Preţuri Suzuki Vitara în România: mini SUV-ul japonez porneşte de la 14.100 de euro

de Bogdan Mirică
Vineri, 06.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Suzuki a anunţat preţurile oficiale pentru noul Vitara în România. SUV-ul de clasă mică se va bate cu Nissan Juke şi Renault Captur.

Piaţa SUV-urilor mici din România devine din ce în ce mai aglomerată. Apetitul mondial pentru crossovere de segment B se resimte şi în ţara noastră, iar constructorii caută să taie din felia unor nume consacrate cum sunt Renault Captur şi Nissan Juke.

Cel mai nou concurent din segment vine tocmai din Japonia şi se numeşte Suzuki Vitara. Fanii mărcii vor observa renaşterea numelui care a făcut istorie, de această dată sub o caroserie puţin diferită. Abordarea estetică îndrăzneaţă şi posibilitatea de a opta pentru o caroserie în două tonuri de culoare, poziţionează SUV-ul ca unul destinat publicului tânăr.

Gama de motorizări va include două propulsoare cu o capacitate de 1.6 litri. Unul va fi diesel, iar celălalt benzină, ambele oferind aceeaşi putere: 120 de cai. De distribuţia resurselor se vor ocupa două transmisii manuale, una cu cinci şi alta cu şase trepte. Nu va lipsi nici sistemul de tracţiune integrală, disponibil opţional şi doar pe niveluri de echipare superioare.

Esential 120 de cai putere livrează ambele motorizări, diesel şi benzină, disponibile pe Suzuki Vitara.
14.100 de euro este preţul de pornire pentru noul Suzuki Vitara în România.
Noul Suzuki Vitara va fi oferit publicului din România cu patru niveluri de echipare: Cool, Passion, Spirit şi Luxus.
Cel de bază se va numi Cool şi va include jante din oţel, mai multe elemente ale caroseriei în culoarea neagră, geamuri electrice faţă, aer condiţionat manual, radio CD cu MP3, USB şi Bluetooth, lumini de zi, sistem start-stop în standard, asistent la plecarea din rampă, şapte airbaguri (printre care şi unul pentru genunchii şoferului) şi scaune încălzite faţă.

Iar pentru că vorbim despre un mini SUV, Suzuki ne-a pregătit două feţe ale noului Vitara, trasate cu ajutorul unor pachete speciale, botezate sugestiv Urban şi Rugged. Unul va fi dedicat celor care vor o maşină urbană, iar altul celor care preferă şi escapadele off-road.

În România, preţurile pentru noul Vitara pleacă de la 14.100 de euro cu TVA, adică mai puţin decât majoritatea rivalilor săi. Chiar şi aşa, versiunea de top poate urca până la 23.000 de euro.

Suzuki Vitara: MOTORIZĂRI ŞI PREŢURI

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Suzuki Vitara
PREŢ
(€ cu TVA)
AllGrip 4x4 
ECHIPARE Cool
1.6i 120 CP
154 Nm
14.100 15.800
ECHIPARE Passion
1.6i
120 CP
154 Nm
15.600 17.300
ECHIPARE Spirit
1.6i
120 CP
154 Nm
17.700 19.400
1.6 DDIS 120 CP
320 Nm
20.000 22.000
ECHIPARE Luxus
1.6i 120 CP
154 Nm
- 20.400
1.6 DDIS 120 CP
320 Nm
- 23.000

Suzuki Vitara vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Suzuki Vitara
1.6i 4x2 Cool
120 5.3 11.5 14.100
Nissan Juke
1.2 DIG-T 4x2 Accenta
115 5.6 10.8 17.490
Peugeot 2008
1.6 VTi Active 4x2
120 5.9 9.5 16.052
Opel Mokka
1.6i start-stop Selection 2WD 
120 6.5 12.3 16.940
Jeep Renegade
1.6 E.torQ 110 CP 4x2 
110 6 11.8 22.200
Mini Countryman
1.6 Cooper 4x2 
122 5.9 10.4 23.932
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Suzuki

Comentarii (17)

  • Intotdeauna am mizat de vitara ca fiind o masina cu putine pretentii insa economica si fiabila insa nu pentru romani. Noi nu stim sa apreciem si sa diferentiem! cultura auto e slaba ca de altfel si cea generala!!
    27 11
  • Excelente preturile. Porneste de la un pret chiar mai mic decat Trax-ul cand era disponibil.

    Un mare plus pentru consum si nu pot sa nu observ cat de slabut stau modelele GM (Opel ca e singurul ramas) mai prin toate listele la acest capitol (in principal din cauza greutatii mari in comparatie cu concurenta).

    De notat ca Suzuki ofera varianta 4x4 pentru orice echipare si motorizare, in comparatie cu majoritatea producatorilor europeni si japonezi si coreeni.
    20 8
  • parerea mea e ca s-a ales prafu' din designul Vitara :(

    http://www.blogauto.com.br/wp-content/2012/08/Suzuki-Grand-Vitara-2.jpg

    probabil ca tehnic a evoluat dar vizual s-a dus in...buda.

    Cand ai Juke, Capture, 2008, Suzuki isi dilueaza nu numai propria imagine dar nici nu mizeaza pe originalitate asa cum au facut ceilalti intr-un segment in care designul este practic la liber.

    Conceptele de la Geneva, in schimb, imi dau sperante
    8 14
  • @vianu: depinde ce apreciezi... Atata vreme cat nu vorbim de caroserii gen Nissan Tiida sau Fiat Multipla, consider ca exteriorul e pentru cei din jur, pe cand interiorul si ce poate face/iti poate oferi masina e pentru tine...

    Personal consider o pozitionare - ca pret - corecta din partea Suzuki. Nu ofera o masina sa rupa gura targului, ci o masina multumitoare pentru publicul obisnuit sa se deplaseze de la A la B in deplina siguranta.
    8 3
  • Nu poti plati 141oo Eur intr-o masina cu interior de ARO SPARTANA ! Varianta de baza arata ca dusterul de baza , care costa cu vreo 4000 mai putin . In schimb la aceiasi bani iti iei un 1.2 TCe 4x4 Laureate . Nu zic ca Duster e o masina perfecta ( de departe nu e) , insa raportat la Suzuki-ul asta ... este nava spatiala
    6 17
  • mircea
    @vianu
    Nu confunda modelele. Grand Vitara și Vitara sunt complet, dar complet diferite ca dimensiuni, ca idee și ca segment. Rămâne doar o parte din nume. Atât.

    O să vină luni și testul și să înțelegi mai bine despre ce e vorba. Ce pot să-ți spun e că noul Vitara se bate cu Opel Mokka și Nissan Juke. Grand Vitara era altceva, din alt film.
    14 1
  • @mircea, multumesc

    da...am dat un exemplu prost ce poate duce la confuzie. La origini, vitara si grand vitara au avut aceeasi sursa, ok, problema e ca actuala vitara s-a indepartat (vizual) de ceea ce ar fi trebuit sa fie (dupa mine) un suzuki. Si repet, in conditiile in care joaca intr-un segment foarte dinamic dpdv vizual. Nu trebuia sa fie identic cu GrandVitara dar macar sa nu fie o chectie asa...fada.

    In aceasta ordine de idei, Tiida si aceasta Vitara se pot pune alaturi la categoria "asa nu". Multipla e altceva...cu totul altceva. Ca a avut un design greu digerabil, corect dar ala a fost design si nu vrajeala.

    Subiectiv vorbind.
    6 2
  • mircea
    "actuala vitara s-a indepartat (vizual) de ceea ce ar fi trebuit sa fie (dupa mine) un suzuki"

    Acum am înțeles poziția :)
    5 1
  • Un pret corect !
    1 0
  • Din prezentare nu rezulta ca exista o optiune pentru transmisie automata. Daca este intr-adevar asa, cred ca este dezamagitor.
    5 1
  • Am intrat pe www.suzuki.ro si nu exista la comercializare variantele 6AT prezente la specificatii tehnice (pentru motoare 1,6 l benzina si Diesel). Ambele motorizari sunt Euro 6.
    3 0
  • @adecco Nu au deocamdata insa vor avea CVT cum folosesc deja pe alte modele.
    0 0
  • @ingerului
    si nea ion, ca doar e democratie si tot prostu" are dreptul la opinie
    0 0
  • Azazel
    Arata bine per total. Dar am impresia care are cate ceva de la multe modele. De exemplu farurile imi amintesc putin de Rav4 cu acele unghiuri ascutie pe interior si care coboara usor spre mijlocul grilei radiatorului, Stopurile la fel... amintesc oarecum tot de Rav 4 si Mitsubishi ASX. Iar gurile de ventilatie din interior amintesc... de Duster. Cel putin asta e impresia mea. Sper totusi ca masina asta sa aiba legaturi cu trecutul im privinta fiabilitatii. Se anunta inca un concurent interesant pentru Duster la acest nivel de pret. Dar nu in Romania pentru ca prea putini romani stiu ceva despre Suzuki.
    0 0
  • Eu cred ca s-ar lupta mai degraba cu Dusterul, nu cu Mini Countryman.... La Mini, daca te fortezi un pic, iei doua Suzuki de banii englezului.
    2 0
  • este exact ce ar trebui sa fie un suzuki, practica, echipare buna, fara figuri de stil inutile, cu un design curat care defineste clar caracterul masinii, preturi corecte pt. ceea ce ofera, si cred ca ofera si un bun compromis intre on si off road. Consider ca daca juke, care tot e luat de etalon e mai mult fita decat masina, in cazul vitara ai exact acel gen de masina care iti satisface majoritatea nevoilor, fara insa a miza pe fashion. Concret avem o masina de dimensiuni reduse buna in oras, cu care la o adica mai pleci si in concediu (cu oarece retinere te poti descurca cu 370l) unde daca se pune problema mai urci si un munte si asta in conditiile unui consum comparabil mai mult decat rezonabil. Daca mai adaugam si siguranta oferita de un 4x4 decent, s-a puncta cam toate aspectele importante, cu doar 17000 euro, pretul echiparii passion care-ti ofera cam tot ce e important.
    5 0
  • @mm

    ai punctat foarte bine, doar ca ai scapat din vedere (o spun din nou) ca segmentul in care se afla Vitara e unul in care se pune accent pe...fita. Pana la urma un design mai "cu figuri de stil" nu e atat de scump.

    Dupa mine...tocmai designul anost al modelului il face prea putin vandabil. Si nu ma refer la piata din Romania.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru