Feedback

Tragedie în Formula 2: pilotul francez Anthoine Hubert în vârstă de 22 de ani a încetat din viață în urma unui grav accident

Publicat Duminica, 01.09.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 8
Tragedie în Formula 2: pilotul francez Anthoine Hubert în vârstă de 22 de ani a încetat din viață în urma unui grav accident - Poza 1
Pilotul francez Anthoine Hubert în vârstă de numai 22 de ani a încetat din viață în urma unui grav accident suferit în cursa de Formula 2 de pe circuitul de la Spa-Francorchamps.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Prima cursă de Formula 2 din cadrul etapei programate la sfârșitul acestei săptămâni pe circuitul de la Spa-Francorchams a fost umbrită de un accident fatal.

Pilotul francez Anthoine Hubert de la echipa Arden a fost implicat într-un accident după ce Giuliano Alesi a pierdut controlul volanului în virajul Raidillon. După numai câteva secunde, monopostul lui Hubert a fost lovit cu mare viteză de Juan Manuel Correa (Sauber Junior Team) la ieșirea din viraj.

În urma rănilor suferite, Hubert a încetat din viața la ora locală 18:35. Correa a fost transportat la spitalul din LIege, unde este internat în stare stabilă, în timp ce Alesi a fost externat din centrul medical al FIA.

În vârstă de numai 22 de ani, Hubert era unul dintre cei mai promițători piloți francezi ai momentului și era considerat al "patrulea mușchetar" alături de conaționalii Charles Leclerc, Esteban Ocon și Pierre Gasly, care au ajuns deja în Formula 1.

Hubert s-a remarcat încă de la debutul în competițiile de monoposturi după ce a câștigat titlul în Formula 4 Franța în 2013, iar apoi a petrecut două sezoane în Formula Renault, un sezon în Formula 3 Europa și două sezoane în GP3 alături de ART Grand Prix. Francezul a câștigat titlul în GP3 în sezonul 2018, iar în urma performanței a primit sprijinul direct al echipei de Formula 1 Renault pentru a progresa în Formula 2.

În acest sezon, Hubert a câștigat două curse de Formula 2 și existau deja informații că urmează să concureze pentru o echipă de top din Formula 2 în 2020.

Via Formula1


Comentarii (8)

  • Groaznic accidentul... desi n-am vazut nicio reluare...
    Pacat...mare pacat de urmari...
    Stau si ma intreb cum de mai e posibil asa ceva in ziua de azi, dar... vorbim totusi de sporturi cu motor....
    8 0
  • mobius
    Pacat. Dumnezeu sa-l odiheasca in pace.
    4 0
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • ZeroTime
    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! Eram la lucru cand am auzit de accident, sotia l-a vazut in direct... pacat a murit A. Hubert, ce urat incident... Odihneasca-se in pace!.
    5 0
  • GrosJan
    Si utite ca se intampla si avand Halo. Unde sunt cei carora le spuneam ca F1 nu e nici pe departe safe si ca in curse inca ai nevoie de curaj?
    1 1
  • GrosJan
    Ma rog, nu a fost F1 dar sunt aceleasi sisteme de securitate.
    0 1
  • Claudiu
    @GrosJan
    Halo a salvat probabil vietile lui King si Gelael care ar fi lovit cu casca resturi la viteza de 250km/h. Hubert a fost lovit in lateral de un monopost conceput ca o sageata la acea viteza, nu cred ca ar fi putut supravietui nici daca masina era facuta din kevlar si titan. Aceeasi problema exista la toate masinile de strada, impactul perpendicular pe lateralul masinii la viteza foarte mare este fatal in cele mai multe cazuri.
    6 0
  • GrosJan
    Eu nu am zis ca Halo nu face si el ceva pe acolo. Am amintit unora (care sustineau ca in F1 nu mai ai nevoie de curaj sa pilotezi) ca F1 nu e safe nici dupa introducerea Halo. Bine, nu s-a intamplat in F1, dar sistemele de securitate sunt identice si daca s-ar fi intamplat in F1 fix in acelasi mod rezultatul era acelasi. Ramane de vazut daca a patruns vreun obiect pe langa Halo, dar masinile de F1 absorb energia de impact frontal. La impact lateral energia e transmisa direct pilotului. Nu conteaza ca masina cealalta era "sageata", conteaza ca masina lovita nu absorbea energia de impact din lateral. Deloc.. Probabil ca vor analiza si vor impune sisteme si pentru impact lateral.
    3 1
  • Mr. Speed
    Ma tem ca milioanele investite in F1 pentru siguranta nu ajung si in F2 si F3
    Sporurile cu motor nu au fost si nu vor fi sigure niciodata, trebuie sa ne obisnuim cu asta.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru