Drivetest Mazda 2 (2014-prezent)

1.5 Benzina (Skyactiv-G) 90CP Man5 Revolution
Mazda 2 (2014-prezent) zoom
de Bogdan Mirică
Vineri, 13.02.2015
Sfidare

În urmă cu 200 de ani, cele mai bune croissante se făceau în Franţa. Deşi reţeta era adusă de un ofiţer austriac de artilerie care îşi deschidea o patiserie în Paris.

În urmă cu 30 de ani, cele mai bune maşini de clasă mică se făceau tot în Franţa. Chiar dacă denumirea segmentului a fost folosită iniţial în Marea Britanie.

În acest context, se mai miră cineva că una dintre cele mai echilibrate maşini din segmentul B vine de la un constructor care a sfidat era downsizing-ului şi a mizat în continuare pe motoare aspirate?

Mazda 2 (2014-prezent)
1.5 Benzina (Skyactiv-G) 90CP Man5 Revolution

  • Pret de pornire 10.990 €
  • Pret model testat 15.990 €
  • Taxa auto 0 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Când toţi se aruncă cu capul înainte în valul tehnologiei de downsizing, încercând să mizeze pe motoare mai mici, cu turbine, Mazda rămâne pe poziţii şi continuă să creadă în motoarele sale aspirate. Mulţi ar fi tentaţi să o considere o prostie, însă cifrele spun altceva.

Mazda ne arată tuturor că motoarele aspirate mai au viitor. Iar micul Mazda2 este încă o dovadă în acest sens. Maşina beneficiază de un motor pe benzină de 1.5 litri, disponibil în trei versiuni de putere: 75, 90 şi 115 cai putere. Noi am nimerit la mijloc în testul derulat la Barcelona, adică în versiunea de 90 de cai şi 148 de Nm.

Comparativ cu maşinile care beneficiază de motoare turbo, Mazda2 se trezeşte ceva mai greu la viaţă, adică undeva peste 3500 de rotaţii. Este zona în care e bine să stai dacă vrei să depăşeşti şi să ai o rezervă de cuplu. La această turaţie, motorul sună bine. Poate prea bine pentru cei nostalgici, care iubesc "vocea" unui motor aspirat.

Resursele sunt suficiente, iar în oraş maşina se mişcă bine. Dacă vorbim despre rularea extraurbană, la viteze mari şi cu ceva încărcătură în maşină, Mazda2 ar putea gâfâi puţin.

Foarte important este să vă ajutaţi de cutia de viteze manuală, cu cinci trepte, corect etajată şi cu o timonerie plăcută, scurtă şi precisă.

Consum

După cum spuneam şi mai sus, Mazda s-a opus curentului de downsizing. Chiar şi aşa, cifrele de consum reuşite de motoarele sale aspirate sunt incredibil de mici în comparaţie cu concurenţa.

În cadrul testului nostru, desfăşurat pe dealurile din împrejurimile Barcelonei, consumul a urcat până la 6.4 litri/100 de km. Asta în condiţiile în care am avut mereu porţiuni de urcare, acceleraţia nu a fost călcată niciodată cu milă, iar pe scurte porţiuni de autostradă ne-am învârtit în jurul a 120 de km/h.

Dacă ne uităm în fişa tehnică, versiunea de 90 de cai putere a noului Mazda2 bate fără drept de apel nume consacrate, cum sunt Volkswagen Polo şi chiar noua generaţie Skoda Fabia. Să nu mai vorbim despre Opel Corsa, Peugeot 208 şi Dacia Sandero.

Cu toate acestea, există un model din segment pe care japonezii nu-l pot bate, cel puţin pe hârtie: Ford Fiesta şi al său 1.0 Ecoboost.

Performanţe

O maşină de talia lui Mazda2 poate cel mult să viseze la competiţii de îndemânare pe străduţe înguste. Pentru că, în general, pentru asta sunt făcute modelele subcompacte de serie. Din păcate, pentru un Mazda2 MPS trebuie să mai aşteptăm.

Până atunci însă, ne mulţumim cu cele 9.4 secunde scurse de la 0 la 100 de km/h, pe care le promite versiunea de 90 de cai putere cu transmisie manuală. Poate părea surprinzător pentru unii, dar este suficient pentru a lăsa cu mult în urmă rivalii enumeraţi mai sus. Nici Fiesta facelift şi cei 100 de cai ai săi nu pot ţine pasul.

La capitolul viteză maximă, Mazda2 bate uşor Dacia Sandero, Ford Fiesta, Opel Corsa şi, la limită, Skoda Fabia.

Interior

După ce ne-am convins că Mazda se opune cu succes fenomenului de downsizing, trecem la ceea ce îmbrăţisează Mazda. Este vorba despre simplitate. O tendinţă regăsită în habitaclul mai multor maşini.

Japonezii preiau reţeta folosită în cazul lui Mazda3 şi o aplică şi celui mai mic model din gamă. Să nu confundăm simplitatea cu austeritatea. În cazul lui Mazda2 vorbim despre o simplitate funcţională, elegantă şi bine desenată. Poate singura trăsătură spartană şi deloc digerabilă într-un habitaclu vesel şi tehnologizat este prezenţa unei climatizări manuale pe niveluri de echipare superioare.

Habitaclul, mult mai bine izolat decât în cazul vechiului model, dar cu un uşor zgomot de vânt la rularea pe autostradă, inspiră acum ceva mai multă voioşie. Este ornamentat cu inserţii cromate şi plastic ce imită fibra de carbon. Materialele folosite sunt prietenoase, cu o textură moale. Finisajele sunt şi ele de top, specifice mărcii japoneze.

Instrumentele de bord sunt lizibile, simpliste şi uşor cam anoste. Ergonomia este însă un atu al micului japonez, atât la nivelul climatizării, cât şi al butoanelor de pe volan.

În ceea ce priveşte spaţiul interior, noul Mazda2 este ceva mai înghesuit pe locurile din spate decât Skoda Fabia. Pe ultima banchetă pot călători în condiţii decente doi adulţi. Spaţiul pentru picioare este restrictiv, dar se poate trăi şi cu el. Compensează însă mai multe spații de depozitare bine gândite.

În portbagaj avem 280 de litri, destul de puţin comparativ cu ceilalţi rivali. Prin comparaţie, Skoda Fabia, maşina cu cel mai generos portbagaj din segment, are 330 de litri.

Interiorul noului Mazda2, cu gurile de ventilaţie circulare şi ecranul multimedia de 7 inch, este încă o dovadă clară că japonezii se inspiră. Din fericire, se inspiră din segmentul premium.

Preţ de achiziţie

Noua generaţie Mazda2 are un preţ de pornire de 11.000 de euro pe piaţa din România, valabil pentru versiunea entry-level, de 75 de cai putere. Dacă optaţi pentru o versiune ca cea testată de noi în Spania, adică o unitate de 1.5 litri şi 90 de cai putere, socotelile încep de la 13.500 de euro. Destul de piperat şi o să vedem imediat de ce.

Fără îndoială, în segment avem deja un campion în ceea ce priveşte preţul. Este vorba despre Dacia Sandero, a cărui versiune de 90 de cai porneşte de la 9200 de euro.

Şi Skoda Fabia are un preţ de pornire mai mic decât această versiune, fiind estimat la 12.700 de euro. În cazul lui Volkswagen Polo facelift socotelile încep de la 13.300 de euro. Cei care vor opta pentru Peugeot 208 vor începe să îşi facă socotelile de la puţin peste 12.000 de euro.

Noua generaţie Opel Corsa pleacă de la 11.350 de euro, în vreme ce Ford Fiesta facelift, cea mai vândută maşină din segment în 2014, percepe 13.200 de euro pentru versiunea 1.0 Ecoboost de 100 de cai putere.

Siguranţă

Mazda2 a primit patru stele la testele de siguranţă publicate de EuroNCAP în 22 aprilie 2015. Comportamentul modelului de clasă mică după noile reguli de siguranţă, extrem de stricte, sunt detaliate aici.

Încrederea în această maşină este susţinută totuşi de multitudinea de sisteme de siguranţă activă şi pasivă. Printre cele mai importante sisteme de siguranţă activă enumerăm monitorizarea unghiului mort, frânarea automată la viteze mici, în oraş, avertizarea la depăşirea liniei de demarcaţie şi sistem automat de control al fazei lungi.

Ţinută de drum

Vechea generaţie Mazda2 a fost caracterizată de către mulţi ca fiind o maşină plăcută. Plăcută de către cei care manifestau un spirit sportiv la volan, pentru că ţinuta de drum şi direcţia erau mai degrabă cele ale unui model sportiv, nu ale unui model de oraş. Trăsătura asta a făcut greu de digerat maşina urbană chiar de către publicul său ţintă.

Mazda a înţeles că trebuie să-i dea un aer "comercial" ţinutei de drum şi a mai relaxat puţin suspensia. Aceasta absoarbe mai bine gropile şi nu este deloc zgomotoasă. Chiar şi aşa, pe porţiuni de drum virajat aderenţa se păstrează exemplar, iar ruliul nu-şi face simţită prezenţa. Direcţia este ceva mai asistată decât vechiul model.

Vizibilitate

Chiar şi cu 14 centimetri mai mare decât vechea generaţie, Mazda2 rămâne o maşină de clasă mică. Suprafaţa vitrată nu este una foarte generoasă, dar este bine proporţionată.

Luneta este destul de mare, însă montanţii de pe ultimul rând sunt cam generoși. Oglinzile laterale sunt mai mult decât suficiente şi asigură o vizibilitate posterioară bună.

Tehnologie

Mazda susţine că noua sa creaţie pentru segmentul compact este cea mai tehnologizată propunere a momentului. Nu aş putea să-i contrazic, mai ales după ce am văzut transplantarea unor sisteme din segmentul mediu.

Mazda2 introduce un sistem Head-up Display, pe care nu am avut însă ocazia să îl testăm pe maşina noastră, o mulţime de sisteme de siguranţă despre care aminteam mai sus şi un sistem multimedia cu ecran de 7 inch, tactil, dar controlabil şi cu ajutorul unor butoane amplasate pe consola centrală. Panoul acesta de comandă este simplist şi se simte ca o copie în miniatură a ceea ce găsim pe modelele BMW.

Şi fiindcă tot a venit vorba despre BMW, o să menţionez încă o dată că navigaţia 3D oferită de Mazda este cea mai apropiată din punct de vedere al graficii de cea a constructorului bavarez premium, pe care, personal, o consider etalon. În Barcelona, navigația a recreat fidel formele unor edificii care poartă amprenta lui Gaudi. Să sperăm că harta pentru România recreează la fel de bine și Casa Poporului.

Tot pe lista noutăţilor revoluţionare din segment putem trece şi farurile LED, dar şi sistemul care te ajută să ieşi din parcare cu spatele atenţionându-te când se apropie alte maşini.

Design

Din punct de vedere estetic, Mazda2 este o copie subdimensionată a ceea ce vedem deja în gama constructorului nipon.

Această transplantare a liniilor se numeşte preluarea filosofiei de design Kodo. Personal, consider că Mazda2 este o maşină atrăgătoare, care va seduce cu uşurinţă publicul din acest segment.

Nu pot considera însă reţeta estetică drept una revoluţionară, iar pentru lipsa de originalitate (când ne raportăm la celelalte modele din gamă) Mazda2 ar putea avea de suferit în viitor.

Nu ne-a placut

  • Spațiul pentru pasagerii spate
Date tehnice - Mazda 2 (2014-prezent) 1.5 Benzina (Skyactiv-G) 90CP Man5 Revolution
Combustibil
Benzina
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1496
Lungime mm
4060
Putere maxima CP (rpm)
90 (6000)
Latime mm
1695
Cuplu maxim Nm (rpm)
148 (4000)
Inaltime mm
1495
Viteza maxima km/h
183
Greutate kg
975
Acceleratie 0-100 km/h s
9.4
Ampatament mm
2570
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
44
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
280
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Mazda 2 (2014-prezent)

Ultimele teste

Comentarii (29)

  • probabil cea mai buna alegere in clasa mica, alaturi de fiesta.
    ar fi interesant de facut un comparativ mai generos pret-dotari-motor intre rivali.
    60 28
  • partea buna e ca masina consuma putin. in rest, neconvingatoare.
    19 63
  • Tractiune manuala? :) E bun macar ca nu e cu tractiune animala! :D
    Oricum, masinuta e superba din punctul meu de vedere! Asa va fi si urmatorul Polo... peste cateva generatii! :))
    51 18
  • Brembo
    Sincer , nu inteleg cum se vand atatea Polouri si Fabii cand exista optiuni asa ca Mazda 2! Excelenta masinuta!
    63 29
  • someone
    eu inca ma mir cum versiunea de 90 cp prinde suta in sub 10 sec......atunci versiunea de 115 cp oare cum merge?
    imi place masinuta
    45 13
  • hazard
    FAIL! Polo e pe toate drumurile la fel si Fiesta. Mazda mai rar vezi, dar deh, este mai...exclusivista :)
    20 41
  • Una dintre cele mai premium aparitii din segmentul subcompact ( atentie AM, este subcompacta, nu compacta cum ati precizat voi intr-un pasaj din descriere ) . Am mai spus-o si o voi mai spune de cate ori am ocazia: Mazda sfideaza foarte mult zona premium, si o face mult mai bn decat incearca VW . Nu mai descriu faptul ca un A1 ( care-i premium ) la suma uriasa de bani pe care o cere Audi, tot nu se ridica la nivelul de calitate interioara si tehnologii precum Mazda 2, nu mai vorbesc de pret . La motoare ceva mai potente A1 bate Mazda 2, insa acum pe bune ce iti trebuie mai mult de 115 cp pt o astfel de ''jucarie citadina'' ? Pretul este unul corect, avand in vedere ca o Fabia care nu se ridica la calitatea si tehnologiile interioare din aceasta Mazda 2 costa 16-17 mii in varianta 1,2 TSI 90 cp ( deci putere asemanatoare ) .
    44 36
  • Multi comenteaza, insa putini sunt cei care cunosc! Conduceti Polo/Fiesta/Mazda si apoi apucati-va de comparatii. 99.99% comenteaza fara sa se fi urcat vreodata in cele 3 spuse mai sus... Din proprie experienta ( test drive) va pot spune ca Polo sta nemaipomenit de bine la toate capitolele consum/calitate materiale/spatiu interior/fiabilitate. E greu sa alegi o alta masina dupa ce te-ai urcat prima data intr-un VW Polo, e foarte greu!

    P.S Pentru trolisti si hateri - nu sunt fan Volkswagen Aktiengesellschaft. Hai cu manutele rosii ridicate !
    37 57
  • Toyota fan
    Spatiu redus in portbagaj, pret mare, bancheta spate pe care cu greu incap 2 persoane, service foarte slab in Romania, piese foarte scumpe (la Mazda CX5 un parbriz normal este aproximativ 4.000 lei!), discount-uri mici. In favoarea ei sta (relativ) consumul si designul si eventual tehnologiile. Dupa criterile mele sunt prea multe chestiuni negative ca sa ma convina sa o cumpar. Apropo, AM de ce dezinformati si nu puneti (asa cum o faceti cu concurenta) pretul REAL al masinii. Pretul de 13.500 este pentru dotarile standard, HUD si celelate intra in alt nivel de dotari la alt pret!
    35 25
  • Adevarul e ca Alex are dreptate. Majoritatea comentam pe poze nu la modul real (test-drive sau proprietate personala/masina de serviciu).

    Ca design arata excelent insa nu am cum sa fac o comparatie cu Polo, Fiesta, Jazz (noul Jazz se anunta interesat si el) etc pentru ca nu m-am urcat in niciuna. Din cauza respectiva, nu vad de ce unii chiar pierd timp ridicand in slavi anumite marci cu care au avut doar tangetial de-a face de-a lungul timpului...
    28 27
  • Asa e tovarase Alexe, putini sunt aia care cunosc, iar multi sunt aia care ''vb prostii'' si comparam ''aiurea'' , stiu. Numai posesorii Moskwicz sunt ''meseriasi''. Si acum sa vorbim dc nu facem toti ''test drive'' ca tine, ca sa comparam comparam inainte. Pai notiunea de ''Test drive'' pentru noi oamenii simpli si nu jurnalisti, inseamna doar 10 minute de mers cu masina, din care in alea 10 min 80% il petreci pe un traseu bara la bara, care nu intelegi nimic din el, in al doilea rand cand conduci mai multe masini ( din aceeasi clasa in speta ) iti trebuie timp, ca tot in aceeasi zi sa faci diferenta intre ele, chiar si asa diferenta o vei face doar la condus. Nivelul de calitate al unei masini se poate observa si din poze, daca ai ''ochii buni'' , cusaturile din piele nu-ti spun nimic ? Evident ca nu, doar ai ochelari de cal. Iar tu poate ai vrut sa spui ca Polo statea ''inainte'' sa apara aceasta Mazda 2 ''nemaipomenit de bine la toate capitolele'' asta in pretexul in care nu ai testat Mazda 2 fiindca nu este disponibila la Test Drive inca in acest moment la show room.
    32 26
  • Ii doresc mult succes acestei masinute la concursul Masina Anului in Lume. In opinia mea si dupa destule analize, consider ca este cea mai buna masina de clasa mica in acest moment. Cu siguranta ca Polo sau Fiesta (ramane de vazut Fabia, dar nu cred ca va fi mai sus) sunt niste rivali seriosi si puternici, insa masina asta mi se pare ca ofera ceva mai mai mult decat concurenta. Iar clasa mica... a crescut mult. Portbagaj de 280 de litri... impresionant! De exemplu Toyota Corolla hatchback model 2002-2003 avea portbagajul de 300 de litri. Vor fi piete pe care e posibil sa se ofere versiuni sedan sau break. Cu siguranta vor putea fi alternative serioase la un hatchback compact si ma refer in special la dimensiunea portbagajului.
    Una peste alta, cred ca spiritul "zoom-zoom" nu a murit.
    36 19
  • Mariane, nu te imbata cu apa rece. Pielea cusuta pe care o lauzi e piele ecologica. E valabil si la tapiteriile de piele ale tuturor marcilor non-premium. Pielea naturala nu se mai foloseste dintr-un motiv foarte simplu: nu rezista in timp. Se crapa si se rupe foarte usor. Nappa, Connolly se folosesc doar pentru masinile de super lux gen RR, Bentley, etc.
    27 8
  • craciun
    Alături de Toyota yaris ,această mazda 2 mi se pare cea mai buna alegere pentru aceasta clasa.
    20 25
  • Arata bine si mult mai bine decat precedenta serie de Mazda2. Interesanta pentru oras, consumul din ce am obs in testul de pe automarket este unul ok . Mie unul imi place, este foarte buna pt oras mai ales daca locu. in Buc. Parerea mea este ca poti sa renunti la Polo sau Fiesta pentru o ''Japoneza nr.2'' ! ;)
    25 11
  • Andy taticule, te arunci in vant fara sa ''procesezi'' macar . Pai conform gandirii tale de ''mentor'' ar iesi cam asa : Ehh da-on bascheti mai bine ca toate masinile sa aiba plastice la interior ori cauciuc in loc de ''pielea asta ecologica'' daca ea nu este naturala tot degeaba . Aveti o gandire ilogica fratilor.

    Piele ecologica, neecologica ( oricine stia ca nu-i naturala, nu trebuia sa zici tu ), conteaza ca acest producator nu ofera plastic ori cauciuc moale in respectivele locuri unde la altii se gaseste din abundenta. Deci asta inseamna pentru Mazda o BILA ALBA pentru straduinta de a oferii un plus de calitate la interioarele masinilor sale, aceste detalii sunt serios de luat in seama. Un adevarat cunoscator auto ar trebui sa gandeasca aceste aspecte la o masina, anume ca orice detaliu cu iz mai calitativ trebuie privit in sens pozitiv .
    18 27
  • cea mai buna masina din segmentu asta??????
    poi ar fi cam asa o masinuta cu design de Mazda 2.......spatiul interior al noi Fabia.......calitatea materialelor la interior la fel ca si modelul Polo......si sa aibe pretul unui Sandero:))))))))
    cam asta ar fi masina perfecta de oras:P
    Mazda 2 o masina foarte buna in segment........insa dupa mine e doar pe locu 4..........in spatele celorlati grei......1 Vw Polo......2 Ford Fiesta.......3 Skoda Fabia........si pe urma acest Mazda 2.........
    17 32
  • @tzenu_bmw, si yo as pune pe primul loc tot greul segmentului si luxului absolut imbatabil in clasa sa , adica Polo 1.6 TEDEIU dizal ca consuma putin si are cuplu frate.... am avut pe mana 13 ani un polo b1 si avea 300 mii km rulati fara probleme, acum am Bora secan hend cu 140 de mii de km adusa din Austria, as vrea sa o inmatriculez pe Varna , ca eu stau la Constanta. Lavara vreau sa-i trag niste folii si niste jenti ca sa arate mai smecher.

    Mazda 2 nici macar nu pute pe langa Polo.......
    15 31
  • de ce intr-o discutie despre automobile se tot foloseste cuvantul "fabia"?
    29 19
  • @vianu
    Dar Mafia?
    8 18
  • Atentie la latime 198 ! ca o Panamera ...este de cumparat !!!!
    6 16
  • zomzoom
    Zoom zoom
    6 10
  • Arata bine masina. Toate modele Mazda noi sunt reuzite. Dar motorul aspirat nu mai e de actualitate. E mult mai placut de condus un motor turbo.
    Am facut in aceiasi zi test drive cu Mazda 3 2.0 120 CP si cu Focus 1.0 EcoBoost. Daca schimbi in 6,000 de ture Focusul nu tine pasul cu Mazda, dar la un mers normal, cand schimbi la 3,000 -3,500 de ture vitezele Focusul se simte mult mai nervos. Si are capacitate cilindrica fix la jumatate.
    Motoarele turbo au cuplu mare la turatii mici si exact de asta ai nevoie in trafic.
    14 17
  • inexorabil
    Mihai are dreptate. Ceea ce n-a precizat el – dar cred că admite această realitate – este faptul că, într-un trafic atât de fragmentat, care reclamă opriri şi plecări dese, mai ales din cauza suitei de intersecţii semaforizate, transmisia automată este ideală…Reunind toate cerinţele de adaptare, eu aş miza pe un Buick Regal GS (sau CXL), cu motor de 2L turbo, transmisie automată şi tracţiune integrală, ceea ce îi asigură maşinii un demaraj foarte bun.

    Ah, stop, ce tot fabulez? Trăiesc în România şi asta…nu se iartă.

    Despre Mazda…nu mi-am schimbat punctul de vedere. Însă observ că este subliniat în mod repetat acest cusur deloc neglijabil: “spațiul (insuficient) pentru pasagerii spate”. Am constatat şi eu “în practică” ce înseamnă: motiv principal ca să nu cumperi Mazda, dacă eşti mai înalt şi/sau mai corpolent (sau altcineva din familia ta sau dintre prietenii tăi). Trebuie ca, în timpul cel mai scurt, responsabilii firmei japoneze să reacţioneze, adică să remedieze situaţia, fiindcă sunt sigur că au recepţionat numeroase critici pe temă, cum altfel decât întemeiate. Pe de altă parte, aştept o ameliorare a siguranţei, fiindcă ultima evaluare la IIHS-SOT a Mazdei2 (2013) n-a fost favorabilă. În rest, consider că Mazda ar trebui să fie privită drept cea mai dezirabilă marcă a momentului (prin prisma calităţii în ansamblu).
    8 9
  • - 2L...turbo
    - tractiune integrala
    ...
    ideal pentru traficul urban....

    ha???

    lasand la o parte "dulcegariile" dintre noi, @inexorabi, dar chiar iti trebuie asa ceva in deplasarile prin oras?
    6 3
  • Cea mai frumoasa masina din clasa ei....insa sunt curios sa stiu cat costa exemplarul din imagine. Ca ma trece un fior ca si asta este pe la 17.000 - 18.000 EUR.
    Si felicitari Mazda pentru motoarele aspirate - performantele sunt uluitoare pentru un motor de 1,5si 90CP.
    9 8
  • Fan MITSU putin cunoscator
    Test drive sef, la ce v-a referiti cind afirmati ca nu bate regina Fiesta,ca la sprint si viteza maxima ,laudatul Ecoboost in ambele variante de putere,100 si 125 cp vs 90 si 115 cp,Skyactiv este superior ,cu toate ca Ecoboost are 10 cp plus.Diferenta ar putea fi .....in timp ce Mazda a bagat sub capota doar armasari si cai de curse la Fiesta i-au strecurat si ceva cai betegi cu trei picioare, mare pacat.
    9 4
  • Ha,ha,ha...
    Nu ai cu cine...nu poti ramane obiectiv pe articol cu cei ce sustin marcile cunoscute de ei din copilarie si circula cu un cazan cam din aceeasi perioada inscris(a) in BG !
    Haide-ti cu beemveu,audiul,pasatu si nu uitati geamurile cu folie neagra,crucile 3D de pe parbriz,si mai ales maneaua urland cand scartaiti rotile intre blocuri....ia mai manati maiiii !
    13 3
  • In toate reclamele, incepand de la bere si pana la detergenti, se vorbeste de calitatea germana. Asa ca ce pretentie sa aveti de la detinatorii de Polo, Fabia, Ibitza - binenteles second hand.
    8 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru