Drivetest Ford Kuga (2013-2016)

2.0 TDCi 182CP 4x4 Aut Titanium
Ford Kuga (2013-2016) zoom
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai
Miercuri, 15.04.2015
Rezistent

Ford Kuga rămâne una dintre opţiunile preferate ale publicului din România când vine vorba despre SUV-uri compacte. Publicul autohton iubeşte Ovalul Albastru şi apreciază din ce în ce mai mult produsele sale.

Kuga nu face excepţie: crossover-ul a promis că va depăşi succesul generaţiei anterioare şi se ţine de cuvânt.

Am urcat din nou la volanul modelului Ford pentru a vedea cu ce mai atrage SUV-ul clienţii din România şi cu ce reuşeşte să bată noile modele lansate în segment.

Ford Kuga (2013-2016)
2.0 TDCi 182CP 4x4 Aut Titanium

  • Pret de pornire 26.050 €
  • Pret model testat 33.050 €
  • Taxa auto 311 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Sub capotă avem o reţetă cunoscută deja de publicul autohton. Este vorba despre un TDCi de 2.0 litri, cu patru cilindri, antrenat însă pentru a dezvolta o putere totală de 182 de cai şi un cuplu motor extrem de generos, de 400 de Nm.

Doar Mazda CX-5 promite mai mult la capitolul moment motor. De apreciat faptul că cei 400 de Nm se simt devreme, de la 2000 de rotaţii, şi pot imprima un caracter dinamic SUV-ului. E drept că dinamica vine la pachet şi cu un sunet pronunţat al dieselului, destul de intruziv pentru cei cu urechi sensibile.

Resursele generoase sunt asociate unei transmisii automate Powershift, cu şase rapoarte, care alternează destul de liniar. Retrogradările se fac în timp optim doar atunci când foloseşti funcţia manuală a transmisiei, prin apăsarea unui buton montat pe levierul schimbătorului de viteze.

Consum

Tracţiunea integrală permanentă îşi spune cuvântul atunci când vine vorba de consum. Kuga poate înghiţi destul de mult atunci când pedala de acceleraţie scapă dincolo de limitele legale. Chiar şi menţinându-te aproape de ele, o rulare pe autostradă te aduce aproape de 8 litri/100 de km.

Dacă eşti ceva mai ponderat cu acceleraţia şi rulezi pe un drum naţional, lucrurile scad până aproape de 6.5-7 litri/100 de km.

În fişa tehnică, Ford este extrem de optimist promiţând o medie de numai 5 litri/100 de kilometri pentru această motorizare.

În comparaţie cu ceilalţi rivali, unii dintre ei chiar cu mai puţini cai putere (Mazda CX-5, Hyundai ix35, Honda CR-V, Volkswagen Tiguan), Kuga este un adevărat maestru al economiei.

Performanţe

La capitolul performanţe, Kuga nu şi-a propus acte de bravură. Modelul americanilor promite să accelereze de la 0 la 100 de km/h în fix 10 secunde.

La prima vedere valoarea este una decentă, însă dacă ne uităm în segment vedem că SUV-ul Ford va fi lăsat în urmă de Mazda CX-5, Hyundai ix35, dar mai ales de Volkswagen Tiguan, o maşină extrem de bătrână, cu o carieră care parcă nu se mai termină.

Doar Honda CR-V facelift şi cei 160 de cai putere ai săi promit tot 10 secunde până la 100 de km/h.

Interior

La interior, Kuga nu promite artificii estetice. Totul este creionat după filosofia de design Ford, cu destul de multe butoane aglomerate în vârful planşei de bord, cu linii rotunde şi o ergonomie nu tocmai prietenoasă la nivelul climatizării. În plus, poziţionarea schimbătorului foarte aproape de comenzile climatizării le face greu de folosit, mai ales atunci când maşina se află în Parking.

Afişajul instrumentelor de bord este destul de lizibil, însă computerul de bord pare uşor demodat, cmparativ cu ce oferă ceilalţi în segment.

Habitaclul oferă suficient spaţiu pentru pasagerii de pe locurile din spate şi este presărat cu spaţii de depozitare bine poziţionate, destul de încăpătoare pentru sticle la nivelul portierelor şi pentru pahare la nivelul consolei centrale.

Cotiera este şi ea încăpătoare, torpedoul este generos, însă portbagajul are o capacitate de 456 de litri, printre cele mai mici din segment.

Preţ de achiziţie

Ford Kuga are un preţ de pornire de 26.000 de euro, valabil însă pentru ”benzinarul” Ecoboost de 150 de cai putere. Cei care îşi doresc dieselul de 182 de cai putere, garnisit bine cu toate bunătăţile, inclusiv cutie automată Powershift şi o mulţime de dotări, trebuie să se pregătească să scoată din buzunar 33.000 de euro.

La prima vedere pare o sumă destul consistentă. Totuşi, dacă aruncăm un ochi în segment, la principalii rivali, o să fim surprinşi de preţurile care se vehiculează în acest segment superior. Un Mazda CX-5, cu motor SkyActive de 2.2 litri şi 177 de cai putere, în echipare Revolution Top, va ajunge să coste 36.600 de euro.

Exemplu similar este şi Volkswagen Tiguan 2.0 TDI de 177 cai putere, cu DSGşi 4Motion, care ajunge la 35.600 de euro. Până şi Hyundai ix35 în versiunea diesel de 184 de cai şi nivel de echipare Luxury costă 34.500 de euro.

Totuşi, cel mai scump exponat rămâne noul Honda CR-V facelift, evaluat la 43.900 de euro pentru versiunea 1.6 i-DTEC de 160 cai putere, cu 4x4, transmisie automată şi nivel de echipare de top.

Siguranţă

Atât generaţia anterioară cât şi actulul Ford Kuga au trecut prin testele de impact organizate de către EuroNCAP. Ambele au obţinut scorul maxim de cinci stele, iar noul Kuga a trecut testele cu cifre respectabile: 94% grad de protecţie pentru pasagerii adulţi, 86% pentru pasagerii copii, 70% pentru pietoni şi un scor de 100% pentru Safety Assist. 

De altfel, noul Kuga vine cu şapte airbaguri în dotarea standard a maşinii, inclusiv airbag pentru genunchii celui de la volan. ESP-ul este şi el standard. Mai trebuie menţionat că sistemul Sync oferă posibilitatea de a suna automat la serviciile de urgenţă în caz de accident. Trebuie doar să ai telefonul conectat prin Bluetooth la sistemul maşinii.

Ţinută de drum

La capitolul ţinută de drum, Ford scoate din mânecă o carte inteligentă. Pe lângă suspensia confortabilă, care absoarbe bine orice crater răsărit primăvara, Kuga beneficiază de o tracţiune integrală inteligentă, care ţine cu succes maşina pe şosea chiar şi în viraje abordate ceva mai curajos.

Repartizarea cuplului reuşeşte să păstreze bine aderenţa, chiar dacă vor fi multe situaţii în care un ruliu sâcâitor te va aduce cu picioarele pe pământ şi îţi va aminti constant că te afli într-o maşină cu o gardă la sol ceva mai înaltă.

Înaltă însă nu suficient. Pentru că traseele off-road dificile nu sunt chiar specialitatea crossover-ului. Kuga se simte cel mai bine pe asfalt şi, doar la nevoie, poate aborda curajos drumuri forestiere sau neasfaltate. Pentru acte de bravură puteţi apela oricând la un Ranger.

Direcţia este extrem de asistată şi uneori s-ar putea să fie ceva mai moale decât ţi-ai dori.

Vizibilitate

Kuga nu pune probleme majore la capitolul vizibilitate. Oglinzile laterale sunt generoase, iar cea retrovizoare încadrează bine luneta. O lunetă propoţionată decent, care ar fi putut să beneficieze de dimensiuni ceva mai mari. Sunt momente în care primul rând de montanţi incomodează şoferul, mai ales în viraje strânse, dar este o caracteristică generală a modelelor din segment.

Tehnologie

Deşi a rămas puţin în urmă dacă e să ne referim strict la decorarea planşei de bord, Kuga beneficiază de un pachet tehnologic extrem de generos. E drept că ecranul color al sistemului multimedia este extrem de mic, destul de complicat de accesat şi nu foarte prietenos, dar Ford promite să ne aducă un SYNC şi pe crossover-ul său atât de popular.

Până atunci, clienţii se pot simţi răsfăţaţi de deschiderea electrică a portbagajului, de accesul şi pornirea fără cheie, de scaunele încălzite, de conexiunea Bluetooth pentru telefonul mobil, de suportul unor medii de stocare diverse (MP3 şi USB) şi de oglinzi şi geamuri electrice.

Şi pentru că o maşină de familie, cum se vrea a fi Kuga, are nevoie un habitaclu aerisit şi prietenos, modelul american beneficiază de un acoperiş panoramic şi o trapă acţionată electric.

Design

Ford Kuga este una dintre propunerile atrăgătoare ale segmentului, însă modelul Ovalului Albastru nu rămâne neatins de trecerea anilor. Apar primele riduri şi primele sentimente de monotonie, designul fiind deja cunoscut publicului larg.

Nu s-au schimbat foarte multe la crossover-ul american în ultimii ani, motiv pentru care e nevoie de un vânt al schimbării, de un aer proaspăt, care să restilizeze complet SUV-ul.

Până atunci însă, partea frontală păstrează o uşoară sportivitate care va continua să convingă clienţii. Iar în cazul exemplarului testat de noi, spiritul sportiv a fost amplificcat şi de un kit estetic, care a inclus extensii în culoarea caroseriei pentru spoilerele faţă şi spate şi pentru praguri.

Nu ne-a placut

  • Dimensiunea portbagajului
  • Ruliu
Date tehnice - Ford Kuga (2013-2016) 2.0 TDCi 182CP 4x4 Aut Titanium
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1997
Lungime mm
4524
Putere maxima CP (rpm)
182 (3500)
Latime mm
1838
Cuplu maxim Nm (rpm)
400 (2000)
Inaltime mm
1701
Viteza maxima km/h
200
Greutate kg
1707
Acceleratie 0-100 km/h s
10.0
Ampatament mm
2690
Tractiune
4x4
Volum rezervor litri
60
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
456
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Ford Kuga (2013-2016)

Ultimele teste

Comentarii (27)

  • concluzie
    Ruliu foarte pronuntat, directie prea artificiala, zgomotoasa, sistem multimedia mic si neintuitiv... de ce sa dau 33.000 euro pe un Kuga?
    Nu, merci.
    32 18
  • mi`as fi dorit mai multe impresii despre motor+cutie, nu niste explicatii vagi scrise parca de niste copii de clasa a 4 a.
    sistemul de tractiune integrala cum e? nici macar nu v`ati obosit sa spuneti daca are sau nu buton de lock. cutia are mod sport, eco? etc
    calitatea reviewurilor voastre scade, va limitati la niste impresii generaliste, uneori subiective fara multa valoare in ochii unui om care e chiar indecis in intre diverse modele cand vine vorba de achizitie.
    macar pozele sunt bune...
    44 4
  • mog, ai pus punctul pe I: fix la nişte detalii despre 4x4 mă gândeam şi eu.
    Iar pentru o maşină de peste 1700 kg şi cu 4x4 permanent.... 5% consum e ceva foarte gogonat. Chiar şi cu vânt din spate...
    25 4
  • asa e. dar nu cred ca e 4x4 permanent, e clasicul "trage fata mereu si spatele la nevoie" :)
    daca tot punctezi ca plus sistemul 4x4, macar povesteai mai mult despre el. eventual intrat printr`un noroi macar, ca slava domnului gasesti destule pe la noi.
    15 4
  • scamel
    @ AM
    nu este clar pentru ce primeste atatea stele ,pentru consumul realizat, sau pentru promisiunile optimiste ?
    17 4
  • Nu prea vad diferenta intre C max si Kuga...doar la pret
    5 6
  • mishazaitev
    @mog

    E un pic mai mult decat "trage fata mereu si spatele la nevoie". Oricum sunt niste detalii mult prea greu de redat de prietenii nostrii de la Automarket care erau in stare sa faca din noul Vitara un offroadere. Unul capabil sa urce pana in varful muntilor cu garda la sol de 18 cm. Pentru ei nu conteaza nici macar opinia celor CARE LE BAGA BANI IN BUZUNARE accesandu-le site-ul si care, nu o data, le-au atras atentia ca sunt mult prea zgarciti cu detaliile despre sistemele 4WD. De altfel, e lesne de inteles ca habar nu au cum functioneaza sistemul 4x4 al masinii testate din moment ce cu inginereasca competenta domnu' Mirica pune consumul mai mare de carburant la viteze mari pe seama tractiunii integrale. "Kuga poate înghiţi destul de mult atunci când pedala de acceleraţie scapă dincolo de limitele legale". Asta-i tot ce a fost in stare dumnealui sa-ti spuna despre sistemul 4x4. Ca influenteaza consumul!

    Uite aici mai multe detalii despre cum functioneaza sistemul. Intra repede pentru ca in dulcele stil Automarket, criticile fac obiectul cenzurii.

    http://www.techradar.com/news/car-tech/10-tech-tastic-features-inside-the-new-ford-kuga-2013-1154810/3
    12 7
  • De acord cu cei de mai sus, insa mai sunt urmatoarele dileme:
    - cuplu; CX-5 are 380Nm, Kuga are 400Nm, iar voi spuneti ca CX-5 promite mai mult. Cum asa?
    - consum: Kuga este "maestru al economiei" cu 6,5-7 litri/100km. CX-5 testul vostru, 5,7-6,5 litri/100km. Din nou, cum asa?
    - pretul. IX-35 si CX-5 au preturi de pornire mult, dar mult mai mici. IX-35, pleca de la 20.800, iar CX-5 de la 22.800 (aproximativ). Poate sunt subiectiv, dar voi acordati stelele pentru modelul testat. Ce sens mai are sa vorbim de pret de pornire in acest caz? Doar ca reper? Putem vedea asta in configurator, mai ales ca pretul de pornire nu avantajeaza deloc Ford Kuga!
    @Bogdan. Testul este usor sintetic, superficial. Nu o lua cu titlul personal, citesc acest site de ceva vreme si chiar va faceti treaba. Voi ne-ati obisnuit cu materiale de calitate!
    13 4
  • putin realism?
    @mishazaitev

    Ce tehnologie?! Nissan Juke avea torque vectoring inca din 2010.
    URL-ul pt Ford e de fapt un articol din 2013. kuga NU vine cu nimic special in ceea ce priveste tractiunea si eficienta. Torque vectoring si recuperarea energiei pe franare nu mai sunt demult noutati high-tech pe segmentul asta. Ba chiar au devenit destul de banale pe clasa mica, daramite compacta 4x4.

    In materie de tractiune integrala te adresezi profesionistilor: Nissan, Toyota, Land Rover.
    11 9
  • mishazaitev
    @ putin realism?

    Eu nu am afirmat nimic despre cat de bun sau rau sistemul 4x4 . Doar am criticat lipsa detaliillor in ceea ce-l priveste si am dat mai multe detalii celor care le cereau. Daca ai participat la expeditii cu masini 4x4 e posibil sa ne fii intalnit.
    5 3
  • Singurul minus pe care-l vad din poze e bordul incalrcat, cu ergonomie slaba/multe butonase in stilul Ford...

    Personal cred ca tot noul Qashqai e cea mai buna solutie in segmentul respectiv, iar CX-5-ul a doua.

    Segmentul va deveni si mai interesant odata cu aparitia Kadjar-ului, a noului Tiguan si a noului Sportage (ultimele doua la sfarsitul anului sau anul urmator)
    11 8
  • Andrei
    Fratilor, adica @automarket, insistam, acesta nu este un blog pentru pitzipoance ca sa vada ele care masina are mov-ul mai pronuntat.
    insistam, bagati si voi detalii tehnice despre motorizari (tehnic adica, de exemplu, din ce e facut, ce fel de volanta are...), despre cutiile automate (DSG/DCT, pilotata, cutie automata multi ambreiaj, cu presiune, etc), despre 4x4 si altele.
    Si daca va mai ramane loc in pagina, bagati si informatii despre intretinere (revizii, placute, ulei, cat de defectuasa e, chestii... )
    Altfel, strict info despre preturi gasim si noi pe site-uri, "Coolness effect" il putem estima si singuri, iar un drive test se poate face oricand,.. SUCCES!
    12 3
  • ix35 ..36 de mii ati spus? Aceasi putere .aceeasi masina, tot noua e cu 10 mii mai ieftina in GERMANIA la reduceri!. Dar la Romanica noastra,,cand si mancarea si medicamentele mai scumpe ca afara ce te mai mira preturile la dealeri!http://ww3.autoscout24.de/classified/268783016?asrc=fa|as&testvariant=list3tiers&tierlayer=fa
    0 7
  • gică contra´riatul
    Regret,dar constat că suntem trataţi ca -sau de către-nişte amatori.
    ˝ Însă, ca orice nou venit care şi-a făcut temele, CR-V zdrobeşte concurenţe.Toyota RAV4, Volkswagen Tiguan, Ford Kuga şi Kia Sportage pierd fără drept de apel la acest capitol, cu cifre de consum mai mari decât cei 4.5 litri anunţaţi de CR-V.n condiţii reale, CR-V ne-a răsfăţat cu un incredibil 6.7 litri/100 de kilometri în mediul urban. E drept că şi traficul a fost unul de weekend. În afara oraşului, ajungeţi fără prea mari probleme la sub 5 litri/100 de km.˝Nu este părerea mea,ci un citat din acelaşi reporter de specialitate:(http://www.automarket.ro/test-drive/honda-cr-v-16-diesel-54959.html)
    4 4
  • masina greoaie, scumpa, consum ridicat, nu f incapatoare. pentru ce sa dai banii pe o masina ca asta?ai o groaza de variante mult mai bune. nu ford
    10 6
  • marius
    Salut , articolul de mai sus da impresia ca a fost scris de un hater ford ca sa nu spun altceva. Am avut ocazia sa merg ca pasager cu aceasta masina si mi-a placut foarte mult. Salutare!
    6 7
  • mishazaitev
    @marius

    Nu l-as acuza pe Dl, Mirica ca ar fi impotriva Ford ... Cel putin la lansarea Focusului, in Spania, nu a dat impresia aceasta.
    6 1
  • @gică contra´riatul
    Comparaţia cu honda CR-V nu îşi are rostul. Acolo e vorba despre o versiune cu putere inferioară.
    Am apreciat Honda CR-V pentru performanţele sale în materie de consum în materialul dedicat:
    http://www.automarket.ro/stiri/test-de-consum-cu-honda-cr-v-16-diesel-pe-traseul-59949.html

    @mog
    - Ai detalii despre motor şi despre cutie în capitolul respectiv. Am apreciat cutia Powershift şi am motivat şi de ce. Am spus însă că motorul e ceva mai zgomotos. Toate aceste informaţii plus altele sunt aşezate în nişte propoziţii care trebuie citite şi din care trebuie extrase informaţiile. Nu sunt punctate cu liniuţă, cum probabil v-aţi dori.
    - Am precizat că Ford Kuga beneficiază de o tracţiune integrală permanentă.

    @mishazaitev
    - am punctat consumul anunţat de producător, cel mai mic din segment, dacă îl comparăm cu versiunile similare ca putere ale rivalilor enumeraţi. Am specificat ÎNSĂ valorile reale pentru a vă lăsa să trageţi singuri concluziile.
    - În cazul lui Kuga nu am găsit de cuviinţă detalierea tracţiunii integrale, întrucât maşina asta nu e făcută pentru off-road. Am şi specificat în capitolul Ţinută de drum. Kuga nu este o maşină pentru ”expediţii 4x4”. Cu atât mai mult exemplarul testat, care venea cu un pachet estetic care diminuează unghiurile de atac şi de degajare şi garda la sol.
    - Prezenţa sistemul de tracţiune integrală influenţează consumul. Maşina este mai grea, de aici şi creşterea cifrelor. Asta am dorit a preciza în fraza respectivă.
    - Detalii despre sisteme 4x4 şi capacitatea acestora în teren accidentat vei găsi în testele noastre cu modele dedicate off-road-ului sau care îşi propun astfel de escapade mai des decât Kuga.

    @octav71
    - Aşa cum am motivat şi mai sus, nota pentru consum este acordată în funcţie de consumul anunţat.
    - Preţul de pornire este doar amintit. Luăm în calcul doar preţul versiunii testate. Ea este cea punctată.
    - Cuplu: Mazda CX-5 FACELIFT, într-o configuraţie apropiată lui Kuga, oferă un cuplu motor de 420 Nm, nu 380. De aici superioritatea.
    5 3
  • gică contra´riatul
    @bogdanm
    Poate că nu îşi are rostul comparaţia cu CR-V ul,dar nu eu,ci dvs aţi făcut-o:eu nu am făcut decât să citez din materialul dvs.,respectiv cel publicat în ian. 2014.
    Şi iată că tot dvs. faceţi aceeaşi comparaţie-pe care o declaraţi superfluuă-şi care este în contradicţie flagrantă cu ce aţi afirmat acum un an(citez):În comparaţie cu ceilalţi rivali, unii dintre ei chiar cu mai puţini cai putere (Mazda CX-5, Hyundai ix35, Honda CR-V, Volkswagen Tiguan), Kuga este un adevărat maestru al economiei.
    Eu ce să mai înţeleg !!??
    Aveţi grijă: SCRIPTA MANENT !
    0 2
  • @gică contra´riatul
    Comparaţia din textul meu face referire la versiunea 1.6 i-CDTI de 160 CP a noului Honda CR-V FACELIFT, model pe care nu l-am testat încă. La începutul comentariilor tale tu ai făcut referire la versiunea 1.6 i-CDTI de 120 CP. În testul pe care tu îl tot citezi, CR-V este comparat cu modele care au puteri asemănătoare.
    Să concluzionăm, să fim siguri că s-a înţeles: Honda CR-V are două motorizări diesel de 1.6 litri, una de 120 şi una de 160 de cai putere. Sesizezi diferenţa?
    2 0
  • gică contra´riatul
    @bogdanm
    Eu sesizez orice diferenţă.Şi dacă tot ne luăm la ˝per tu˝,explică-mi de ce tu însuţi compari-în textul pe care îl comentăm- două motorizări pe care le declari incomparabile ? Sau scrii după dictare !!!!
    2 2
  • gică contra´riatul
    @bogdanm
    Şi mai ales,de ce dai verdicte despre un model pe care nu l-ai testat ?
    Pentru a creea confuzie ? În favoarea cui ?
    Sunt întrebări care pun la îndoială imparţialitatea publicaţiei şi implicit utilitatea ei !
    2 2
  • @gică contra´riatul
    Se pare că nu ai sesizat diferenţa. Îmi pare rău, dar îţi mulţumim că totuşi ne urmăreşti.
    2 1
  • gică contra´riatul
    @bogdanm
    Mea culpa !
    Nu te voi mai urmări:NU MERIŢI !
    2 2
  • vad ca multi comenteaza... ma bag si eu!

    am mers cu masina cateva mii km vara, ca sa pot efectiv sa imi dau cu parerea... 2.5 t 4x4 full de full ca la tigani

    puncte forte: motor, cutie automata, vizibilitate fata

    punte slabe(personale): clima cu bube, ba prea rece, ba prea cald, piele oribila la sezut - in special vara si o slaba protectie laterala, mult prea multa electronica (am avut o problema electrica).


    alte comentarii: portbagaj ok, sistemul 4x4 multumitor, acces relativ facil in masina; desi nu am avut nevoie, eu fiind o persoana inalta, cu greu am gasit o pozitie satisfacatoare la volan, look interesant

    parerile sunt strict personale si de obicei le tratez cu subiectivism
    2 2
  • O masina superba, nu cea mai buna, dar cu siguranta una dintre cele mai bune. Cu 33 000 ai de toate, si chiar sunt functrionale si bune. Aceeasi masina, dar cu sigla BMW sau Mercedes costa de la 50000 in sus - vorbesc de optionalele dotarii Titanium de la Kuga. Inainte de de a face orice comentariu, trebuie probat cu un test drive...si facut comparatii. Pe mine unul ma convins...sunt posesor de Kuga 2015 Titanium cu de toate...si ma surprinde placut de fiecare data cand urc la volan. Bravo Ford !
    8 3
  • Salut!

    O conduc de un an de zile si va pot spune urmatoarele :

    La capitolul +
    -tren de rulare excelent.In Romania este exact ce trebuie.Iese fara efort din mocirla si zapada .Parcare pe bordura nu te mai ingrijoreaza.Sta f bine in curbe, danseaza doar cand uiti ca esti cu un SUV compact .
    -Pozitie de condus minunata si confort f bun.Poti conduce 6-7 ore fara dureri de spate ,picioare amortize etc.
    -cuplu motor mare la turatii jose,in oras este" fasneata",tinand cont de greutatea si dimensiunile masinii.
    -izolata fonic excelent,auzi exact ce trebuie din trafic iar motorul mormaie de la 2800 rpm in sus
    - AC foarte eficient, incalzirea in scaune si parbriz extrem de rapida
    -consum bun daca nu esti nervos.Media in oras 7.8l/100 afara, 6.2 l /100 km
    - materiale textile bune, se curata usor si nu se pateaza
    - antena de radio f eficienta, ai semnal in zone in care ai nevoie de antena exterioara la alte masini
    -SYNC cu telefonul este rapid si stabil
    - inca nu am "greieri" in interior
    - bancheta din spate este confortabila pentru 2 adulti si un copil

    La capitolul -
    - calitatea plasticelor este inferioara decat competitorii
    -finisajele interioare lasa loc de mai bine( imbinarile plasticelor, cabluri libere pe sub scaune,garnituri care nu se aseaza corect)
    - dimenisunea pentru ecranul de pe consola centrala se impunea mai mare de 5 inch
    -sistemul de sonorizare avea nevoie de difuzoare performante, la frecvente joase si volum ridicat distorsioneaza si rezoneaza cu capitonajul usilor
    -redarea de pe port-ul USB este f proasta, se blocheaza frecvent.Ascult muzica direct de pe memoria SD a telefonului .
    -la temperatui exterioare apropiate de 23 -24 grC, climatizarea se opreste total , este nevoie de o ajustare a temperaturii interioare pentru a crea o mica diferenta care sa o mentina activa.
    -culoarea barelor de plastic fata/spate a capatat o nunanta usor diferita de caroserie, vizibila la soare si cu masina spalata
    -volumul portbagajului dedicat pentru 2 persoane
    -grilele de aspiratie aer de sub parbriz pentru aer sunt greu de curatat

    Recomandari: desi desing-ul exterior nu starneste prea multe emotii faceti un test drive.O veti placea cu siguranta.
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru