Feedback

Promisiuni electorale: primele două tronsoane din autostrada Sibiu - Piteşti ar putea fi inaugurate în 2019

Publicat Miercuri, 09.03.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 5
Promisiuni electorale: primele două tronsoane din autostrada Sibiu - Piteşti ar putea fi inaugurate în 2019 - Poza 1
Tronsoanele Piteşti - Curtea de Argeş şi Sibiu - Câineni din cadrul autostrăzii Piteşti - Sibiu ar putea fi deschise traficului în 2019, înainte ca întregul drum să fie finalizat în 2021.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La numai o zi după ce angajaţii Dacia au protestat la Mioveni pentru urgentarea lucrărilor la autostrada Piteşti - Sibiu, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a reacţionat cu o nouă serie de promisiuni.

La fel ca şi cu alte ocazii, autorităţile susţin că această autostradă a devenit prioritatea României, însă noutatea este ca primele două tronsoane ale autostrăzii ar putea fi deschise traficului peste numai trei ani, în 2019. Este vorba despre tronsoanele Piteşti - Curtea de Argeş şi Sibiu - Câineni, cele mai uşor de realizat din cadrul autostrăzii.

În schimb, celelalte trei tronsoane, care traversează zone muntoase intre Curtea de Argeş şi Câineni, ar urma să fie finalizate în 2021. Teoretic, pentru respectarea acestui plan, lucrările trebuie să înceapă anul viitor.

Urmareste Automarket
"Construcţia ar urma să înceapă la anul. Cele două tronsoane de capăt, Piteşti - Curtea de Argeş şi Sibiu - Câineni, ar urma să fie finalizate până în 2019, iar celelalte până în 2021", spune prefectul de Argeş, Cristian Soare.

Cu toate acestea, şansele ca lucrările să înceapă anul viitor sunt relativ scăzute. CNADNR nu a luat încă o decizie finală în privinţa variantei optime de traseu, iar studiul de fezabilitate va fi terminat abia în 15 decembrie.

Ulterior, proiectul tehnic pentru construcţia autostrăzii va necesita aproximativ un an, după care urmează procedurile de licitaţie şi obţinerea avizelor şi acordului Uniunii Europene pentru finanţarea proiectului. Practic, este foarte probabil că lucrările să înceapă abia în 2018, ceea ce va face imposibilă finalizarea primelor două tronsoane în numai un an.

Via Digi24

Duelul zilei în Autovot 2017 by Varta

Câștigă un iPhone 7!
Votează aici

Comentarii (5)

  • Personal cred ca ar trebui o mișcare tip ''COLECTIV''. Nu UE are nevoie de autostrada asta (ii doare in bascheți) NOI avem nevoie.
    Sa propui un tronson Pitești Curtea de Arges in 3 ani este ridicol
    16 1
  • Nu sunt promisiuni electorale, este situația la care s-a ajuns contabilizând incompetența și blocarea intenționată de până acum. Alde Tonta, Șova nu mai conteneau cu minciunile că ne trebuie A3 (Comarnic Brașov) nu A1.
    Sper ca grupurile de interese care doresc A1 și pe la Căciulata să nu fie ascultate.
    Pentru că devierea culoarului autostrăzii ar distruge o zonă de agrement foarte pitorească (Călimănești - Căciulata) și ar aduce mari întârzieri la proiectare și realizare, costuri mai mari și lungirea nejustificată a traseului.
    13 2
  • rares: am alimentat si dupa mi-a aparut in bord service now Raspunde
  • Ce se mai aude cu contractul Bechtel? Originalul era dat dispărut. L-au mai găsit sau îl protejează în continuare pe Bombonel?
    5 1
  • Si marmota invelea ciocolata in celofan!
    5 0
  • in 2019..si nici nu e ceva sigur ..suntem o rusine mondiala
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru