• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1143 in total
  • Break-ul e relativ usor de facut dintr-un sedan. Chiar si 10% vanzari de varianta break, merita investitia. Nu mai zic ca Volvourile sunt printre cele mai frumoase break-uri facute vreodata. Om vedea, poate se schimba schimbarea.
    Volvo își va lua adio de la modelele break. Vor rămâne doar SUV-urile și berlinele
  • Odata pierduta increderea construita in zeci de ani, (Golf, Passat au fost benchmarkul in clasele lor) greu o mai recastigi. Lumea lua VW pentru relativa lor simplitate, uzabilitate, reparabilitate si eficienta. Cand treci aspectele astea "core" pe planul secund si incepi sa te ocupi excesiv de brizbrizuri (ecrane, luminite, butonase tactile pe volan) dai dovada de neseriozitate. In ultima vreme e un puternic mesaj ca s-a mers prea departe cu niste aspecte total secundare pentru o masina si au fost neglijate cele mai importante. O masina trebuie sa fie o masina pentru ca o folosesti ca o masina nu ca un cinematograf, ca un telefon sau ca un club de karaoke. Acum VW si altii vor avea de munca sa demonstreze lumii ca au redevenit seriosi si vor sa faca masini cu care lumea sa-si vada in continuare de viata nu niste alte gadgeturi in care sa-ti prinzi urechile si sa-ti incurci viata.
    Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
  • N-au montat nici o roata pana acum in Europa si vor deja a treia fabrica? Daca vin cu un phev de segment D la 20k ma inscriu sigur pe lista. Nu cred in miracolul chinezesc dar sunt "willing " cum se zice.
    Chinezii de la BYD se gândesc să construiască o nouă fabrică în Europa
  • @18:35 Masinile din ziua de azi consuma mult mai putin decat cele de pana in anii 90 si emit 99% CO2 pe care il emiti si tu chiar si cand stai cu poalele in cap. Tratarea si controlul emisiilor e in mare parte reducerea si descompunerea a tot ce nu e CO2. In epocile in care masinile nu aveau nici un control al emisiilor tot nu a disparut specia umana. Singurele care sunt amenintate cu disparitia (publica) sunt gretele si ursulele cu toti martorii lor. Apropo, vezi ca a anuntat Ursula cu toata puterea pe care i-o ofera ei "ursula" un plan de inarmare de 800 de miliarde de euro din care desigur se vor face tancuri electrice si trotinete cu lansatoare de curcubee ca sa porneasca la lupta impotriva rusilor. Au inceput deja recrutarile cu o singura conditie eliminatorie: sa ai glezna goala si sa fii convins ca planeta e pe moarte daca nu-i omoram pe rusi.
    Vești bune pentru industria auto din Europa: vor fi relaxate regulile privind emisiile de CO2
  • @15:10 Nu fi tolomac, citeste si intelege ce am scris. Am zis ca nu a murit nimeni de CO2 cu toate ca pana in anii 90 majoritatea masinilor nu aveau nici o forma de tratare a gazelor. Acum stam infinit mai bine decat atunci si tot sustii ca "cancer, bebelusi polari, greta si cu trotineta". Decat sa urli ca nu mai poti de atata codoi sustine naibii hibridizarea a orice are mai mult de o roata. Fara solutii fanteziste cu masini electrice zburatoare sau prize plutitoare si incarcatoare sub asfalt. Dealtfel, daca nu esti chitit pe dizel, vezi in toate cifrele de vanzari ca lumea se duce NATURAL spre hibride intr-un ritm accelerat.
    Vești bune pentru industria auto din Europa: vor fi relaxate regulile privind emisiile de CO2
Pagina
12345...272829...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău