Hamilton, pole position la Spa-Francorchamps în fața lui Bottas! Ferrari, doar locurile 13 și 14 în calificări

de Daniel Popescu
Sambata, 29.08.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton va pleca din pole position în Marele Premiu al Belgiei după ce i-a învins pe Valtteri Bottas și Max Verstappen. Ferrari a obținut doar locurile 13 și 14 prin Charles Leclerc și Sebastian Vettel.

Calificările pentru Marele Premiu al Belgiei au evidențiat încă o dată superioritatea celor de la Mercedes din acest sezon, concomitent cu greutățile cu care se confruntă rivalii de la Ferrari.

Lewis Hamilton a obținut cu mare ușurință pole position-ul după ce a fost cronometrat cu 1:41.252, în timp ce coechipierul său Valtteri Bottas a fost cu o jumătate de secundă mai lent.

Ca de obicei, Max Verstappen a fost cel mai aproape de echipa germană și va lua startul de pe locul trei. Daniel Ricciardo a obținut cel mai bun rezultat în calificări din acest an pentru Renault și va ocupa poziția a patra, în fața lui Alexander Albon (Red Bull) și Esteban Ocon (Renault), în timp ce Carlos Sainz a obținut locul 7 pentru McLaren.

Racing Point a ocupat locurile 8 și 9 prin Sergio Perez și Lance Stroll, cu Lando Norris pe 10.

Alpha Tauri va ocupa locurile 11 și 12 prin Daniil Kvyat și Pierre Gasly, în timp ce Ferrari și-a dezamăgit fanii printr-o nouă prestație modestă.

După ce au progresat cu multe emoții în Q2, Charles Leclerc și Sebastian Vettel au obținut doar locurile 13 și 14 pe grila de start.

George Russell a reușit să pătrundă în Q2 și va pleca de pe 15. Kimi Raikkonen (Alfa Romeo) a fost primul pilot sub linie în Q1 și va lua startul de pe poziția a 16-a din fața lui Romain Grosjean (Haas) și a coechipierului său, Antonio Giovinazzi, în timp ce ultima linie a grilei de start este ocupată de Nicholas Latifi (Williams) și Kevin Magnussen (Haas).

Marele Premiu al Belgiei va avea loc duminică cu începere de la ora 16:10.

Belgia - Rezultate Calificări:

Comentarii (20)

  • The Dot
    Pe cel mai frumos circuit din calendar, echipa cu cea mai mare traditie, s-a facut cel mai de...
    Eu in locul lui Binotto ma apucam de ping pong.
    La Sky au pus in paralel cel mai bun tur al lui Leclerc de anul trecut si cel de azi. La finalul la Kemmel Straight distanta era imensa. De prin anii '90 nu au mai avut astfel de performante.
    Saptamana viitoare e Monza. E bine pentru Ferrari ca nu vor fi spectatori.
    Interesant ca pe prima parte a circuitului Sainz a avut cel mai bun timp. Presupun ca se bucura ca se duce la Ferrari. :)
    Bravo Ricci! Cea mai buna clasare anul acesta si ma intreb, oare de unde a venit Renault cu performanta asta, tocmai la Spa?
    Al saselea pole position pentru Hamilton si un nou record al circuitului.
    18 1
  • Am bănuit că Ferrari nu vor intra în Q3... De nerecunoscut! Mercedesul e ca o gâzuliță mică, rapidă, ce-și schimbă atât de rapid direcția încât mai ai șanse s-o lovești doar cu o paletă de tenis, palma fiindu-ți prea mică. Atât de rapidă e pe viraje. Circuitul ăsta ee printre circuitele mele preferate datorită vitezei mari cu care sunt luate virajele.
    15 0
  • Legenda spune că mașinile Ferrari sunt atât de lente încât abia acum au încheiat Q2-ul...
    12 1
  • Doamne ce performante mai au astia de la ferrari.
    Acestea sunt consecintele faptului ca iau inlaturat pe toti cei cu care au facut performanta.
    Sunt chiar de rasul curcilor
    0 0
  • "Odihnește-te în pace, prietene! A fost un an ATÂT DE GREU pentru noi”-L.Hamilton, mesaj îndurerat pt.că Chadwick a murit...; "atât de greu" mi-a fost și mie să râd citindu-i declarațiile! :))
    19 17
  • Stau și ma intreb: oare Ferrari a renunțat la Vettel, sau Vettel n-a mai dorit prelungirea? Ba băiatule, ăștia au ajuns de rasul lumii! Te bate Renault, te bate McLaren, te bate Force India, noorc ca le furnizezi motoare ălora la Sauber și Haas, ca te băteau si aia! În alta ordine de idei, tind sa cred ca dacă nu era Newey și perioada aia de glorie a celor de la Red Bull, astăzi Hamilton ar fi avut cel puțin 10 titluri mondiale!
    17 3
  • De parca Vettel are o mie de oferte si a refuzat Ferrari :))))))
    Masina Ferrari e dezvoltata cu feedback de la Leclerc si in jurul predestinatului. Deci au inceput bine.
    Ferrari nu e o echipa care sa mearga la titlu cu un incepator promovat de mass media. Ferrari are nevoie de un armasar care sa traga echipa dupa el. Mari prosti ca nu l-au luat pe Alonso. Leclerc nu va fi niciodata omul care sa inspire echipa sau s-o traga dupa el. Leclerc si Ferrari se vor prabusi impreuna - unul prea tanar, ceilalti prea prosti.
    Oricum, in 2022 se poate intampla orice. Asa ca nu e mare paguba.
    8 12
  • @FanF1
    Personalitati din politica, viata artistica si sportiva si-au exprimat regretul disparitiei lui Chadwick Boseman, dar Ham nu are voie. Mare prost esti! Esti atat de prost, incat Bioterra daca nu avea foame de bani, nu te primeau nici aia.
    12 17
  • Valentin Raducan
    Astazi LEWIS imbunatateste din nou recordul de Pole din toate timpurile! Ferari Vetel si Ecler in deriva :)
    2 0
  • Pare ca e un joc pe easy mode in care Hamilton poate sa castige oricand cu ochi inchisi si in 3 roti
    2 0
  • @@FanF1, am plăcerea de-a-ți aduce la cunoștință că "știu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj"-I.Creangă și că "am ceva din filosofia tobei: cu cât mă loviți mai tare, cu atât mă fac auzit mai departe"-Valeriu Butulescu. Așa că pt. cele scrie-mi de tine, nu pot decât să-ți răspund cu "danke sehr!". Eu de felul meu "nu judec oamenii după greșelile lor, ci după dorința lor de a se corecta"-Bob Marley așa că recitește-mi comentariu, "vindecat" de orgoliu, pt.a-mi înțelege mai bine mesajul. Dacă nu poți, nu te impacienta, fiindcă "dacă s-a făcut Penicilină din pâine mucegăită, cu siguranță și din tine se poate face ceva"- Muhammad Ali.
    Numai bine
    14 6
  • @91Schumi06
    Esti in mare eroare, sau ai cam uitat, mai revezi perioada Red Bull si vezi cine se batea cu ei. Hamilton era dupa capsuni desi masina de atunci a celor de la Mclaren nu era proasta. Dimpotriva.
    4 1
  • Dragi prieteni, vă informez că eu, FanF1, m-am logat pe acest cont propiu și că de azi așa am să țin legătură cu dumneavoastră. Toate cele bune vă doresc!
    12 3
  • @ferr1, pana la urma ce a făcut Alonso în sportul asta, ce a demonstrat??? Și Alonso, ca și Vettel, a luat niște titluri datorita mașinii! Crezi ca în 2017-2018, dacă era el în locul lui Vettel la Ferrari l-ar fi bătut pe Hamilton? Îți zic eu ca nu ar fi făcut nici măcar ce a făcut Vettel, stai liniștit!
    5 7
  • 91schumi06... În privința lui vettel ai dreptate cu mașina. 90% a contat mașina pt cele 4 titluri. Alonso în 2005 și 2006 nu a avut cea mai buna mașina, a fost constant și a speculat greșelile celorlalți. În 2005 a fost mclaren, iar în 2006 Ferrari... Asa ca... Nu știu dacă Alonso în 2018 ar fi castigat campionatul dar sigur nu făcea atâtea greșeli cât a făcut Vettel.
    6 0
  • @91Schumi06
    Cand faci asemenea afirmatii, trebuie sa ai un simt al masurii. Schumacher, un pilot al carui talent nu il contesta nimeni, a castigat titlul cu masina nr. 1, in 2001, 2002 si 2004. Chiar si in 1994 a avut in prima parte a sezonului, o masina mai echilibrata decat Williams. Asta ca sa nu il acuz ca a trisat. Senna, cel mai bun din toate timpurile, a castigat in 1988 si 1990 cu masina cea mai buna. Doar ca diferenta dintre ei si Hamilton sau Vettel in perioada 2010-2013, este ca aveau adversari. In cadrul echipei ( Senna ), sau un pilot din afara altei echipe (Schumacher). Nu e vina lui Alonso, ca McLaren-ul lui Raikkonen avea probleme de fiabilitate. McLaren a fost peste Renault in 2005. In 2006, avantajul l-a constituit Michelin. Dar Schumacher, este Schumacher. Si sa nu uitam ca Massa a fost inaintea lui Fisichela, in acel sezon. In schimb in perioada Vettel, Webber a fost nr. 2. Si s-a luptat pentru titlu, cu statutul asta. Hamilton nu a demonstrat nimic in perioada 2010-2012. Avea incidente cu Massa si Maldonado. In 2008, se stie cum au stat lucrurile. Asa , sa faci presupuneri este usor. Alonso, iesea campion mondial cu acel Ferrari din 2017 si 2018. Cand spaniolul se va rasuci pe circuite precum Seb, atunci se mai schimba discutia. Pana atunci, nu!
    8 2
  • @ferr1
    Pai si de unde alt feedback,
    Anul viitor va fi la fel, tot o mașina Ferrari praf,
    Ca de Ferrari îl aduc pe Sainz, Ricci un vulpoi "batran" nu era bun pt.ei,
    Au vrut p echipa de piloți tineri,
    Cu tinerețea să rămână si la anul,
    Sper la coada plutonului,
    Ca sincer macaronarii o merta ca sunt tare prosti in frunte cu Binotica
    2 2
  • @Senna, în 2010 Alonso n-a fost în stare sa depășească un Renault ca să iasă campion. În perioada 2010-2013, cu a treia mașina de pe grila, Hamilton a fost singurul care putea sa se ia la trântă cu Red Bull! Ca acrosaje a avut unul cu Maldonado la Valencia în 2012 și cu Massa în India în 2011 și 2012. Alonso n-a fost în stare sa câștige la Interlagos în 2012 cu un Vettel răsucit pe pista! Eu nu zic ca Vettel e un pilot extraordinar, dar îți garantez ca e peste Alonso, atât ca rezultate cât și ca stil de pilotaj!
    3 8
  • @Schumi
    McLaren a fost a 2-a masina intre 2010 si 2012. In 2010 nu aveai DRS, iar la Abu-Dhabi este greu de depasit. Hamilton a avut acrosaje cu Massa si la Suzuka, Singapore, Monaco si Silverstone. Mi se pare ciudat ca nu iti amintesti. Si cel putin in mod clar, in India si Singapore a fost vina "luptatorului" pentru egalitate de sanse. N-am vrut sa te jignesc si nici nu vreau, insa Vettel nu a fost la nivelul lui Alonso cam niciodata. O singura data, consider ca a fost in mod clar peste spaniol: Monza 2008. In rest, sa traiasca Adrian Newey si Multi 21. Prima greseala memorabila a lui Vettel, care tipa in germana in Brazilia, uitand ce a facut in Turcia 9 ani mai devreme. E usor sa uiti anumite lucruri...
    7 3
  • *Multi 21 a fost prima
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru