Suzuki Swift facelift, primele imagini ale versiunii restilizate

de Sebastian Toma
Marti, 18.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Primele imagini ale lui Suzuki Swift în versiunea restilizată au fost publicate din greşeală pe internet. Modelul a fost deconspirat de importatorul Suzuki în Belgia.

Suzuki Swift, model vândut în peste trei milioane de exemplare şi ajuns la a treia generaţie, va primi un facelift. Reprezentanţii diviziei belgiene a mărcii Suzuki s-au grăbit să prezinte noul model, încălcând propriul embargo privind data dezvelirii noii versiuni. Modificările aplicate modelului nu sunt majore, fiind implicat un set de LED-uri pentru blocurile optice faţă, o grilă faţă restilizată, o bară faţă restilizată, oglinzi laterale restilizate şi un set de proiectoare modificate.

Gama de motorizări a modelului japonez include un motor pe benzină şi un diesel. ”Benzinarul” este oferit atât în versiune cu transmisie manuală, cât şi î nversiune cu transmisie automată. Prima versiune dezvoltă 94 CP, are un consum mediu de 5.0 litri la sută şi emite 116 grame CO2 pe kilometru. Versiunea echipată cu o transmisie automată cu patru trepte oferă tot 94 CP dintr-un motor de 1.2 litri, dar are un consum mediu de 5.6 litri la sută şi emite 128 grame CO2 pe kilometru.

Versiunea diesel are o cilindree de 1.3 litri, este cuplată unei transmisii manuale cu cinci trepte, livrează 75 CP şi se mândreşte cu un consum mediu de 3.9 litri la sută.În standard, pe lângă dotările obişnuite, Swift facelift are şapte airbag-uri, ESP şi garanţie cinci ani.

Urmareste Automarket
Toate modificările estetice vin cu o nouă nuanţă disponibilă pentru exterior – auriu, aceasta fiind prezentată şi în imaginile de presă deconspirate de reprezentanţii mărcii japoneze.
Suzuki ar putea lansa noul Swift facelift la Salonul Auto de la Frankfurt, programat pentru luna septembrie.
Pentru moment, nu există informaţii suplimentare despre versiunea restilizată a subcompactei nipone.

Via Suzuki

Comentarii (27)

  • inexorabil
    Vreti un sfat prietenesc? Luati-va Suzuki pe toate fronturile (aceia care nu aveti inca vreuna), chit ca aceste masini sunt banale rau de tot (exterior-interior) si lente ca melcul (vorba vine), dar va veti bucura de o siguranta ridicata pe culmi, fiindca Suzuki si Subaru sunt cei mai decisi dintre producatorii niponi sa scoata mici fortarete pe roti, la preturi zic eu atractive in cazul lui Suzuki. Mi-as lua si eu, dar sunt hotarat sa merg cu Buick pana la capat.
    24 27
  • o masina care merita toata atentia..........
    20 12
  • Mi se pare cel putin jenant ca in 2013 sa ai o cutie automata cu 4 trepte
    33 5
  • @Inexorabil: de unde pana unde sunt "lente ca melcul" ???
    Am piciorul destul de greu si ma descurc onorabil intr-o varietate de situatii (urban/extra-urban/autostrada), atata vreme cat nu mi-e frica sa apas pedala de acceleratie (atunci cand se poate). Reversul medaliei e consumul, dar orice masina consuma atunci cand apesi acceleratia...
    11 9
  • @inexorabil: sa inteleg ca ai acelasi sentiment pe care il am eu fata de marca Daihatsu... ma refer la masinile de oras, care sunt indestructibile orice le-ai face si au si consum foarte mic. De necrezut.
    Pana si la Fifth Gear sa spus ca Daihatsu Charade (model din 90) este cea mai rezistenta masina din lume si au demonstrat asta printr-un test extrem.
    14 6
  • Nu inteleg care e schimbarea in afara de LEDurile alea...
    15 1
  • @Mafia: nu pot sa ma pronunt despre fiabilitatea celorlalte japoneze deoarece nu am avut ocazia sa le am personal sau sa le aibe cineva cunoscut. Din ce am auzit de la alti proprietari de Land Cruiser, sunt fiabile, dar cu nimic iesit din comun fata de alte masini.
    16 3
  • @Capitanu... : e doar un facelift. Nu un model nou. Si din cate stiu a mai ,,suferit" un facelift pana acuma si nu a adus nimic nou, decat alt model mai tuning la stopuri si faruri si daca nu gresesc ceva motorizari mai noi.
    11 1
  • @ Mafia
    Atat de bine s-a vandut Daihatsu in Europa ca au incetat sa le mai comercializeze aici . Candidati sa-i urmeze pe Daihatsu la iesirea de pe piata auto europeana sunt Mitsubishi si Honda . Foarte probabil modelul european Honda Accord nu va mai avea un urmas in Europa datorita vanzarilor extrem de slabe ce nu justifica dezvoltarea lui .
    17 2
  • ivanoff
    Ce urat se vorbeste aici pe site.Numai comentarii culte :))
    4 8
  • inexorabil
    @mircea1380, m-am exprimat la figurat, in sensul ca, in comparatie (ptiu! ce cuvant interzis :D) cu alte marci nipone (Toyota, Nissan, Subaru, Mitsu), Suzuki nu pune accentul pe veleitati sportive (facem abstractie de sectorul moto) si nici pe preturi premium :) Sa-ti dezvalui cati semeni din jurul meu saliveaza dupa SX4 sau dupa Forester? Nu stiu de ce te-ai simtit jignit din moment ce am folosit termeni laudativi pentru Suzuki! A, ca tu ai avantajul ca manevrezi regulat unul si eu niciodata, da, punct pentru tine! Eu pretuiesc foarte mult siguranta in acest moment, iar unii producatori au devenit destul de isteti ca sa adulmece la orizont "anormali" ca mine; faptul ca Buick sta chiar excelent la rezistenta, in opinia organismului-rege al sigurantei (IIHS), nu poate decat sa ma bucure, exceptand gluma nesarata zisa Mokka (ma rog, Encore......encore une erreur, mais oui!)
    @Scorpyon, nu stiam ca Daihatsu se remarca printr-o asemenea calitate! De fapt, mea culpa: nu prea am bagat in seama aceasta marca......mie nu mi-a sugerat niciodata nimic.
    @Mafia, nu te lega singur la ochi, stii bine ca Toyota a iesit destul de sifonata la SOT......Te rugasem odinioara sa recunosti barbateste. Eu am facut-o cu Encore......o fac si cu Malibu, no problem! Da, intuiesc sistemul tau de gandire; este ca si cum as zice "Ca maica-mea nu-i nimeni pe lume in virtute"......Dar sa nu uitam ca si ea este......femeie.
    6 1
  • taiota a cerut o amanare (?) pentru testarea lui rav4 la small overlap test. Din cauza ca erau foarte siguri de rezultatul pe care l-ar fi obtinut. Vor amanare pana la sfarsitul anului sa imbunatateasca structura de resiztenta a "masinii".

    Deci mai ciuckcea, neam de chiamchuk, lasa-ne cu taiota si intoarce-te la prinsul oilor din goana calului si vanatoarea cu vulturul pe antebrat. Acolo sunt sigur ca te pricepi mai bine ca oricare dintre noi.

    On topic. susuchi inca mai exista pe piata? Cat mai au pana-i cumpara VW cu totul?
    4 6
  • @ Mafia
    Citeste cel mai recent blog postat de Mircea Mester pentru a vedea situatia vanzarilor in Europa ( http://www.automarket.ro/blog/mester/diverse/curiozitati/curiozitatile-statistice-ale-masinilor-vandute-in-europa/ ) . Dintre producatorii japonezi, doar Toyota si Nissan pot sta linistiti cu privire la viitorul lor in Europa . Din restul producatorilor japonezi ( Honda, Mazda, Suzuki, Mitsubishi, Subaru ), o mare parte din ei se vor retrage de piata auto europeana in acest deceniu ( a spus-o si Nikkei in nenumarate randuri ) . Asa cum Renault, PSA, FIAT ( au revenit in SUA dupa preluarea Chrysler ) s-au retras in urma cu ceva timp din SUA datorita vanzarilor foarte slabe desi stateau foarte bine in Europa si pe alte piete, nu trebuie sa ne mire daca vom auzi foarte curand stirea ca Honda va parasi piata auto europeana .
    8 1
  • @inexorabil: Nici eu nu stiu cauza disparitiei, insa prin Germania sunt destule. Uitati-va si pe internet sa vedeti. Nu ma refer la Feroza sau alte modele. Ci la alea de oras. Cand le vezi nu dai 2 bani pe ele, insa eu am ramas impresionat de sprintul care il au pt o motorizare de 1.000cmc3 si consumul foarte mic + fiabilitate.
    2 3
  • @ ScorpyonVAG
    Daca nu atingi un anumit prag de vanzari , prezenta ta pe piata respectiva genereaza pierderi . Daca grupul din care face parte constructorul respectiv are o prezenta globala, isi poate permite sa aibe pierderi cativa ani dar daca situatia nu se imbunatateste, automat singura optiune este iesirea de pe piata respectiva . Cel mai recent exemplu in acest sens este Suzuki cu o prezenta foarte puternica in Asia ( detine 50 % din piata auto din India ) care a anuntat ca se retrage definitiv de pe piata din SUA si Canada datorita vanzarilor foarte slabe . Pentru fanii Honda, producatorul japonez nu a mai inregistrat profit in Europa din 2007 ....
    7 0
  • @zarnesteanu = VW nu mai cumpara nimic din SUZUKI, s-au lamurit japonezii cu cine au de-a face. Niste hoti de tehnoligie !!!
    4 5
  • @inexorabil:
    1. Nu m-am simtit jignit; faceam doar o corectura ca masinile Suzuki sunt corecte si dpdv al prestatiilor dinamice, nu numai al pretului.
    2. Si eu pretuiesc siguranta, drept pentru care m-am orientat spre SX4 care in dotarea superioara GS are airbaguri frontale,laterale&cortina, ABS&EBD&ESP, isofix. Iar Swift-ul sta la fel de bine ca dotari chiar in versiunea intermediara Special Edition.
    2 2
  • inexorabil
    @mircea1380, OK, no problem; am auzit ca Suzuki face experimente cu Kizashi, care poate prinde si 325 km/h :)
    @zarnesteanu, bag de seama ca tu urasti cumplit "jnapii"......Si la celalalt amic al meu, @Lache, am observat aceeasi tendinta. Poate va puneti intrebarea ce marci nu suport eu sub nicio forma. De fapt, va spun eu ce nu suport: crima! Cu aceasta ocazie, afisez repede aici un protest international, pana nu ma prinde sefu' la butoane.

    The leaders of GM are murderers.
    They killed:
    --- Oldsmobile (the muscle-car's inventor);
    --- Pontiac (the iconic GTO);
    --- Saab (professionals of aerodynamics);
    --- Hummer (the feeling of the savage power);
    --- Buick (now just an Opel clone);
    --- GMC (a pale shadow of Chevy Trucks & Vans);
    --- Cadillac (a ridiculous attempt to copy BMW);
    --- even Chevrolet (Opel parts and Asiatic stuff/know-how/workforce).
    So, GM means: German Manufacturing or Old Parrots Exhibit Lying.
    2 6
  • @inexorabil,eu nu urasc masinile japoneze,dar cand cineva incearca sa mi le bage fortat pe gat,spunandu-mi ca sunt fiabilitatea in plastic si fier,incep sa le caut defectele.Si sunt o gramada de defecte.Cunosc si Suzuki foarte bine.Swift,SX4,Kizashi,Grand Vitara,Jimny.Am lucrat cu toate .Aici la mine ,japonezele sunt la putere. Lucrez de 10 ani cu ele si le-am vazut cum imbatranesc. Exact ca o gheisa. Frumoasa in tineretze si zbarcita ca dracu la varsta a doua. Aceeasi varsta la una japoneza si una europeana.Europeana este cu MULT mai aratoasa. Caz real.Tipul a terminat de platit ratele la o japoneza noua,masina a iesit din garantie,iar bordul s-a crapat .Nu este singura.Vopseaua pe masinile noi japoneze,arata a coaja de portocola.Pt.Europa,japsii se chinuie un pic mai mult la vopsit.Toate panourile din plastic sunt prinse cu ajutorul clipsurilor de plastic.Cand mai imbatranesc,sa vezi cum vibreaza din toate incheieturile. Swift nou nout,cand ii faceam predelivery inspection,trebuia sa dau bordul jos si sa lipesc cu adevarat tubulatura,ca sa nu mai vibreze.Swiftul nu este o masina ieftina pt.ce ofera,iar service-ul la reprezentanta este extraordinar de scump.
    La pomul laudat nu te duci cu sacul.Toyota este o masina buna,fara problem,dar am ajuns sa o urasc .Din cauza unora de pe aici.Am avut mitsi,nissanuri,honda.Mai am o Honda si o europeana.Honda este un V-tec SIR blue top engine.Este o masina rapida,fara problem prea mari.Placute de frana ,curea de distributie,bujii,becuri...Mi s-a dus modulul de la caseta de directive.Este actionata electric.Toate au probleme.Acum au inceput sa scartie plasticele din interior.Enjoy! Cealalta masina(europeana)mai batrana cu un an,dar nu scartie nimic.
    Deci?
    15 1
  • @ CLUBC4.RO
    Pentru ca Citroen sa nu se retraga din WRC, VW a decis sa inghete dezvoltarea modelului VW Polo WRC ( http://www.autosport.com/news/report.php/id/108137 ). No comment !
    5 4
  • eu am un Suzuki Swift din 2007, cumparat second hand in 2008 cu 29 000 km la bord.Acum am 125 000 km, nu i-am facut niciodata revizie doar schimbat ulei, filtre si vreo 3 becuri. Acum, dupa 4 ani de exploatare doar in turatii maxime trebuie sa-i schimb un pivot si am vazut un amortizor ca prezinta ceva umezeala. De performante, are performanta unui Golf 1.6 benzina mai nou sau un TDI de 110 cai si ia curbele ca un cart, ii plac virajele la nebunie. Un singur repros: cam zgomotoase, antifonarea nu este un punct forte.
    4 6
  • @f,amortizorul ala este pe fata?Daca este un pic umed,nu-ti fa griji.Este normal.Cei de la Suzuki au specificat treaba asta.Amortizoarele pe fata se schimba doar cand curge uleiul din ele pe asphalt.Este adevarat ca nu au problem cu suspensiile.Robuste si rudimentare.No offence,man!
    4 0
  • nop...amortizorul e pe spate. Intr-adevar, robuste si rudimentare. Sunt curios cum s-o comporta si in anii viitori, momentan nu am nici posibilitatea sa cumpar altceva si daca as vinde-o, vand o masina care o cunosc sa cumpar o masina la care nu stiu la ce sa ma astept; tot second hand vorbind.
    ...si totusi, daca era antifonata mai bine si usile la inchidere nu sunau a tabla goala...ce bine era; de exemplu Toyota Yaris e mai bine antifonata....dar are si cateva mii de euro in plus
    1 0
  • Daca ii faci service-ul ca la carte,nu vei avea problem cu motorul.Schimba bujiile asa cum specifica Suzuki.S-ar putea sa ai problem cu catalizatorul..Fii cu ochii pe pompa de apa,ca s-ar putea sa inceapa sa piarda antigel.Ce motor ai?Cel de 1,5 sau este sport? Adica de 1,6 litri.In rest,pot sa-ti spun ca vor incepe panourile de plastic sa-si faca de cap.In aproape 5 ani de zile,nu am schimbat nici un pivot la swift.Ai grija la rulmentii spate.Daca ii schimbi,spune-le celor de la service sa puna silicon pe capacul care etanseaza piulita de la tamburii de frana.Fara silicon,apa va intra la rulmenti si va trebui sa-i schimbi imediat.Important este sa urmezi ce spun intervalele de service.Ce trebuie sa faci l;a fiecare 15000 de km.
    Stima!
    2 0
  • pai tu in 4 ani ai mers 90 000?...plus 30 000 inainte s-o cumpar eu? Am motorul de 1.3; o sa merg sa-i fac o revizie cand o sa am bani. Intr-adevar, cred ca trebuie verificati si rulmentii. Trebuie sa ma ocup si de capitonaje...prin portbagaj a mai sarit cate un surub din acela de plastic. Ma gandeam ca o investite de 500 sau 1000 de euro in masina dupa 4 ani de folosinta o sa o transforme intr-o masina mult mai buna; in mod normal, intr-o tara civilizata dupa 4 ani ar trebui schimbata masina...hehe
    0 0
  • de motor sau catalizator nu-mi fac giji...inca trage bine, mai bine chiar ca la 30 000 km cat avea cand am cumparat-o. Uite aici un film cu ea:
    http://www.youtube.com/watch?v=U_gJ4T7jdpQ
    0 0
  • acelasi
    unde-i schimbarea?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru