Vești bune pentru fanii Opel: noul Astra OPC se pregătește de lansare în 2017

de Mircea Meşter
Miercuri, 01.02.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație a cele mai radicale versiuni Opel Astra se pregătește de lansare în 2017. Modelul va avea un motor 1.6 Turbo și va oferi performanțe superioare vechiului model.

Noua generație Opel Astra va trece în 2017 la următorul nivel din punct de vedere sportiv și va primi o mult-așteptată versiune OPC care va avea rolul de a-i mulțumi pe fanii care-și doresc un Astra mai dinamic.

Deși Opel nu a oferit încă nicio informație oficială legată de viitorul Astra OPC, primele indicii ne arată că viitorul model va renunța la motorul 2.0 de 280 CP pe care-l oferea vechea generație a sportivei germane și va adopta un 1.6 Turbo al cărei putere maximă rămîne însă un secret. De asemenea, designul va fi inspirat din versiunea de circuit TCR (foto), pe care Opel a dezvoltat-o și a prezentat-o în cursul anului trecut.

Conform presei din Germania, adoptarea unui motor mai mic are două logici: în primul rând, masa proprie a mașinii va scădea în total cu o valoare între 120 și 200 de kilograme, iar diferența trebuie susținută implicit la nivelul blocului motor, iar în al doilea rând vorbim despre un compartiment motor mai redus pe noua generație Astra, chestiune care îi obligă pe ingineri să "reinventeze" acest aspect.

Dacă anteriorul Astra OPC oferă o accelerație 0-100 km/h în 6.0 secunde, noua generație este așteptată să scadă și să ajungă în jurul valorii de 5.5 secunde pentru 0-100 km/h. Viteza maximă ar trebui să depășească la rândul său actuala bornă de 250 km/h

Comentarii (1)

  • inexorabil
    Chiar frumoasă, nu neg…Și ce priveliște confortabilă: “Opel motorsport”. Dar! OPC nu se poate asocia cu…WRC? Haideți, tati, că aveți tot ce vă trebuie pentru marea provocare…Un pic de bunăvoință și un strop de curaj s-ar mai cuveni! Ar fi jenant să rămânem, peste decenii, doar cu performanța senzațională a Asconei, care, și cu tracțiune spate, și cu motor aspirat (deci dublu dezavantaj operativ), a dat un campion mondial la raliuri!

    Sper să nu invoce nimeni de la opel motors eterna scuză a costurilor…Alt motiv de non-participare care să fie? Sărăcia de idei? N-a fost niciodată suverană ȋn Grup (mai ales că istoria contrazice o asemenea ipoteză).
    7 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru