Volkswagen T-Cross este disponibil pentru comandă și în România: start de la 16.400 de euro

de Cornel Șocariciu
Joi, 07.02.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a publicat lista de prețuri pentru noul T-Cross. Cel mai mic SUV din gama nemților poate fi comandat în România cu două motorizări pe benzină (95 CP sau 115 CP), iar prețul de pornire este de 16.370 de euro cu TVA.

Volkswagen T-Cross, cel mai mic SUV din gama constructorului german, a fost prezentat oficial la finalul lunii octombrie. La scurt timp după evenimentul de prezentare, nemții au deschis și lista de precomenzi. În acel moment, pentru piața din România, Volkswagen pregătise o ofertă de lansare disponibilă exclusiv online pentru 100 de unități T-Cross 1st Edition Style.

Acum, reprezentanții Volkswagen vin cu o listă completă de prețuri dedicată publicului din România. Pe piața locală, Volkswage T-Cross va fi disponibil în două versiuni de echipare (Life și Style), iar prețul de pornire este de 16.370 de euro cu TVA. Livrările vor începe în luna aprilie a anului curent. 

În acest moment, Volkswagen T-Cross poate fi comandat cu motorul de 1.0 litri TSI în versiunile de 95 de cai putere și 115 cai putere. În scurt timp, nemții vor introduce și varianta de 1.5 litri TSI de 150 CP.

Varianta 1.0 TSI de 95 CP este disponibilă exclusiv cu o cutie manuală cu cinci rapoarte.

Cei care vor alege varianta de 115 CP vor putea alege între o transmisie manuală cu 6 trepte sau una automată cu dublu ambreiaj și șapte rapoarte. Indiferent de versiunea de motorizare aleasă, noul T-Cross va fi disponibil exclusiv cu roți motrice față.

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Life Style
1.0 TSI Benzină
95 CP
Man5 16.370 -
1.0 TSI Benzină
115 CP
Man6
Aut7
17.004
18.324
18.685
20.005

În cazul versiunii de bază, cei 95 CP sunt disponibili la 5.500 rpm, iar cuplul maxim de 175 Nm își face simțită prezența între 2.000 și 3.500 rpm. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 11.5 secunde, iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 180 km/h. 

Motorul de 1.0 litri și 115 CP este capabil să ofere 200 Nm între 2.000 și 3.500 rpm. Indiferent de transmisia aleasă, SUV-ul german accelerează de la 0 la 100 km/h în 9.9 secunde.

Viteza maximă anunțată de constructorul german este de 193 km/h.

Volkswagen T-Cross este produs pe platforma MQB a grupului german și are o lungime de 4.11 metri. Ampatamentul măsoară 2.56 metri, iar volumul portbagajului variază de la 385 la 455 de litri, în funcție de poziția banchetei din spate. Prin rabatarea celui de-al doilea rând de scaune, volumul oferit de portbagajul lui T-Cross crește până la 1.281 de litri. Unghiul de atac măsoară 16.6 grade, iar cel de degajare ajunge la 18.5 grade. Pentru moment, nemții nu au publicat nicio informație oficială cu privire la garda la sol a noului T-Cross. 

Versiunea Life oferă, printre altele, următoarele dotări: carcasele oglinzilor în culoarea caroseriei, stopuri cu LED, tapițerie din stofă, volan reglabil pe două direcții, asistent la pornirea în rampă, Front Assist cu funcție Autonomous Emergency Braking, Lane Asisst, Park Pilot, aer condiționat manual, bare de amarare pe plafon, geamuri electrice față/spate, oglinzi exterioare reglabile electric și încălzite, sistem start-stop și sistemul Radio Composition Colour cu ecran tactil de diagonala de 6.5 inch.

Nivelul de echipare Style este ceva mai generos și promite următoarele dotări: decor special pentru planșa de bord, volan îmbrăcat în piele, scaune față sport, tapițerie specifică Hexalink 3D, Adaptive Cruise Control, sistem de monitorizare a șoferului, jante din aliaj cu diametrul de 17 inch și faruri cu LED.

Pe lista de opționale, Volkswagen oferă și următoarele echipamente: instrumentar digital de bord (350 de euro), sistem de climatizare (330 de euro), Blind Spot Plus și Rear Traffic Alert (435 de euro), pachet R-Line (2.150 de euro) sau sistem Audio Beats cu 6 incinte (445 de euro).

Noul Volkswagen T-Cross vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volkswagen T-Cross
1.0 litri benzină, Man, Life
95 4.9 11.5 16.370
Seat Arona
1.0 litri, Man, Reference
95 5.0 10.9 14.907
Ford EcoSport
1.0 litri, Man, Trend
100 5.3 12.7 15.700
Opel Crossland X
1.2 litri, Man, Enjoy,
81 5.2 14.0 13.350
Peugeot 2008
1.2 litri, Man, Active
82 4.3 13.5 15.973
Citroen C3 Aircross
1.2 litri, Man, Live
82 5.1 14.0 13.950
Renault Captur
0.9 litrl, Man, Life Evo
90 5.4 13.5 13.350
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (15)

  • saisprezecemiitreisutesaptezeci euro...un t-rock chel...ahahahahaha :( ce sarac sunt...
    30 9
  • nu prea il putem numi SUV, sa fim seriosi. o cutiuta un pic mai mare, care te costa 20.000 de euro + ce mai vrei pe ea
    19 4
  • Or sa se vanda chiar si la preturile astea, pentru ca.... sheeps
    16 5
  • @AM: Cred c-ați jucat GTA-5 la orele de lb. germană, :-) fiindcă garda la sol era cunoscută de anul trecut:
    * Die Bodenfreiheit beträgt 18,4 Zentimeter, knapp 4 cm mehr als beim Polo. Das reicht für grobe Feldwege.*

    Va avea oricum sigur succesuri :-) cu crossovero-suvo-mania actuală, fiind și *doar* cu 625 € mai scump decît un Polo comparabil (la nemți.) ...Dar și cu cca. 100 kile mai greu (dintre care 32 kg trage la cântar celebra banchetă culisantă.).
    Minus care nici nu se bagă de seamă-n extazul poziției de conducere mai dominant-cocoțate - doar trăim în epoca proslăvirii PUTERII dominante prin aparențe - pînă și părul devine *puternic* în reclame, nu?! :-)

    Ceva mai nasol va fi cînd TOATE mașinile vor fi cocoțate (în max. 7-8 ani probabil), dar cine mai gândește oare-n perspectivă, transmigrat în virtualul ecranelor smart?!

    Gata, ies - cu scuze pt. plusul de informație și opiniile argumentate, care sigur au iritat și-acu niște *connaisseurs*. ;-)
    34 2
  • @kiro, cand toti or fi cocotati in jeepuri peste cativa ani, cumparam MR2-uri si vedem pe sub ei :))
    13 3
  • hazard
    Stai asa ca o sa avem SUV echivalent si pentru VW Up!
    9 2
  • @unu: :-) Ar fi o chestie - imaginabilă-n desene animate, dar mai știi că n-o să fim bidimensionali în 2030 ?!

    Back ontopic: politica de prețuri VW pare stranie la noi, un T-Cross Life de 95 CP fiind cu 2.000 € mai scump decît un Polo Comfortline similar.
    Nu mai zic că la banii unui Style Aut7 115 CP îți iei un Polo GTI de 200 CP (cu c.v. manuală ce-i drept.)

    Subiectiv acum: n-aș zice că-i urâtă cu flăcări, dar stilul cade-n banalitate, în ciuda unor proporții și detalii *drăgălașe* -- gândite probabil pentru sexul frumos... + conectat, dinamic, activ, puternic :-) etc.

    Nu mai cârcotesc pe tema plasticelor tari, că și T-Roc le are și-i mai scump. Polo în schimb nu le are, da-i mai ieftin.
    Să-i mai înțeleagă cineva... eu am renunțat demult.
    23 3
  • Andrei
    Ar trebui sa intelegeti ca genul asta de masini are un public tinta, care urmareste o pozitie mai inalta la volan, dimensiuni mai mici pentru manevrabilitate, dotari si personalizare. Publicul tinta nu e interesat de plastice si isi permite sa dea (sau sa arunce daca vreti) 20000 euro pe o astfel de masina.
    VW are si atu-ul personalizarii bine gandite, preturi bune la revanzare, retea in teritoriu, lucruri care cantaresc in achizitie. Un Golf care costa la achizitie cu 3000 euro mai mult decat un Focus pe termen mediu nu va fi neaparat mai scump, pentru ca e posibil sa iti recuperezi banii din revanzare, intretinere mai ieftina, consumuri mai mici samd.
    Ca e mai placuta la condus o compacta este fara discutie. Dar la fel se poate spune ca cei care cumpara automate in defavoarea manualelor nu urmaresc placerea condusului sau despre cei care pun pachete de drumuri grele in defavoarea unei suspensii sport.
    Inca e loc pentru toata lumea si va puteti cumpara masina dorita. In cativa ani insa, veti alege doar intre masini hibride si electrice, cu caroserii inalte, cutii automate, semiautonome samd
    Publicul primeste ccea ce doreste.
    7 4
  • Din tabelul final lipseste Sandero Stepway la ~11200 euro care-i si intrece. Stiu, stiu nu-s in aceiasi clasa. Sandero e in categorie cu Fiesta Active dar dpdv al dimensiunilor si motorizarilor, se incadreaza elegant langa T-Cross.
    7 3
  • @Andrei. Da Doamne sa putem alege numa hibride sau electrice.
    Momentan, un C-HR hibrid incepe de la aproape 24 000 euro. Si nu putem spune ca ansamblul hibrid de la toyota e nou pe piata.
    Cu banii de pe un C-HR, cu putina negociere, cumperi 2 Captur-uri. Ce sa-i faci daca astea-i preturile.
    4 3
  • @Andrei: publicul tinta cu pozitia inalta a fost "construit" in ultimii ani. Totul a inceput in europa cu Qashqai. Dupa care toti au luat-o razna. Dar ideea initiala a celor de la Nissan a fost uitata. Si acum toti tolomacii se dau in vant dupa polo-uri cu garda la sol inaltata cu 4 cm. Cum dreq sa dai 20.000 de eur pe o masina cat un polo si cu motor de 1 L??

    Absurd!
    14 1
  • Catalin
    Nici gand sa fac reclama, insa Vitara 1.4 turbo 140 CP in echipare Passion are cam acelasi pret cu acest T-Cross Life de 95 CP.
    Politica de preturi a celor de la VW reprezinta o enigma si pentru mine, insa nu e suparare, exista si alternative :)
    9 1
  • La banii pe care ii cere Toyota pe Chr de la Vw cumperi un TRoc cu motorasul de ascutitoare 1.0 TSI si cutie mamuala. Basca ca la Toyota ai pe nivelul ala de echipare dotari care la Vw le gasesti doar in echiparea de top. Ca sa nu mai spun de fiabilitate, cine mai este masochist sa cumpere o masina germana in zilele noastre, cand stii ca mai mult stau prin service?
    8 7
  • T-Roc e cu 1000 euro peste Tcross adica 17300. Oricum intre TRoc si CHR este loc de-un Logan adica fix 6700 euro.
    3 3
  • Cutie automata? In visele tale! Vezi ca Chr hibrid are doar automata. Si mai vezi ca la Toyota dotarile de siguranta sunt standard la orice echipare, la Vw sunt 2500 de euro. O sa vezi ca Vw este mai scump la dotari echivalente cu cel putin 2k euro. Si mai arata si ca un sifonier.
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru