lunii iunie.

Audi Q7 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Audi Q7
3.0 TDI quattro Triptronic
272 5.7 6.3 65.501
BMW X5
xDrive30d Steptronic
258 6.2 6.9 63.736
Mercedes ML
350 BlueTec 4Matic
258 6.8 7.4 60.047
Volvo XC90
D5 225 CP auto Kinetic 
225 5.8 7.8 55.882
Porsche Cayenne
3.0 262 CP AT8 
262 6.6 7.3 74.136
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (25)

  • Tembelus Rex
    In mintea mea ingusta si limitata nu vad ce ofera o astfel de masina in afara de gadilarea orgoliului, megalomanie si opulenta. A..... ar mai fi .......ceva mai multa siguranta, confort, ambianta premium, reprize.....si totusi multa risipa de bani fara sens. Un vitara NOU banuiesc ca ar cam trebui sa ne multumeasca pe majoritatea ......e 15 800 euro cel mai ieftin Allgrip...si nu stiu de ce dar in situatii de aderenta slaba cred ca e superior Vitara ....OK veti spune..."Prietene incurci borcanele, clasele, merele cu perele"....... nu le incurc stiu ca sunt clase diferite, au targeturi diferite....ideea e alta de ce Q7? Sa mergi cu el pe autostrada? him.... Prin marile orase? Him.....La mall?.....him......A stiu.... vrem sa aratam ca am reusit in viata si avem cu ce....am inteles.... si avem si 2 perechi de oua in plus.....da, da.....
    36 12
  • @Tembelus Rex

    probabil ca au in vedere piata americana. Acolo daca nu se urca maimutza in varful copacului nu se simte bine. Nici Europa nu face abstractie...

    In rest ti-ai raspuns singur la intrebari...orgoliul...asta e punctul central. Dar ne place sau nu, SUV-urile astea sunt perfecte pentru zona urbana. Mai precis pentru cei cu bani din zona urbana. Asa cum acum multi ani inainte inutilele limuzinele de 5 m demostrau potentialul financiar acum monstruozitatile astea, imposibil de evitat vizual, demonstreaza prezenta (virtuala) a inca unei perechi de 0-0 ale mandrului posesor de SUV premium.

    Si Vitara n-are nici o treaba cu zona de aici. Posesorul de Vitara are alte preocupari, la modul general vorbind. Deci alaturarea unui model gen Vitara cu un ML (de ex) este superfluua. Nu capabilitatile in teren dificil sunt urmarite de potentatul financiar (cu toate ca promovarea dulapilor mecanici se face si in acest sens) ci doar opulenta pe care o "expira" un astfel de model.
    20 5
  • Tembelus Rex, aceasta e inca o masina relativ practica, eu zic ca sunt alte masini "inutile", de genul supercarurilor de peste 200 mii de dolari sau euro, nu mai conteaza...
    12 7
  • Ivanoff
    Motorul de 3.0 272 este un model depasit , si nici nu ar fi trebuit sa existe la un SUV premium. Entry-levelul era mai corect sa inceapa de la unitatea de peste 300 cp, nu de alta dar raportat la greutatea lui, se misca exact ca o Mazda CX-5 de 165CP deci cu 110 CP mai putin ca Q7

    CX-5 raport= 7,9
    Q7 raport= 7,6 bullshit!
    7 25
  • @Ivan turbatu
    Mazda de 2.2 diesel, de 175 de cai, nu de 165, accelerează în 9.3 secunde, panarama de q7 de 272 cai în 6.3 secunde, calculează raportul prostiei tale, o fi sky activ, dar quattro și cutiile de la Audi sunt superioare, normal la un pret pe măsură.Oricum esti foarte prost.
    26 8
  • Daca stau si ma uit mai bine, nu prea imi place, nu mai arata a SUV, vechiul Q7 era mai masiv. Astept sa-l vad in realitate. Mie oricum nu imi place nici A6 + A8 actual, iar faceliftul la A4 si A5 le-a stricat frumusetea. Strict parerea mea. Noile generatii vor fi intradevar superbe, uitati-va la conceptul Prologue, si puteti sa vedeti ca noul A8 o sa fie inspirat din el (au aparut deja imagini ,,prototip").

    In legatura cu piata americana, eu zic ca un SUV este foarte ok acolo, face parte din cultura americanilor sa ai un camion cat mai masiv si cu motoare care suna foarte frumos. Au ei un fel de a fi. La fel cum noi europenii avem traditiile noastre.
    12 2
  • Ivanoff
    ''anonimul frustrat'', pare' rau ca delirezi, se pare ca nu ti-ai revenit nici dupa terapie asa-i?

    Bai incompetentule, tu nu intelegi ca nu conteaza acceleratia odata ce MASA masinii este de MARE raportata la puterea acesteia (prea mica ) ? Puteam foarte uosr sa stiu si eu in cat timp accelereaza Mazda de 175CP, dar nu ma intereseaza odata ce performantele dinamice sunt aceleasi, intelegi ? La ce dai 65 de mii ? Doar sa ai 4 cerculete pe caroserie si spatiu de furgon ? Sau sa ocupi doua locuri de parcare in Bucuresti cu animalul asta ?


    ps: Bolnavule la cap, CX-5 2,2 175 CPM/T ac in 8,8 sec . Stai jos, oricum esti paralel cu domeniul auto.
    6 25
  • Ivanoff
    ps: uite aici idiotule................ o masina mult mai ieftina si cu volum cat Q7

    Subaru Outback 260CP = 6,5kg/CP, Rupe in doua Q-7-le intelegi |?
    8 22
  • @ivanoff
    Te freaca pe tine grija ce face altcineva cu banii LUI? Esti contabilul lui? Daca cineva vrea sa dea 150.000 de euro pe un Q7 e fix treaba lui, Daca tie iti place mai lut Outbackul, iati-l!
    21 3
  • *mai mult*
    8 1
  • Ivanoff
    Mai anonimule frustrat. Am zis CLAR, ca pt o marca PREMIUM sa oferi o astfel de MOTORIZARE e patetic. Pricepi acum ? Nu m-am referit strict la bani, dar nah......delirul, te inteleg.
    4 24
  • iceman
    @ivanoff daca ai vazut in tabelul vs concurenta e cea mai puternica motorizare... de bmw x5 cu motor de 2 litri ce mai zici?
    8 0
  • @ Ivanoff. Eu nu inteleg ce legatura are Mazda CX-5 cu Audi Q7 dar nu inteleg nici ce raport ai postat tu.

    Mazda CX-5 AWD are 165 C.P. la 1500 kg = 108 C.P./ 1000kg;

    Audi Q7 2015 3.0 TDI are 272 C.P. la o greutate de 2070 kg = 131 C.P./ 1000 kg;

    Raport C.P./ litru: 91 Audi , 81 Mazda;

    Acceleratie 0-100 km/h: 10.5 s Mazda, 6.3 Audi;

    Consum mixt: Audi 5.7 l/100 km, Mazda 5.8 l/100 km;

    Emisii CO2: 149g Audi, 155g Mazda.

    Fara sa ma jignesti si pe mine, explica cu argumente pertinente la ce capitol e mai eficienta Mazda ? Desi din start aceasta comparatie e aberanta.
    17 2
  • mishazaitev
    Nu inteleg de ce va mai obositi sa-l contraziceti pe Ivanoff. El ar fi capabil sa va argumenteze ca in buda oricarui producator japonez de masini miroase mai frumos decat in orice parfumerie parisiana. Pana aici nu ar fi nimic iesit din comun, existand o serie de persoane care, dorind sa-si exerseze forta argumenetelor, sustin non-sensuri doar de dragul de vedea cat de departe pot merge cu argumentatia. Mi-as dori si i-as dori lui Ivanoff sa faca parte din aceasta categorie pentru ca nu atat pentru noi, cat mai ales pentru el, ar fi grav daca ar crede cu adevarat ceea sustine,
    13 1
  • Nu pleaca nicaieri pentru ca la banii astia nici roti nu iti da(sau poate pleaca pe platforma) :))
    2 6
  • Misha - ca de obicei knock-out elegant :) Uite, datorita unor astfel de persoane inca mai intru pe site-ul asta...
    5 1
  • hazard
    Moaaaa...cate Mazda 6 si cx3 pot sa-mi iau cu banii astia!!!!
    1 5
  • mishazaitev
    Andi

    Mercic, mon cher! Retziproca!
    2 1
  • Ivanoff
    Domnule Dan, matale stii cum se calculeaza acel raport ? Ti-a iesit 108 CP raportat la o tona ( in cazul in care CX-5 are peste o tona putin ), dar i-a imparte toata masa raportat la puterea masinii, sa vzi matale cat iese. Dar macar fata de altii ai venit cu niste calcule, pt asta, toata stima ! Asta arata faptul ca inca mai sunt oameni demni de aceasta pasiune care stie sa mai si proceseze informatia, nu sa se innece ca tiganul la mal :)))

    @Misulee, salutari si tie :)))
    2 11
  • AlexDon
    @ Ivanoff
    Audi Q7 ...
    272 / 2.070 tone = 131.4 CP/tona sau 0.13 Cp/kg
    CX-5 ( un cazan de masina )
    175 / 1.500 tone = 116.6 Cp/tona sau 0.11 Cp/kg

    Sa nu mai luam in considerare diferenta imensa de Cuplu , sistemul heldex quattro , cutia care rupe rapoartele .. etc ..

    Concluzie : ESTI UN DOBITOC ( Plus un prost iubitor de mazda ... )
    13 5
  • AlexDon
    Deci te consideri cunoscator auto .. nu inteleg cum nu reusesti sa vezi simpla logica a lucrurilor .. daca ar avea mazda un raport mai bun , cum naiba ar fi mai rapid un Q7 ??? Are aparate antigravitationale , sfideaza legile gravitatiei , cum iti explici ? :)) Hai ca m-ai amuzat cu sustinerile astea prostesti .
    8 3
  • Cuplaj pentru tirantul central are? ca vreau sa merg cu el la arat. Asta nu mai e SUV, la marimile astea, e un tractoras mai mare.
    2 3
  • Ivanoff
    ''mai rapid'' in linie dreapta poate, si asta fiindca cutia este etajata mai mai lung. Nu are legatura cu agilitatea. De asta are si un raport slab in comparatie cu un SUV cu 30 de mii mai ieftin .
    1 12
  • Ivanoff
    ''mai rapid'' in linie dreapta poate, si asta fiindca cutia este etajata mai mai lung. Nu are legatura cu agilitatea. De asta are si un raport slab in comparatie cu un SUV cu 30 de mii mai ieftin .
    1 11
  • Eu nu inteleg un lucru , de ce ai vrea sa iti iei masina asta cu un motor diesel , nu inteleg de ce lumea chiar cumpara aceste masini cu motor diesel , nu ma intelegeti gresit (eu conduc o masina cu motor diesel mic) insa eu as baga banii de cercetare in alternative hibride , electrice si ce or mai exista , ca tot este vorba de Mazda ei au dovedit ce inseamna tehnologia sky-activ , sa faci masini usoare motoare eficiente pe benzina cu raport mare de compresie (de aici si cuplul) .
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru