Preţuri BMW Seria 2 Active Tourer în România: primul monovolum al mărcii pleacă de la 27.800 de euro

de Sebastian Toma
Miercuri, 23.07.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW Seria 2 Active Tourer, prima maşină cu tracţiune faţă oferită vreodată de marca din Munchen, este disponibilă pentru comandă în România şi pleacă de la 27.800 euro cu TVA inclus.

BMW Seria 2 Active Tourer, un model complet diferit faţă de ceea ce a oferit marca germană până acum, este disponibil pentru comandă pe piaţa din România. Primele unităţi vor fi livrate în toamnă, dar avem deja preţurile de pornire ale celor trei versiuni în care va fi comercializat monovolumul compact premium de la BMW, cea mai ieftină, 218i Active Tourer, având un preţ de pornire de 27.776 euro cu TVA inclus. Versiunea respectivă este echipată cu primul motor turbo cu trei cilindri în linie oferit vreodată în gama BMW, o altă premieră care are loc odată cu lansarea acestui model. Unitatea de 1.5 litri şi 136 CP anunţă un consum oficial de 4.9 litri la sută şi un timp 0-100 km/h de 9.3 secunde.

BMW Seria 2 Active Tourer: prima tracţiune faţă din istoria BMW debutează pe un monovolum compact

Date tehnice BMW Seria 2 Active Tourer
  • Tractiune Faţă
  • Nr. locuri 5
  • Lungime (mm) 4.342
  • Latime (mm) 1.800
  • Inaltime (mm) 1.555
  • Ampatament (mm) 2.760
  • Rezervor (litri) 51
  • Portbagaj (litri) 468
A doua motorizare din gama Seria 2 Active Tourer este 225i şi are un motor turbo de 2.0 litri, care asigură 231 CP şi 350 Nm. Cuplul maxim vine încă de la 1.250 rpm, iar transmisia automată cu opt trepte este standard.
Respectiva versiune a monovolumului german are un timp 0-100 km/h de 6.8 secunde, fiind cea mai performantă din această gamă. Consumul mediu în ciclul NEDC al lui BMW 225i Active Tourer este de 6.0 litri la sută. Pentru familiştii dornici de economie de carburant, cea mai economică versiune a modelului german este 218d, echipată cu un propulsor cu patru cilindri în linie şi 150 CP. Singurul diesel din gama Seria 2 Active Tourer are un consum mixt de 4.1 litri la sută şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 8.9 secunde. Indiferent de motorizarea aleasă, BMW Seria 2 Active Tourer este oferit doar cu tracţiune faţă (până în toamnă, cel puţin), iar clienţii pot comanda una dintre liniile de design dedicate, după modelul fraţilor mai mici şi mai mari din gama mărcii din Munchen.

BMW Seria 2 Active Tourer M Sport - pachet sportiv pentru monovolumul premium

Primul model BMW cu tracţiune faţă prezintă un format diferit al selectorului de viteze aferent transmisiei automate, alt format al sistemului de climatizare, mutarea comenzilor sistemului Adaptive Drive şi comenzii frânei de parcare electrice. Aceasta din urmă este în partea dreaptă a consolei din imagine. Între timp, sistemul iDrive îşi păstrează formatul şi aşezarea. Interiorul din imagine prezintă pachetul M, de unde şi cusăturile albastre şi tapiţeria specială.

Esential 75 la sută dintre viitorii clienţi ai lui Seria 2 Active Tourer nu au mai avut BMW, arată studiile realizate de specialiştii mărcii.
Pentru a se diferenţia de modelele de volum, pe lângă materiale şi finisaje, BMW Seria 2 Active Tourer beneficiază de o gamă largă de echipamente tehnologice. De la ultima versiune a pachetului ConnectedDrive, elementul care uneşte toate dotările oferite de BMW în materie de infotainment, până la aplicaţii dedicate pentru smartphone şi cruise control adaptiv cu funcţie de control a direcţiei la viteze mici, primul monovolum de la BMW este bine dotat la acest capitol.

BMW: "Seria 2 Active Tourer va aduce clienţi noi pentru marcă"

Urmareste Automarket
În ceea ce priveşte tempomatul adaptiv care controlează nu doar acceleraţia şi frâna, ci şi direcţia, preluând la nevoie traiectoria maşinii din faţă, Seria 2 Active Tourer este primul model BMW care integrează această funcţie. Pe deasupra, monovolumul premium din Munchen aduce o altă noutate interesantă: posibilitatea comandării unor sisteme adiţionale după achiziţia maşinii, la fel cum îşi instalează utilizatorii de smartphone-uri aplicaţii noi. Printre serviciile respective menţionăm Real Time Traffic şi Concierge Service, primul asigurând un mic ghid pentru evitarea aglomeraţiilor, în timp ce al doilea este un asistent personal disponibil la apăsarea unui buton, serviciile oferite variind de la o ţară la alta.

BMW Seria 2 Active Tourer vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
BMW Seria 2 Active Tourer
218i
136 4.9 9.3 27.776
Mercedes-Benz B-Klasse
B180
122 5.9 10.1 24.924
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via BMW

Comentarii (12)

  • Absolut superba!!!
    8 10
  • Alexandra
    Pare o masina interesanta cu un consum relativ scazut! Va avea ca si concurent direct pe Vw Sportsvan. Acum nu stiu cati dintre noi isi permit acest monovolum cand exista alte optiuni mai favorabile !! ( insa mai putin rafinate ca motorizari sau/si design/estetica/calitate materiale).
    7 7
  • E o neconcordanta intre pretul din partea superioara a articolului si cel din subsolul acestuia.....E vorba de 27.226 Euro sau cca. 27.800 Euro ?!
    4 5
  • @ACE
    Preţul din titlu este rotunjit.
    Maşina pleacă de la 27.776 euro.
    5 3
  • Pt redantia Automarket - ati pus peste 170 de poze - din cate foarte multe sunt asemanatoare. Va rog sa postati ceva mai interesant.
    8 8
  • Adrian
    Buna masina dar prefer B class
    6 3
  • @alexandra

    concurentul direct ar fi un B-Class (asa cum spune si Adrian). Restul sunt in alta liga...inclusiv sportsvan-ul pomenit. Dar decat sa pui BMW-ul asta alaturi de un loc 10 (unde se afla sportsvan-ul) nu mai bine ii acorzi ceva credit si il concurezi cu un C4-Picasso sau Scenic sau Touran?
    8 5
  • Foarte interesanta (pentru cine are bani de asa ceva) insa sunt curios cat va costa varianta de top...spre 60.000?
    7 4
  • Eu am o problema cu tractiunea fata, in rest, multa bafta le doresc si sa le traiasca.
    4 5
  • Mda, si o varianta cu o motorizare si niste dotari decente va ajunge la cel putin 45-50k de euro in stil specific BMW.
    3 4
  • arhitect
    pe cand un drive test cu C4 (grand) picasso...referinta clasei ?
    vezi
    http://www.autoexpress.co.uk/citroen/grand-c4-picasso/87815/best-people-carrier-new-car-awards-2014
    4 6
  • Nici eu nu ma pot obisnui cu ideea de BMW FWD. Dar ma bucur enorm cand aflu ca mai sunt constructori care se intorc sau care intentioneaza sa construiasca modele cu RWD.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru